M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Phoenix Media (firma)"

Kraj, 26 listopada 2010

Wilhelm Rożewski przeszedł do One-2-One

Nowy menedżer objął stanowisko dyrektora ds. rozwoju w grupie One-2-One.

Kraj, 4 sierpnia 2010

Steve Whittle communication directorem w JG

Brytyjski menedżer od lat związany z polskim rynkiem marketingu i reklamy realizuje obecnie projekty komunikacyjne dla JG Management.

Kraj, 14 grudnia 2004

Rożewski pokieruje warszawskim oddziałem Ellerhold Grossplakate

Wilhelm Rożewski został dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w spółce Ellerhold Grossplakate zajmującej się przede wszystkim drukiem reklam wielkoformatowych. Jednocześnie...

Kraj, 22 listopada 2004

Phoenix Media chce ogłoszenia upadłości wydawcy "Życia"

Firma Phoenix Media złożyła w sądzie wniosek o ogłoszenie upadłości firmy Dom Wydawniczy "Życie", wydawcy dziennika "Życie". Jednocześnie w sądzie...

Kraj, 14 października 2004

Wilhelm Rożewski odchodzi z firmy reklamowej Phoenix Media

Wilhelm Rożewski, dotychczasowy dyrektor generalny i członek zarządu firmy Phoenix Media, odchodzi ze spółki. Jego dalsze plany zawodowe nie są...

Kraj, 17 września 2004

Kampania dla produktów mlecznych Free w lutym

Agencja reklamowa Vert Advertising i dom mediowy Phoenix Media będą odpowiedzialne za przygotowanie kampanii reklamowej nowej marki produktów mlecznych Obrzańskiej...

Kraj, 22 lipca 2004

Oświadczenie: Phoenix Media w sprawie dziennika "Życie"

W nawiązaniu do informacji pt. "Cityboard Media, Clear Channel Poland, Phoenix Media i Impression Polska ostrzegają przed współpracą z "Życiem""...

Kraj, 20 lipca 2004

Cityboard Media, Clear Channel Poland, Phoenix Media i Impression Polska ostrzegają przed współpracą z "Życiem"

Firmy Cityboard Media, Clear Channel Poland, Phoenix Media i Impression Polska zamierzają wystosować oświadczenie, w którym chcą poinformować opinię publiczną...

Kraj, 20 maja 2004

Phoenix Media organizuje roadshow wspierający sprzedaż "Kaczora Donalda" dla Egmontu

Wydawnictwo Egmont organizuje cykl imprez promocyjnych w całej Polsce związany z 10-leciem wydawania tygodnika "Kaczor Donald". Zaplanowany roadshow odbędzie się...

Kraj, 12 maja 2004

Marka chrupek Flips wspierana promocją konsumencką

Firma PPH K&D Kadar, producent m.in. chrupek kukurydzianych Flips, przygotowała prawie trzymiesięczną promocję konsumencką dla konsumentów tej marki wspieraną kampanią...

Kraj, 22 kwietnia 2004

Właściciel "Życia" negocjuje sprzedaż części udziałów

Brytyjska spółka AIB Investments Ltd., właściciel Domu Wydawniczego "Życie" Sp. z o.o., wydawcy dziennika "Życie", prowadzi negocjacje z amerykańskim inwestorem...

Kraj, 16 marca 2004

"Życie" zrezygnowało ze współpracy z Phoenix Media i tworzy własny dział reklamy

Dom Wydawniczy "Życie", wydawca dziennika "Życie", zakończył współpracę w zakresie pozyskiwania reklam z Phoenix Media. Firma rozpoczęła prace nad stworzeniem...

Kraj, 16 marca 2004

"Życie" zrezygnowało ze współpracy z Phoenix Media i tworzy własny dział reklamy

Dom Wydawniczy "Życie", wydawca dziennika "Życie", zakończył współpracę w zakresie pozyskiwania reklam z Phoenix Media. Firma rozpoczęła prace nad stworzeniem...

Kraj, 12 marca 2004

PBO przedstawia założenia projektu badawczego i liczy na przyłączenie się innych firm outdoorowych

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) przedstawiła szczegóły dotyczące jej projektu badawczego. PBO powstała w lutym i jej udziałowcami są firmy...

Kraj, 21 sierpnia 2003

Rusza outdoorowa kampania społeczna Polskiego Czerwonego Krzyża

8 sierpnia br. na 900 billboardach w całej Polsce pojawiła się nowa postać - Miś Finli - maskotka trzyletniej edukacyjnej...

Kraj, 14 sierpnia 2003

Najwyższa od dwóch lat sprzedaż tygodnika dla dzieci "Kaczor Donald"

Wydawnictwo Egmont Polska specjalizujące się w prasie dla dzieci i młodzieży zanotowało najwyższy od ponad dwóch lat wynik sprzedaży swego...

Kraj, 7 sierpnia 2003

McCann-Erickson współautorem najnowszej kampanii społecznej PCK

Polski Czerwony Krzyż (PCK) rozpoczyna kampanię społeczną na rzecz bezpieczeństwa dzieci na drogach w związku z rozpoczynającym się we wrześniu...

Kraj, 23 czerwca 2003

Egmont przygotował wakacyjne wsparcie dla tygodnika "Kaczor Donald"

Wydawnictwo Egmont Polska przygotowało letnią kampanię promocyjną swojego flagowego tytułu adresowanego do dzieci - tygodnika "Kaczor Donald". Począwszy od lipca...

Kraj, 25 kwietnia 2003

Neo i Media Group zajmą się obsługą budżetu Browaru Łomża

Agencja reklamowa Neo i dom mediowy Media Group zajmą się w tym roku obsługą budżetu reklamowego Browaru Łomża. W przetargu...

Kraj, 14 marca 2003

Phoenix Media rozpoczyna kampanię na rzecz reklamy zewnętrznej

Firma Phoenix Media, zajmująca się organizacją i realizacją kampanii reklamy zewnętrznej, zamierza rozpocząć akcję promocyjną na rzecz tego medium. "Chcemy...

Kraj, 27 września 2002

Siemens planuje niestandardowe wsparcie sprzedaży telefonów

W październiku br. Siemens rozpocznie kampanię reklamową nowego telefonu komórkowego Siemens M50. Jej celem jest utrwalenie wizerunku marki - nowoczesnych...

Kraj, 29 kwietnia 2002

Discovery Channel wykorzystuje w kampanii ambient media

Stacja telewizyjna Discovery Channel, realizując ostatnią kampanię reklamową w Polsce, zdecydowała się na wykorzystanie narzędzi komunikacyjnych z zakresu tzw. ambient...

Kraj, 11 kwietnia 2002

Firmy reklamy zewnętrznej zredukują liczbę billboardów o 18 proc.

Cztery firmy reklamy zewnętrznej - AMS SA, Ströer Polska, Europlakat Polska i Outdoor Promocja Plakatu - ujawniły szczegóły demontażu części...

Kraj, 14 grudnia 2001

Menedżerowie Portland Polska zakładają nową spółkę o nazwie Phoenix Media

Po zamknięciu polskiego oddziału Portland Polska, specjalisty w zakresie obsługi kampanii reklamy zewnętrznej, przez jej właściciela - holding WPP -...