M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Piast (marka)"

Kraj, 8 czerwca 2011

Małgorzata Lisowska brand managerem Frugo

Do FoodCare przeszła z działu marketingu Carlsberg Polska.

Przetargi, 16 marca 2011

Carlsberg wybiera agencję Ciszewski PR

Umowa została podpisana na dwa lata.

Kraj, 29 września 2010

Royal Unibrew wprowadza kolejne piwa niepasteryzowane

Producent zachęcony sukcesem niepasteryzowanego wariantu Łomży wprowadza dwa kolejne takie piwa.

Kraj, 9 czerwca 2010

Marcin Sawicki w Lukas Banku

Nowy dyrektor komunikacji marketingowej w Lukas Banku.

Kraj, 5 maja 2010

Kasztelan debiutuje w telewizji

Rusza pierwsza kampania telewizyjna piwa Kasztelan.

Kraj, 6 kwietnia 2010

Kasztelan ma nowego menedżera

Małgorzata Lisowska brand managerem piwa Kasztelan.

Kraj, 23 marca 2010

Royal Unibrew wprowadzi Łomżę niepasteryzowaną

Royal Unibrew wprowadzi piwo Łomża niepasteryzowane. - Przygotowujemy taki produkt, ale nie mogę na razie zdradzić żadnych szczegółów - mówi...

Kraj, 24 kwietnia 2009

Carlsberg wprowadza na lato Piasta Niepasteryzowanego

Marka Piast z portfela Carlsberg Polska rozszerza swój asortyment o limitowany produkt - piwo Piast Niepasteryzowane. Dostępne będzie ono w...

Kraj, 17 marca 2009

Piast rozdaje nagrody na stadionie WKS Śląsk Wrocław

Marka piwa Piast, należąca do Carlsberg Polska, rozpoczęła akcję promocyjną "Wszystkie drogi prowadzą na Oporowską". Jest adresowana przede wszystkim do...

Kraj, 26 lutego 2009

Warka została oficjalnym sponsorem Ekstraklasy; nieoficjalna wartość kontraktu to 10 mln zł

Warka, marka piwa z portfolio Grupy Żywiec SA, została oficjalnym sponsorem Ekstraklasy, czyli pierwszej ligi piłkarskiej. Grupa Żywiec i zarządzająca...

Kraj, 10 lutego 2009

Red8 prawdopodobnie obsłuży relaunch Okocimia

Agencja reklamowa Red8 Communications Group prawdopodobnie obsłuży relaunch marki Okocim - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Adam Niesłuchowski, dyr. ds. rozwoju agencji,...

Kraj, 10 lutego 2009

Piast wybiera w castingu twarze kampanii

Rozpoczyna się casting do IV edycji kampanii reklamowej marki Piast z portfela Carlsberg Polska. Zgłaszać mogą się osoby pełnoletnie, które...

Kraj, 29 września 2008

Piast sponsoruje klub koszykarski ASCO Śląsk Wrocław

Marka Piast z portfela Carlsberg Polska będzie kontynuować współpracę z koszykarskim klubem ASCO Śląsk Wrocław na podstawie podpisanej umowy sponsorskiej....

Kraj, 4 lipca 2008

Piast rusza z dolnośląską kampanią "Dla ludzi otwartych"

Rusza kolejna outdoorowa kampania marki Piast należącej do Carlsberga. Jej hasłem przewodnim będzie "Dla ludzi otwartych". Ideą billboardów ma być...

Kraj, 19 maja 2008

Piast rozpoczął kampanię outdoorową i promocję na Dolnym Śląsku

Marka piwa Piast z portfolio Carlsberg Polska rozpoczęła kampanię outdoorową i promocję konsumencką na Dolnym Śląsku. Kampania wizerunkowa podkreśla związki...

Kraj, 12 maja 2008

Marcin Burdach marketing & sponsorship managerem w Carlsbergu

Marcin Burdach został marketing and sponsorship managerem Carlsberg Polska. Będzie odpowiedzialny za rozwój marek regionalnych wchodzących w skład portfolio Carlsberg...

Kraj, 3 marca 2008

Marka Piast ponownie sponsorem Śląska Wrocław

Carlsberg Polska, producent piwa marki Piast, podpisał z II-ligową drużyną piłkarską WKS Śląsk Wrocław kontrakt sponsorski do marca 2009 r....

Kraj, 11 lutego 2008

Carlsberg reklamuje Piasta w regionie

Carlsberg Polska rozpoczyna wiosenną kampanię wizerunkową piwa marki Piast. 30-sekundowy spot reklamowy będzie emitowany w regionalnej TVP Info oraz kinach,...

Kraj, 3 lipca 2007

Rusza pierwsza w historii kampania telewizyjna marki Piast

Rusza pierwsza w historii kampania telewizyjna marki Piast z portfolio Carlsberg Polska. Kampania, wykorzystując hasło "Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo",...

Kraj, 20 marca 2007

Carslberg rozpoczyna piłkarską promocję piwa Piast

Marka Piast z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna promocję "Wejdź z Piastem do gry". Każdy konsument, który kupi cztery piwa Piast,...

Kraj, 12 grudnia 2006

Red 8 realizuje promocję konsumencką dla marki piwa Piast

Carlsberg Polska wspiera sprzedaż marki Piast promocją konsumencką. Udział w akcji zapewnia wypełnienie kuponu promocyjnego znajdującego się na odwrocie kontretykiety...

Kraj, 3 sierpnia 2006

Marka Piast organizatorem wystawy opartej na motywach kampanii billboardowej

We wrocławskim Ratuszu, w Patio Muzeum Miejskiego, prezentowana jest wystawa "Wrocław. Wiele twarzy, jedno piwo". Jest ona przedłużeniem kampanii billboardowej...

Kraj, 6 lipca 2006

Carlsberg zmienia zakres odpowiedzialności menedżerów za marki, Anna Rogalska szefuje zespołowi Harnasia

Carlsberg Polska zmienia zakres odpowiedzialności menedżerów za marki. Modyfikacje struktur marketingowych dotyczą przede wszystkim marek Carlsberg i Harnaś. Prowadzona od...

Kraj, 22 maja 2006

Mieszkańcy Wrocławia wystąpili w reklamie piwa Piast

Carlsberg Polska rozpoczął kampanię billboardową piwa Piast. W reklamie wykorzystano zdjęcia mieszkańców Wrocławia. Sesja zdjęciowa została wykonana w najsławniejszych miejscach...

Kraj, 3 listopada 2005

Carlsberg Polska wprowadza zimowe warianty marek piw regionalnych

Carlsberg Polska wprowadza do sprzedaży trzy nowe warianty smakowe marek piw regionalnych. Są to: Kasztelan Zimowy, Piast Zimowy i Bosman...

Kraj, 21 marca 2005

Browar Namysłów wprowadzi do dystrybucji markę piwa Namysłów

Browar Namysłów zamierza wkrótce wprowadzić na rynek markę piwa Namysłów. - Początkowo skupimy się na regionie dolnośląskim i opolskim, gdzie...

Kraj, 20 stycznia 2005

Arkadiusz Chłopecki, media manager Carlsberg Polska, odchodzi z firmy

Arkadiusz Chłopecki, media manager i brand manager marki piwa Piast w Carlsberg Polska, rozstaje się z firmą. - Zamierzam podjąć...

Kraj, 29 listopada 2004

Taktyczne zmiany w dziale marketingu Carlsberga

W dziale marketingu firmy Carlsberg Polska miały miejsce zmiany związane z zarządzaniem markami przez poszczególnych marketing managerów. Anna Rogalska, dotychczas...

Przetargi, 10 listopada 2004

Initiative, MediaCom, Media Direction OMD i Zenith walczą o budżet Carlsberga

Sieci domów mediowych MediaCom, Initiative, ZenithOptimedia oraz OMD zostały zaproszone do przetargu na obsługę budżetu mediowego koncernu Carlsberg na dziewięciu...

Kraj, 15 września 2004

Carlsberg prowadzi paneuropejski audyt wydatków reklamowych w mediach

Koncern piwowarski Carlsberg prowadzi na dziewięciu europejskich rynkach, w tym również w Polsce, audyt wydatków reklamowych w mediach, efektywności kosztowej...

Kraj, 22 kwietnia 2003

Zebra przygotowała kolejną kampanię reklamową dla PWN

W kwietniu br. ruszyła kolejna kampania reklamowa Wydawnictwa PWN przygotowana przez agencję reklamową Zebra. Tym razem promuje ona następne ważne...