M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Piotr i Paweł (firma)"

Kraj, 9 grudnia 2015

Piano Group przejmuje Benefit Multimedia

Przejęcie ma na celu zwiększenie zasięgu sieci DOOH Move Media, oferującej dotąd nośniki w sklepach Alma, Tesco oraz Piotr i Paweł.

Kraj, 9 grudnia 2015

Otylia Jędrzejczak ambasadorką olimpijskiej akcji organizowanej we współpracy z P&G

Rusza akcja na rzecz "Polskich Nadziei Olimpijskich", w którą włączają się duże marki.

Kraj, 6 października 2015

PMR: rynek marek własnych w Polsce będzie rósł, ale wolniej

Na produkty private label polscy konsumenci wydadzą w tym roku 44,4 mld zł, o 6,6 proc. więcej niż w ub.r.

Kraj, 17 czerwca 2015

Haagen Dazs na razie zostaje w Polsce

Marka lodów superpremium promuje się w Polsce na outdoorze.

Kraj, 29 kwietnia 2015

Sieć sklepów Piotr i Paweł nowym klientem Agora Custom Publishing

Do współpracy redakcyjnej zaproszono popularnych blogerów.

Kraj, 11 lutego 2015

IKEA podsumowuje ubiegły rok

Według marketera w 2014 r. IKEA Centers w Polsce odwiedziło 58,3 mln osób.

Kraj, 8 stycznia 2014

Z mobilnych płatności PKO BP korzysta już 100 tys. osób

Bank powołał spółkę Polski Standard Płatności. Po uzyskaniu zgody od UOKiK dołączy do niej kolejnych pięć banków.

Kraj, 8 stycznia 2014

"Dziękuję ci, mamo" P&G wkracza w e-commerce

Kolejny projekt e-commerce potentata FMCG.

Kraj, 20 grudnia 2013

W 840 drogeriach Rossmann można płacić telefonem w systemie IKO

Kolejna duża sieć handlowa umożliwia mobilne płatności w systemie IKO PKO BP.

Kraj, 13 grudnia 2013

Marta Kulcak-Boryń country managerem POS Media

Dotychczasowa dyrektor zarządzająca Walk Promotion pokieruje polskim oddziałem POS Media.

Kraj, 7 czerwca 2013

Na rynku debiutuje Derma - nowa marka kosmetyków

Skandynawski producent kosmetyczny wchodzi do Polski z preparatami antyalergicznymi do pielęgnacji m.in. skóry niemowląt.

Kraj, 9 maja 2013

Grupa SparkPark powołuje agencję in-store Trade Media

Nowa agencja dołączy do Krewkich Krawców i Media Shop obecnych w grupie.

Przetargi, 16 lipca 2012

Piotr i Paweł wybiera agencję kreatywną

Sieć sklepów rozpoczyna przetarg.

Kraj, 11 lipca 2012

IMS i radia Agory tworzą wspólną ofertę reklamową

Internet Media Services i Radiowe Doradztwo Reklamowe tworzą wspólny pakiet reklamowy.

Kraj, 10 lipca 2012

Samsung upycha słonia w lodówce [wideo]

Kampania reklamowa promuje nową serię lodówek z technologią Space Max.

Kraj, 9 lipca 2012

Tesco rusza ze sprzedażą przez internet

Na razie z usługi tej skorzystają mieszkańcy Warszawy i okolic.

Kraj, 4 czerwca 2012

MBank namawia do grzechu

W niekonwencjonalny sposób bank zachęca swoich klientów do oszczędzania.

Kraj, 9 marca 2012

Wait TV zwiększa zasięg dzięki dodatkowym sklepom

Telewizja konsumencka Wait TV w związku z poszerzeniem obecności w hipermarketach Tesco zwiększyła zasięg do 30 proc.

Kraj, 9 lutego 2012

TVN wchodzi z telewizją do supermarketów

Shopping TV i Wait TV to nowe projekty telewizyjne i reklamowe grupy TVN i Call2Action.

Kraj, 4 listopada 2011

Poznań rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową

Działania, do których kreację przygotowała agencja reklamowa Just, inaugurują projekt Konsorcjum Marki Poznań.

Kraj, 2 listopada 2011

Ostecx Créative pracuje dla Tchibo

"Zaplanuj świąteczne chwile z Tchibo" - pod tym hasłem wystartowała nowa akcja promocyjna w sklepach marki.

Kraj, 26 października 2011

Topowe marki w Konsorcjum Marki Poznań

Wspólnie z władzami Poznania będą swoimi działaniami promować miasto.

Kraj, 23 września 2011

MB SMG/KRC przebada nośniki digital signage Call2Action

Operator jednej z największych tego typu sieci chce mieć "twarde dane" dla reklamodawców i media plannerów.

Przetargi, 19 września 2011

Agana Studio dla Piotr i Paweł

Agencja zajmie się kampanią związaną z wprowadzeniem w sieci sklepów nowej karty rabatowej.

Kraj, 13 lipca 2011

Call2Action zwiększa zasięg

Według przedstawicieli spółki w I kwartale br. jej przychody wyniosły blisko 2 mln zł.

Artykuły weekendowe, 8 lipca 2011

Zakupy FMCG w e-markecie - moda czy wygoda?

O wygodnych zakupach w e-marketach opowiada Beata Sitkowska z PełnaSiata.pl (Hatetepe Sp. z o.o.), ekspert grupy roboczej "E-commerce" w IAB Polska.

Przetargi, 14 czerwca 2011

Indykpol rozstrzygnął przetarg BTL

Marketer rozpocznie współpracę z About Ad.

Kraj, 10 czerwca 2011

Pilsner Urquell szybuje na półkę super premium

Kompania Piwowarska realizuje plan repozycjonowania marki.

Przetargi, 25 maja 2011

Cztery domy mediowe w przetargu na Piotra i Pawła

Sieć delikatesów Piotr i Paweł zaprosiła cztery agencje do przetargu na planowanie i zakup mediów.

Kraj, 11 maja 2011

Häagen-Dazs z niemiecką celebrytką w reklamach

General Mills chce dotrzeć do czytelników prasy kobiecej, opiniotwórczej i lifestyle'owej.

Kraj, 9 maja 2011

Call2Action zwiększa przychody i notuje zysk

Jeden z liderów rynku digital signage w I kw. br. osiągnął 1,9 mln zł przychodów i blisko 350 tys. zł zysku netto.

Kraj, 30 marca 2011

Chiquita funduje marzenia za 7 tys. zł

Pod hasłem "Myślisz, mówisz, masz" ruszyła szeroko zakrojona kampania wizerunkowo-promocyjna bananów Chiquita. Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja reklamowa 4Frame, za działania in-store odpowiedzialna jest zaś agencja XConcept.

Kraj, 25 marca 2011

Piotr i Paweł w ogólnopolskiej kampanii

Działania prowadzone są pod hasłem "Z miłości do świeżości".

Kraj, 25 października 2010

Marki własne rosną w kryzysie

Rośnie ich sprzedaż w hipermarketach i dyskontach.

Kraj, 19 sierpnia 2010

AdTotal z nowym cennikiem

Zmiana cen i formatów reklam w multimedialnej sieci WP ma zoptymalizować wykorzystanie dostępnych w niej powierzchni.

Kraj, 9 sierpnia 2010

Z Piotra i Pawła do Grupy Żywiec

Przemysław Stolpiak w Grupie Żywiec.

Kraj, 14 lipca 2010

Atvertin kończy działalność

Po dwóch latach od startu firma digital signage znika z rynku.

Kraj, 10 maja 2010

Ogilvy z bananem po drodze

Ruszyła akcja promocyjna bananów marki Chiquita przygotowana przez agencję marketingu zintegrowanego Ogilvy Action. Kampania realizowana jest pod hasłem "Pyszna przekąska, z którą zawsze jest po drodze" i obejmuje swoim zasięgiem duże markety.

Kraj, 23 kwietnia 2010

Więcej wideo i rozrywki w realizacjach Wide Open

Agencja interaktywna Wide Open poszerza kompetencje wideo- i socialmediowe. Firma powiększy działy kreacji i strategii.

Kraj, 8 lutego 2010

Piotr i Paweł kończy współpracę z Shellem

Sieć delikatesów Piotr i Paweł kończy współpracę ze stacjami benzynowymi Shell. Obie firmy testowały możliwość działania sklepów Piotr i Paweł...

Kraj, 19 listopada 2009

AdTotal rozwija reklamę w systemach digital signage

Wirtualna Polska poszerzyła ofertę multimedialnej sieci reklamowej AdTotal o 1,5 tys. ekranów LCD należących do spółki Atvertin. System digital signage...

Kraj, 30 września 2009

Chiquita w promocji funduje wycieczkę do Kostaryki

W październiku rozpocznie się promocja konsumencka bananów marki Chiquita (Chiquita Poland), w której główną nagrodą jest dwuosobowa wycieczka do Kostaryki...

Kraj, 1 września 2009

P&G informuje na stronach produktowych o możliwości zakupów online

Procter & Gamble informuje na stronach produktowych o możliwości zakupów online. Jest to część nowej strategii koncernu w Europie w...

Kraj, 6 lipca 2009

Call2Action planuje debiut na New Connect

Zajmująca się POS TV spółka Call2Action planuje debiut na New Connect. Ma on nastąpić na przełomie lipca i sierpnia. Firma...

Kraj, 29 maja 2009

Unilever wspiera programem motywacyjnym Ramę

Agencja Heureka przygotowała program motywacyjny dla margaryny Rama (Unilever Polska) będący częścią kampanii wykorzystującej wizerunek superniani Doroty Zawadzkiej. Mechanizm programu...

Kraj, 29 maja 2009

Tequila/Polska oraz Piotr i Paweł współpracują w ramach usług shoppermarketingowych

Agencja Tequila/Polska oraz Piotr i Paweł współpracują w ramach usług shoppermarketingowych. We wzorcowym sklepie Piotr i Paweł w Poznaniu (powierzchnia...

Kraj, 18 maja 2009

Wide Open wzmacnia dział kreacji

Do działu kreacji agencji interaktywnej Wide Open dołączyli Kamil Tatara i Michał Bajerlein. Odpowiadają za animacje i projektowanie graficzne. Kamil...

Kraj, 5 maja 2009

Dobocom opracuje strategię dla Benedyktynki

Agencja Dobocom opracuje strategię dla Benedyktynki - likieru wytwarzanego przez zakon benedyktynów w Lubiniu. Producentem trunku jest firma związana z...

Przetargi, 30 kwietnia 2009

Piotr i Paweł kończy przegląd kreatywny

Sieć handlowa Piotr i Paweł finalizuje przegląd kreatywny. Wkrótce rozpocznie kampanię radiową wykorzystującą wybraną w konkursie kreację. Jak mówi Błażej...

Kraj, 27 kwietnia 2009

GoldenSubmarine powiększyła dział kreacji i szuka stratega

Do działu kreacji agencji interaktywnej GoldenSubmarine dołączyli grafik Maciej Mach i dwóch flash developerów: Bartłomiej Jerzy i Grzegorz Michlicki. Jak...