M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PIRELLI (firma)"

Zagranica, 18 marca 2014

Kalendarz Pirelli pisany cyrylicą?

Jak nieoficjalnie informuje Reuters, jeden z kontrolowanych przez rosyjski rząd potentatów naftowych - koncern Rosnieft - zostanie największym akcjonariuszem włoskiego producenta opon Pirelli.

Kraj, 2 stycznia 2014

Gedeon Richter ponownie współpracuje z polskimi artystami

Firma w tym roku sfinansowała produkcję kalendarza, w którym materiałem ilustracyjnym jest grafika polskich artystów.

Kraj, 24 stycznia 2012

Oknoplast gra w Lidze Mistrzów

Polska firma jest sponsorem Interu Mediolan.

Kraj, 15 lutego 2011

Wizard ma nowego szefa kreacji i client service'u

Jacek Praszałek dołączył do agencji jako partner i szef działu kreacji, a Katarzyna Podyma jako client service director.

Kraj, 3 lutego 2011

ACT powiększa skład i awansuje

Trzy nowe osoby zatrudniła agencja obsługująca General Motors i Nokię.

Artykuły weekendowe, 3 grudnia 2010

Kalendarz Pirelli z motywem mitologii

Jest ucieleśnieniem twórczego geniuszu Karla Lagerfelda.

Zagranica, 14 grudnia 2009

Pirelli po 10 latach wraca do Y&R

Do sieci Young & Rubicam po 10 latach wraca budżet reklamowy Pirelli. Główną agencją odpowiadającą za obsługę Pirelli zostało włoskie...

Zagranica, 6 listopada 2009

Pirelli ponownie powierza globalny budżet reklamowy sieci Y&R

Producent opon Pirelli będzie ponownie obsługiwany przez sieć agencji reklamowych Young & Rubicam (Y&R) w skali całego świata. Marketer rozstał...

Kraj, 12 października 2009

Prasa i radio głównymi kanałami komunikacji w kampanii Pirelli

Firma Pirelli wystartowała z kampanią promującą jej produkty w związku ze zbliżającym się sezonem wymiany opon. Podobnie jak w poprzednim...

Kraj, 8 czerwca 2009

Natalia Boimska-Blum w zespole agencji reklamowej 4Frame

W agencji reklamowej 4Frame do zespołu obsługującego Procter & Gamble dołączyła Natalia Boimska-Blum. Objęła stanowisko account executive'a i będzie odpowiedzialna...

Zagranica, 25 lipca 2008

W&K Amsterdam przygotuje nową globalną kampanię Pirelli

Agencja reklamowa Wieden & Kennedy Amsterdam zdobyła globalny budżet reklamowy Pirelli, producenta opon. Jego wartość szacowana jest na 18 mln...

Kraj, 5 maja 2008

ConTrust prowadzi projekty PR dla Ecco Walkathon

Firma Ecco, duński producent obuwia i organizator Ecco Walkathonu, rozpoczęła współpracę z firmą public relations ConTrust. Agencja będzie odpowiedzialna za...

Kraj, 22 kwietnia 2008

Wizard odpowiada za letnią promocję sprzedaży Pirelli

Agencja reklamowa Wizard przygotowała pod hasłem "Mocne nagrody od Pirelli" promocję sprzedaży opon letnich Pirelli. 25 kwietnia startuje akcja uliczna...

Kraj, 30 stycznia 2008

Dariusz Andrian dyrektorem generalnym agencji Heureka

Dariusz Andrian, ostatnio account director w agencji McCann Erickson, przeszedł do agencji reklamowej Heureka, gdzie został partnerem i dyrektorem generalnym....

Kraj, 12 marca 2004

Kampania reklamowa wesprze sprzedaż opon marki Pirelli

Wiosenna kampania promocyjna marki opon Pirelli rozpocznie się w połowie marca br. i potrwa dwa miesiące. Kampania ma na celu...

Kraj, 8 grudnia 2003

Kalendarz Pirelli w portalu Gazeta.pl

(Gazeta.pl) W dzień polskiej premiery ekskluzywnego Kalendarza Pirelli w portalu Gazeta.pl został uruchomiony jedyny oficjalny w polskim internecie serwis z...

Kraj, 20 stycznia 2003

Pegasus został nominowany w konkursie "Lider Polskiego Biznesu 2002"

Grupa Pegasus stworzona i zarządzana przez Sławomira Chmielewskiego została w styczniu 2003 r. nominowana w konkursie "Lider Polskiego Biznesu 2002"....

Kraj, 5 sierpnia 2002

Nowi pracownicy kreatywni w agencji reklamowej Martis

Nowym dyrektorem kreatywnym agencji reklamowej Martis został Krzysztof Juszczak. Przed rozpoczęciem pracy w branży reklamowej przez 11 lat był zatrudniony...

Zagranica, 16 lipca 2002

Derek Turner-Smith zajmie się obsługą budżetu Vodafone

Derek Turner-Smith z agencji reklamowej Young & Rubicam z Nowego Jorku obejmie stanowisko dyrektora ds. biznesu międzynarodowego w agencji J....

Zagranica, 8 lutego 2002

Budżet Telecom Italia prawdopodobnie w rękach Armando Testa

Największy włoski reklamodawca firma telekomunikacyjna Telecom Italia najprawdopodobniej przekaże swój budżet reklamowy agencji Armando Testa. Wysokość budżetu szacowana jest na...

Zagranica, 3 grudnia 2001

MindShare traci budżet Telecom Italia i rozpoczyna współpracę z Kodakiem

Telecom Italia, jeden z największych włoskich reklamodawców, rozstrzygnął przetarg na swój budżet mediowy. Zwycięzcą okazał się dom mediowy Media Itali,...

Zagranica, 1 sierpnia 2001

PIRELLI I BENETTON PRZEJMUJĄ KONTROLĘ NAD TELECOM ITALIA

Pirelli, znany włoski producent opon, oraz gigant odzieżowy Benetton połączyły siły, aby przejąć kontrolę nad Telecom Italia, największym włoskim reklamodawcą....