M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PKO BP (firma)"

Przetargi, 2 grudnia 2015

Value Media ponownie obroniło PKO BP

Dom mediowy wygrywa po raz kolejny obsługę kampanii banku w mediach online.

Kraj, 20 listopada 2015

Sfinks ogłasza ambitne plany

Do 2020 r. chce zarządzać blisko 200 restauracjami w Polsce.

Kraj, 6 października 2015

Sylwester Krawczyk dołączył do Chimney Poland

Obejmie stanowisko account directora.

Kraj, 24 września 2015

Anna Kaczmarek awansuje w strukturach Amplifi Polska

Do zespołu dołącza Łukasz Wyglądała.

Kraj, 16 września 2015

Bartek Jaroszewski awansuje w OS3

Po dwóch latach pracy w agencji Jaroszewski objął stanowisko dyr. kreatywnego.

Kraj, 15 września 2015

Agencje, marketerzy, SAR i procurement o przetargach

Po raz pierwszy szeroka reprezentacja środowiska reklamowego weźmie udział w dużym evencie organizowanym przez branżę procurementu.

Kraj, 31 lipca 2015

PKO BP rozpoczyna przetarg na wybór interaktywnego domu mediowego

Umowa z Value Media wygasa pod koniec października br.

Kraj, 21 lipca 2015

Małgorzata Jackowiak i Anna Miller dołączają do Grupy Fresh

Objęły stanowisko account managerów w agencji interaktywnej eFresh.

Kraj, 17 czerwca 2015

MSLGroup wzmacnia retail

Do zespołu agencji dołączają Rafał Niczypor, Michał Kubajek i Magdalena Michniewska.

Kraj, 16 czerwca 2015

MasterCard będzie promował cashback, czyli alternatywę dla bankomatów

Do końca lipca br. organizacja płatnicza będzie promowała wypłacanie gotówki w sklepach podczas płatności za zakupy.

Kraj, 10 czerwca 2015

PKO BP zachęca do odkładania na emeryturę

Największy polski bank reklamuje ofertę produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych na emeryturę.

Kraj, 21 maja 2015

Isobar Polska z nowym information architecture team leaderem

Jarosław Dobrowolski przechodzi z K2 do Isobar Poland.

Kraj, 13 maja 2015

Helena Olecka pokieruje działem digital w Grey Group

Zadaniem Oleckiej na stanowisku digital client service directora jest zbudowanie strategii rozwoju oferty digitalowej Grey Group.

Kraj, 30 kwietnia 2015

Awanse i transfery w Cheil Poland

Agata Palmowska dołącza do kreacji, dwie osoby awansują na account managerów.

Kraj, 14 kwietnia 2015

Google, IKEA, Mars, ING najbardziej pożądanymi pracodawcami według specjalistów

Firma rekrutacyjna Antal International prezentuje wyniki swojego dorocznego badania.

Kraj, 30 marca 2015

OS3 prowadzi kampanię wideo PKO BP

Spot prezentuje możliwość założenia lokaty przez aplikację w telefonie.

Kraj, 20 marca 2015

Michał Kubczak w zespole EmLabu

Zajmie się realizacją prac graficznych dla klientów agencji.

Kraj, 2 marca 2015

Change rozszerza współpracę z PSP

W lutym agencja rozpoczyna realizację strategii działań digitalowych.

Kraj, 26 lutego 2015

Tomasz Zgliczyński-Cuber dołącza do zespołu CzteryCzwarte

Nowa osoba wzmocni dział corporate identity.

Kraj, 26 lutego 2015

Agencja K2 Media utworzyła dział Multiscreen

Zajmie się on projektowaniem i prowadzeniem kampanii wideo we wszystkich kanałach komunikacji - od TV po nośniki mobilne.

Kraj, 17 lutego 2015

Piotr Ślusarski dołącza do K2 Media jako head of TV planning & buying

Będzie odpowiadał za rozwinięcie kompetencji agencji w zakresie planowania i zakupu czasu w TV.

Kraj, 11 lutego 2015

Blik już jest, a PKO BP nadal reklamuje płatności IKO

Bank rusza z kampanią płatności mobilnych IKO, mimo że właśnie ruszył system płatności mobilnych Blik, którego PKO BP był inicjatorem i który powstał na bazie IKO.

Przetargi, 10 lutego 2015

Cztery agencje walczą o budżet Pekao SA

Dotychczasowego biznesu broni McCann. Rozstrzygnięcie - do końca marca.

Kraj, 10 lutego 2015

Startują mobilne płatności Blik. Cele są ambitne

Wdrożenie wspólnego standardu płatności telefonami komórkowymi zapowiada co najmniej 15 banków. Planują wspólne zgromadzenie budżetu reklamowego. Duża kampania launchowa jednak prawdopodobnie dopiero po wakacjach.

Kraj, 21 stycznia 2015

Rząd na ratunek frankowiczom

Urzędnicy z UOKiK i KNF zajęli się problemem kredytów hipotecznych w szwajcarskiej walucie po gwałtownym wzroście jej kursu. Kredyty hipoteczne we frankach przeżywały boom w latach 2006-2008. W tym okresie banki udzieliły ok. 450 tys. kredytów walutowych i masowo je reklamowały.

Przetargi, 20 stycznia 2015

Mint Media wygrywa przetarg PKO BP

Umowa została podpisana na dwa lata.

Kraj, 19 stycznia 2015

Szymon Midera nowym prezesem Banku Pocztowego

W związku z rezygnacją Tomasza Bogusa na stanowisko prezesa Banku Pocztowego awansuje Szymon Midera, od sześciu lat wiceprezes odpowiedzialny za marketing i rozwój.

Kraj, 12 stycznia 2015

PKO BP umożliwia kontakt klientom przez Facebooka

Dzięki nowej aplikacji każde zgłoszenie fanów trafi do systemu Contact Center PKO.

Kraj, 7 stycznia 2015

PKO BP Niederlassung Deutschland - największy polski bank wchodzi do Niemiec

Będzie obsługiwał przedsiębiorstwa. Siedzibą jest Frankfurt nad Menem.

Kraj, 22 grudnia 2014

"Bank" T-Mobile i Aliora w ciągu ośmiu miesięcy pozyskał 130 tys. klientów

Otwiera też placówki - do końca roku będzie ich 72.

Kraj, 10 grudnia 2014

Monika Rusinek senior communication plannerem w Value Media

Przeszła z MEC. W Value Media będzie odpowiadała za obsługę m.in. PKO BP.

Kraj, 3 grudnia 2014

Płatności Blik ruszą pod koniec stycznia. Pekao SA nie składa broni - unowocześnia swój system PeoPay

BZ WBK i Bank Millennium poinformowały swoich klientów, że 26 stycznia 2015 r. wprowadzą mobilne płatności Blik. Tymczasem Pekao SA unowocześniło swój konkurencyjny system PeoPay - można nim płacić zbliżeniowo.

Kraj, 14 listopada 2014

PKO Bank Polski z facebookową aplikacją dla olimpijczyków

Pytania zostały przygotowane we współpracy z Uniwersytetem Warszawskim.

Kraj, 13 listopada 2014

Jacek Klukowski odpowiada za marketing Polskiego Standardu Płatności pod marką Blik

Wcześniej przez kilkanaście lat był związany marketingowo z branżą dilerów samochodowych.

Przetargi, 31 października 2014

OS3 utrzymuje obsługę PKO BP

Umowa została podpisana na kolejne trzy lata.

Kraj, 24 października 2014

Marka Nordea Bank ostatecznie zniknie z Polski. Za tydzień

Ok. 130 oddziałów byłego banku zostanie przemalowanych w barwy PKO BP. Pełna fuzja operacyjna nastąpi do połowy 2015 r.

Kraj, 20 października 2014

Starcom zajmie się obsługą mobilnych płatności Blik

Razem z agencją Change przygotują kampanię wprowadzającą i promującą mobilne płatności pod marką Blik.

Kraj, 8 października 2014

Michał Wiśniewski oficjalnie kieruje działem social media w Cheil Poland

Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję head of direct sales w agencji Socializer.

Kraj, 9 września 2014

PKO BP reklamuje płacenie brelokami i zegarkami zbliżeniowymi

Bank rozpoczyna konkurs dla studentów, w którym do wygrania jest 15 tysięcy podwójnych biletów do kina Cinema City i trzy Nissany Micra. Kampanię od strony kreatywnej przygotowała agencja DDB, komunikację w internecie zaś OS3.

Przetargi, 28 sierpnia 2014

PKO BP prowadzi konkurs na media online

Bank sprawdza ofert agencji na planowanie i zakup mediów online.

Kraj, 22 sierpnia 2014

Blik zamiast IKO

Polski Standard Płatności będzie najprawdopodobniej posługiwał się marką Blik zamiast dotychczasowej marki IKO banku PKO BP.

Kraj, 20 sierpnia 2014

Nowa kreacja PKO BP od DDB

Bank promuje pożyczki gotówkowe. "Wzruszająco przystępne".

Kraj, 7 sierpnia 2014

Piotr Cedzyński nowym dyrektorem kreatywnym w Cheil Polska

Agencja będzie wzmacniać kompetencje zespołu w obszarach digital, mobile oraz retail experience.

Kraj, 23 lipca 2014

Getin Bank połączy marki we wspólnym systemie internetowym

Rusza migracja na jeden wspólny system.

Kraj, 11 lipca 2014

Marcin Piotrowski współpracuje z marketingiem PKO BP

Były szef Vizeum doradza bankowi.

Kraj, 26 czerwca 2014

Sabina Dzik odchodzi z PSM SMB

Po sześciu latach współpracy dyrektor biura żegna się z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB.

Kraj, 23 czerwca 2014

Maciej Godlewski przeszedł ze Starcomu do K2

Agencja wzmacnia zespół o wieloletniego pracownika domu mediowego Starcom.

Kraj, 13 maja 2014

Do Polskiego Standardu Płatności dołączają kolejne cztery banki

Inicjatywa wspólnego standardu mobilnych płatności obejmuje już 10 banków.

Przetargi, 12 maja 2014

K2 ponownie wygrywa obsługę PKO BP

Realizacja umowy może przynieść K2 więcej niż 10 proc. przychodów ze sprzedaży Grupy K2 - podała spółka w raporcie giełdowym.

Kraj, 4 kwietnia 2014

OS3 stworzyła grę planszową dla PKO BP

Agencja jest odpowiedzialna za realizację scenariusza, kreację oraz mechanizm gry.