M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PKO BP (firma)"

Kraj, 18 października 2016

Spicy Mobile tworzy zespół Happy Pixel

Pokieruje nim Maciej Mazurczak.

Kraj, 12 października 2016

Krzysztof Ziewiec będzie odpowiadał za komunikację marketingową PSP - Blik

Doświadczony menedżer pokieruje komunikacją standardu płatności mobilnych.

Kraj, 10 października 2016

PKO BP chwali się sukcesem kampanii "Dużo za zero"

Kilkukrotny wzrost liczby młodych klientów otwierających konta. - Po raz pierwszy kampanię tej skali przeprowadziliśmy bez wsparcia TV - wskazuje szef marketingu.

Kraj, 5 października 2016

PKO BP reklamuje bankowość dla mikro, małych i średnich firm

Telewizyjno-internetową kampanię przygotowały: agencja Warszawa i dom mediowy Havas Media.

Kraj, 28 września 2016

Anna Nowacka nową szefową marketingu Blik (PSP)

Jacek Klukowski rozstał się z firmą i założył własną działalność konsultingową.

Kraj, 28 września 2016

W listopadzie ma wreszcie ruszyć kampania Blika

Aplikację aktywowało 2,5 mln osób. Miesięcznie wykonują oni ok. 800 tys. transakcji, ale w terminalach płatniczych tylko ok. 125 tys.

Kraj, 28 września 2016

Natalia Makowska wzmacnia client service OS3

Obejmuje stanowisko senior account managera.

Kraj, 15 września 2016

Zmiany w kreacji K2

Agencja wyłoniła trzech nowych szefów kreacji i podzieliła dział na dwa obszary.

Kraj, 14 września 2016

Klienci banków najlepiej oceniają bankowość internetową, najgorzej - obsługę reklamacji

Wyniki raportu Monitor Satysfakcji Klientów Banków Detalicznych ARC Rynek i Opinia.

Kraj, 9 września 2016

Reuters: PKO BP i Alior złożyły oferty na zakup Raiffeisen Polbank

Prawdopodobna wycena to od 800 mln do 1 mld euro.

Przetargi, 6 września 2016

MBank wybrał agencje

Mindshare, VML, Grey oraz Brand New Heaven będą obsługiwać mBank przez kolejne trzy lata.

Kraj, 29 lipca 2016

Agnieszka Sukiennik head of design w Agencji Warszawa

Wcześniej pracowała w DDB & Tribal.

Przetargi, 18 lipca 2016

PKO BP ogłasza przetarg produkcyjny

Dotyczy on merchandisingu, produkcji i montażu materiałów w bankach oraz reklamy wielkoformatowej.

Kraj, 14 lipca 2016

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Agata podpisują list intencyjny

Porozumienie dotyczy stosowania dobrych praktyk przetargowych.

Przetargi, 29 czerwca 2016

PKO Bank Polski rozpoczyna współpracę z Agencją Warszawa

DDB & Tribal traci klienta.

Kraj, 16 czerwca 2016

Piotr Chrzanowski pokieruje performancem They.pl

Z rynkiem agencyjnym związany jest od 2008 r.

Przetargi, 6 czerwca 2016

PKO BP potwierdza wybór Havas Media

Tym samym to już pewne, że Universal McCann traci klienta, współpraca z Value Media pozostaje nierozstrzygnięta.

Kraj, 19 maja 2016

PKO BP pokazuje się jako instytucja wielopokoleniowa

Nowa kampania reklamowa podkreśla rodzinny charakter oferty banku - "od juniora do seniora".

Kraj, 14 kwietnia 2016

Agata Sądel została head of digital w Maxusie

Poprzednio była związana z ZenithOptimedia Group.

Kraj, 1 kwietnia 2016

Deloitte Digital wzmacnia client service

W agencji pracę zaczynają Karol Majewski i Barbara Kropidłowska.

Kraj, 23 marca 2016

Z zarządu PKO BP odchodzi dwóch wiceprezesów

Rezygnacje złożyli członkowie zarządu odpowiedzialni za rynek detaliczny i bankowość ubezpieczeniową.

Kraj, 2 marca 2016

PKO BP rusza z dwiema kampaniami

Największy krajowy bank promuje równocześnie bankowość korporacyjną i pożyczki dla konsumentów.

Kraj, 17 lutego 2016

Plus musi zapłacić 4,5 mln zł kary za reklamy

Sąd oddalił apelację operatora i ten będzie musiał zapłać karę za reklamy z 2009 r., które wprowadzały w błąd.

Kraj, 10 lutego 2016

Zyski banków w ub.r. znacząco spadły

W tym roku raczej lepiej nie będzie.

Przetargi, 4 lutego 2016

Trwa przetarg mediowy PKO BP

Klient Universal McCann prowadzi przetarg zamknięty.

Kraj, 29 stycznia 2016

Anna Zielińska została client service directorem SMG LiquidThread

Od 2000 r. była związana z agencją K2, w której do sierpnia 2015 r. pełniła funkcję account directora.

Kraj, 26 stycznia 2016

PKO BP rusza z przetargiem na wybór agencji reklamowych

Bank zamierza wybrać agencję wiodącą i wspierającą. Chętni mają czas na przesłanie zgłoszeń i portfolio do 5 lutego.

Kraj, 20 stycznia 2016

PKO BP zachęca: "Zrób pierwszy krok do bankowości mobilnej"

Największy w kraju bank edukuje konsumentów, zachęcając ich do płacenia telefonem.

Przetargi, 2 grudnia 2015

Value Media ponownie obroniło PKO BP

Dom mediowy wygrywa po raz kolejny obsługę kampanii banku w mediach online.

Kraj, 20 listopada 2015

Sfinks ogłasza ambitne plany

Do 2020 r. chce zarządzać blisko 200 restauracjami w Polsce.

Kraj, 6 października 2015

Sylwester Krawczyk dołączył do Chimney Poland

Obejmie stanowisko account directora.

Kraj, 24 września 2015

Anna Kaczmarek awansuje w strukturach Amplifi Polska

Do zespołu dołącza Łukasz Wyglądała.

Kraj, 16 września 2015

Bartek Jaroszewski awansuje w OS3

Po dwóch latach pracy w agencji Jaroszewski objął stanowisko dyr. kreatywnego.

Kraj, 15 września 2015

Agencje, marketerzy, SAR i procurement o przetargach

Po raz pierwszy szeroka reprezentacja środowiska reklamowego weźmie udział w dużym evencie organizowanym przez branżę procurementu.

Kraj, 31 lipca 2015

PKO BP rozpoczyna przetarg na wybór interaktywnego domu mediowego

Umowa z Value Media wygasa pod koniec października br.

Kraj, 21 lipca 2015

Małgorzata Jackowiak i Anna Miller dołączają do Grupy Fresh

Objęły stanowisko account managerów w agencji interaktywnej eFresh.

Kraj, 17 czerwca 2015

MSLGroup wzmacnia retail

Do zespołu agencji dołączają Rafał Niczypor, Michał Kubajek i Magdalena Michniewska.

Kraj, 16 czerwca 2015

MasterCard będzie promował cashback, czyli alternatywę dla bankomatów

Do końca lipca br. organizacja płatnicza będzie promowała wypłacanie gotówki w sklepach podczas płatności za zakupy.

Kraj, 10 czerwca 2015

PKO BP zachęca do odkładania na emeryturę

Największy polski bank reklamuje ofertę produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych na emeryturę.

Kraj, 21 maja 2015

Isobar Polska z nowym information architecture team leaderem

Jarosław Dobrowolski przechodzi z K2 do Isobar Poland.

Kraj, 13 maja 2015

Helena Olecka pokieruje działem digital w Grey Group

Zadaniem Oleckiej na stanowisku digital client service directora jest zbudowanie strategii rozwoju oferty digitalowej Grey Group.

Kraj, 30 kwietnia 2015

Awanse i transfery w Cheil Poland

Agata Palmowska dołącza do kreacji, dwie osoby awansują na account managerów.

Kraj, 14 kwietnia 2015

Google, IKEA, Mars, ING najbardziej pożądanymi pracodawcami według specjalistów

Firma rekrutacyjna Antal International prezentuje wyniki swojego dorocznego badania.

Kraj, 30 marca 2015

OS3 prowadzi kampanię wideo PKO BP

Spot prezentuje możliwość założenia lokaty przez aplikację w telefonie.

Kraj, 20 marca 2015

Michał Kubczak w zespole EmLabu

Zajmie się realizacją prac graficznych dla klientów agencji.

Kraj, 2 marca 2015

Change rozszerza współpracę z PSP

W lutym agencja rozpoczyna realizację strategii działań digitalowych.

Kraj, 26 lutego 2015

Tomasz Zgliczyński-Cuber dołącza do zespołu CzteryCzwarte

Nowa osoba wzmocni dział corporate identity.

Kraj, 26 lutego 2015

Agencja K2 Media utworzyła dział Multiscreen

Zajmie się on projektowaniem i prowadzeniem kampanii wideo we wszystkich kanałach komunikacji - od TV po nośniki mobilne.

Kraj, 17 lutego 2015

Piotr Ślusarski dołącza do K2 Media jako head of TV planning & buying

Będzie odpowiadał za rozwinięcie kompetencji agencji w zakresie planowania i zakupu czasu w TV.

Kraj, 11 lutego 2015

Blik już jest, a PKO BP nadal reklamuje płatności IKO

Bank rusza z kampanią płatności mobilnych IKO, mimo że właśnie ruszył system płatności mobilnych Blik, którego PKO BP był inicjatorem i który powstał na bazie IKO.