M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PKP Intercity (firma)"

Przetargi, 8 grudnia 2015

MEC wygrał w przetargu PKP Intercity

Jesienne kampanie PKP Intercity w tym roku planował i kupował Carat.

Kraj, 25 listopada 2015

Studenci i seniorzy w kampanii PKP [wideo]

Głosu w kampanii ponownie użyczył Piotr Fronczewski.

Kraj, 14 października 2015

Piotr Fronczewski poetycko w kampanii PKP Intercity [wideo]

Nowe agencje w nowej kampanii.

Przetargi, 22 września 2015

PKP Intercity ponownie ogłasza przetarg mediowy

W konkursie mogą wziąć udział agencje z minimalnym przychodem na poziomie 20 mln zł netto za rok 2014.

Kraj, 2 września 2015

Marcin Celejewski kieruje LOT-em

Mikosza zastąpił członek zarządu ds. handlowych, który w kwietniu ub.r. powrócił do spółki po 5,5 latach.

Przetargi, 7 lipca 2015

PKP Intercity przegląda oferty domów mediowych

Havas Media prawdopodobnie broni budżetu.

Kraj, 9 czerwca 2015

PKP Intercity promuje Bilet Taniomiastowy

Kampanię przygotowały Havas Media i BBDO.

Kraj, 22 maja 2015

Monika Popowska group account managerem w Schulz Brand Friendly

Creative group head, dyrektor strategiczny, senior art director i group account manager wzmacniają zespół agencji.

Przetargi, 18 maja 2015

PKP Intercity wybrało agencję do social mediów

W konkursie złożono trzy oferty.

Kraj, 28 kwietnia 2015

PKP Intercity zachęca do podróży [wideo]

Rusza nowa odsłona kampanii "Zapowiada się dobra podróż".

Kraj, 6 marca 2015

Nagrody za 289 tys. zł w promocji "Spróbuj czegoś nowego z Visa"

Promocję wspiera kampania reklamowa m.in. w telewizji i internecie przygotowana lokalnie przez Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 26 stycznia 2015

Google Polska i PKP Intercity nawiązały współpracę

Na mapach Google można sprawdzić rozkład jazdy pociągów tego przewoźnika.

Przetargi, 12 stycznia 2015

First PR wygrywa budżet PKP Intercity wart 1,1 mln zł

Umowa będzie obowiązywać przez trzy lata.

Przetargi, 4 grudnia 2014

BBDO wygrywa obsługę PKP Intercity

Kilka dni po ogłoszeniu wyników przetargu mediowego przewoźnik wybiera partnera kreatywnego.

Przetargi, 27 listopada 2014

Havas Media wygrywa obsługę PKP Intercity

Trzy konsorcja nie spełniły wymogów przetargu.

Przetargi, 24 listopada 2014

Sześć domów mediowych w przetargu PKP Intercity

Planowana wartość zamówienia na kolejne dwa lata to 35 mln zł.

Przetargi, 6 listopada 2014

PKP Intercity szuka agencji PR-owej

Przewoźnik chce zawrzeć umowę na trzy lata, która będzie obejmować bieżącą obsługę public relations, szkolenia i audyty.

Przetargi, 22 października 2014

ZenithOptimedia zdobywa budżet PKP Intercity

Dom mediowy zajmie się obsługą dwóch tegorocznych kampanii. Trwa przetarg na obsługę budżetu mediowego na lata 2015-2016.

Przetargi, 16 października 2014

PKP Intercity szuka domu mediowego

Przewidywany budżet mediowy na lata 2015-2016 to 35 mln zł (netto).

Przetargi, 14 października 2014

Agencja San Markos wygrała przetarg na obsługę PKP Intercity

Przewoźnik zakończył przetarg reklamowy.

Przetargi, 16 września 2014

PKP Intercity zaprasza agencje do współpracy

Przewoźnik kolejowy informuje o chęci nawiązania współpracy w zakresie komunikacji marketingowej. Termin składania ofert upływa 26 września br.

Kraj, 23 stycznia 2014

Marketingowiec prezesem PKP Intercity

Marcin Celejewski na czele spółki kolejowej.

Kraj, 19 grudnia 2013

Goethe-Institut zaraża czytaniem

Ruszyła kampania "Weź i poczytaj" promująca literaturę niemieckojęzyczną w polskim przekładzie.

Kraj, 18 grudnia 2013

W pociągach Intercity internet od T-Mobile

W pierwszym etapie bezprzewodowy internet zostanie udostępniony pasażerom w 300 wagonach, a w drugim - w kolejnych 150.

Przetargi, 23 października 2013

PKP Intercity wybierze agencję interaktywną

Spółka rozpoczyna przetarg.

Przetargi, 15 października 2013

PKP Intercity szuka agencji

Spółka rozpoczyna konkurs na obsługę online - wynika z naszych informacji.

Kraj, 19 września 2013

ArtGroup zrealizowała kolejny projekt dla PKP Intercity

Kampania "Wszystko zaczyna się w Intercity" ma wspierać promocję kolei.

Kraj, 18 września 2013

Zakopane przygotowuje się na zimę

Zaśnieżone samochody, foldery reklamowe w pociągach i eventy w największych miastach Polski to pomysły Zakopanego na jesienną promocję w tym roku.

Kraj, 18 lutego 2013

PKP Intercity rusza z projektem crowdsourcingowym

Zadaniem osób biorących udział w konkursie jest nakręcenie filmu o pozytywnych uczuciach.

Przetargi, 28 listopada 2012

PKP Intercity wybrało Equinox

Dom mediowy kupi media dla kampanii "Bilet świąteczny".

Kraj, 20 marca 2012

Dobry rok dla K2

K2 Internet osiągnęła zysk netto na poziomie ponad 5 mln zł. W tym roku chce inwestować w Audiotekę, a także otwiera projekt OktaWave. Dodatkowo planuje kolejne przejęcie.

Kraj, 1 lutego 2012

Neckermann w podróży

Oferta biura pojawi się w składach pociągów PKP.

Kraj, 4 października 2011

Comarch z kampanią kierowaną do biznesu

Krakowska firma IT w reklamach pod hasłem "A jaka jest Twoja firma?" informuje o swoich usługach kierowanych do biznesu.

Kraj, 13 września 2011

PKP Intercity rozdaje bilety

Z okazji 10-lecia przewoźnik przeprowadzi kampanię wizerunkową w mediach i rozda ponad 3,6 tys. biletów.

Kraj, 13 maja 2011

Nowy account supervisor w Legend Group

Stanowisko objął Piotr Szczepanek.

Kraj, 21 kwietnia 2011

Wizerunkowa kampania Supermedia Interactive

SMI chce wzmocnić świadomość marki i wizerunek.

Kraj, 28 marca 2011

Mather i SoHo notują 12-proc. wzrost

Stabilny zespół menedżerski oraz pozyskanie kilku budżetów reklamowych w ramach obsługi długoterminowej i projektowej pozwoliło agencjom zarządzanym przez Wojciecha Putrzyńskiego na ugruntowanie swojej pozycji w grupie Ogilvy.

Kraj, 23 lutego 2011

"Wio koniku" w Facebooku

Aplikacja zachęca do ratowania koni i przekazania 1 proc. podatku Fundacji Viva!.

Kraj, 18 lutego 2011

Screen Network przyspieszy rozwój

2 mln euro pozyskane od funduszu Enterprise Venture z grupy Enterprise Investors w zamian za 27 proc. udziałów ma przyspieszyć rozwój sieci Screen Network.

Przetargi, 28 stycznia 2011

PKP Intercity chce zaistnieć w social mediach

Przewoźnik szuka agencji, która zadba o jego wizerunek i aktywność w portalach społecznościowych.

Kraj, 8 grudnia 2010

Mariusz Pawełczyk nowym dyrektorem marketingu PKP Intercity

Ostatnio stanowisko to było nieobsadzone.

Kraj, 6 grudnia 2010

"W podróży" przed relaunchem czy zawieszeniem?

Magazyn pokładowy PKP Intercity na razie znika z pociągów. Ma wrócić już zmieniony.

Kraj, 20 lipca 2010

"Orange Kino Letnie" w PKP Intercity

Animacja powstała w Animatic Studio na zlecenie agencji Szwejkowski ma wspierać projekt polskiej kolei.

Kraj, 5 lipca 2010

Mariusz Steć zarządza SMI

Po dziesięciu latach w firmie awansował na dyrektora zarządzającego.

Kraj, 2 lipca 2010

Orange Kino Letnie po raz czwarty

Start projektu, start kampanii bez udziału agencji.

Kraj, 5 października 2009

Wojciech Walczak strategiem w CzteryCzwarte

Do agencji reklamowej CzteryCzwarte dołączyły dwie nowe osoby. Zmiany personalne mają na celu wzmocnienie struktury agencji. Stanowisko stratega objął Wojciech...

Kraj, 24 lipca 2009

Ad Concept ma nowych specjalistów ds. reklamy

Magdalena Ziemniak i Maria Białończyk dołączyły do zespołu firmy Ad Concept zajmującej się sprzedażą powierzchni prasowej i reklamy online. Obie...

Przetargi, 20 kwietnia 2009

PKP Intercity prowadzi przetarg full service; Anna Różycka szefem marketingu

PKP Intercity prowadzi przetarg na obsługę reklamową full service. Wyłoniona w nim agencja zajmie się kreacją i realizacją kampanii marketingu...

Kraj, 22 października 2008

PPI United zmienia nazwę na Silberball Warszawa

PPI United, polski oddział austriackiej sieci usług marketingowych, zmienia nazwę na Silberball Warszawa. Zmiana nazwy i logo jest konsekwencją planowanego...

Kraj, 21 lipca 2008

Polkomtel promuje markę 36,6 serią specjalnych wakacyjnych akcji

Polkomtel SA postanowił rozreklamować wprowadzoną miesiąc temu markę sieci komórkowej dla młodzieży 36,6 serią nietypowych akcji eventowych. Do końca wakacji...