M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PKP (firma)"

Kraj, 25 listopada 2015

Studenci i seniorzy w kampanii PKP [wideo]

Głosu w kampanii ponownie użyczył Piotr Fronczewski.

Kraj, 28 października 2015

PKP w kolejnej odsłonie reklamowej [wideo]

Autorem kreacji jest PZL.

Kraj, 24 lutego 2015

Rusza druga część kampanii "PKP. Zapowiada się dobra podróż"

Do końca marca wyemitowane zostanie ok. 3,5 tys. spotów.

Przetargi, 4 lutego 2015

PKP szuka firmy monitorującej media

Przewoźnik jest w trakcie podejmowania decyzji.

Kraj, 28 stycznia 2015

Grupa BPS rozpoczyna szeroką kampanię reklamową

Kampania wykorzystuje koncept sprawdzony dwa lata temu.

Kraj, 14 listopada 2014

Katarzyna Ejdys awansowała na head of Newcast

Nowe stanowisko w ramach struktur ZenithOptimedia Group podlega Agacie Majeckiej, managing director Performics & Newcast.

Przetargi, 14 kwietnia 2014

PKP szuka agencji dla Dworca Centralnego

Spółka wybierze agencję do obsługi socialmediowej.

Kraj, 17 października 2013

Dworzec Centralny ma nową identyfikację wizualną

Organizatorami konkursu były PKP oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.

Kraj, 1 sierpnia 2013

"Rzeczpospolita" rezygnuje z samolotów i pociągów

Wydawca chce skupić się na kanałach, które zapewnią bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej dziennika.

Kraj, 29 listopada 2012

Opus B autorem kampanii "Nie daj się nabrać!"

Kampania ma zwracać uwagę na problem tzw. chwilówek.

Kraj, 23 maja 2012

Stołeczni blogerzy na dworcach PKP

Akcję koordynuje agencja K2.

Kraj, 13 lutego 2012

McDonald's odlicza czas w hamburgerach [WIDEO]

Na warszawskim Dworcu Centralnym zainstalowano ambientowy rozkład jazdy.

Kraj, 1 lipca 2011

Menedżerowie Brainshake założyli Brandfever

Nowa agencja na rynku została uruchomiona przez Michała Maciątka i Elizę Wierkowską.

Kraj, 10 czerwca 2011

Nordea Bank chwali się współpracą z dużymi przedsiębiorcami

Bank reklamuje swoją bankowość korporacyjną poprzez reklamy z logo 21 dużych firm.

Artykuły weekendowe, 18 marca 2011

Mezalianse i finanse

Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, przekonuje, że Szymon Majewski do tożsamości PKO BP ma się po prostu nijak.

Kraj, 6 września 2010

Według Clear Channel informacje PKP są nieprawdziwe

Firma OOH zajęła stanowisko w sprawie zakończenia współpracy z PKP.

Kraj, 3 września 2010

PKP kończy współpracę z Clear Channel

Przewoźnik nie chce już nośników tej firmy na dworcach kolejowych.

Kraj, 11 marca 2009

Janusz Łach art directorem w Grey Matters

Janusz Łach objął stanowisko art directora w należącej do ASM Group agencji reklamowej Grey Matters. Zastąpił Sylwestra Łukaszuka, który rozstał...

Kraj, 17 kwietnia 2008

"W podróży" w Ad Meritum; za reklamy odpowiada Paweł Treściński

Ad Meritum, broker reklamy prasowej, rozpoczął współpracę z miesięcznikiem "W podróży" (wydawca: Kolejowa Oficyna Wydawnicza Sp. z o.o.). Tytuł ukazuje...

Kraj, 22 grudnia 2006

Grupa Żywiec korzysta z reklamy na biletach PKP

Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię reklamową Żywieckiego Muzeum Browaru na okładkach biletów PKP. Za projekt okładek i promocji odpowiedzialna jest Katarzyna...

Kraj, 30 sierpnia 2006

Glob Media buduje ofertę reklamową na lotniskach i dworcach kolejowych

Firma Glob Media specjalizująca się w realizacji projektów z zakresu ambient media poszerza ofertę usług reklamowych na lotniskach. Obecnie dysponuje...

Kraj, 27 września 2005

Bank BPH reklamuje kredyt na biletach PKP

Bank BPH zdecydował się na promocję na biletach PKP swojej oferty kredytowej. Kampania na nośnikach Ad-verto realizowana jest na ośmiu...

Kraj, 16 sierpnia 2005

Just przygotował dla BPH projekt wsparcia sprzedaży "Pożyczki od ręki"

Agencja reklamowa Just przygotowała dla Banku BPH najnowszą kampanię reklamową wspierającą sprzedaż kredytów o nazwie "Pożyczka od ręki". Głównym nośnikiem...

Kraj, 20 lutego 2004

Firma marketing services Re-Akcja przygotowuje pakiety usług

Firma marketing services Re-Akcja zamierza rozpocząć działalność brokerską na rynku baz danych. Chce zaoferować swoje usługi z zakresu wspierania działań...

Kraj, 11 sierpnia 2003

Powstaje koncepcja ustawy o radiofonii i telewizji publicznej

Po fiasku nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji powstała koncepcja stworzenia odrębnego aktu prawnego w całości poświęconego Polskiemu Radiu i...

Kraj, 10 lipca 2003

Wspólna akcja promocyjna "Przekroju" i Coca-Coli

Tygodnik "Przekrój" (Edipresse Polska) oraz Coca-Cola Poland Services Ltd. ruszają ze wspólną akcją promocyjną. Każdy, kto kupi tygodnik, otrzyma bezpłatnie...