M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Planeta FM (marka)"

Kraj, 3 czerwca 2013

Rusza kampania wizerunkowa Chilli Zet

Na okładce płyty wystąpiła m.in. Natalia Przybysz.

Kraj, 29 maja 2013

Startuje Radio Zet Gold

Czternaście rozgłośni radiowych Planeta FM wkrótce zmieni nazwę na Radio Zet Gold.

Kraj, 8 kwietnia 2013

Sobiesiak odchodzi z Eurozetu

Dyrektor promocji stacji lokalnych żegna się z nadawcą radiowym.

Kraj, 21 lutego 2013

Ogilvy & Mather autorem kampanii "Język polski jest ą-ę"

Ogilvy & Mather Advertising, Ogilvy PR, RedWorks i Rada Języka Polskiego w obronie polskich ogonków i kreseczek.

Kraj, 21 lutego 2013

Radio Plus z nowym dyrektorem programowym

Piotr Rzepka 1 kwietnia obejmie nowe stanowisko, Radio Plus czekają spore zmiany organizacyjne.

Kraj, 14 sierpnia 2012

Ruszyła nowa kampania Burger Kinga

Startuje pierwszy projekt zrealizowany dla klienta przez Ogilvy & Mather Advertising.

Kraj, 7 maja 2012

HP w kampanii podkreśla jakość dźwięku

W ramach kampanii marketer współpracuje z Radiem Planeta FM.

Kraj, 2 marca 2012

Ponad 80 proc. studentów słucha radia codziennie

Rośnie liczba tych, którzy słuchają tylko jednej rozgłośni.

Kraj, 12 października 2011

Polfarmex wspiera probiotyki Duo-Lactil

Kampania ma nie tylko promować markę, lecz także edukować w zakresie zastosowania probiotyków.

Kraj, 7 października 2011

Wojciech Piwocki dyr. Agencji Reklamy Polskiego Radia

Wieloletni menedżer Eurozetu pokieruje biurem reklamy publicznego nadawcy.

Kraj, 29 lipca 2011

Reklama radiowa w górę o ponad 30 proc.

Według Kantar Media w I półroczu br. największą, kilkudziesięcioprocentową dynamikę wzrostu odnotowały Grupa RMF i Polskie Radio, najmniejszą zaś - Eurozet i Grupa Radiowa "Time".

Kraj, 15 lipca 2011

Polfarmex wspiera sprzedaż nowego suplementu diety

Medium głównym jest radio, a wspierającym internet.

Kraj, 4 lipca 2011

Jarosław Paszkowski dyr. programowym Radia Zet

Natalia Gębska została zaś p.o. dyr. programowym Chilli Zet.

Kraj, 4 stycznia 2011

Planeta FM z nowym wizerunkiem

Stacja zmienia liner i oprawę, startuje z kampanią reklamową.

Kraj, 5 października 2010

Aviko inwestuje w działania wizerunkowe

Marketer łączy w projekcie komunikacyjnym działania w telewizji, radiu i portalach społecznościowych.

Kraj, 20 kwietnia 2010

Agora, Time i Eurozet tworzą nowy pakiet

Zakup "Drapacza Chmur Young i Radia Zet" pozwala na dodatkowy 10-proc. rabat w każdej ze stacji, które stworzyły ten pakiet.

Kraj, 22 czerwca 2009

Kirstein zastępuje Kozyrę na stanowisku szefa Radia Zet

Mateusz Kirstein, dotychczasowy dyrektor programowy sieci Chilli Zet (Eurozet), obejmie stanowisko redaktora naczelnego i dyrektora programowego Radia Zet. Zastąpi na...

Kraj, 20 listopada 2008

WP.pl promuje swoją telewizję

Wystartowała kampania reklamowa telewizji internetowej WP.tv. Prawie w całości została oparta na koncepcji consumer touchpoints. Komunikat reklamowy będzie można więc...

Kraj, 1 października 2008

Julia Tkaczyk dyrektorem programowym Planety FM. Mateusz Kirstein pracuje nad nowym projektem Eurozetu

Julia Tkaczyk, dotychczas dyrektor muzyczny Planety FM (dawnej Radiostacji), ponadregionalnej rozgłośni w ramach Grupy Eurozet, awansowała na stanowisko dyrektora programowego....

Kraj, 28 marca 2008

Planeta FM rusza z kilkumiesięczną kampanią

Planeta FM, ponadregionalna rozgłośnia z portfolio Eurozetu, rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem: "100 procent imprezowych hitów". W pierwszej jej fazie...