M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Planeta (firma)"

Kraj, 22 września 2011

Atmedia powiększa zespół działu obsługi

Magdalena Jagiełło i Maja Głódkowska dołączyły do działu obsługi kanałów telewizyjnych w Atmedia.

Kraj, 4 września 2009

Anna Horodecka event managerem w RRM

RRM, dom sprzedaży Eurozetu (Radio Zet, Chilli Zet, Planeta), zatrudnił Annę Horodecką do działu sponsoringu i akcji specjalnych. Jako event...

Kraj, 26 marca 2009

Cyfra Plus wspiera wiosenne promocje cenowe kampanią reklamową

Canal Plus Cyfrowy, operator platformy Cyfra Plus, rusza z wiosenną promocją cenową swoich pakietów. - Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami kontynuujemy...

Kraj, 21 października 2008

Podwyżka reklam w Radiu Zet niższa niż w RMF FM

RRM, należący do Eurozetu dom sprzedaży radia, z początkiem listopada wprowadza nowy cennik. Podwyżka dotyczy jedynie Radia Zet - cennik...

Kraj, 1 kwietnia 2008

Maciej Wisławski w reklamach olejów Platinum

Orlen Oil realizuje nową kampanię reklamową olejów silnikowych marki Platinum pod hasłem "Wymień olej! Na Platinum". Projekt jest kontynuacją długofalowej...

Kraj, 25 lutego 2008

Planeta FM zastąpi Radiostację

Z początkiem marca Radiostacja (Eurozet) zmieni nazwę na Planeta FM. Modyfikacji ulegnie także dotychczasowy format rozgłośni. Zmiana nazwy Radiostacji i...

Kraj, 12 lutego 2008

MBank chce zwiększyć świadomość oferty ubezpieczeń komunikacyjnych

Wirtualny mBank (grupa BRE Bank) z okazji pierwszej rocznicy działalności przygotował kampanię reklamową swojej oferty ubezpieczeń komunikacyjnych pod nazwą Supermarket...

Kraj, 4 lutego 2008

RRM wprowadza pakiet Zet Total

Zet Total to nowa oferta handlowa RRM na rynku reklamy radiowej. Tworzą ją wszystkie stacje należące do Eurozetu (Radio Zet,...

Kraj, 1 lutego 2008

Radiostacja dołączyła do Drapacza Chmur Young

Oferta handlowa Drapacz Chmur Young zostanie w lutym br. poszerzona o Radiostację (Eurozet). Pakiet został przygotowany z myślą o klientach...

Kraj, 27 marca 2007

Goodyear Polska wspiera swoje cztery marki w związku z wiosennym sezonem oponiarskim

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła wiosenne kampanie wizerunkowe swoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica. Działania zostały przygotowane przez agencje S4...

Kraj, 13 grudnia 2006

Dwóch inwestorów na short-liście chętnych do zakupu Ad.pointu. Transakcja na początku roku

Już tylko dwóch inwestorów pozostało na liście podmiotów, z którymi negocjowane są warunki sprzedaży sieci radiowej Ad.point (CR Media SA)....

Kraj, 6 lipca 2006

Potencjometr powalczy z RMF Active Maxxx o reklamy skierowane do młodzieży

Wkrótce po premierze RMF Active Maxxx, pakietu łączącego RMF, RMF Maxxx i Radio Eska, na rynku debiutuje Potencjometr, wspólny pakiet...

Kraj, 3 listopada 2004

Electronic Arts prowadzi kampanię wspierającą grę "FIFA Football 2005"

Electronic Arts Polska rozpoczęła kampanię wspierającą debiut rynkowy najnowszej wersji bardzo popularnej sportowej gry komputerowej - "FIFA Football" (wersja 2005)....