M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Play (marka)"

Kraj, 23 listopada 2016

Liczba klientów prepaid Playa spadła. Po raz pierwszy tak mocno

Fioletowy operator wciąż zwiększa jednak bazę abonentów.

Kraj, 15 listopada 2016

Polscy youtuberzy w kampanii Play [wideo]

Za kreację odpowiada Isobar Polska.

Kraj, 25 października 2016

Lubię To - Linked by Isobar i MEC najbardziej efektywne na Effie 2016

Rozdano 30 brązowych statuetek, 18 srebrnych, 9 złotych oraz grand prix dla firmy Play.

Kraj, 13 października 2016

Maciej Skóra, Andrzej Kowalczyk i Marcin Płatek dołączają do Nanovo

Firma poszerza ofertę usług i powiększa zespół.

Kraj, 29 września 2016

Kuba Wojewódzki w kolejnej reklamie Playa, z podtekstem

Operator reklamuje Formułę Duet, sprytnie wykorzystując plotki o rzekomym ślubie.

Kraj, 13 września 2016

Karolina Ostrowska client service directorem San Markos

Przeszła z agencji Plej, gdzie przez ostatnie trzy lata pełniła analogiczną funkcję.

Kraj, 12 września 2016

Huawei wychodzi z ofertą ultrabooków dla biznesu

Do kampanii MateBooków chiński producent zatrudnił Jarosława Kuźniara oraz Michała Sadowskiego.

Kraj, 6 września 2016

Krzysztof Stelmaszyk, Rafał Cieszyński i koza reklamują internet od NC+

Telewizyjno-internetowo-radiową kampanię przygotowały: agencja 2012 i Havas Media.

Kraj, 29 sierpnia 2016

Play ma 14,6 mln klientów

Całkowite przychody operacyjne wyniosły 1489 mln zł.

Kraj, 26 sierpnia 2016

Nowa odsłona Play.pl przygotowana przez Artegence

Agencja dla tego klienta pracuje od 2013 roku.

Kraj, 19 sierpnia 2016

Play ponownie wprowadza usługi telewizyjne

W podstawowym, ograniczonym wariancie są bezpłatne, jako bonus dla klientów. Są też trzy dodatkowo płatne. W sumie 45 kanałów za 35 zł miesięcznie.

Kraj, 16 sierpnia 2016

Orange planuje zmiany w komunikacji

Marka ma być bliżej "zwykłych ludzi", dystansując się od sztucznych "celebryckich" reklam konkurencji.

Kraj, 26 lipca 2016

Luiza Jaworska-Nogal dołączyła do VML Poland

W branży interctive pracuje ponad 15 lat.

Kraj, 22 lipca 2016

Play wykorzystuje nowe targetowanie na Facebooku

Kampanię przygotowała agencja Isobar Polska.

Kraj, 29 czerwca 2016

Play ponownie testuje usługi telewizyjne

Fioletowy operator po raz drugi robi podejście do usług TV i VoD.

Kraj, 29 czerwca 2016

Arkadiusz Tomkiewicz w Ogilvy & Mather

Z agencją rozstaje się Sebastian Umiński.

Kraj, 7 czerwca 2016

Play jako pierwszy zaczyna walkę o rejestrację prepaid

Od lipca wszyscy nowi użytkownicy telefonów na kartę będą musieli podać dane osobowe. Dotychczasowi mają czas do lutego przyszłego roku.

Kraj, 6 czerwca 2016

Orange Polska udostępnia swoim abonentom Spotify

Miesięczny dostęp kosztuje 19,99 zł.

Kraj, 25 maja 2016

Play wciąż na fali wznoszącej - powiększa liczbę klientów i przychody

W I kwartale br. fioletowemu operatorowi przybyło 270 tys. klientów, a w ciągu 12 miesięcy ponad 1,7 mln.

Kraj, 10 maja 2016

Vectra prowadzi telefonię komórkową dla rodziny

Usługa pomyślana jako oferta dla całej rodziny.

Kraj, 9 maja 2016

Adam Nawałka ambasadorem marki 4Move

FoodCare najwyraźniej wierzy w sukces szkoleniowca - umowę zawarto do 2018 r.

Kraj, 21 marca 2016

Plus sięga po reklamę porównawczą, atakując Play

Bazując na wynikach testów UKE, reklamuje się, że w Warszawie ma internet trzy razy szybszy niż Play.

Kraj, 17 marca 2016

Play umożliwi zmianę lub rezygnację z umowy w ciągu miesiąca

Fioletowy operator komórkowy wprowadza nowy, korzystny dla klientów standard obsługi. Twarzą kampanii wprowadzającej program "Fair play" w segmencie biznesowym będzie Adam Nawałka, trener narodowej reprezentacji piłkarskiej.

Kraj, 9 marca 2016

Play rozbuduje sieć mobilnego internetu

Wzrost szybkości ma się przełożyć na większą satysfakcję użytkowników. Nową sieć operator nazywa LTE Ultra.

Kraj, 1 marca 2016

Ewa Farna reklamuje promocję "Rok internetu za darmo" Playa

Za projekt reklamowy odpowiadały Grandes Kochonos, Artegence, Isobar i MediaCom.

Kraj, 26 lutego 2016

T-Mobile ma 2 mln klientów mniej niż Play

Magentowy operator "wyczyścił" bazę prepaid i możliwe, że w rankingu liczby klientów spadł na czwartą pozycję.

Kraj, 24 lutego 2016

Play ma 14 mln klientów i 25 proc. rynku

Ubiegłoroczne przychody komórkowego operatora wyniosły 5,36 mld zł i były o 22 proc. wyższe niż w 2014 r. Play w 2015 r. był drugim, po Orange Polska, operatorem telekomunikacyjnym pod względem wydatków reklamowych.

Kraj, 23 lutego 2016

Ewa Drzyzga reklamuje Play

Dziennikarka i prezenterka od 16 lat związana z TVN reklamuje sieć komórkową Play.

Kraj, 17 lutego 2016

Orange ma plan powrotu na ścieżkę wzrostu

W ciągu najbliższych trzech lat Orange Polska zamierza intensywnie inwestować w pozyskanie klientów usług mobilnych i - w miarę rozbudowy sieci - stacjonarnych usług szerokopasmowych, by od 2018 r. na powrót zaczęły rosnąć przychody i EBITDA.

Kraj, 10 lutego 2016

Blondynka z Playa poprowadzi teleturniej TVP2 "Kocham Cię, Polsko"

Po kilku sezonach przerwy popularny program powraca do TVP2. Emisje w soboty o 20.

Kraj, 4 lutego 2016

Play sponsorem "Lip Sync Battle Ustawka" - produkcji własnej Player.pl TVN-u

Program składający się z 12 odcinków można obejrzeć wyłącznie online.

Kraj, 1 lutego 2016

Virgin Mobile: nie zwolnimy tempa

Wirtualny operator komórkowy, który w ub.r. wydał na reklamy ponad 50 mln zł, najwięcej w swojej czteroletniej historii, zapowiada w br. utrzymanie takiej samej aktywności reklamowej.

Kraj, 1 lutego 2016

Sotrender podsumował polskiego Facebooka w 2015 r.

Największą liczbę postów użytkownicy umieścili na stronie Orange.

Kraj, 21 stycznia 2016

Sylwia Dąbrowska senior art directorem Walk Promotion

Będzie odpowiadała za obsługę m.in. marki Żywiec Zdrój.

Przetargi, 14 stycznia 2016

MediaCom nadal będzie obsługiwał Play

Operator telefonii komórkowej będzie kontynuował współpracę z domem mediowym MediaCom Warszawa.

Kraj, 22 grudnia 2015

Agnieszka Gozdek w dziale strategii Isobar Polska

Do Isobar Polska przeszła z Grey Group, gdzie przez ostatnie półtora roku pracowała jako strategy and brand planning director.

Kraj, 22 grudnia 2015

Play składa życzenia z wykorzystaniem technologii wideo 360 stopni

Świąteczne wideo Play będzie wspierane za pomocą kampanii w Facebooku.

Kraj, 3 grudnia 2015

Play wydał na marketing w 2015 r. o 17 proc. więcej

145 mln zł netto wyniosły koszty reklamy i marketingu fioletowego operatora w ciągu dziewięciu miesięcy br.

Kraj, 2 grudnia 2015

Artegence i Isobar prowadzą nową kampanię Playa

W nowej aktywacji celebryci zdradzają swoje muzyczne "grzeszki".

Kraj, 17 listopada 2015

Great Open House i Hypercrew stworzą wspólną grupę

Agencje specjalizujące się w field marketingu (GOH) i digitalu (Hypercrew) coraz ściślej ze sobą współpracują.

Kraj, 5 listopada 2015

Play sięga po muzyczny oręż

Fioletowy operator komórkowy udostępnił wszystkim swoim abonentom serwis streamingu muzyki Tidal bezpłatnie na dwa lata.

Kraj, 4 listopada 2015

Ewa Farna i Zakopower w kolejnych reklamach Playa

Kampanię przygotowały agencje Grandes Kochonos i MediaCom.

Kraj, 4 listopada 2015

Play wprowadza platformę lojalnościowo-gamifikacyjną

Za jej przygotowania odpowiada agencja Isobar.

Kraj, 29 października 2015

Bartosz Gąsiorowski kierownikiem marki Żywiec

Awans w Grupie Żywiec.

Kraj, 20 października 2015

Koniec aukcji na LTE - budżet dostanie blisko 7,2 mld zł

Wychodzi po 123 zł od każdego użytkownika telefonu. Drogo.

Kraj, 14 października 2015

TicTac obniża rachunki o "piątkę"

Wystartowała akcja "Każda paka daje piątaka" - zakup opakowania cukierków upoważnia do zniżki u jednego z partnerów akcji.

Kraj, 13 października 2015

Więckowska i Wiśniewski nowymi portfolio marketing managerami w Onet-RASP

Będą odpowiadać za promocję i komunikację marek oraz produktów z poszczególnych segmentów rynku.

Kraj, 22 września 2015

Reklama Plusa narusza normy KER

Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama "Internet LTE bez limitu" może wprowadzać w błąd. Plus odpowiada, że nie podpisał Kodeksu Etyki Reklamy, więc nie musi go przestrzegać.

Kraj, 16 września 2015

Kamil Bednarek po raz kolejny w reklamach Playa

Wokalista promuje Formułę Mix.

Kraj, 15 września 2015

Agencje, marketerzy, SAR i procurement o przetargach

Po raz pierwszy szeroka reprezentacja środowiska reklamowego weźmie udział w dużym evencie organizowanym przez branżę procurementu.