Kraj, 20 kwietnia 2017
Popularny sportowiec wspiera nową ofertę fioletowego operatora.
Czytaj więcej
Kraj, 18 kwietnia 2017
Nową ofertę fioletowego operatora zareklamują Agnieszka Chylińska i Adam Małysz.
Czytaj więcej
Kraj, 14 marca 2017
Prowadząca "Kuchenne rewolucje" w TVN reklamuje usługi biznesowe fioletowego operatora komórkowego.
Czytaj więcej
Kraj, 2 marca 2017
Wcześniej pracowała jako creative group head w Artegence.
Czytaj więcej
Kraj, 2 marca 2017
Blisko 200 mln zł netto to niewiele mniej niż na wynagrodzenia dla załogi.
Czytaj więcej
Kraj, 1 marca 2017
Liczba klientów wzrosła o 1,9 proc., w tym liczba abonentów wzrosła o 18 proc., a liczba klientów prepaid spadła o 14 proc.
Czytaj więcej
Kraj, 15 lutego 2017
Agencja ma nowych strategów i digital specjalistkę.
Czytaj więcej
Kraj, 3 stycznia 2017
Loterię fioletowego operatora reklamują Zygmunt i Filip Chajzerowie.
Czytaj więcej
Kraj, 14 grudnia 2016
Z oferty skorzystało 1,12 mln abonentów. Operator nową ofertę zaprezentuje w I kw. 2017 r.
Czytaj więcej
Kraj, 8 grudnia 2016
Nie zamierza też zmieniać platformy komunikacyjnej z celebrytami.
Czytaj więcej
Kraj, 24 listopada 2016
Chodzi o kampanię "Orły Górskiego", którą dla Orange przygotowała agencja Publicis przed Euro 2016.
Czytaj więcej
Kraj, 23 listopada 2016
Fioletowy operator wciąż zwiększa jednak bazę abonentów.
Czytaj więcej
Kraj, 25 października 2016
Rozdano 30 brązowych statuetek, 18 srebrnych, 9 złotych oraz grand prix dla firmy Play.
Czytaj więcej
Kraj, 13 października 2016
Kraj, 29 września 2016
Operator reklamuje Formułę Duet, sprytnie wykorzystując plotki o rzekomym ślubie.
Czytaj więcej
Kraj, 13 września 2016
Przeszła z agencji Plej, gdzie przez ostatnie trzy lata pełniła analogiczną funkcję.
Czytaj więcej
Kraj, 12 września 2016
Do kampanii MateBooków chiński producent zatrudnił Jarosława Kuźniara oraz Michała Sadowskiego.
Czytaj więcej
Kraj, 6 września 2016
Telewizyjno-internetowo-radiową kampanię przygotowały: agencja 2012 i Havas Media.
Czytaj więcej
Kraj, 29 sierpnia 2016
Całkowite przychody operacyjne wyniosły 1489 mln zł.
Czytaj więcej
Kraj, 19 sierpnia 2016
W podstawowym, ograniczonym wariancie są bezpłatne, jako bonus dla klientów. Są też trzy dodatkowo płatne. W sumie 45 kanałów za 35 zł miesięcznie.
Czytaj więcej
Kraj, 16 sierpnia 2016
Marka ma być bliżej "zwykłych ludzi", dystansując się od sztucznych "celebryckich" reklam konkurencji.
Czytaj więcej
Kraj, 29 czerwca 2016
Fioletowy operator po raz drugi robi podejście do usług TV i VoD.
Czytaj więcej
Kraj, 7 czerwca 2016
Od lipca wszyscy nowi użytkownicy telefonów na kartę będą musieli podać dane osobowe. Dotychczasowi mają czas do lutego przyszłego roku.
Czytaj więcej
Kraj, 25 maja 2016
W I kwartale br. fioletowemu operatorowi przybyło 270 tys. klientów, a w ciągu 12 miesięcy ponad 1,7 mln.
Czytaj więcej
Kraj, 9 maja 2016
FoodCare najwyraźniej wierzy w sukces szkoleniowca - umowę zawarto do 2018 r.
Czytaj więcej
Kraj, 21 marca 2016
Bazując na wynikach testów UKE, reklamuje się, że w Warszawie ma internet trzy razy szybszy niż Play.
Czytaj więcej
Kraj, 17 marca 2016
Fioletowy operator komórkowy wprowadza nowy, korzystny dla klientów standard obsługi. Twarzą kampanii wprowadzającej program "Fair play" w segmencie biznesowym będzie Adam Nawałka, trener narodowej reprezentacji piłkarskiej.
Czytaj więcej
Kraj, 9 marca 2016
Wzrost szybkości ma się przełożyć na większą satysfakcję użytkowników. Nową sieć operator nazywa LTE Ultra.
Czytaj więcej
Kraj, 1 marca 2016
Za projekt reklamowy odpowiadały Grandes Kochonos, Artegence, Isobar i MediaCom.
Czytaj więcej
Kraj, 26 lutego 2016
Magentowy operator "wyczyścił" bazę prepaid i możliwe, że w rankingu liczby klientów spadł na czwartą pozycję.
Czytaj więcej
Kraj, 24 lutego 2016
Ubiegłoroczne przychody komórkowego operatora wyniosły 5,36 mld zł i były o 22 proc. wyższe niż w 2014 r.
Play w 2015 r. był drugim, po Orange Polska, operatorem telekomunikacyjnym pod względem wydatków reklamowych.
Czytaj więcej
Kraj, 23 lutego 2016
Dziennikarka i prezenterka od 16 lat związana z TVN reklamuje sieć komórkową Play.
Czytaj więcej
Kraj, 17 lutego 2016
W ciągu najbliższych trzech lat Orange Polska zamierza intensywnie inwestować w pozyskanie klientów usług mobilnych i - w miarę rozbudowy sieci - stacjonarnych usług szerokopasmowych, by od 2018 r. na powrót zaczęły rosnąć przychody i EBITDA.
Czytaj więcej
Kraj, 10 lutego 2016
Po kilku sezonach przerwy popularny program powraca do TVP2. Emisje w soboty o 20.
Czytaj więcej
Kraj, 4 lutego 2016
Program składający się z 12 odcinków można obejrzeć wyłącznie online.
Czytaj więcej
Kraj, 1 lutego 2016
Wirtualny operator komórkowy, który w ub.r. wydał na reklamy ponad 50 mln zł, najwięcej w swojej czteroletniej historii, zapowiada w br. utrzymanie takiej samej aktywności reklamowej.
Czytaj więcej
Kraj, 1 lutego 2016
Największą liczbę postów użytkownicy umieścili na stronie Orange.
Czytaj więcej
Kraj, 21 stycznia 2016
Będzie odpowiadała za obsługę m.in. marki Żywiec Zdrój.
Czytaj więcej
Przetargi, 14 stycznia 2016
Operator telefonii komórkowej będzie kontynuował współpracę z domem mediowym MediaCom Warszawa.
Czytaj więcej
Kraj, 22 grudnia 2015
Do Isobar Polska przeszła z Grey Group, gdzie przez ostatnie półtora roku pracowała jako strategy and brand planning director.
Czytaj więcej
Kraj, 22 grudnia 2015
Świąteczne wideo Play będzie wspierane za pomocą kampanii w Facebooku.
Czytaj więcej
Kraj, 3 grudnia 2015
145 mln zł netto wyniosły koszty reklamy i marketingu fioletowego operatora w ciągu dziewięciu miesięcy br.
Czytaj więcej