M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PlayStation (marka)"

Zagranica, 20 lutego 2015

OMD na czele The Gunn Report 2014

Tytuł najwyżej i najczęściej nagradzanego domu mediowego w ostatnim rankingu The Gunn Report otrzymał OMD, przed Starcom MediaVest Group (tu wyróżniono m.in. polski oddział SMG) i PHD. Ranking został przygotowany na podstawie analiz wyników 42 konkursów mediowych.

Kraj, 10 czerwca 2014

Rusza mundialowa kampania Sony promująca smartfon Xperia Z2

Kampania obejmie zasięgiem telewizję, prasę oraz internet.

Zagranica, 12 marca 2014

OMG dokonało akwizycji agencji marketingu mobilnego

Omnicom Media Group za nieujawnioną kwotę przejęło agencję marketingu mobilnego Mobile5. Do klientów Mobile5 należą m.in. Samsung, Trinity Mirror czy Canon.

Zagranica, 21 grudnia 2012

MEC Global Solutions zatrudnia dyrektora mediów społecznościowych

Jason Steele odpowiada za współpracę z zespołami planowania strategicznego w celu integracji wszystkich aspektów społecznościowych do strategii klientów.

Zagranica, 13 grudnia 2012

HTC zamiast Sony jako partner Ligi Mistrzów

Marka będzie sponsorem i oficjalnym dostawcą usług komórkowych dla Ligi Mistrzów i Ligi Europejskiej.

Zagranica, 26 listopada 2012

Nintendo rusza z kampanią Wii U w Niemczech

Nintendo chce stworzyć konkurencję dla Xboksa i PlayStation.

Przetargi, 9 lutego 2012

PlayStation wybrało agencję MagnifiCo

Agencja MagnifiCo obsłuży budżet PR nowego urządzenia Sony PlayStation Vita.

Kraj, 21 grudnia 2011

Komórki z logo Sony mają pojawić się za 3-4 miesiące

W styczniu zakończy się rozwód Sony z Ericssonem. Pierwsze telefony z logo Sony mają pojawić się w sprzedaży na przełomie I i II kwartału.

Kraj, 6 października 2011

Sony zareklamuje swój tablet w prasie i internecie

Cena tabletu Sony jest zbliżona do iPada, będzie na nim można jednak uruchamiać gry z PlayStation.

Zagranica, 17 czerwca 2011

PlayStation szuka agencji w Europie

Marketer prowadzi przetarg na obsługę budżetu interaktywnego.

Przetargi, 30 marca 2011

Endorfina triumfuje w przetargu EA i Sony Computer

Agencja zorganizuje imprezę FIFA Interactive World Cup 2011.

Artykuły weekendowe, 4 lutego 2011

Uczmy się od Hulu

Rewolucja jest spóźniona, ale powoli dociera i do nas - pisze o internetowym VoD Bartek Gołębiowski, creative director agencji Gong!.

Artykuły weekendowe, 4 lutego 2011

Ciągnie wilka do lasu

Anna Prus porzuca reklamę - wraca do aktorstwa.

Kraj, 26 stycznia 2011

Sony będzie mieć nowego rzecznika

Anna Horczyczak po 10 latach pracy zmienia stanowisko.

Kraj, 17 grudnia 2010

Twenty Four Seven PR dla PlayStation

"Gran Turismo 5" i promocja Tomasza Kuchara.

Kraj, 24 września 2010

IRR realizuje projekt dla Castrol Polska

Jesienna kampania oleju Castrol nawiązuje do rajdów WRC.

Kraj, 21 lipca 2010

Grey zatrudnia kolejnego stratega

Patrycja Lejk powróciła do zespołu agencji.

Kraj, 14 lipca 2010

Sony i TVN stawiają na eventy

Producent PlayStation będzie obecny w ramach projektu letniej akcji Projekt Plaża TVN.

Artykuły weekendowe, 2 lipca 2010

Do Stanów Zjednoczonych, ale do klienta

Anna Prus w Los Angeles, a nie w Hollywood.

Przetargi, 15 czerwca 2010

Cohn & Wolfe dla PlayStation

Umowę z agencją Sony zawarło co najmniej do końca I kwartału 2011 r.

Kraj, 30 kwietnia 2010

Kubuś promowany w Europie

Maspex prowadzi kampanię Kubusia na siedmiu rynkach europejskich.

Zagranica, 16 lutego 2010

Sony wprowadza telewizyjny show interaktywny dla miłośników gier

Sony Computer Entertainment Europe wprowadza interaktywny show telewizyjny w wysokiej rozdzielczości. Jest to projekt skierowany do miłośników gier. Show "First...

Kraj, 5 lutego 2010

Frito Lay Poland reklamuje swoją flagową markę hasłem "Lay's. Najlepsze pod słońcem"

Frito Lay Poland prowadzi kampanię reklamową swojej flagowej marki chipsów - Lay's. Marketer komunikuje w niej wysoką jakość produktu, ulepszony...

Zagranica, 5 stycznia 2010

Apple najlepszy w rankingu marek w social mediach

Apple jest najlepszy w rankingu marek obecnych w social mediach przygotowanym przez firmę Virtue. Ranking ten powstał w wyniku obserwacji takich...

Zagranica, 8 grudnia 2009

Sony pokaże mecze mistrzostw świata w 3D

Koncern Sony pokaże telewizyjne transmisje meczów przyszłorocznych piłkarskich mistrzostw świata w RPA w technologii trójwymiarowej (3D). Kamery filmujące w 3D...

Zagranica, 4 listopada 2009

Sony rozszerza projekt "Make.believe"

Japoński koncern Sony rozpocznie pierwszą globalną kampanię reklamową, aby promować strategię marki pod hasłem "Make.believe". Kampania przygotowana przez agencję 180...

Zagranica, 29 września 2009

IPhone odebrał Aston Martinowi tytuł marki najbardziej "cool"

Po trzech latach bycia marką najbardziej "cool" w badaniu CoolBrands Aston Martin w tym roku musiał uznać wyższość iPhone'a Apple....

Przetargi, 19 czerwca 2009

Brand Support wygrał przetarg na obsługę PlayStation

Agencja Brand Support wygrała przetarg ogłoszony przez Sony Computer Entertainment Polska i zajmuje się obsługą marki PlayStation w zakresie działań...

Przetargi, 3 czerwca 2009

Brand Support pokonała cztery agencje w przetargu PlayStation

Agencja komunikacji marketingowej 360 stopni Brand Support wygrała przetarg Sony Computer Entertainment Polska na obsługę marki PlayStation. Pokonała w nim...

Zagranica, 4 lutego 2009

Sony Computer prowadzi przegląd mediowy

Sony Computer Entertainment Europe przegląda oferty domów mediowych. Producent PlayStation w Anglii dysponuje budżetem wartym 8,8 mln funtów. Obsługuje go...

Zagranica, 12 grudnia 2008

Diesel pierwszym reklamodawcą PlayStation Home

Diesel, producent odzieży, został pierwszym reklamodawcą w platformie komunikacyjnej PlayStation Home (PSH), która została uruchomiona w tym tygodniu przez Sony....

Zagranica, 25 września 2008

Wayne Rooney wystąpi w reklamach gry FIFA 09

Wayne Ronney, piłkarz reprezentacji Anglii i klubu Manchesteru United, wystąpi w reklamach gry FIFA 09 przeznaczonej na konsole PlayStation. Gra...

Kraj, 10 stycznia 2008

Sony wprowadzi nawigację GPS w konsolach PlayStation

Firma Sony Poland zapowiedziała wprowadzenie wiosną br. nowej funkcji PlayStation Portalbe (PSP) umożliwiającej korzystanie z konsoli jako osobistego systemu nawigacji...

Kraj, 14 grudnia 2007

Jacek Jankowski dyrektorem zarządzającym w AdAction

Jacek Jankowski objął stanowisko dyrektora zarządzającego w agencji interaktywnej AdAction, specjalizującej się w reklamie w internecie, urządzeniach mobilnych, grach na...

Kraj, 3 sierpnia 2007

Ebi Smolarek ambasadorem gry EA; alians strategiczny z Agorą

Electronic Arts Polska, polski oddział światowego lidera w grach komputerowych i konsolowych, planuje na koniec września br. start kampanii launchowej...

Zagranica, 30 lipca 2007

BSkyB zaoferuje wideo na życzenie użytkownikom Sony PlayStation

Brytyjska telewizja satelitarna BSkyB podpisała umowę z koncernem Sony, w myśl której użytkownicy przenośnych konsol do gier PlayStation (PSP) będą...

Zagranica, 2 kwietnia 2007

TBWA zrealizowała kampanię wspierającą debiut PlayStation 3

Agencja reklamowa TBWA/London zrealizowała multimedialną kampanię wspierającą launch PlayStation 3. Projekt "This is Living" zachęca entuzjastów rozrywki, jaką daje PlayStation,...

Zagranica, 29 maja 2006

Sony szuka agencji do obsługi budżetu DM marki PlayStation

Sony szuka agencji do obsługi budżetu marketingu bezpośredniego PlayStation w Wielkiej Brytanii. Obecnie działaniami typu direct dla marki zajmuje się...

Zagranica, 14 września 2005

Sony oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów

Sony chce silniej związać swoje działania marketingowe z piłką nożną. Koncern podpisał umowę, na mocy której został oficjalnym sponsorem Ligi...

Zagranica, 14 lipca 2005

Sony przygotowuje projekt samplingu dla PlayStation

Sony Computer Entertainment Europe powierzył agencji reklamowej Checkland Kindleysides budżet akcji samplingowej zapowiadającej wrześniową premierę przenośnej konsoli PlayStation Portable (PSP)....

Zagranica, 29 marca 2005

Sony zadebiutowało z przenośną stacją PlayStation Portable

Koncern Sony wprowadził na rynek amerykański nową przenośną stację PlayStation Portable (PSP). Po raz pierwszy firma umożliwiła odczytywanie dysków w...

Zagranica, 24 czerwca 2004

Sony zmienia strategię przy sponsorowaniu Ligi Mistrzów

Koncern Sony, który przeznaczył 15 mln funtów na sponsorowanie UEFA Champions League (Liga Mistrzów), eksponując konsolę PlayStation, zadecydował o zwiększeniu...

Zagranica, 1 kwietnia 2004

David Patton będzie odpowiedzialny za markę PlayStation w Europie

Chris Deering, który objął stanowisko szefa koncernu Sony Europe w ramach restrukturyzacji paneuropejskich struktur marketingowych, powołał Davida Pattona na stanowisko...

Zagranica, 20 stycznia 2004

Nietypowy mailing wspiera sprzedaż konsoli PlayStation

Konsola do gier Sony PlayStation jest w Wielkiej Brytanii promowana za pomocą mailingu zawierającego osiem papierowych masek. Przedstawiają one różne...

Kraj, 10 lipca 2003

AMG.net stworzyło nowy serwis Sony

Wdrożone przez agencję interaktywną AMG.net oprogramowanie ATG e-commerce Suite umożliwiło firmie Sony Poland zaprezentowanie pełnej oferty produktów i usług łączących...

Zagranica, 18 czerwca 2003

Sony rozpoczęło kampanię nowej gry na PlayStation

Agencja TBWA/London przygotowała nową europejską kampanię reklamową nowej gry Sony PlayStation - "Socom: US Navy Seals". Kampania ma również na...

Zagranica, 9 października 2002

Leo Burnett opracował we Włoszech kampanię nowej gry Nintendo

Nintendo, producent konsoli do gier, wesprze najnowszą wersję gry Super Mario Sunshine, międzynarodową kampanią reklamową, za którą odpowiada agencja reklamowa...

Kraj, 21 stycznia 2002

BTL Group stworzyła kampanię promocyjną dla Bahlsena

Na zlecenie firmy Bahlsen agencja BTL Group zajęła się przygotowaniem akcji promocyjnej dla 4 produktów z portfolio firmy: Crunchips, Monster...