M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Plus (marka)"

Kraj, 24 listopada 2015

Plus rusza ze świąteczną kampanią ofert Mix

W ramach akcji "Ja+ Mix na święta" promuje oferty ze sprzętem marki Huawei. Kampanię zrealizowały: Scholz & Friends i Media Direction.

Kraj, 13 listopada 2015

Polkomtel traci klientów, sytuację ratuje internet LTE, a bilans grupy CP - wpływy reklamowe Polsatu

Z usług telefonicznych Plusa w ciągu roku zrezygnowało ok. 300 tys. użytkowników.

Kraj, 29 października 2015

Plus reklamuje ofertę internetu LTE

Kolejna realizacja Scholz & Friends, TFP i Media Direction dla Polkomtela.

Kraj, 13 października 2015

Plus daje użytkownikom Plusha pakiet 10 GB w prezencie

Reklamę wspierającą promocję przygotowały Scholz & Friends, TFP, Human Arc i OMD Media Direction.

Kraj, 9 października 2015

Szef marketingu rynku masowego Orange wchodzi do zarządu

Michał Paschalis-Jakubowicz w Orange Polska (wcześniej TP SA) pracuje od 2009 r.

Kraj, 22 września 2015

Reklama Plusa narusza normy KER

Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama "Internet LTE bez limitu" może wprowadzać w błąd. Plus odpowiada, że nie podpisał Kodeksu Etyki Reklamy, więc nie musi go przestrzegać.

Kraj, 22 września 2015

Plus reklamuje Wi-Fi Calling

Komórkowy operator reklamuje rozmowy poza… siecią komórkową.

Kraj, 15 września 2015

Plus chce zarabiać na telemedycynie

Wideokonsultacje, czat lub zwykła rozmowa z lekarzem, pielęgniarką lub położną 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę za 9,99 zł miesięcznie (lub 4,99 zł w promocji).

Kraj, 7 września 2015

Scholz & Friends Warszawa z nowym spotem dla marki Plus [wideo]

Kolejna odsłona kampanii z mistrzami świata.

Kraj, 7 września 2015

Grupa Tell chce kupić Merlin.pl

Czerwona Torebka Mariusza Świtalskiego zamierza pozbyć się jednego z najpopularniejszych rodzimych sklepów internetowych, kupionego dwa lata temu.

Kraj, 28 sierpnia 2015

Play przekroczył 13 mln użytkowników

Czwartemu operatorowi komórkowemu daje to już 22,3 proc. udziałów w rynku.

Kraj, 27 sierpnia 2015

Cyfrowemu Polsatowi rośnie liczba klientów telewizji i internetu, a spada telefonii komórkowej

Telewizja Polsat ponownie miała wzrost przychodów reklamowych powyżej rynku.

Kraj, 25 sierpnia 2015

Siatkarskie kampanie Plusa

Operator wykorzystuje reklamowo swoje zaangażowanie w promocję siatkówki.

Kraj, 12 sierpnia 2015

Moto X kolejną serią smartfonów, które będzie reklamowała Motorola (Lenovo)

60 proc. swojego budżetu mediowego marketer zamierza lokować w internecie.

Kraj, 31 lipca 2015

Digital One przygotowała dla Plusa wakacyjne serwisy

Agencja wdrożyła cztery serwisy tematyczne.

Kraj, 3 lipca 2015

Kolejna odsłona kampani Plusa [wideo]

Operator promuje ofertę "Ja + Abonament, czyli wszystko bez limitu: rozmowy, SMS-y, a teraz także internet LTE!".

Kraj, 2 lipca 2015

Plus promuje internet LTE [wideo]

Rusza kolejny etap kampanii.

Kraj, 2 czerwca 2015

Plus reklamuje mix

W ramach nowej platformy komunikacyjnej "Ja+" operator reklamuje oferty miksowe.

Kraj, 20 maja 2015

Plus po części teaserowej rusza z właściwą komunikacją produktową [wideo]

Scholz & Friends prezentuje nową strategię dla głównej marki telekomunikacyjnej z Grupy Polsat.

Kraj, 19 maja 2015

Plus - odmłodzony i bardziej kolorowy

Odświeżając swoją markę, operator kieruje przekaz mocniej w stronę młodszych wiekiem konsumentów.

Kraj, 19 maja 2015

Jarosław Drabarek odpowiada za marketing i sprzedaż Plusa i Cyfrowego Polsatu

Grupa nie będzie nikogo zatrudniała na miejsce Beaty Białkowskiej.

Kraj, 19 maja 2015

Plus i Cyfrowy Polsat skonsolidują wart 400 mln zł budżet mediowy

Obsługiwany dotychczas przez PHD Media Direction i Media Direction OMD budżet ma trafić pod jeden dach - rusza przetarg.

Kraj, 14 kwietnia 2015

Plus przedłużył umowę z Unique One

Współpraca Polkomtela i agencji trwa od 2012 r.

Kraj, 14 kwietnia 2015

Wojciech Ożdżeński dyrektorem marketingu T-Mobile Polska

Ostatnie 2,5 roku pracował w PGE, a wcześniej przez 13 lat w Polkomtelu.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Beata Białkowska, zarządzająca marketingiem Cyfrowego Polsatu i Plusa, odchodzi z grupy

Podział kompetencji po jej odejściu zostanie dopiero ustalony.

Kraj, 18 marca 2015

Scholz & Friends i Media Direction OMD realizują nową kampanię marki Plush

Obejmuje ona TV, internet, radio i OOH.

Kraj, 11 marca 2015

Stacja Vox FM notuje istotną dynamikę wzrostu

Wzrasta udział w czasie słuchania stacji i jej zasięg dzienny.

Kraj, 5 marca 2015

Przychody Cyfrowego Polsatu przekroczyły w ub.r. 7,4 mld zł

W ciągu minionego roku spadła liczba użytkowników telefonii komórkowej, wzrosła natomiast liczba subskrybentów telewizji i internetu. Telewizja Polsat najbardziej urosła, jeśli chodzi o widownię i sporo powyżej rynku w reklamie.

Kraj, 4 marca 2015

Jerzy Visan za Katarzynę Scheer w zarządzie Allianza

Menedżerka po 1,5 roku rozstaje się z firmą.

Przetargi, 2 marca 2015

Scholz & Friends i Young & Rubicam walczą o budżet Plusa

Z przetargu odpadły agencje Grey Group i McCann.

Kraj, 20 lutego 2015

Były szef Media Markt i Saturna będzie odpowiadał za marketing i sprzedaż Cyfrowego Polsatu i Plusa

Jarosław Drabarek - twórca potęgi sieci Media Saturn Holding w Polsce będzie odpowiadał za wspólny obszar sprzedaży, marketingu i utrzymania klienta Cyfrowego Polsatu i Polkomtela.

Kraj, 18 lutego 2015

Orange będzie reklamował ofertę sprzedaży prądu

Firma telekomunikacyjna wchodzi w nowy segment.

Kraj, 17 lutego 2015

Plus reklamuje internet LTE, znów porównując go z ofertą Orange Polska

"Zmień swój internet domowy na internet w Plusie. Jest szybszy od Neostrady".

Kraj, 27 stycznia 2015

Plus rozpoczyna szeroko reklamować ofertę energii elektrycznej dla gospodarstw domowych

Rusza kampania "Przełącz prąd na Plus" autorstwa Y&R, TFP i OMD.

Kraj, 22 stycznia 2015

"Cenowy szok na nowy rok" w programie smartDOM

Kolejna odsłona oferty cenowej i kolejne reklamy autorstwa Grey. Tym razem bez Brodzik i Wilczaka.

Kraj, 16 stycznia 2015

Plus rozpisał przetarg na kreację

Udział potwierdziło co najmniej pięć agencji. Biznesu broni Y&R.

Kraj, 1 grudnia 2014

Grey Group dla programu SmartDom [wideo]

Kampania opiera się na spotach reklamowych z udziałem aktorów Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka.

Kraj, 26 listopada 2014

Czterech operatorów komórkowych, spółka EmiTela oraz firma powiązana ze współzałożycielem Polsatu w przetargu na LTE

UKE ogłosiło listę sześciu firm, które chcą wziąć udział w aukcji na częstotliwości LTE.

Kraj, 25 listopada 2014

Huawei "zmienia reguły gry"

Premierę nowego flagowego modelu phabletu chińskiego producenta wspiera kampania w internecie, kinach i na outdoorze.

Kraj, 24 listopada 2014

Fizjologia misia i płonąca choinka w kampanii Plusha

Pluszak "bez zahamowań" w świątecznej reklamie marki Plush autorstwa Scholz & Friends.

Kraj, 18 listopada 2014

Plus i Cyfrowy Polsat promują SmartDOM na Gwiazdkę

Ofertę SmartDOM na Gwiazdkę wspiera kampania reklamowa z udziałem ambasadorów programu SmartDOM Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka.

Kraj, 14 listopada 2014

Grupa Polsat zdystansowała TVN pod względem oglądalności

Jej przychody reklamowe rosną w tym roku zdecydowanie szybciej niż rynek.

Kraj, 5 listopada 2014

Maciej Stec w zarządzie Cyfrowego Polsatu

Nowe obowiązki będzie łączył z dotychczasową funkcją w zarządzie Telewizji Polsat.

Kraj, 30 października 2014

O ponad 6 proc. spadły notowania Cyfrowego Polsatu po informacji o odejściu Libickiego

Inwestorzy negatywnie zareagowali na wiadomość, że spółkę opuszcza główny twórca jej sukcesów.

Kraj, 28 października 2014

Kolejna realizacja Scholz & Friends, TFP i Media Direction dla Plush Mix

Agencje zrealizowały kolejną reklamę dla marki prepaid Polkomtela.

Kraj, 21 października 2014

Misiak Plusha wprowadza Miksa

W zamian za wyższe stawki niż w przypadku oferty na kartę operator umożliwia zakup telefonów od 1 zł.

Kraj, 13 października 2014

Marki telekomów - najwięcej internautów zna Orange

Świadomość wspomagana tych marek wynosi odpowiednio: 97 proc. (Orange), 95 proc. (Plus), 94 proc. (Play), 94 proc. (T-Mobile), i utrzymuje się na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego.

Kraj, 2 października 2014

SmartDom teraz także dla nowych klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu

Do tej pory oferta zniżek za kolejne produkty w połączonej ofercie operatorów była dostępna tylko dla dotychczasowych klientów.

Kraj, 29 września 2014

50 tys. zł kary dla TVP za "nadmierne" lokowanie produktu Kruszwicy w "Klanie"

Krajowa Rada uznała, że product placement był zbyt nachalny. Budżetem mediowym reklamodawcy zajmuje się Starcom.

Kraj, 25 września 2014

Okocim oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji

Okocim SA zastąpi Grupę Żywiec w roli "Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski". Marka będzie wspierała teraz dwie dyscypliny: piłkę nożną i siatkówkę.