M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PM (firma)"

Kraj, 3 września 2007

PM wraca do marki Polsat Media i wprowadza nowy branding

PM Sp. z o.o., biuro reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls, zmienia nazwę na Polsat Media Sp. z o.o. Rebranding...

Kraj, 22 sierpnia 2007

PM będzie sprzedawać czas reklamowy w nowych kanałach tematycznych

PM, biuro sprzedaży Polsatu, TV4 i TV Puls, zapowiada, że będzie równolegle brokerem reklam dla nowych stacji tematycznych, spoza portfolio...

Kraj, 7 sierpnia 2007

Pakiet wokół "Jak oni śpiewają" w Polsacie ma kosztować ok. 2 mln zł

Pakiet sponsorski związany z drugą edycją programu "Jak oni śpiewają" nadawanego przez Polsat będzie kosztował około 2 mln zł (sponsor...

Kraj, 22 czerwca 2007

TVN i Polsat wyemitują kampanię Platformy Obywatelskiej

TVN i Polsat pokażą spoty Platformy Obywatelskiej, jeśli reklamodawca dopełni standardowych formalności związanych z emisją tego typu kampanii. To wynik...

Kraj, 11 czerwca 2007

Telewizja Polsat obniży latem ceny reklam o 40 proc.

PM, biuro reklamy telewizji Polsat, zapowiedziało, że w lipcu i sierpniu br. obniży ceny reklam o 40 proc. w stosunku...

Kraj, 25 maja 2007

Z inicjatywy Macieja Steca powstała Media Academy przy WSPiZ

We wrześniu ruszy pierwsza edycja szkoleń Media Academy Warszawa. Przewidziane dla studentów ostatnich lat szkolenie ma ich praktycznie przygotować do...

Kraj, 15 lutego 2007

PM po zmianach w strukturze, awanse Friedman i Wieczorek

PM, biuro sprzedaży Polsatu, TV4, TV Puls i kanałów tematycznych Polsatu, wprowadziło zmiany do struktury. Magdalena Friedman, dotychczas dyrektor sprzedaży...

Kraj, 13 grudnia 2006

Polsat zrealizuje 15-proc. podwyżkę, chce jeszcze podnieść udział sprzedaży cennikowej w 2007 r.

Polsat zrealizuje blisko 15-proc. podwyżkę CPP w roku 2007. PM, biuro sprzedaży telewizji Polsat, TV4, TV Puls i kanałów tematycznych...

Kraj, 8 grudnia 2006

Polsat wprowadzi przed Bożym Narodzeniem specjalny format reklamowy

PM, biuro reklamy Polsatu, wprowadzi przed Bożym Narodzeniem specjalny format reklamowy nawiązujący do świąt. - Chcemy potraktować grudzień inaczej niż...

Kraj, 5 grudnia 2006

Marek Friedman odchodzi ze stanowiska dyrektora marketingu PM

Marek Friedman odchodzi ze stanowiska dyrektora ds. marketingu spółki PM, biura reklamy Polsatu i TV4. Swoje obowiązki będzie pełnił do...

Kraj, 4 grudnia 2006

Polsat przebuduje strategię związaną z własnymi kanałami tematycznymi

Telewizja Polsat w najbliższych miesiącach chce przebudować strategię związaną ze swoimi kanałami tematycznymi - Polsat Sport, Polsat Sport Extra i...

Kraj, 6 października 2006

Andrzej Horoch odchodzi ze spółki PM

Andrzej Horoch, kierownik ds. komunikacji marketingowej spółki PM, biura reklamy stacji Polsat i TV4, odchodzi z firmy. W PM odpowiadał...

Kraj, 3 października 2006

Ryszard Herod będzie budował wspólną ofertę reklamową Superstacji i TV Biznes

Dyrektorem biura reklamy Superstacji i TV Biznes został Ryszard Herod. W DS "MMP" z 7 września br. pisaliśmy, że Herod...

Kraj, 14 września 2006

Michał Ozimek po 12 latach odchodzi z biura reklamy Polsatu do MediaOn

Michał Ozimek, starszy specjalista ds. sprzedaży spółki PM, biura reklamy Polsatu, TV4 i telewizji Puls, po 12 latach odchodzi z...

Kraj, 12 września 2006

Bertelsmann zainteresowany zakupem 25 proc. akcji Polsatu, finał możliwy na przełomie roku

Niemiecki koncern Bertelsmann jest zainteresowany zakupem 25 proc. akcji Polsatu. O zaawansowanych rozmowach koncernu i stacji Zygmunta Solorza-Żaka informowała w...

Kraj, 7 września 2006

Ryszard Herod został dyrektorem biura reklamy TV Biznes

Ryszard Herod został dyrektorem biura reklamy TV Biznes. Jest to nowe stanowisko w firmie. Wcześniej przez ponad dwa lata Ryszard...

Kraj, 4 września 2006

Jesienią Polsat wzmocni pasma filmowe i wprowadzi nową formułę dnia komediowego; w 2007 r. korekta cen reklam

W jesiennej ramówce telewizja Polsat wprowadzi drugie pasmo hitów filmowych "Megahit". Filmy będą pokazywane od godz. 20 w niedzielę (pierwsze...

Kraj, 31 sierpnia 2006

Nowa ramówka TV4 ma poprawić o 30 proc. oglądalność stacji

Jesienią br. stacja telewizyjna TV4 (Polskie Media) stawia na nowe formaty rozrywkowe, hity kinowe i seriale. W ofercie stacji znajdzie...

Kraj, 14 czerwca 2006

Franciszkanie odkupili udziały w TV Puls od spółki Ster

Zakon oo. franciszkanów podpisał wczoraj umowę o odkupieniu udziałów w spółce Telewizja Puls, do której należy TV Puls, od firmy...

Kraj, 13 czerwca 2006

Maciej Mielnicki kierownikiem ds. akcji specjalnych w PM

Maciej Mielnicki objął stanowisko kierownika ds. akcji specjalnych w PM, biurze reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls. Mielnicki będzie odpowiedzialny...

Kraj, 5 czerwca 2006

Polsat obniża ceny pakietów reklamowych wokół transmisji z mundialu

Telewizja Polsat rozesłała do agencji obsługujących oficjalnych sponsorów mundialu promocyjną ofertę na zakup pakietów ratingowych podczas transmisji z mistrzostw świata...

Kraj, 26 maja 2006

Telewizja w czerwcu br. może być dramatycznie obłożona

Telewizja TVN prawdopodobnie roześle do domów mediowych list, w którym poinformuje o tym, że zamierza obcinać zlecenia na czerwiec br....

Kraj, 24 maja 2006

Maciej Król zostanie TV buying directorem w MediaCom Warszawa

Maciej Król, dyrektor MediaLabu i deputy TV buying director w domu mediowym Mediaedge:cia, obejmie stanowisko TV buying directora w MediaCom...

Kraj, 23 maja 2006

Franciszkanie zabiegają o inwestora dla telewizji Puls

Prowincja Braci Mniejszych Konwentualnych oo. Franciszkanów szuka inwestora dla spółki Telewizja Puls, która jest właścicielem koncesji telewizji Puls. - Prowadzimy...

Kraj, 21 kwietnia 2006

AdVenture Team rozpoczyna sprzedaż reklam w pismach wydawnictwa PIM

Firma AdVenture Team rozpoczyna sprzedaż powierzchni reklamowej w pismach wydawnictwa PIM. - Po rozstaniu się ze stacjami tematycznymi Polsatu chcemy...

Kraj, 13 kwietnia 2006

PM konsoliduje sprzedaż reklam w stacjach grupy kapitałowej Polsat

PM Sp. z o.o., biuro reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls, zajmie się ponownie sprzedażą czasu reklamowego w Polsacie Sport....

Kraj, 2 lutego 2006

Stanisław Janowski zastępcą dyrektora zarządzającego PM

Stanisław Janowski obejmie w PM, biurze reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls, stanowisko zastępcy dyrektora zarządzającego. Jest to nowo utworzone...

Kraj, 1 lutego 2006

Stanisław Janowski przejdzie z MediaComu do PM

Stanisław Janowski odszedł z domu mediowego MediaCom Warszawa. Opuścił stanowisko TV buying managera. Przechodzi do spółki PM, domu sprzedaży telewizji...

Kraj, 13 stycznia 2006

Rynek telewizyjny będzie rósł na podobnym poziomie co najmniej dwa lata, uważają nadawcy

Podczas wczorajszej konferencji domu mediowego Optimum Media OMD poświęconej podsumowaniu najważniejszych wydarzeń na rynku telewizyjnym w 2005 r. odbyła się...

Kraj, 22 grudnia 2005

Polsat prawdopodobnie przedłuży umowę z AGB NMR

Rozmowy prowadzone w ostatnich dniach pomiędzy PM, biurem reklamy telewizji Polsat, a AGB Nielsen Media Research doprowadziły do porozumienia i...

Kraj, 15 grudnia 2005

Polsat rozważa zmianę dostawcy badań telemetrycznych z AGB na TNS OBOP

Telewizja Polsat poinformowała agencje mediowe, że bierze pod uwagę skorzystanie z oferty TNS OBOP jako dostawcy badań telemetrycznych na 2006...

Kraj, 9 grudnia 2005

Justyna Ganczarek-Jach przechodzi z PM do BR TVP

Justyna Ganczarek-Jach, dotychczas starszy specjalista ds. sprzedaży w PM, biurze reklamy telewizji Polsat, rozpocznie pracę w Biurze Reklamy TVP. Dołączy...

Kraj, 22 września 2005

Telewizja Puls rozważa wprowadzenie serwisu informacyjnego i prognozy pogody

Telewizja Puls rozważa wprowadzenie do ramówki serwisu informacyjnego i prognozy pogody. Nowe propozycje programowe mogą pojawić się jeszcze w listopadzie...

Kraj, 12 sierpnia 2005

Dorota Król przejdzie z Mediaedge:cia do biura reklamy Polsatu

Dorota Król, dotychczas TV buyer w domu mediowym Mediaedge:cia, rozpocznie wkrótce pracę w PM, biurze reklamy Polsatu. Na stanowisku starszego...

Kraj, 10 sierpnia 2005

TVN ograniczy dostęp do czasu reklamowego zadłużonym klientom

Telewizja TVN zamierza rozwiązać problem z opóźnieniami w płatnościach niektórych klientów poprzez ograniczenie im dostępu do czasu reklamowego. Według Marcina...

Kraj, 3 sierpnia 2005

Polsat zapowiada fragmentaryzację widowni pasm wieczornych i nowości na jesień

Telewizja Polsat zapowiada, że jesienią kontynuować będzie konsekwentną strategię zainaugurowaną prawie dwa lata temu, polegającą na budowaniu kilkuletniej oferty programowej...

Kraj, 18 lipca 2005

Ewa Duszkiewicz została media buyerem w Carat Polska

Ewa Duszkiewicz objęła stanowisko media buyera w dziale broadcast domu mediowego Carat Polska. Wcześniej, od 2002 r. pracowała jako reprezentant...

Kraj, 11 lipca 2005

Ewa Brzóska-Kadula dyrektorem marketingu programowego Polsatu

Ewa Brzóska-Kadula, która kilka tygodni temu dołączyła do pionu strategii i komunikacji telewizji Polsat, objęła stanowisko dyrektora działu marketingu programowego...

Kraj, 23 maja 2005

TVN ma na czerwiec o 35 proc. więcej zleceń niż przed rokiem

Do biura reklamy telewizji TVN napłynęło na czerwiec br. o 35 proc. więcej zleceń niż w tym miesiącu przed rokiem....

Kraj, 9 maja 2005

Biuro reklamy Polsatu oferuje sponsoring dwóch formatów z jesiennej ramówki

Telewizja Polsat planuje jesienią br. wprowadzenie do swojej ramówki dwóch nowych rozrywkowo-przygodowych formatów: "Ford Boyard", jeden z najbardziej popularnych i...

Kraj, 27 kwietnia 2005

TVN i Polsat mają problem z realizacją zleceń reklamowych w maju

W maju br. kanałom TVN i Polsat nie uda się zrealizować rekordowej liczby kampanii reklamowych. Biuro reklamy TVN szacuje, że...

Kraj, 22 kwietnia 2005

Danuta Orzeł zastąpiła Pawła Plucińskiego w biurze reklamy Polsatu

Danuta Orzeł awansowała na stanowisko lidera jednego z trzech zespołów sprzedażowych w PM Sp. z o.o., biurze reklamy Polsatu, TV4...

Kraj, 7 kwietnia 2005

Zmiany personalne w BR TVP efektem restrukturyzacji

W Biurze Reklamy TVP miały miejsce istotne zmiany personalne związane z restrukturyzacją, o której pisaliśmy w DS "MMP" z 29...

Kraj, 31 marca 2005

Tomasz Brzeziński zajmie się badaniami w biurze reklamy Polsatu

Tomasz Brzeziński, ostatnio niezależny badacz i współtwórca cyklicznego Ad.Media Raportu współpracujący z CR Media Consulting SA, rozpocznie w kwietniu pracę...

Kraj, 28 stycznia 2005

Stacje zadeklarowały dalsze przechodzenie na sprzedaż cennikową

Przedstawiciele głównych stacji telewizyjnych zadeklarowali na wczorajszej konferencji zorganizowanej przez dom mediowy Macroscope OMD konsekwentne promowanie sprzedaży cennikowej jako jakościowej...

Kraj, 30 września 2004

Biura reklamy TVN i TVP chcą ograniczyć overbooking

Biuro Reklamy TVN i Biuro Reklamy TVP (BR TVP) poinformowały agencje mediowe i klientów o tym, że zamierzają ograniczyć problem...

Kraj, 24 września 2004

Stanowisko dyrektora programowego Polsatu może zostać zlikwidowane po odejściu Fajksa

Stanowisko dyrektora programowego Polsatu może zostać zlikwidowane - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Ma to związek z rezygnacją z tej funkcji Piotra...

Kraj, 18 sierpnia 2004

TVP podniesie ceny o blisko 10 proc. i urealni cennik na 2005 r.

Biuro Reklamy TVP (BR TVP) zaprezentuje ofertę handlową na przyszły rok już pod koniec września br., a nie, jak to...

Kraj, 12 sierpnia 2004

Polsat odnotowuje 60-proc. wzrost sprzedaży czasu reklamowego w sierpniu br.

Maciej Stec, dyr. zarządzający PM Sp. z o.o., szacuje, że sprzedaż GRP'sów w Polsacie w sierpniu br. jest o mniej...

Kraj, 10 sierpnia 2004

Ad Venture Team będzie brokerem reklam kanałów tematycznych Polsatu

Ad Venture Team będzie sprzedawać czas reklamowy kanałów tematycznych Polsatu. W pierwszej kolejności będzie to stacja Polsat Sport. Oba podmioty...