M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PMR (firma)"

Kraj, 22 października 2015

PMR: Po dwóch latach spadków rynek telekomunikacyjny odbija

W br. wzrost może wynieść 1,8 proc.

Kraj, 6 października 2015

PMR: rynek marek własnych w Polsce będzie rósł, ale wolniej

Na produkty private label polscy konsumenci wydadzą w tym roku 44,4 mld zł, o 6,6 proc. więcej niż w ub.r.

Kraj, 10 września 2015

Rynek e-commerce rośnie w siłę

Wartość rynku e-commerce w Polsce to już ponad 5 proc. wartości handlu detalicznego w Polsce - pokazuje analiza PMR.

Kraj, 2 czerwca 2015

Segment RTV i AGD mniejszy w 2014 r. o 2,5 proc.

Według firmy PMR spadek był spowodowany zakończeniem wymiany telewizorów na cyfrowe i słabą sprzedażą nowych mieszkań. Prognoza na ten rok to lekki wzrost.

Kraj, 17 września 2014

PMR: rynek produktów dla dzieci będzie rósł w najbliższych latach

Według prognoz w ciągu najbliższych pięciu lat jego wartość będzie wzrastała co roku średnio o 4 proc.

Kraj, 30 lipca 2014

Handel zdominowały sieci

Według danych raportu PMR po raz pierwszy w historii polskiego rynku sklepy wielkopowierzchniowe będą odpowiadały za połowę sprzedaży artykułów spożywczych w Polsce.

Kraj, 15 lipca 2014

Polski rynek spożywczy czeka odbicie

Według analiz PMR w ciągu 5 lat rynek może urosnąć nawet o 20 proc.

Kraj, 18 marca 2014

Rynek kosmetyków wzrósł o 2 proc.

Rossmann preferowaną przez Polaków siecią drogerii.

Kraj, 6 grudnia 2013

Szybko rośnie rynek marek własnych

W tym roku rynek private label ma osiągnąć w Polsce wartość 41,4 mld zł.

Kraj, 14 października 2013

PMR: rynek OTC zanotuje wzrost o 11 proc.

Strategia aptek ma ożywić rynek OTC.

Kraj, 25 lipca 2013

Dyskontem Polska stoi

Lidl zwiększył w pierwszym półroczu wydatki reklamowe, Biedronka je ścięła, w szranki staje również duńskie Netto.

Kraj, 16 lipca 2013

PMR: Rynek odzieży i obuwia zwalnia

Firma szacuje, że tegoroczna dynamika wzrostu segmentu wyniesie 1 proc.

Kraj, 21 marca 2013

Ponad 3-proc. wzrost rynku kosmetycznego w 2012

Firma badawcza PMR prognozuje, że do 2015 r. rynek kosmetyków w Polsce będzie średnio wzrastał po 4 proc.

Kraj, 2 stycznia 2013

Marki własne rosną w siłę

Firma PMR przewiduje 20-proc. dynamikę private label w roku 2012 i latach kolejnych.

Kraj, 10 grudnia 2012

Rynek spożywczy w Polsce wart 230 mld zł w 2012 r.

Niewielki wzrost wartości sektora to efekt podwyżek cen i rosnącej sprzedaży w dyskontach.

Kraj, 24 sierpnia 2011

Sprzedaż OTC w najbliższych latach będzie rosnąć

PMR prognozuje wzrost sprzedaży leków OTC poza aptekami o kilka procent rocznie.

Kraj, 3 sierpnia 2011

Odzież i obuwie notują wzrosty, wynika z danych PMR

Prognozy na kolejne lata napawają przedstawicieli tych kategorii produktowych optymizmem.

Kraj, 14 lutego 2011

PMR: Generyki będą rosły szybciej niż leki oryginalne

Z informacji zawartych w najnowszym raporcie firmy badawczej PMR wynika, że w zeszłym roku rynek leków generycznych w Europie Środkowej wzrósł o 12 proc., podczas gdy rynek leków innowacyjnych rozwijał się w tempie około 10 proc.

Kraj, 27 grudnia 2010

Leki bez recepty na Allegro

Od 2011 roku na Allegro będzie można kupować leki bez recepty.

Kraj, 25 października 2010

Marki własne rosną w kryzysie

Rośnie ich sprzedaż w hipermarketach i dyskontach.

Kraj, 22 czerwca 2009

Kryzys niestraszny lekom, ocenia PMR

Jak szacuje PMR, obecnie rynek farmaceutyczny należy do sektorów polskiej gospodarki o najbardziej optymistycznych prognozach rozwoju na najbliższe dwa lata....

Kraj, 19 czerwca 2009

Według PMR rynek dermokosmetyków może być wart ok. 1 mld zł

Dermokosmetyki, czyli kosmetyki sprzedawane tylko w aptekach, są jedną z najdynamiczniej rozwijających się kategorii kosmetycznych. Ich roczna dynamika wzrostu wynosi...

Kraj, 6 maja 2009

Sieci drogeryjne mają jedną czwartą rynku sprzedaży kosmetyków wartego 20 mld zł

Pomimo spowolnienia gospodarczego segment sieci drogeryjno-kosmetycznych będzie notował w br. rekordowe tempo rozwoju - wynika z raportu firmy PMR zajmującej...

Kraj, 31 marca 2009

Katarzyna Mietniowska PR managerem Hand Made

Do zespołu agencji reklamowej Hand Made dołączyła Katarzyna Mietniowska na nowo utworzone stanowisko PR managera. Do jej głównych obowiązków należeć...

Kraj, 9 stycznia 2008

Wartość handlu spożywczego wzrosła w ub.r. o 14,6 proc.

Wartość detalicznego handlu spożywczego wzrosła w 2007 r. o 14,6 proc. w stosunku do roku 2006 - wynika z danych...