M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Poczta Polska (firma)"

Kraj, 21 października 2015

Siódma edycja FMZ

W dniach 4-5 listopada odbędzie się w Warszawie siódma edycja Forum Marketingu Zintegrowanego organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

Kraj, 1 lipca 2015

Branża kreatywna i marketingowa podpisały manifest "Marka dla Polski"

Podczas Forum Brandingu ThinkTank zaapelowano o poświęcenie szczególnej uwagi marce Polska.

Kraj, 26 czerwca 2015

VML Agencją Interaktywną Roku wg "MMP"

Redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Dodatkowo podczas tej samej gali grand prix Golden Arrow otrzymały agencje BBDO Warszawa, Socialyze, Starcom MediaVest Group za pracę "Dotrzymane obietnice" dla firmy Prudential.

Kraj, 21 maja 2015

InPost wchodzi na rynek usług kurierskich

Będzie świadczyć usługi dla klientów indywidualnych oraz biznesowych.

Kraj, 11 lutego 2015

Internauci wydają co miesiąc 156 zł na zakupy w sieci

Około 48 proc. osób korzystających z usług sklepów internetowych planuje większe niż w zeszłym roku zakupy online - wynika z badania ARC Rynek i Opinia dla Poczty Polskiej.

Kraj, 6 lutego 2015

Poczta Polska o 11 proc. zwiększyła wartość sprzedaży gazet w swoich placówkach

W tym roku Poczta zamierza zwiększyć liczbę samoobsługowych stref handlu z 280 do 420. W 2020 r. ma ich być ok. 1 tys.

Przetargi, 28 stycznia 2015

Starcom będzie pracować dla Poczty Polskiej

Starcom zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla tego klienta w tym i w przyszłym roku.

Przetargi, 15 stycznia 2015

Poczta Polska ponownie z CAM Media

W przetargu poza CAM Media wzięło udział sześć agencji.

Przetargi, 14 października 2014

Poczta Polska szuka domu mediowego

Przewidywana wartość umowy, która zastanie podpisana na dwa lata, to prawie 18 mln zł.

Przetargi, 6 października 2014

Poczta Polska wybierze agencję reklamową

Przewidywany budżet spółki na działania reklamowe to prawie 10 mln zł.

Kraj, 1 września 2014

We wrześniu Poczta podejmie decyzje o przyszłości "Poczta TV"

Po wydaniu trzech numerów firma oceni potencjał projektu.

Kraj, 5 sierpnia 2014

Poczta Polska pokazuje swoją atrakcyjność dla e-commerce

Firma rozpoczęła kampanię reklamową, w której wykorzystała film z braćmi Komers.

Kraj, 24 czerwca 2014

Bank Pocztowy oferuje karty płatnicze dla dzieci na wakacje

Zasilacz to rodzaj kart prepaid - dla dzieci od 13. roku życia.

Kraj, 2 czerwca 2014

Poczta Polska też będzie mieć paczkomaty

Mają ruszyć w I kw. 2015 r. Oprócz tego Poczta chce umożliwić odbiór paczek w sklepach i na stacjach benzynowych.

Kraj, 10 kwietnia 2014

Mindshare Polska najlepszy w regionie EMEA

Dom mediowy zwyciężył w tegorocznym plebiscycie EMEA Original Thinking Awards.

Kraj, 31 marca 2014

Poczta Polska startuje ze wsparciem wizerunkowym

Kampania będzie prowadzona w prasie.

Kraj, 26 marca 2014

Bank Pocztowy: stabilne dochody, zysk lekko w dół

W ciągu roku bank pozyskał 300 tys. klientów detalicznych i otworzył 113 tys. rachunków.

Kraj, 3 stycznia 2014

Listonosze sprzedają ubezpieczenia przez smartfony

Poczta Polska i Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych rozpoczęły pilotaż sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych OC.

Kraj, 30 października 2013

Nowa Poczta Polska nazywa się Envelo

Tradycyjne usługi pocztowe z laptopa czy smartfonu bez wychodzenia z domu.

Kraj, 23 października 2013

Poczta Polska robi krok w stronę branży e-commerce

Właściciele sklepów internetowych mogą rozliczać się bezgotówkowo na podstawie umowy, a także skorzystać z pakietów prepaid.

Przetargi, 25 września 2013

Mindshare wygrał budżet Poczty Polskiej

Dom mediowy zdobył budżet Poczty Polskiej.

Przetargi, 23 września 2013

CAM Media z kontraktem Poczty Polskiej

Poza CAM Media w przetargu wzięły udział agencje: Ogilvy & Mather Advertising, CzteryCzwarte oraz Gutenberg Networks i DDB Warszawa.

Kraj, 12 lipca 2013

Wspólna akcja Samsunga, Poczty Polskiej i eKiosk.pl

W lipcu i sierpniu w wyznaczonych placówkach Poczty Polskiej można skorzystać z darmowego Wi-Fi.

Kraj, 8 maja 2013

Paczkomaty InPost przy oddziałach BPH

Alternatywny wobec Poczty Polskiej operator pocztowy porozumiał się z bankiem BPH i będzie instalował swoje Paczkomaty przy jego placówkach.

Kraj, 8 kwietnia 2013

Przychodzi diabeł do emerytki, czyli nowa reklama Banku Pocztowego

W ostatnim z serii spotów bank promuje konta Nestor.

Przetargi, 6 marca 2013

Poczta wybrała agencję do obsługi mediów społecznościowych

Zgłoszono 15 ofert, najwyżej oceniono tę złożoną przez agencję Glaubicz Garwolińska Consultants (GGC).

Kraj, 3 grudnia 2012

Wrigley's rusza ze sklepem internetowym

Wszystkie produkty marki i gadżety będzie można kupić online.

Kraj, 19 listopada 2012

Emerson Polska i Speedmail wprowadziły wspólną usługę

Directmail.pl ma zapewnić kompleksową obsługę kampanii.

Kraj, 8 listopada 2012

Bank Pocztowy przedłuża kampanię telewizyjną "Opłacaj rachunki za darmo"

Reklamy będą pojawiać się w telewizji do końca listopada br.

Kraj, 25 października 2012

Poczta Polska rusza z kampanią reklamową Poczteksu

Komunikacja skierowana jest do firm z sektora e-commerce.

Kraj, 8 października 2012

Bank Pocztowy zacieśnia współpracę z Pocztą

Klienci banku będą mogli płacić rachunki na poczcie bez prowizji.

Przetargi, 26 czerwca 2012

Mastermind wygrał obsługę Poczty Polskiej

Poczta Polska będzie promowała usługę Ekspres Pieniężny.

Przetargi, 26 czerwca 2012

Poczta Polska rozpisała przetarg

Marketer chce reklamować usługi Pocztex.

Kraj, 30 maja 2012

InPost uniknie zapłaty 60 mln zł na rzecz Poczty Polskiej

Wyrok sądu staje się prawomocny, a Poczta odwołuje się, ale w części niedotyczącej roszczenia.

Kraj, 25 maja 2012

Dyrektor marketingu InPostu nie został jednak odwołany

Ktoś rozesłał wczoraj do mediów branżowych informację o odwołaniu dyrektora marketingu i niektóre z nich ją opublikowały.

Kraj, 20 kwietnia 2012

W tym roku TVP prognozuje mniejszą stratę

Według prognoz zarządu TVP ten rok firma powinna zakończyć ze stratą rzędu 60 mln zł. Po trzech pierwszych miesiącach jest na zerze.

Przetargi, 20 lutego 2012

Poczta Polska robi przegląd

Operator szuka agencji do obsługi projektu letniego.

Przetargi, 26 stycznia 2012

Cam Media wygrał przetarg Poczty Polskiej

Do kontrowersyjnego przetargu zgłosiły się dwie agencje.

Przetargi, 12 stycznia 2012

Poczta Polska szuka agencji do paczek

Planuje kampanię reklamową pakietu usług paczkowych.

Kraj, 2 stycznia 2012

Poczta Polska nie zmieni zasad przetargu

SAR interweniował w sprawie przetargu Poczty Polskiej, która dała agencjom 10 dni na przygotowanie oferty przetargowej. Odpowiedź jest jednoznaczna - warunki nie zostaną zmienione.

Artykuły weekendowe, 2 grudnia 2011

Niezgrana paczka

Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, o tym, że taki kontestator jak InPost powinien z większą odwagą i polotem dobierać sobie komunikację.

Kraj, 30 września 2011

Bank Pocztowy reklamuje swą dostępność [WIDEO]

Przez najbliższe dwa tygodnie bank będzie reklamował w telewizji dostępność swojej oferty w urzędach pocztowych.

Kraj, 16 września 2011

Nestorzy na celowniku Banku Pocztowego

Bank podkreśla w kampanii, że dzięki Poczcie Polskiej jest łatwo dostępny.

Kraj, 15 września 2011

Cityboard Media powiększa zespół

Kamila Rudnik została nowym PR-owcem firmy.

Kraj, 9 marca 2011

Weltbild rusza z kampanią

Dawny Klub dla Ciebie będzie promować nową ofertę i sprzedaż wysyłkową.

Kraj, 10 grudnia 2010

E-przesyłka z myślą o e-commerce

Poczta Polska wprowadza usługę adresowaną do sklepów internetowych - tańszą i wygodniejszą.

Kraj, 26 listopada 2010

Poczta Polska ponownie w SMB

Po trzech latach negocjacji do członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego dołączyła Poczta Polska - jeden z członków założycieli stowarzyszenia.

Artykuły weekendowe, 19 listopada 2010

Efektywne "Paczkobranie" [CASE STUDY]

Kampania "Paczkobranie" zrealizowana dla InPost przez WeAreMedia.pl to niepobity do tej pory rekord w przestrzeni polskiego Facebooka. Ponad 320 tys. internautów uległo poleceniu "Wskaż skrytkę i odbierz nagrodę w Paczkomacie".

Przetargi, 3 listopada 2010

Poczta Polska chce reklamować wysyłanie paczek

Ruszył przetarg na planowaną kampanię reklamową.

Kraj, 15 października 2010

TV-guide Cyfrowego Polsatu w nakładzie 3,2 mln egz.

Platforma cyfrowa uruchamia nowy kanał komunikacji ze swoimi abonentami.