M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Poczta Polska (firma)"

Kraj, 8 kwietnia 2019

Żabka i Poczta Polska zwiększają tempo współpracy

Sieć liczy, że co trzecia wizyta związana z odbiorem paczki zakończy się także zakupem produktu z oferty sieci.

Kraj, 3 grudnia 2018

Żabka, Eobuwie i DHL we wspólnej akcji

Po współpracy z Allegro i Pocztą Polską to kolejna akcja promująca odbiór przesyłek w Żabce.

Kraj, 16 listopada 2018

Żabka, Allegro i Poczta Polska we wspólnej akcji

Klienci, którzy zamówią paczki na Allegro Smart i wskażą Żabkę jako punkt odbioru, otrzymają napój w prezencie.

Kraj, 7 września 2018

Dzięki abonamentom na przesyłki Allegro w tydzień uzyskało 4-5 mln zł

Na kupno usługi zdecydowało się ponad 100 tys. klientów.

Przetargi, 23 lipca 2018

Value Media wygrywa przetarg Poczty Polskiej

W postępowaniu złożono łącznie cztery oferty.

Kraj, 9 maja 2018

Paweł Kopeć odpowiada za sprzedaż Banku Pocztowego

Od 1999 r. związany z Pocztą Polską.

Przetargi, 27 kwietnia 2018

Poczta Polska podała wysokość budżetu mediowego na najbliższy rok

To ponad 10,5 mln zł.

Przetargi, 11 kwietnia 2018

Poczta Polska szuka domu mediowego

Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 50 tys. zł.

Kraj, 21 marca 2018

Anita Łatyńska strategiem w They.pl

Przez ostanie dwa lata pracowała w Melting Pot jako strategy planner.

Kraj, 16 stycznia 2018

Piotr Gaweł w zarządzie Polkomtela

To powrót po ponad dekadzie.

Kraj, 13 listopada 2017

W Żabce odbierzemy paczki

Poczta Polska nawiązała współpracę z właścicielem sklepów Żabka i Fresh Market.

Kraj, 25 października 2017

ARC Rynek i Opinia: E-commerce wysyła głównie pocztą

Polskie e-sklepy wysyłają coraz więcej, coraz droższych paczek miesięcznie

Kraj, 18 sierpnia 2017

Dentsu Aegis Network Polska poszerza dział marketingu i PR

Do zespołu dołączyli Martyna Adamska i Rafał Kałęcki.

Kraj, 23 lutego 2017

Poczta Polska odnotowała 70-proc. wzrost usługi dla e-handlu

Operator chwali się dobrymi wynikami usługi za IV kwartał.

Kraj, 15 lutego 2017

KRRiT: w 2016 r. publiczna radiofonia i telewizja otrzymała 722 mln zł, głównie z abonamentu

Na 2017 r. rada przyjęła prognozę wpływów abonamentowych i pozaabonamentowych w wysokości 635 mln zł.

Kraj, 25 stycznia 2017

Kamil Kochanowski ze Starcomu przechodzi do OMD

Dołącza jako nowy account manager.

Kraj, 11 października 2016

Czabański: nowy abonament RTV od stycznia 2017

"Być może nie będzie potrzeby uchwalania tzw. dużej ustawy medialnej" - zapowiada przewodniczący RMN.

Kraj, 6 września 2016

Poczta Polska oferuje sklepom internetowym rozwiązania marketingowe online

Usługi będzie świadczyć agencja They.pl.

Kraj, 9 czerwca 2016

Nie będzie obowiązkowej opłaty audiowizualnej?

Czabański: Duża ustawa medialna nie wejdzie w życie 1 lipca, będzie ustawa pomostowa.

Kraj, 8 marca 2016

Marek Cynowski szefem e-commerce w They.pl

Odpowiadał wcześniej za obszar e-commerce w Poczcie Polskiej.

Kraj, 23 grudnia 2015

InPost inwestuje w paczkomaty i "proponuje" Poczcie Polskiej współpracę

Sieć paczkomatów wzrośnie z 1,8 do 2,6 tys. Prywatny operator przed świętami złożył Poczcie "prowokacyjną" ofertę.

Kraj, 21 października 2015

Siódma edycja FMZ

W dniach 4-5 listopada odbędzie się w Warszawie siódma edycja Forum Marketingu Zintegrowanego organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

Kraj, 1 lipca 2015

Branża kreatywna i marketingowa podpisały manifest "Marka dla Polski"

Podczas Forum Brandingu ThinkTank zaapelowano o poświęcenie szczególnej uwagi marce Polska.

Kraj, 26 czerwca 2015

VML Agencją Interaktywną Roku wg "MMP"

Redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Dodatkowo podczas tej samej gali grand prix Golden Arrow otrzymały agencje BBDO Warszawa, Socialyze, Starcom MediaVest Group za pracę "Dotrzymane obietnice" dla firmy Prudential.

Kraj, 21 maja 2015

InPost wchodzi na rynek usług kurierskich

Będzie świadczyć usługi dla klientów indywidualnych oraz biznesowych.

Kraj, 11 lutego 2015

Internauci wydają co miesiąc 156 zł na zakupy w sieci

Około 48 proc. osób korzystających z usług sklepów internetowych planuje większe niż w zeszłym roku zakupy online - wynika z badania ARC Rynek i Opinia dla Poczty Polskiej.

Kraj, 6 lutego 2015

Poczta Polska o 11 proc. zwiększyła wartość sprzedaży gazet w swoich placówkach

W tym roku Poczta zamierza zwiększyć liczbę samoobsługowych stref handlu z 280 do 420. W 2020 r. ma ich być ok. 1 tys.

Przetargi, 28 stycznia 2015

Starcom będzie pracować dla Poczty Polskiej

Starcom zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla tego klienta w tym i w przyszłym roku.

Przetargi, 15 stycznia 2015

Poczta Polska ponownie z CAM Media

W przetargu poza CAM Media wzięło udział sześć agencji.

Przetargi, 14 października 2014

Poczta Polska szuka domu mediowego

Przewidywana wartość umowy, która zastanie podpisana na dwa lata, to prawie 18 mln zł.

Przetargi, 6 października 2014

Poczta Polska wybierze agencję reklamową

Przewidywany budżet spółki na działania reklamowe to prawie 10 mln zł.

Kraj, 1 września 2014

We wrześniu Poczta podejmie decyzje o przyszłości "Poczta TV"

Po wydaniu trzech numerów firma oceni potencjał projektu.

Kraj, 5 sierpnia 2014

Poczta Polska pokazuje swoją atrakcyjność dla e-commerce

Firma rozpoczęła kampanię reklamową, w której wykorzystała film z braćmi Komers.

Kraj, 24 czerwca 2014

Bank Pocztowy oferuje karty płatnicze dla dzieci na wakacje

Zasilacz to rodzaj kart prepaid - dla dzieci od 13. roku życia.

Kraj, 2 czerwca 2014

Poczta Polska też będzie mieć paczkomaty

Mają ruszyć w I kw. 2015 r. Oprócz tego Poczta chce umożliwić odbiór paczek w sklepach i na stacjach benzynowych.

Kraj, 10 kwietnia 2014

Mindshare Polska najlepszy w regionie EMEA

Dom mediowy zwyciężył w tegorocznym plebiscycie EMEA Original Thinking Awards.

Kraj, 31 marca 2014

Poczta Polska startuje ze wsparciem wizerunkowym

Kampania będzie prowadzona w prasie.

Kraj, 26 marca 2014

Bank Pocztowy: stabilne dochody, zysk lekko w dół

W ciągu roku bank pozyskał 300 tys. klientów detalicznych i otworzył 113 tys. rachunków.

Kraj, 3 stycznia 2014

Listonosze sprzedają ubezpieczenia przez smartfony

Poczta Polska i Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych rozpoczęły pilotaż sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych OC.

Kraj, 30 października 2013

Nowa Poczta Polska nazywa się Envelo

Tradycyjne usługi pocztowe z laptopa czy smartfonu bez wychodzenia z domu.

Kraj, 23 października 2013

Poczta Polska robi krok w stronę branży e-commerce

Właściciele sklepów internetowych mogą rozliczać się bezgotówkowo na podstawie umowy, a także skorzystać z pakietów prepaid.

Przetargi, 25 września 2013

Mindshare wygrał budżet Poczty Polskiej

Dom mediowy zdobył budżet Poczty Polskiej.

Przetargi, 23 września 2013

CAM Media z kontraktem Poczty Polskiej

Poza CAM Media w przetargu wzięły udział agencje: Ogilvy & Mather Advertising, CzteryCzwarte oraz Gutenberg Networks i DDB Warszawa.

Kraj, 12 lipca 2013

Wspólna akcja Samsunga, Poczty Polskiej i eKiosk.pl

W lipcu i sierpniu w wyznaczonych placówkach Poczty Polskiej można skorzystać z darmowego Wi-Fi.

Kraj, 8 maja 2013

Paczkomaty InPost przy oddziałach BPH

Alternatywny wobec Poczty Polskiej operator pocztowy porozumiał się z bankiem BPH i będzie instalował swoje Paczkomaty przy jego placówkach.

Kraj, 8 kwietnia 2013

Przychodzi diabeł do emerytki, czyli nowa reklama Banku Pocztowego

W ostatnim z serii spotów bank promuje konta Nestor.

Przetargi, 6 marca 2013

Poczta wybrała agencję do obsługi mediów społecznościowych

Zgłoszono 15 ofert, najwyżej oceniono tę złożoną przez agencję Glaubicz Garwolińska Consultants (GGC).

Kraj, 3 grudnia 2012

Wrigley's rusza ze sklepem internetowym

Wszystkie produkty marki i gadżety będzie można kupić online.

Kraj, 19 listopada 2012

Emerson Polska i Speedmail wprowadziły wspólną usługę

Directmail.pl ma zapewnić kompleksową obsługę kampanii.

Kraj, 8 listopada 2012

Bank Pocztowy przedłuża kampanię telewizyjną "Opłacaj rachunki za darmo"

Reklamy będą pojawiać się w telewizji do końca listopada br.