M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Podravka Polska (firma)"

Kraj, 19 września 2012

Podravka dba o relacje

Najnowszą kampanię Vegety kieruje przede wszystkim do kobiet.

Kraj, 9 sierpnia 2012

Kamis w segmencie przypraw uniwersalnych

Marketer wprowadza na rynek markę Bukiet Smaku.

Kraj, 17 czerwca 2011

Podravka zainwestuje w kolejną kategorię

Jednocześnie marketer chce zmienić wizerunek flagowej marki Vegeta.

Kraj, 3 marca 2011

Promocja konsumencka wspiera sprzedaż Vegety

Podravka rozdaje nagrody w wiosennej akcji, wśród nich - samochód.

Przetargi, 4 listopada 2010

Walk Group pracuje dla Vegety

Agencja zajmie się kompleksową obsługą marki w przyszłym roku.

Kraj, 6 września 2010

Podravka wchodzi w segment makaronów

Firma chce konkurować m.in. z Lubellą o rynek wart ponad 816 mln zł.

Kraj, 28 czerwca 2010

Vegeta w nowych odmianach

Podravka rozszerza ofertę marki i reklamuje ją w TV.

Kraj, 24 marca 2009

Podravka wesprze Vegetę przed Wielkanocą

W związku ze zbliżającymi się świętami wielkanocnymi Podravka Polska wprowadza do sprzedaży promocyjne opakowania przyprawy marki Vegeta. W większości tradycyjnych...

Kraj, 4 marca 2009

Warzywko podczepia się pod programy TV

Podravka Polska rozpoczęła kampanię promującą przyprawę do potraw marki Warzywko. Działania obejmują sponsoring wybranych programów TV w kilku stacjach. Celem...

Kraj, 18 lutego 2009

Kampania Podravki ma budować świadomość kategorii produktów pomidorowych

Podravka Polska rozpoczęła kampanię reklamową swoich produktów pomidorowych. Trzymiesięczne działania promocyjne obejmują prasę i portale skierowane do kobiet. Kampania prowadzona...

Kraj, 12 sierpnia 2008

Anna Wierzchowska brand managerem Warzywka

Anna Wierzchowska została brand managerem marki Warzywko w firmie Podravka Polska. Zastąpiła Magdalenę Bogusz, która rozstała się z firmą. Anna...

Kraj, 29 lutego 2008

Warzywko po kilkuletniej przerwie wraca z reklamą TV

Podravka Polska rozpoczęła kampanię TV przyprawy Warzywko. Jest to pierwsza kampania TV po kilkuletniej przerwie. Warzywko zostało kupione przez Podravkę...

Przetargi, 13 lutego 2008

Just przygotuje wiosenną kampanię Warzywka

Podravka Polska zakończyła przetarg na obsługę projektową marki Warzywko (pisaliśmy o nim w DS "MMP" z 28 stycznia br.). Budżet...

Przetargi, 28 stycznia 2008

Podravka szuka agencji do obsługi kampanii Warzywka

Podravka Polska wybiera agencję reklamową do obsługi działań komunikacyjnych marki Warzywko, pod którą sprzedaje przyprawy uniwersalne. W przetargu biorą udział...

Kraj, 8 sierpnia 2007

Magdalena Bogusz product managerem Warzywka w Podravka Polska

Magdalena Bogusz objęła stanowisko product managera w firmie Podravka Polska. Jej zadaniem będzie koordynacja wszelkich działań marketingowych związanych z przejętą...

Kraj, 11 maja 2007

Podravka kupiła Warzywko, Kamis koncentruje się na nowych kategoriach produktowych

Podravka podpisała umowę z firmą Kamis-Przyprawy SA dotyczącą zakupu marki Warzywko. Dzięki temu Podravka wraz ze swoją flagową marką Vegeta...

Kraj, 13 lutego 2007

Michał Jung został dyrektorem marketingu Podravka Polska

Michał Jung został dyrektorem marketingu firmy Podravka Polska. Przez ostatnie dwa lata za realizację strategii marek Podravka i Vegeta odpowiadał...

Kraj, 20 grudnia 2006

Podravka Polska planuje przejęcie polskiej marki spożywczej; koniec aliansu z Rieber Foods

Podravka Polska, producet przypraw Vegeta, prowadzi zaawansowane rozmowy w sprawie akwizycji jednej z polskich marek spożywczych w celu poszerzenia własnej...