M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Podravka (firma)"

Kraj, 12 listopada 2015

Podravka rusza z konkursem konsumenckim

Akcja promocyjna realizowana jest we współpracy z siecią Carrefour.

Kraj, 8 października 2015

Vegeta startuje z akcją konsumencką

Marka z portfolio Podravki obdaruje konsumentów pieniędzmi, patelniami i parasolami.

Kraj, 12 czerwca 2015

Podravka i Carrefour we wspólnej promocji

Producent przypraw Podravka i Carrefour startują ze wspólnymi działaniami.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Kampania kostek bulionowych Vegeta

Podravka stawia na rosół.

Kraj, 23 maja 2014

Podravka z nową ambasadorką

Firma wchodzi w segment kostek rosołowych i zaprasza do współpracy Kingę Paruzel.

Kraj, 8 października 2013

Vegeta rozpoczyna rozległe działania komunikacyjne

Ruszają pierwsze akcje promocyjne Podravki w centrach handlowych.

Kraj, 19 września 2013

Podravka z mocnym uderzeniem w mediach

Firma rozbudowuje portfolio Vegety i będzie mocno zaznaczała swoją obecność w mediach.

Przetargi, 9 listopada 2012

Sales Link dla Podravki

Agencja będzie odpowiadać za promocję i wsparcie sprzedaży produktów marki.

Kraj, 10 maja 2012

Vegeta tworzy Centrum Sekretu

Podravka promuje przyprawy tej marki przez aktywności w plenerze.

Kraj, 27 kwietnia 2012

Podravka z promocją konsumencką

Marketer zachęca do zabrania Podravki na grilla.

Kraj, 26 kwietnia 2012

Podravka wspiera Vegetę w social mediach

Kampanię poprzedziła akcja teaserowa na fan page'u marki.

Kraj, 13 grudnia 2011

Podravka poszerza serwis WWW

Marketer promuje insight wspólnego gotowania w gronie najbliższych.

Kraj, 26 sierpnia 2011

Paolo Cozza ambasadorem marki Sorenti

Makarony Polskie repozycjonują Sorenti poprzez m.in. zmianę identyfikacji wizualnej marki i precyzyjne zdefiniowanie targetu.

Kraj, 26 sierpnia 2011

Warzywko promowane w ogródkach działkowych

Podravka organizuje eventy na terenie dolnośląskich ogródków działkowych. Wśród atrakcji są m.in. konkursy z nagrodami.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Kolejna polska marka w portfelu światowego lidera

Posługując się najnowszym przykładem z rynku, przejęciem Kamisa przez McCormick & Co., Jarosław Filipek, prezes firmy Codes Strategie i BrandTransactions, rozważa, dlaczego największy przyprawowy koncern na świecie zapłacił za polską markę więcej, niż się spodziewano.

Kraj, 31 maja 2011

Jarosław Pawlik art directorem w Crazy Mouse

Dołączył do działu kreacji agencji należącej do grupy Innovations.

Kraj, 4 maja 2011

Podravka zaprasza na Bałkany

Promocji konsumenckiej produkowanego przez firmę Warzywka towarzyszy loteria, wygrana to wycieczka do Chorwacji.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Walk The Line zatrudnia kreatywnych

Zespół powiększył się o dwie osoby.

Przetargi, 17 listopada 2009

What Advertising zwycięzcą przetargu Amplico

Agencja reklamowa What Advertising wygrała przetarg grupy ubezpieczeniowej Amplico (informowaliśmy o nim w DS "MMP" z 2 września br.). Przez...

Kraj, 23 lipca 2009

What zmienia zespół menedżerski

Do zespołu menedżerskiego agencji reklamowej What dołączyli Wojciech Kłosowski i Tomasz Pietrzak. Wojciech Kłosowski przez wiele lat pracował w działach...

Kraj, 17 czerwca 2009

Podravka wygrywa z Prymatem sprawę o znak towarowy

Producent przypraw Podravka wygrał z Prymatem sprawę o znak towarowy. Urząd Patentowy w Warszawie stwierdził, że producent przyprawy Kucharek -...

Kraj, 23 stycznia 2009

Podravka wprowadza nowy produkt pod marką Warzywko

Podravka w połowie marca br. wprowadzi na rynek nowy produkt pod marką Warzywko - suszoną włoszczyznę. Dostępna będzie w 100-gramowych...

Kraj, 6 listopada 2008

Podravka startuje ze świątecznymi promocjami Vegety

Podravka ruszyła ze świątecznymi promocjami flagowej marki Vegeta. Przygotowano promocyjne dwupaki Vegety i 75-g tradycyjne opakowanie powiększone o 20 proc....

Kraj, 30 lipca 2008

Podravka sponsoruje Przystanek Woodstock

Producent przyprawy marki Vegeta - chorwacka Podravka - współpracuje z organizatorami tegorocznego Przystanku Woodstock. Firma sponsoruje występ zespołu Cinkusi oraz...

Kraj, 12 marca 2008

Podravka prowadzi projekt wizerunkowy dla Vegety

Firma Podravka przygotowała nową kampanię wizerunkową Vegety - marki przypraw uniwersalnych. "Z Vegetą smakuje lepiej" to główne hasło kampanii, która...

Kraj, 30 października 2007

Stratosfera pracuje z Podravką

Stratosfera Added Value doradza firmie Podravka. Współpraca dotyczy strategii marketingowych dla marek przypraw uniwersalnych Vegeta i Warzywko. Podravka kupiła markę...

Kraj, 4 lipca 2007

Ziołopex wprowadzi nową markę Apetyczna, w reklamach wykorzysta wizerunek Rudiego Schubertha

Ziołopex wprowadzi wkrótce przyprawę uniwersalną pod nową marką Apetyczna. Do tej pory spółka sprzedawała przyprawę uniwersalną Appetita. Apetyczna zajmie jej...

Kraj, 30 maja 2007

Kucharek nie naśladuje Vegety, orzekł sąd apelacyjny

Sąd Apelacyjny w Katowicach orzekł, że Kucharek, marka przypraw uniwersalnych należąca do firmy Prymat, nie naśladuje marki Vegeta firmy Podravka....

Kraj, 11 lipca 2006

Podravka wykorzystuje Maciej Kuronia w lekcjach grillowania na VCD

Firma Podravka w ramach letniej kampanii promującej przyprawy i pasty do potraw z grilla do lipcowego wydania "Poradnika Domowego" dołączyła...

Kraj, 25 maja 2006

Podravka wspiera sprzedaż przypraw do grilla i sponsoruje prognozę w TVP1

Podravka rozpoczęła akcję marketingową służącą wsparciu sprzedaży produktów w sezonie grillowym. Producent chce zachęcić przede wszystkim do kupowania przypraw Vegeta...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Podravka walczy z Prymatem o swój flagowy produkt - Vegetę

Podravka rozpoczęła ponowną batalię z firmą Prymat, producentem przyprawy Kucharek, o swój flagowy produkt - Vegetę. Podravka domaga sie unieważnienia...

Kraj, 16 marca 2006

Relaunch Kucharka ma podnieść i odmłodzić wizerunek marki

PPH Prymat, producent przypraw, wprowadza nową szatę graficzną przypraw Kucharek i szykuje działania reklamowe, które mają poprawić i odmłodzić wizerunek...

Kraj, 17 listopada 2005

Specjalne wydanie "Przyjaciółki" z okazji 5-lecia Fundacji Przyjaciółka

Tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska), który dziś ukazał się w sprzedaży, wydany jest z okazji 5. urodzin Fundacji Przyjaciółka. Temat tygodnia...

Kraj, 9 września 2005

Podravka wprowadza nową przyprawę Vegetę Ziołową i wesprze ją kampanią

Podravka wprowadza na rynek nowy produkt Vegetę Ziołową. Przyprawa została w nowej wersji wzbogacona o pomidory oraz bukiet 7 ziół...

Zagranica, 25 stycznia 2005

Podravka otwiera biuro w Nowym Jorku

Firma Podravka, producent m.in. Vegety, zamierza w 2005 roku otworzyć przedstawicielstwo w Nowym Jorku. Obecność biura ma zapewnić zwiększenie działań...

Kraj, 14 października 2004

Podravka rozbuduje portfolio i eksport; priorytetem komunikacyjnym działania prosprzedażowe

Firma Podravka, producent m.in. przyprawy Vegeta, zamierza w przyszłym roku wzbogacić portfolio o kolejne kategorie produktowe, w tym dania gotowe...

Kraj, 22 września 2004

Vegeta nawiązuje w promocji konsumenckiej do rocznicy 45-lecia marki

Pod koniec września br. rusza w sieci handlowej Makro Cash & Carry promocja konsumencka Vegety (producent Podravka) zorganizowana z okazji...

Przetargi, 5 kwietnia 2004

Starcom rozpoczął obsługę Podravki, Intermarche i Itouch

Dom mediowy Starcom rozpoczął współpracę z trzema nowymi klientami. Dwóch z nich agencja zdobyła po lokalnie wygranych przetargach: Podravka oraz...

Kraj, 8 października 2003

VA Strategic Communications zamierza przyjąć art directora

Agencja reklamowa VA Strategic Communications zamierza przyjąć art directora. Jak powiedziała Agnieszka Beliniak, dyrektor zarządzający i współudziałowiec agencji VA Strategic...