M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Point of View (firma)"

Przetargi, 7 sierpnia 2015

Point of View wygrała przetarg Tatry

Agencja zadba o media społecznościowe tej marki.

Kraj, 31 lipca 2015

Point of View przygotowała serwis marki Królewskie

Marka promuje dwie prowadzone obecnie akcje specjalne.

Kraj, 12 czerwca 2014

Sage promuje Symfonię Pro

W kampanii zaplanowane zostały m.in. formaty display, wideo, mailingi oraz działania SEM.

Kraj, 10 kwietnia 2014

Grzegorz Kubrakiewicz tworzy kreatywne laboratorium 
w 180heartbeats + Jung von Matt

Będzie rozwijał projekt Lab^180, zajmie się też działaniami new business.

Kraj, 25 marca 2014

Plus reklamuje bezpłatny pakiet mobilnego internetu na start także w ofercie Mix

Kreację przygotowała agencja Young & Rubicam.

Kraj, 19 marca 2014

Plus daje 300 MB mobilnego internetu na miesiąc za darmo [wideo]

Wszystko po to, by zachęcić użytkowników prepaid do korzystania. Później ten pakiet kosztuje 7 zł miesięcznie.

Kraj, 1 sierpnia 2013

Michał Leman kieruje marketingiem LOT-u

Dyrektor biura marketingu i produktu PLL LOT wcześniej pracował w agencji Point of View.

Przetargi, 12 kwietnia 2013

Point of View obsłuży Królewskie

Grupa Żywiec wybrała agencję do obsługi digital swojej marki.

Kraj, 18 lutego 2013

Adrian Samborski w 180heartbeats + Jung v. Matt

Agencja ma nowego business development directora.

Kraj, 1 lutego 2013

Polkomtel reklamuje nielimitowane rozmowy w MixPlusie

Flagowym telefonem tej oferty jest Sony Xperia Tipo.

Przetargi, 1 lutego 2013

Przetarg na digital brandu Królewskie

Grupa Żywiec wybiera agencję do obsługi swojej lokalnej marki.

Przetargi, 22 sierpnia 2011

Trzy agencje podzielą się interaktywnym budżetem Polkomtela

Operator w trwającym od końca 2010 r. przetargu wybrał agencje: Artegence, Digital One i Point of View.

Kraj, 12 lipca 2011

Debiut IAB Creative Showcase z nagrodą dla K2

Agencja została laureatem pierwszej edycji konkursu. Wyróżnienia trafiły do Point of View i Mindshare/Made in Mind.

Przetargi, 3 czerwca 2011

Zastój w przetargu Polkomtela

Przedłuża się wybór agencji interaktywnej w jednym z największych przetargów na rynku.

Przetargi, 13 kwietnia 2011

Polkomtel wybrał short-listę

Marketer wybrał krótką listę agencyjną w jednym z największych przetargów interaktywnych na rynku.

Kraj, 4 marca 2011

Polkomtel wybiera agencję interaktywną

Rozpoczęły się prezentacje w przetargu interaktywnym telekomu - jednym z największych obecnie konkursów na rynku.

Przetargi, 9 grudnia 2010

Przetarg interaktywny Polkomtela

Marketer szuka agencji do obsługi wszystkich swoich marek.

Kraj, 31 sierpnia 2010

Lukas Bank zmieni nazwę na Crédit Agricole

W przyszłym roku Lukas Bank czeka rebranding. Najprawdopodobniej na Crédit Agricole. Tymczasem bank znów spełnia marzenia.

Kraj, 10 czerwca 2010

Lukas Bank spełnia marzenia

Ludzie mają marzenia, a bank pomoże je spełnić. Tak przynajmniej obiecuje Lukas Bank. W reklamach.

Kraj, 25 lutego 2010

Whirlpool Polska po roku wraca z reklamą do mediów

Whirlpool Polska, producent sprzętu AGD, po rocznej przerwie wraca z reklamą do mediów. W ub.r. firma według Expert Monitora nie...

Kraj, 17 lutego 2010

Lukas Bank promuje kredyty bez prowizji

Lukas Bank rusza z nową kampanią reklamową, w której promuje ofertę kredytów gotówkowych, samochodowych i hipotecznych z promocyjnie obniżoną prowizją...

Kraj, 5 listopada 2009

Click5 znowu najlepsza w konkursie Mixx Awards

Agencja Click5 drugi raz z rzędu zdobyła nagrodę Best In Show, czyli najważniejszą nagrodę konkursu Mixx Awards 2009 organizowanego przez...

Kraj, 22 września 2009

Coca-Cola ponownie wprowadza markę MultiVita; w październiku kampania

Coca-Cola Poland Services rozszerzyła swoją ofertę w segmencie wód butelkowanych o wodę mineralną pod marką MultiVita z ujęcia Kropla Minerałów....

Przetargi, 21 maja 2009

Orlen szuka w przetargu agencji PR

PKN Orlen równolegle do przeglądów mediowego i reklamowego prowadzi przetarg na obsługę public relations. Zaproszono do niego 14 agencji PR,...

Kraj, 26 stycznia 2009

W serwisie Mojageneracja.pl trwa niestandardowa kampania marki 36,6

W serwisie społecznościowym Mojageneracja.pl należącym do spółki GG Network SA trwa niestandardowa kampania marki pre-paid 36,6 Polkomtela SA. Kampania jest...

Przetargi, 12 grudnia 2008

Starcom zajmie się obsługą budżetu Levi'sa

Dom mediowy Starcom zajmie się obsługą budżetu mediowego firmy Levi Strauss Poland w 2009 r. - poinformowała Ewa Sydor, dyr....

Kraj, 17 lipca 2008

Nowy Cappy Ice Fruit będzie wsparty kampanią

Coca-Cola Poland wprowadza na rynek nowe produkty pod marką Cappy - Cappy Ice Fruit. Są to napoje gazowane na bazie...

Kraj, 6 czerwca 2008

Levi's realizuje projekt "Live Unbuttoned"; tworzy portal społecznościowy

Levi's we wrześniu br. uruchomi nowy portal społecznościowy będący elementem nowej platformy komunikacyjnej marki - "Live Unbuttoned". Użytkownicy portalu będą...

Kraj, 27 lutego 2008

Aegon opiera przekaz reklamowy na humorze i autoironii

"Aegon się nie reklamuje, sprawdź, dlaczego nie musi" - takim przewrotnym hasłem opatrzyło swoją pierwszą w historii kampanię wizerunkową towarzystwo...

Przetargi, 29 sierpnia 2007

Internet Group będzie współpracować z agencją RC2

Internet Group, holding działający w obszarze rynku nowych mediów, teleinformatyki i telekomunikacji, rozstrzygnął przetarg na całościową obsługę działań w obszarze...

Przetargi, 31 lipca 2007

Internet Group wybiera agencję PR

Trwa przetarg na obsługę PR, media relations i relacji inwestorskich spółek z holdingu Internet Group. Jego rozstrzygnięcie planowane jest na...

Kraj, 22 czerwca 2007

Point of View przygotowało kreacje reklam linii lotniczych SAS

Agencja interaktywna Point of View przygotowała kreację kampanii internetowej linii lotniczych Scandinavian Airlines (SAS). Działania reklamowe rozpoczną się 25 czerwca...

Kraj, 15 czerwca 2007

Wrangler wdraża europejski projekt promocyjny w Polsce

Firma odzieżowa Wrangler (VF Polska Distribution) rozpoczyna ogólnoeuropejską akcję pod hasłem "Wrangler Wanted Experience" w trzech miastach Europy. W ramach...

Kraj, 26 marca 2007

50 tys. euro nagrody w promocji marki Lee

Agencja interaktywna Point of View przygotowała kampanię w sieci dla marki Lee. Celem kampanii jest promocja konkursu "Stwórz historię", w...

Kraj, 5 października 2006

Debiut Nestea Green Tea bez wsparcia reklamowego

Coca-Cola Poland Services wprowadziła na rynek nowy wariant marki Nestea o smaku zielonej herbaty - Nestea Green Tea. Wprowadzeniu napoju...

Kraj, 21 września 2006

Raiffeisen poszerza ofertę i dystrybucję funduszy inwestycyjnych pod marką RCM

Raiffeisen Bank Polska zamierza budować świadomość marki RCM (Raiffeisen Capital Management), która obejmuje zarządzanie funduszami inwestycyjnymi. W najbliższych dniach bank...

Kraj, 30 maja 2006

Raiffeisen Bank proponuje firmom ograniczenie ryzyka walutowego

Raiffeisen Bank Polska rozpoczął miesięczną (do końca czerwca) kampanię reklamową skierowaną do przedsiębiorców, w której zachęca do skorzystania z produktów...

Kraj, 26 maja 2006

Super-Pharm inwestuje w rozwój sieci aptek-drogerii; budżet marketingowy ok. 5 proc. sprzedaży

Sieć aptek i drogerii Super-Pharm szacuje, że w tym roku rozwinie działalność z 14 placówek do 17. Dzięki temu jej...

Kraj, 1 lutego 2006

Agencja interaktywna NGI dzieli się na dwie wyspecjalizowane spółki

Agencja interaktywna Next Generation Interactive (NGI) zakończy na początku marca funkcjonowanie w dotychczasowej formule. Firma zostanie podzielona na dwie odrębne,...

Kraj, 13 stycznia 2006

Point of View wraca na rynek po pięciu latach, Mariusz Majewski udziałowcem i szefem nowej agencji

Po pięciu latach przerwy na rynku pojawia się znów agencja interaktywna o nazwie Point of View. Firma E-point postanowiła wyodrębić...

Kraj, 5 kwietnia 2005

Tomasz Stachera account executive w zespole konsultantów On Board PR

Tomasz Stachera dołączył do zespołu konsultantów On Board PR. Objął stanowisko account executive. Wśród zadań Tomasza Stachery jest m.in. współpraca...

Kraj, 3 listopada 2004

Whirlpool Polska powierza obsługę PR agencji Point of View

Whirlpool Polska, producent sprzętu AGD, przeniósł obsługę w zakresie komunikacji PR z agencji Spin Communications do agencji Point of View....

Kraj, 21 października 2003

Kampania reklamowa wprowadzi na rynek markę Gaz Ziemny

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (PGNiG SA) zamierza wprowadzić na rynek markę generyczną o nazwie Gaz Ziemny. Strategię nowej...

Kraj, 9 lipca 2003

Bank Pekao SA reorganizuje biuro public relations

W ramach reorganizacji biura public relations Banku Pekao SA Sebastian Łuczak, dotychczasowy rzecznik prasowy Banku, od 1 sierpnia 2003 r....