M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Pol-TV Multimedia (firma)"

Kraj, 30 kwietnia 2010

PDSA: zmiany w zarządzie, ustalenie priorytetów

Przedstawiciele firm digital signage wybrali nowych członków zarządu stowarzyszenia branżowego i określili priorytety: wybór firmy badawczej i edukację rynku.

Kraj, 8 marca 2010

Badania digital signage mogą kosztować 1 mln zł; Pentor ma największe szanse na realizację

Od 500 tys. do 1 mln zł mają kosztować badania nośników digital signage, a czas realizacji projektu ma wynieść 6-10...

Kraj, 16 lutego 2010

PDSA pracuje nad standardem badań digital signage

Polish Digital Signage Association, stowarzyszenie firm z branży digital signage, rozmawia z instytutami badawczymi nt. stworzenia wspólnej dla rynku metodologii...

Kraj, 18 marca 2009

ARC partnerem Pol-TV Multimedia w pomiarze zliczającym spojrzenia

Firma badawcza ARC Rynek i Opinia podjęła współpracę z Pol-TV Multimedia, dostawcą systemów pomiaru oglądalności reklam (patrz DS "MMP" z...

Kraj, 30 stycznia 2009

Branża digital signage powołała swoje stowarzyszenie

Powstało Polish Digital Signage Association (PDSA), stowarzyszenie integrujące firmy działające w segmencie digital signage. PDSA ma propagować nowe medium wśród...

Kraj, 20 czerwca 2007

Pol-TV Multimedia wprowadza nowy system pomiaru oglądalności reklam

Pol-TV Multimedia wprowadza nowe narzędzie do pomiaru oglądalności z wykorzystaniem systemów biowideometrycznych. Firma wykupiła licencję od izraelskiej spółki Trumedia i...