M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "polki.pl (marka)"

Kraj, 16 listopada 2015

Fanka marki Luksja zostaje twarzą kampanii

Zwyciężczyni konkursu marki - Paulina Filipek - promuje produkty marki z portfolio PZ Cussons.

Kraj, 10 stycznia 2012

Bielecka-Gnaś awansuje w redakcji Polki.pl

Edipresse tworzy nowe stanowisko z-cy red. naczelnego serwisu Polki.pl.

Kraj, 10 stycznia 2012

Awanse w biurze reklamy Edi-Net

Trzy osoby zmieniły kompetencje w zakresie obsługi handlowej serwisów Edipresse.

Kraj, 11 lutego 2011

Edipresse stawia na reklamowe projekty modowe

Aktywizacja i promocja branży modowej ma być jednym z głównych zadań biura reklamy Edipresse Polska. Wydawnictwo wprowadza ofertę Edipresse4Fashion.

Kraj, 11 stycznia 2011

Edi-Net w szerszym składzie

Trzy osoby dołączyły do zespołu biura reklamy sieci Edi-Net.

Przetargi, 3 marca 2010

Betlej'sTools pracuje dla marki Herbusie z portfolio Posti

Agencja kreatywna Betlej'sTools należąca do Grupy Komunikacyjnej "Betlej & Partners" wygrała konkurs organizowany przez Posti SA i stworzyła koncepcję kampanii...

Kraj, 13 października 2009

Desery KFC promowane w pierwszej kampanii sprzedażowej na Blipie

W serwisie mikroblogowym Blip.pl (GG Network SA) trwa pierwsza w jego historii akcja sprzedażowa. AmRest promuje tam desery KFC (o...

Kraj, 13 sierpnia 2009

Katarzyna Gal szefem części lifestyle'owej w Edi Necie, awanse Kos i Przasnyskiej

Katarzyna Gal objęła stanowisko dyrektora reklamy serwisów Polki.pl i Wizaz.pl należących do Edipresse. Oba projekty wchodzą w skład sieci reklamowej...

Kraj, 1 kwietnia 2008

Zmiany w Polki.pl zapowiadają nowe projekty w Edipresse

Serwis dla kobiet www.polki.pl wydawnictwa Edipresse Polska ruszył w zmienionej formie. Autorem nowej szaty graficznej jest Piotr Krzysztofik, art director...

Kraj, 7 lutego 2008

Magdalena Siwecka kierownikiem promocji serwisów Polki.pl i Babyonline.pl

Magdalena Siwecka objęła stanowisko kierownika ds. promocji portali Polki.pl oraz Babyonline.pl, należących do Edipresse Polska. Ostatnio była związana z Grupą...

Kraj, 6 grudnia 2007

Inteligo powiększa dział marketingu; po długiej nieobecności wraca z komunikacją marki

Inteligo Financial Services (IFS), właściciel kont Inteligo należący do PKO BP, powiększa dział marketingu. Michał Jabłoński został kierownikiem ds. komunikacji...

Kraj, 20 lipca 2006

G+J uruchomi nowy serwis kobieta.pl

Wydawnictwo G+J Polska w połowie sierpnia br. uruchomi nowy serwis kobieta.pl. Grupę docelową wortalu wydawca określił jako kobiety między 15....

Kraj, 18 lipca 2003

Paralotna przygotowała program profilaktyczny dla Novartisu

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała dla firmy Novartis Consumer Health program Twoje Zdrowie i Uroda, którego przesłaniem jest szerzenie profilaktyki oraz...

Kraj, 12 czerwca 2003

Fundacja Przyjaciółka organizuje licytację

Fundacja Przyjaciółka (Edipresse Polska) organizuje internetową licytację prac swoich podopiecznych. Fundacja od ponad dwóch lat opiekuje się setką domów dziecka,...

Kraj, 11 czerwca 2003

Zwiększa się sprzedaż zmienionej "Urody"

Niedawne wyraźne zmiany w "Urodzie" podniosły jej sprzedaż egzemplarzową. Wydawca miesięcznika Edipresse Polska poinformował, że średnia sprzedaż "Urody" za okres...

Kraj, 4 października 2002

Edipresse rezygnuje ze współpracy z Interią, rozpoczyna z WP

Wydawnictwo Edipresse Polska zrezygnowało ze współpracy z portalem Interia i przeniosło serwis polki.pl, którego jest właścicielem, do portalu Wirtualna Polska...

Kraj, 26 lutego 2002

W Edipresse nowa struktura organizacyjna działu marketingu i reklamy

Wydawnictwo Edipresse Polska od 1 marca wprowadzi nową strukturę organizacyjną działu marketingu i reklamy. Celem zmian jest dalsze usprawnienie zarządzania...