M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polkomtel (firma)"

Kraj, 4 stycznia 2017

Cyfrowy Polsat rusza z nowymi kampaniami

Operator reklamuje ofertę telewizyjną w obniżonej cenie i "wyprzedaż" w programie SmartDom.

Kraj, 4 stycznia 2017

Małgorzata Majewska została dyr. ds. rozwoju K2 Media

Poprzednio związana z Value Media.

Kraj, 2 stycznia 2017

Plus przypomina użytkownikom prepaid o konieczności rejestracji

"Zanim wytną ci numer" - operator zachęca do wyboru jego oferty przed 1 lutego.

Kraj, 2 stycznia 2017

A2mobile - nowa sieć komórkowa - rusza z szeroką komunikacją reklamową

Spoty reklamowe i sponsoring telewizyjny mają upowszechnić markę i ofertę.

Kraj, 22 grudnia 2016

SmartDom jak market - reklamuje wyprzedaż: -30 proc. na "wszystkie sprzęty"

Wspólny program Cyfrowego Polsatu i Plusa kusi obniżkami cen telefonów, RTV i AGD.

Kraj, 9 grudnia 2016

Szymon Majewski i Jakub Jankowski w kampanii Plusa [wideo]

Działania realizuje Vizeum.

Przetargi, 9 grudnia 2016

Scholz & Friends Warszawa przejmuje budżet SmartDom

Grey Group Poland nadal będzie odpowiadać za działania dla Ipli i Cyfrowego Polsatu.

Kraj, 8 grudnia 2016

Plush rusza w Polskę

Marka do akcji zaprosiła internetowych influencerów.

Kraj, 6 grudnia 2016

Magda Banasik i Grzegorz Karwowski przechodzą do McCann & MRM

Team wcześniej pracował w K2.

Kraj, 25 listopada 2016

Plus świątecznie zachęca do rejestracji numerów prepaid

Realizacja Scholz & Friends, TFP i Vizeum.

Kraj, 25 listopada 2016

Communication Unlimited powiększa zespół client service

Elżbieta Marchwińska pracowała m.in. w IQ Marketing i Euro RSCG Marketing House.

Kraj, 24 listopada 2016

Orange przeprasza T-Moblie za reklamy

Chodzi o kampanię "Orły Górskiego", którą dla Orange przygotowała agencja Publicis przed Euro 2016.

Kraj, 23 listopada 2016

Aero2 będzie dostarczał bezpłatny internet przez kolejne dwa lata

Dzięki porozumieniu z UKE operator przedłuża bezpłatną usługę na kolejne dwa lata.

Kraj, 21 listopada 2016

Pierniczki od Scholz & Friends dla Plusa

Świąteczna kampania oferty Mix.

Kraj, 16 listopada 2016

Cyfrowy Polsat i Plus reklamują świąteczną ofertę

Emisje spotów w kanałach Polsatu, TVP, TVN i wybranych innych. Kreację przygotowała agencja Grey, a mediaplan - Vizeum.

Kraj, 15 listopada 2016

UOKiK bada reklamy operatorów komórkowych zachęcających do rejestracji numerów prepaid

Urząd ochrony konsumentów "przypomina" przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, że reklama może wprowadzać w błąd także formą graficzną - choćby tzw. małym drukiem.

Kraj, 10 listopada 2016

Cyfrowy Polsat z 2-proc. wzrostem przychodów, ale EBITDA w dół

Telewizja Polsat mimo spowolnienia wciąż lepiej niż rynek.

Kraj, 3 listopada 2016

Aleksandra Gieros-Brzezińska nowym dyrektorem komunikacji i rzecznikiem PKO BP

Była rzecznikiem Polkomtela, a następnie TVP.

Kraj, 25 października 2016

Generations z trzema nowymi osobami

Agencja powiększa działy new business, PR i strategii.

Kraj, 25 października 2016

Plus kontynuuje kampanię zachęcającą do rejestracji kart SIM

Szymon Majewski w kolejnej odsłonie kampanii operatora.

Kraj, 20 października 2016

Plus płaci za rekomendacje

50 zł za każdego nowo pozyskanego klienta.

Kraj, 12 października 2016

Krzysztof Ziewiec będzie odpowiadał za komunikację marketingową PSP - Blik

Doświadczony menedżer pokieruje komunikacją standardu płatności mobilnych.

Kraj, 10 października 2016

Danuta Nierada na stanowisku associate creative directora w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions

Jest trzecią osobą w agencji na tym stanowisku.

Kraj, 27 września 2016

UOKiK zbada praktyki operatorów wobec użytkowników prepaid

Urząd oceni czy operatorzy komórkowi, nie zwracając użytkownikom prepaid niewykorzystanych środków, nie łamią prawa.

Kraj, 2 września 2016

Cyfrowy Polsat sprzeda ci także lodówkę, pralkę i zmywarkę

Telekomunikacyjno-telewizyjny operator poszerzył ofertę programu rabatowego SmartDom o sprzęt AGD.

Kraj, 26 sierpnia 2016

Wyniki TV Polsat poprawiają bilans Cyfrowego Polsatu

4-proc. wzrost przychodów Grupa CP zawdzięcza głównie TV Polsat. Przychody detaliczne (sieć komórkowa Plus i platforma satelitarna) spadają.

Kraj, 18 sierpnia 2016

Cyfrowy Polsat z Hestią sprzedają ubezpieczenia

Klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu mogą skorzystać ze specjalnej oferty ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych i podróżnych Ergo Hestii.

Kraj, 12 sierpnia 2016

Mediacap na rynku głównym GPW

Spółka podtrzymuje prognozę 100 mln zł przychodów w 2016 r., o 40 proc. więcej niż w ub.r.

Kraj, 11 sierpnia 2016

Plush współpracuje z twórcami kanału Suchar Codzienny

Akcję przygotował dom mediowy Vizeum Polska.

Kraj, 9 sierpnia 2016

Whites rozszerza zakres swoich kompetencji o działania w mediach społecznościowych

Nowo powstałym zespołem pokieruje Anna Mościcka.

Kraj, 3 sierpnia 2016

Plus się reklamuje: "Nie przepłacaj u konkurencji!"

Operator komórkowy zachęca do przeniesienia numeru do swojej sieci.

Kraj, 20 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 13 lipca 2016

Starcom: TVP wygrywa walkę o widzów Euro, a Polsat o reklamy

Właścicielowi Polsatu udało się wypracować zysk z inwestycji w Euro 2016 - uważa agencja.

Kraj, 7 lipca 2016

Odchodzi szef marketingu Orange

Michał Paschalis-Jakubowicz, członek zarządu Orange Polska ds. marketingu, złożył rezygnację z powodów osobistych, ze skutkiem natychmiastowym. Tymczasowo jego obowiązki przejmie prezes Jean-François Fallacher.

Kraj, 7 czerwca 2016

Plus zaprasza na Bahamy

Kampanię wspierającą konkurs dla użytkowników prepaid Plusa realizują: Scholz & Friends, TFP i Vizeum.

Kraj, 31 maja 2016

Bank T-Mobile i Aliora zmienia ofertę

Największy "telekomowy" bank od 1 sierpnia wprowadzi zmiany w cenniku. Nie wszystkie są korzystniejsze dla klientów.

Kraj, 19 maja 2016

W reklamie Plusa siatkarze kibicują piłkarzom na Euro 2016

Scholz & Friends, TFP i Vizeum przygotowały dla Polkomtela reklamy na piłkarski turniej.

Kraj, 12 maja 2016

Grupa Polsat wchodzi na rynek kinowy

Spółki Grupy ogłosiły długofalową współpracę z Polskim Instytutem Sztuki Filmowej pod nazwą Cyfrowa Strefa Twórców.

Kraj, 25 kwietnia 2016

Plus zadowolony z Plusha

W ciągu 1,5 roku z marki skorzystało 1,1 mln użytkowników. Operator jeszcze uatrakcyjnia ofertę.

Kraj, 24 marca 2016

Krzysztof Ibisz twarzą Cyfrowego Polsatu

Prezenter reklamuje ofertę "internetu domowego" LTE.

Kraj, 21 marca 2016

Plus sięga po reklamę porównawczą, atakując Play

Bazując na wynikach testów UKE, reklamuje się, że w Warszawie ma internet trzy razy szybszy niż Play.

Kraj, 15 marca 2016

Siatkarze reklamują nowe taryfy Plusa na kartę

Kampanię przygotowały m.in. Scholz & Friends i Vizeum.

Kraj, 26 lutego 2016

T-Mobile ma 2 mln klientów mniej niż Play

Magentowy operator "wyczyścił" bazę prepaid i możliwe, że w rankingu liczby klientów spadł na czwartą pozycję.

Kraj, 17 lutego 2016

Plus musi zapłacić 4,5 mln zł kary za reklamy

Sąd oddalił apelację operatora i ten będzie musiał zapłać karę za reklamy z 2009 r., które wprowadzały w błąd.

Kraj, 3 lutego 2016

Brodzik i Wilczak reklamują "najtańszy" abonament dla rodzin od Plusa

69,99 zł miesięcznie za trzy karty SIM. Kampanię przygotowały Grey i Vizeum.

Kraj, 28 stycznia 2016

Orange wydał najwięcej spośród operatorów komórkowych

Na drugim miejscu uplasował się Play.

Kraj, 22 grudnia 2015

Dominik Libicki w Kulczyk Investments zajmie się inwestycjami na rynku nowych technologii

Z imperium Solorza do Kulczyka.

Kraj, 14 grudnia 2015

Grupa Media Direction zredukuje zatrudnienie o ok. 10 proc.

Zmiany w Media Direction OMD i PHD Media Direction wiążą się z zakończeniem współpracy z wieloletnimi klientami tych agencji.

Przetargi, 10 grudnia 2015

Vizeum przejmuje budżet mediowy Polkomtela

Marketer ani dom mediowy nie komentują wyniku przetargu.

Kraj, 24 listopada 2015

Plus rusza ze świąteczną kampanią ofert Mix

W ramach akcji "Ja+ Mix na święta" promuje oferty ze sprzętem marki Huawei. Kampanię zrealizowały: Scholz & Friends i Media Direction.