M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polkomtel (firma)"

Kraj, 20 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 13 lipca 2016

Starcom: TVP wygrywa walkę o widzów Euro, a Polsat o reklamy

Właścicielowi Polsatu udało się wypracować zysk z inwestycji w Euro 2016 - uważa agencja.

Kraj, 7 lipca 2016

Odchodzi szef marketingu Orange

Michał Paschalis-Jakubowicz, członek zarządu Orange Polska ds. marketingu, złożył rezygnację z powodów osobistych, ze skutkiem natychmiastowym. Tymczasowo jego obowiązki przejmie prezes Jean-François Fallacher.

Kraj, 7 czerwca 2016

Plus zaprasza na Bahamy

Kampanię wspierającą konkurs dla użytkowników prepaid Plusa realizują: Scholz & Friends, TFP i Vizeum.

Kraj, 31 maja 2016

Bank T-Mobile i Aliora zmienia ofertę

Największy "telekomowy" bank od 1 sierpnia wprowadzi zmiany w cenniku. Nie wszystkie są korzystniejsze dla klientów.

Kraj, 19 maja 2016

W reklamie Plusa siatkarze kibicują piłkarzom na Euro 2016

Scholz & Friends, TFP i Vizeum przygotowały dla Polkomtela reklamy na piłkarski turniej.

Kraj, 12 maja 2016

Grupa Polsat wchodzi na rynek kinowy

Spółki Grupy ogłosiły długofalową współpracę z Polskim Instytutem Sztuki Filmowej pod nazwą Cyfrowa Strefa Twórców.

Kraj, 25 kwietnia 2016

Plus zadowolony z Plusha

W ciągu 1,5 roku z marki skorzystało 1,1 mln użytkowników. Operator jeszcze uatrakcyjnia ofertę.

Kraj, 24 marca 2016

Krzysztof Ibisz twarzą Cyfrowego Polsatu

Prezenter reklamuje ofertę "internetu domowego" LTE.

Kraj, 21 marca 2016

Plus sięga po reklamę porównawczą, atakując Play

Bazując na wynikach testów UKE, reklamuje się, że w Warszawie ma internet trzy razy szybszy niż Play.

Kraj, 15 marca 2016

Siatkarze reklamują nowe taryfy Plusa na kartę

Kampanię przygotowały m.in. Scholz & Friends i Vizeum.

Kraj, 26 lutego 2016

T-Mobile ma 2 mln klientów mniej niż Play

Magentowy operator "wyczyścił" bazę prepaid i możliwe, że w rankingu liczby klientów spadł na czwartą pozycję.

Kraj, 17 lutego 2016

Plus musi zapłacić 4,5 mln zł kary za reklamy

Sąd oddalił apelację operatora i ten będzie musiał zapłać karę za reklamy z 2009 r., które wprowadzały w błąd.

Kraj, 3 lutego 2016

Brodzik i Wilczak reklamują "najtańszy" abonament dla rodzin od Plusa

69,99 zł miesięcznie za trzy karty SIM. Kampanię przygotowały Grey i Vizeum.

Kraj, 28 stycznia 2016

Orange wydał najwięcej spośród operatorów komórkowych

Na drugim miejscu uplasował się Play.

Kraj, 22 grudnia 2015

Dominik Libicki w Kulczyk Investments zajmie się inwestycjami na rynku nowych technologii

Z imperium Solorza do Kulczyka.

Kraj, 14 grudnia 2015

Grupa Media Direction zredukuje zatrudnienie o ok. 10 proc.

Zmiany w Media Direction OMD i PHD Media Direction wiążą się z zakończeniem współpracy z wieloletnimi klientami tych agencji.

Przetargi, 10 grudnia 2015

Vizeum przejmuje budżet mediowy Polkomtela

Marketer ani dom mediowy nie komentują wyniku przetargu.

Kraj, 24 listopada 2015

Plus rusza ze świąteczną kampanią ofert Mix

W ramach akcji "Ja+ Mix na święta" promuje oferty ze sprzętem marki Huawei. Kampanię zrealizowały: Scholz & Friends i Media Direction.

Kraj, 13 listopada 2015

Polkomtel traci klientów, sytuację ratuje internet LTE, a bilans grupy CP - wpływy reklamowe Polsatu

Z usług telefonicznych Plusa w ciągu roku zrezygnowało ok. 300 tys. użytkowników.

Kraj, 29 października 2015

Plus reklamuje ofertę internetu LTE

Kolejna realizacja Scholz & Friends, TFP i Media Direction dla Polkomtela.

Kraj, 28 października 2015

Aleksandra Gieros-Brzezińska rzecznikiem prasowym TVP

Ostatnio kierowała działem komunikacji korporacyjnej w Polkomtelu.

Kraj, 20 października 2015

Koniec aukcji na LTE - budżet dostanie blisko 7,2 mld zł

Wychodzi po 123 zł od każdego użytkownika telefonu. Drogo.

Kraj, 13 października 2015

Więckowska i Wiśniewski nowymi portfolio marketing managerami w Onet-RASP

Będą odpowiadać za promocję i komunikację marek oraz produktów z poszczególnych segmentów rynku.

Kraj, 13 października 2015

Plus daje użytkownikom Plusha pakiet 10 GB w prezencie

Reklamę wspierającą promocję przygotowały Scholz & Friends, TFP, Human Arc i OMD Media Direction.

Kraj, 9 października 2015

Szef marketingu rynku masowego Orange wchodzi do zarządu

Michał Paschalis-Jakubowicz w Orange Polska (wcześniej TP SA) pracuje od 2009 r.

Kraj, 22 września 2015

Reklama Plusa narusza normy KER

Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama "Internet LTE bez limitu" może wprowadzać w błąd. Plus odpowiada, że nie podpisał Kodeksu Etyki Reklamy, więc nie musi go przestrzegać.

Kraj, 22 września 2015

Plus reklamuje Wi-Fi Calling

Komórkowy operator reklamuje rozmowy poza… siecią komórkową.

Kraj, 15 września 2015

Plus chce zarabiać na telemedycynie

Wideokonsultacje, czat lub zwykła rozmowa z lekarzem, pielęgniarką lub położną 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę za 9,99 zł miesięcznie (lub 4,99 zł w promocji).

Kraj, 28 sierpnia 2015

Play przekroczył 13 mln użytkowników

Czwartemu operatorowi komórkowemu daje to już 22,3 proc. udziałów w rynku.

Kraj, 27 sierpnia 2015

Cyfrowemu Polsatowi rośnie liczba klientów telewizji i internetu, a spada telefonii komórkowej

Telewizja Polsat ponownie miała wzrost przychodów reklamowych powyżej rynku.

Kraj, 25 sierpnia 2015

Siatkarskie kampanie Plusa

Operator wykorzystuje reklamowo swoje zaangażowanie w promocję siatkówki.

Kraj, 31 lipca 2015

Digital One przygotowała dla Plusa wakacyjne serwisy

Agencja wdrożyła cztery serwisy tematyczne.

Kraj, 24 lipca 2015

Kanał MetLife na pierwszym miejscu w rankingu YouTop100

Chimney Poland opublikował ranking efektywności polskich firm w prowadzeniu kanałów w YouTube.

Kraj, 8 lipca 2015

Dwie nowe osoby w Grupie 3

Agencja zatrudnia szefa strategii i key account managera.

Kraj, 3 lipca 2015

Kolejna odsłona kampani Plusa [wideo]

Operator promuje ofertę "Ja + Abonament, czyli wszystko bez limitu: rozmowy, SMS-y, a teraz także internet LTE!".

Kraj, 2 lipca 2015

Plus promuje internet LTE [wideo]

Rusza kolejny etap kampanii.

Kraj, 2 lipca 2015

Plush pomoże obuć młodych w Vansy

Rusza letnia kampania marki, w której marka Polkomtela rozdaje bony z 30-proc. zniżką na buty.

Kraj, 1 lipca 2015

Nowe osoby w dziale digital Lowe Media

Piwowarczyk i Kacprzak wzmocnią m.in. zespoły pracujące dla kluczowych klientów, w tym ING Banku.

Kraj, 2 czerwca 2015

Plus reklamuje mix

W ramach nowej platformy komunikacyjnej "Ja+" operator reklamuje oferty miksowe.

Kraj, 2 czerwca 2015

Adam Sawicki już formalnie prezesem T-Mobile Polska

Były prezes Netii od wczoraj jest już oficjalnie prezesem polskiego T-Mobile. Zacharias Piperidis powrócił do rady nadzorczej.

Kraj, 19 maja 2015

Plus - odmłodzony i bardziej kolorowy

Odświeżając swoją markę, operator kieruje przekaz mocniej w stronę młodszych wiekiem konsumentów.

Kraj, 19 maja 2015

Jarosław Drabarek odpowiada za marketing i sprzedaż Plusa i Cyfrowego Polsatu

Grupa nie będzie nikogo zatrudniała na miejsce Beaty Białkowskiej.

Kraj, 19 maja 2015

Plus i Cyfrowy Polsat skonsolidują wart 400 mln zł budżet mediowy

Obsługiwany dotychczas przez PHD Media Direction i Media Direction OMD budżet ma trafić pod jeden dach - rusza przetarg.

Kraj, 4 maja 2015

Aleksandra Kosik i Katarzyna Wolska w kreacji Change

Do działu kierowanego przez Jana Majle i Rafała Górskiego dołączy seniorski team. Zmiany także w innych działach agencji.

Kraj, 14 kwietnia 2015

Plus przedłużył umowę z Unique One

Współpraca Polkomtela i agencji trwa od 2012 r.

Kraj, 14 kwietnia 2015

Wojciech Ożdżeński dyrektorem marketingu T-Mobile Polska

Ostatnie 2,5 roku pracował w PGE, a wcześniej przez 13 lat w Polkomtelu.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Beata Białkowska, zarządzająca marketingiem Cyfrowego Polsatu i Plusa, odchodzi z grupy

Podział kompetencji po jej odejściu zostanie dopiero ustalony.

Kraj, 18 marca 2015

Scholz & Friends i Media Direction OMD realizują nową kampanię marki Plush

Obejmuje ona TV, internet, radio i OOH.

Kraj, 5 marca 2015

Przychody Cyfrowego Polsatu przekroczyły w ub.r. 7,4 mld zł

W ciągu minionego roku spadła liczba użytkowników telefonii komórkowej, wzrosła natomiast liczba subskrybentów telewizji i internetu. Telewizja Polsat najbardziej urosła, jeśli chodzi o widownię i sporo powyżej rynku w reklamie.