M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polmos Białystok (firma)"

Kraj, 3 listopada 2010

CEDC liczy na sukces Żubrówki Białej

Producent chce z czystą odmianą tej marki rywalizować o pozycję nr 1 w segmencie mainstream.

Kraj, 5 czerwca 2009

Absolwent planuje relaunch w III kwartale br.

Marka Absolwent, lider rynku wódki, będzie miał relaunch w III kwartale - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Bliższe szczegóły tego projektu nie...

Kraj, 19 grudnia 2008

Żołądkowa Gorzka pokonała w listopadzie Absolwenta i jest największą marką wódki w Polsce

Marka wódki Żołądkowa Gorzka produkowana przez Polmos Lublin w listopadzie br. prześcignęła wieloletniego lidera - markę Absolwent (CEDC/Polmos Białystok) -...

Kraj, 18 grudnia 2008

Pernod Ricard może pozbyć się marki Luksusowa

Portal internetowy Handel-net, powołując się na nieoficjalne źródła, poinformował, że francuski koncern alkoholowy Pernod Ricard, właściciel Wyborowej SA, który dzięki...

Kraj, 17 września 2008

Harvard Business Review Polska z Publicis Consultants Rowland

Harvard Business Review Polska rozpoczął współpracę w zakresie public relations z Publicis Consultants Rowland. Do zadań agencji będą należały przygotowanie...

Kraj, 2 stycznia 2008

Joanna Bujarska-Ciszek szefem marketingu CEDC

Joanna Bujarska-Ciszek została nowym dyrektorem marketingu Central European Distribution Corporation (CEDC), jednego z największych na rynku producentów, importerów i dystrybutorów...

Kraj, 4 października 2007

CEDC chce kupić Luksusową; po raz pierwszy reklamuje Żubrówkę za oceanem

Central European Distribution Corporation (CEDC) jest zainteresowane przejęciem Polmosu Zielona Góra, producenta m.in. wódki Luksusowa. Szwedzki rząd chce sprywatyzować Vin...

Kraj, 20 sierpnia 2007

CEDC wprowadza na rynek nową markę wódki Złota Gorzka

Central European Distribution Corporation, czołowy producent wódek w Polsce, postanowił wejść w segment wódek gatunkowych i wprowadza na rynek nową...

Kraj, 6 sierpnia 2007

CEDC bez szefa marketingu - Bożena Piotrowska odeszła z firmy

Bożena Piotrowska, dyrektor marketingu CEDC, największego w Polsce producenta i dystrybutora napojów alkoholowych, odeszła z firmy. Jej dalsze plany nie...

Przetargi, 3 sierpnia 2007

CEDC ma nową strategię dla Bolsa; przetarg wygrał Tippingpoint

CEDC, firma zajmująca się produkcją i dystrybucją alkoholi, powierzyła obsługę swojej sztandarowej marki Bols Vodka agencji reklamowej Tippingpoint. W przetargu...

Kraj, 5 kwietnia 2007

CEDC rozpoczyna relaunch Żubrówki w kierunku premium

1,5 roku po przejęciu w wyniku prywatyzacji Polmosu Białystok Central European Distribution Corporation (CEDC) przygotował relaunch sztandarowej marki producenta i...

Kraj, 6 października 2006

Oaktree Capital nowym właścicielem Polmosu Lublin

Fundusz inwestycyjny Oaktree Capital Management kupił 100 proc. akcji Jabłonna SA kontrolowanej przez braci Bogdana i Janusza Palikotów, a tym...

Przetargi, 10 lipca 2006

CEDC rozpisała przetarg reklamowy dla marki Żubrówka

Central European Distribution Corporation (CEDC), która w ub.r. przejęła sprywatyzowany Polmos Białystok, producenta wódki Żubrówka, rozpisała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną...

Kraj, 14 czerwca 2006

Rowland odpowiada za komunikację korporacyjną grupy CEDC

Central European Distribution Corporation rozszerzyła zakres współpracy z Rowland Communications, powierzając jej obsługę w zakresie komunikacji korporacyjnej wszystkich spółek wchodzących...

Kraj, 25 maja 2006

CEDC odwołuje się od decyzji UOKiK w sprawie Polmosu Lublin

Central European Distribution Corporation (CEDC) złożyła odwołanie od decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) blokującej przejęcie spółki Jabłonna, a...

Kraj, 25 listopada 2005

Marek Włodarczyk reklamuje wódkę Żołądkową Gorzką

Agencja Brandy na zlecenie Polmosu Lublin SA, producenta wódki Żołądkowa Gorzka, przygotowała kampanię BTL-ową tego produktu. Twarzą marki został popularny...

Kraj, 23 sierpnia 2005

Relaunch Soplicy - Bols chce być liderem segmentu mainstream wódek w Polsce

Bols Polska Sp. z o.o., jeden z wiodących producentów i dystrybutorów napojów alkoholowych w Polsce, przygotował relaunch wódki Soplica i...

Kraj, 22 sierpnia 2005

CEDC przejmuje Bolsa za 270 mln dol.

Central European Distribution Corporation (CEDC) poinformował o finalizacji transakcji zakupu udziałów Botapol Holding BV, która jest właścicielem 100 proc. udziałów...

Kraj, 8 sierpnia 2005

UOKiK wydał zgodę na przejęcie Bolsa przez CEDC

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na przejęcie przez Central European Distribution Corporation (CEDC) spółki Bols. Transakcja zostanie sfinalizowana...

Kraj, 12 lipca 2005

CEDC zapłaci ponad 1 mld zł za Polmos Białystok

Firma Central European Distribution Corporation (CEDC) porozumiała się ze skarbem państwa i za 61 proc. akcji prywatyzowanego Polmosu Białystok zapłaci...

Kraj, 22 czerwca 2005

CEDC bliżej przejęcia Polmosu Białystok?

Ministerstwo Skarbu Państwa poinformowało, że do 1 lipca wyłączność na negocjacje w sprawie zakupu 61 proc. akcji Polmosu Białystok, producenta...

Kraj, 27 kwietnia 2005

CEDC odpiera zarzuty Polmosu Lublin o nieuczciwą konkurencję

Zarząd Central European Distribution Corporation (CEDC) odpiera stawiane przez Polmos Lublin zarzuty dotyczące czynów nieuczciwej konkurencji. William V. Carey, prezes...

Kraj, 26 kwietnia 2005

Polmos Lublin skarży CEDC do UOKiK-u o nieuczciwą konkurencję

Polmos Lublin SA złożył do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) skargę na swojego największego dystrybutora - firmę Central European...

Kraj, 30 marca 2005

Polmos Białystok będzie promował napoje RTD Absolwent Mixt

Polmos Białystok SA, jeden z wiodących na polskim rynku producentów napojów alkoholowych, przygotował po raz pierwszy wsparcie promocyjne swoich napojów...

Kraj, 25 lutego 2005

Polmos Lublin: udany debiut mimo kłopotów

Wczoraj na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych udanie zadebiutował pierwszy producent napojów spirytusowych - Polmos Lublin SA - akcje sprzedawane w...

Kraj, 10 stycznia 2005

Polmos Lublin prowadzi kampanię w związku z planowanym debiutem giełdowym

Polmos Lublin SA, który w ofercie publicznej chce pozyskać co najmniej 100 mln zł, przygotował trzytygodniową (3-21 stycznia) kampanię reklamową...

Kraj, 17 grudnia 2004

Polmos Lublin może przejąć marki i firmy z branży

Polmos Lublin SA, który właśnie dostał zgodę Komisji Papierów Wartościowych i Giełd na publiczną emisję swoich akcji, może przeznaczyć pozyskane...

Kraj, 15 grudnia 2004

Polmos Białystok promuje dodatkowe zabezpieczenia wódki Absolwent

Polmos Białystok SA, producent m.in. wódki Absolwent, przygotował specjalną akcję BTL-ową - konkurs z nagrodami dla sprzedawców i konsumentów, który...

Kraj, 24 czerwca 2004

OgilvyOne obsłuży kolejny projekt promocyjny Bols Polska

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide rozpocznie obsługę kolejnej promocji sprzedaży planowanej przez producenta i dystrybutora alkoholi spółkę Bols Polska. Jej...

Kraj, 15 czerwca 2004

Polmos Białystok wspiera akcją BTL sprzedaż marki wódki Absolwent

Polmos Białystok SA, producent m.in. wódki Absolwent, przygotował na okres letni wsparcie BTL-owe tej marki w postaci konkursów dla konsumentów...

Kraj, 10 grudnia 2003

Polmos Białystok dzięki promocji zwiększył produkcję Absolwenta

Polmos Białystok SA kontynuuje akcję BTL-ową promującą markę wódki Absolwent rozpoczętą w kwietniu br., do połowy stycznia potrwa trzecia tura...

Kraj, 8 grudnia 2003

Dziekowski nie jest już dyr. marketingu Sobieski Dystrybucja

Z firmą Sobieski Dystrybucja rozstał się dyr. marketingu Maciej Dziekowski. Na razie nie ma jeszcze jego następcy, a obowiązki szefa...

Kraj, 4 lipca 2003

Polmosy Białystok i Józefów wspierają BTL-owo swoje produkty

Polmos Białystok rozpoczął promocję wódki marki Absolwent przy okazji zmiany opakowania tego produktu (zmieniono kształt butelki, etykietę oraz dodatkowe zabezpieczenia...

Kraj, 22 marca 2002

Unicom Bols Group domaga się od "Newsweeka" odszkodowania

Publikacja w ostatnim, 12. numerze tygodnika "Newsweek" informacji odnoszących się do sprawy zlikwidowania przez katowicką policję nielegalnej rozlewni alkoholu wywołała...

Kraj, 18 lutego 2002

Unicom Bols Group wprowadził na rynek czystą Wódkę Niagara

Unicom Bols Group (UBG) wprowadził na rynek czystą wódkę o nazwie Niagara. Wprowadzenie produktu na rynek wspiera kampania BTL-owa opracowana...