M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polmos Lublin (firma)"

Kraj, 30 listopada 2011

Stock ponownie poszerza markę

Po brandy, wódce i dżinie marketer wprowadza na polski rynek jamajski rum.

Kraj, 23 maja 2011

Stock odświeża markę Czysta de Luxe

Największa obecnie marka wódki w Polsce doczekała się nowej szaty.

Kraj, 30 marca 2011

Wódka Krupnik marką nr 2 na rynku

Marka Grupy Sobieski prześcignęła Absolwenta produkowanego przez CEDC.

Kraj, 15 marca 2011

Żołądkowa Gorzka w rodzinie ze Smirnoffem i Johnnie Walkerem?

Koncern alkoholowy Diageo chce przejąć Stock Spirits.

Kraj, 15 marca 2011

CEDC będzie walczyć o odzyskanie udziałów w rynku

Drugi co do wielkości producent wódki w Polsce liczy, że w tym roku zwiększy swoje udziały o 4-5 proc., mimo iż cały rynek może spaść o 5-6 proc. Aby to osiągnąć, zamierza m.in. poprawić dystrybucję i marketing.

Kraj, 4 marca 2011

CEDC chwali się sukcesem rynkowym czystej Żubrówki

Sukces marki może pomóc spółce wydźwignąć kurs po dramatycznym załamaniu po publikacji fatalnych wyników finansowych.

Kraj, 7 lutego 2011

UOKiK mówi nie przejęciu Merlina przez Empik

Urząd obawia się nadmiernej koncentracji na rynku sprzedaży książek i płyt z muzyką. Właściciel Empiku rozważa odwołanie się od tej decyzji.

Kraj, 8 listopada 2010

Stock Prestige z Hugo Bossem

Marketer kusi konsumentów wódki eleganckimi zegarkami.

Kraj, 3 listopada 2010

CEDC liczy na sukces Żubrówki Białej

Producent chce z czystą odmianą tej marki rywalizować o pozycję nr 1 w segmencie mainstream.

Kraj, 24 września 2010

Stock poszerza portfolio marki o gin

Producent Żołądkowej Gorzkiej wchodzi na rynek ginu z nową marką.

Kraj, 1 września 2010

Stock Polska relaunchuje markę wódki Żubr

Marketer chce prawdopodobnie uprzedzić ruch konkurencji.

Kraj, 7 października 2009

Żołądkowa rzuca wyzwanie Żubrówce

Stock Polska (d. Polmos Lublin) wprowadzi na rynek nowy wariant swojej sztandarowej marki Żołądkowa Gorzka - na Trawie Żubrowej. Tym...

Kraj, 4 września 2009

Koledzy i Rossegger łączą się i tworzą grupę komunikacyjną

Agencja reklamowa Koledzy i agencja marketingu zintegrowanego Rossegger połączą się. Obie firmy zamierzają utworzyć Grupę Koledzy Rossegger, która ma świadczyć...

Kraj, 4 września 2009

Stock Polska wprowadzi na rynek nową markę wódki - Stock Prestige

Stock Polska (d. Polmos Lublin) wprowadzi niebawem na rynek nową markę wódki premium Stock Prestige. Firma sprzedaje w Polsce brandy...

Kraj, 12 sierpnia 2009

Waldemar Wasiluk prezesem Laboratory; Bartłomiej Serafiński opuszcza firmę

Waldemar Wasiluk został prezesem firmy Laboratory & Co. specjalizującej się w badaniach neuromarketingowych. Będzie także pełnić funkcję CEO i CFO....

Kraj, 23 czerwca 2009

CEDC wzmacnia pozycję Absolwenta nową butelką i komunikacją

Firma CEDC wzmacnia pozycję wódki Absolwent nową butelką i komunikacją. To pierwsza od wielu lat kampania tej marki. Absolwent to...

Kraj, 18 lutego 2009

Polmos Lublin przygotowuje relaunch Żołądkowej Gorzkiej

Polmos Lublin szykuje relaunch swojej sztandarowej marki wódki gatunkowej Żołądkowa Gorzka - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W marcu w sprzedaży pojawi...

Kraj, 16 lutego 2009

Paolo Cozza będzie reklamował nową markę win Garrone

Polmos Lublin wprowadza na rynek nową markę włoskich wermutów Garrone. Ambasadorem marki został Paolo Cozza, Włoch od kilkunastu lat mieszkający...

Kraj, 5 lutego 2009

CEDC planuje relaunch głównej marki wódki - Absolwenta

Central European Distribution Corporation (CEDC), wiodący producent alkoholi wysokoprocentowych, spodziewa się, że w tym roku sprzedaż jego marek wódek w...

Kraj, 24 grudnia 2008

Andrzej Magdziak odpowiada za sprzedaż w News Outdoor

Andrzej Magdziak, prezes zarządu firmy reklamy zewnętrznej News Outdoor Poland, przejął obowiązki Magdaleny Jarus, dyrektora marketingu i sprzedaży. Jarus przebywa...

Kraj, 19 grudnia 2008

Żołądkowa Gorzka pokonała w listopadzie Absolwenta i jest największą marką wódki w Polsce

Marka wódki Żołądkowa Gorzka produkowana przez Polmos Lublin w listopadzie br. prześcignęła wieloletniego lidera - markę Absolwent (CEDC/Polmos Białystok) -...

Kraj, 18 grudnia 2008

Krzysztof Kowalewski będzie reklamował Żołądkową Gorzką

Aktor Krzysztof Kowalewski, który zdobył popularność, grając role Rocha Kowalskiego w "Potopie" i Onufrego Zagłoby w "Ogniem i mieczem", będzie...

Przetargi, 12 sierpnia 2008

Koledzy zajmą się obsługą Żołądkowej Gorzkiej

Polmos Lublin rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową marki wódki Żołądkowa Gorzka. Komunikacją marketingową ma się zająć agencja Koledzy Strategia &...

Kraj, 13 maja 2008

Clear Channel Poland wprowadza do oferty projekty 3D

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadza do swojej oferty rozwiązania wykorzystujące technologię 3D. W opinii przedstawicieli firmy trójwymiarowe plakaty...

Kraj, 12 grudnia 2007

Brandy Design zajmie się obsługą głównych marek Polmosu Lublin

Polmos Lublin powierzył bez przetargu agencji Brandy Design pełną obsługę swoich sztandarowych marek: Wódki Żołądkowej Gorzkiej, Wódki Żołądkowej Gorzkiej Special...

Kraj, 11 grudnia 2007

Polmos Lublin wprowadza na rynek luksusową wódkę Orkisz

Polmos Lublin SA wprowadza na rynek nową markę luksusowej wódki o nazwie Orkisz. Butelka o poj. 0,7 l kosztuje ok....

Kraj, 20 sierpnia 2007

Polmos Lublin realizuje letnie eventy dla Żołądkowej Gorzkiej

Polmos Lublin, producent wódki Żołądkowej Gorzkiej, realizuje akcję eventmarketingową w nadmorskich miejscowościach pod hasłem "Niezapomniane lato 2007". Imprezy z konkursami...

Kraj, 20 sierpnia 2007

CEDC wprowadza na rynek nową markę wódki Złota Gorzka

Central European Distribution Corporation, czołowy producent wódek w Polsce, postanowił wejść w segment wódek gatunkowych i wprowadza na rynek nową...

Zagranica, 10 sierpnia 2007

Oaktree Capital przejmuje niemiecki Eckes & Stock GmbH

Amerykański fundusz inwestycyjny Oaktree Capital Management LLC, który kontroluje Polmos Lublin, producenta m.in. wódki Żołądkowa Gorzka, przejął część niemieckiego koncernu...

Kraj, 30 lipca 2007

Agencja Media Forum przygotowała komunikację Żołądkowej Gorzkiej w internecie

Agencja Media Forum przygotowała nową komunikację marki Żołądkowa Gorzka (Polmos Lublin) w internecie. Site nawiązuje do działań promocyjnych marki wykorzystujących...

Kraj, 12 czerwca 2007

Pin-up girls w promocji Wódki Żołądkowej Gorzkiej

Agencja Double Brand przygotowała dla Polmosu Lublin kolejną akcję wizerunkową Wódki Żołądkowej Gorzkiej. Tym razem komunikacja zbudowana jest wokół specjalnej...

Kraj, 27 marca 2007

Polmos Lublin wprowadza do portfolio alkohole deserowe

W ramach poszerzania oferty asortymentowej o nowe produkty firma Polmos Lublin wprowadziła na rynek likier Advocaat. Wykonanie projektów związanych z...

Kraj, 21 marca 2007

Magdalena Jarus kieruje marketingiem News Outdoor Polska

W firmie reklamy zewnętrznej News Outdoor Polska powstaje pion marketingu i sprzedaży, którym będzie zarządzać Magdalena Jarus. Jest to nowo...

Kraj, 6 października 2006

Oaktree Capital nowym właścicielem Polmosu Lublin

Fundusz inwestycyjny Oaktree Capital Management kupił 100 proc. akcji Jabłonna SA kontrolowanej przez braci Bogdana i Janusza Palikotów, a tym...

Przetargi, 10 lipca 2006

CEDC rozpisała przetarg reklamowy dla marki Żubrówka

Central European Distribution Corporation (CEDC), która w ub.r. przejęła sprywatyzowany Polmos Białystok, producenta wódki Żubrówka, rozpisała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną...

Kraj, 25 maja 2006

CEDC odwołuje się od decyzji UOKiK w sprawie Polmosu Lublin

Central European Distribution Corporation (CEDC) złożyła odwołanie od decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) blokującej przejęcie spółki Jabłonna, a...

Kraj, 10 kwietnia 2006

Dorota Dorosz została account managerem w Legend Group

Dorota Dorosz objęła stanowisko account managera w agencji reklamowej Legend Group. Od ponad 10 lat pracuje w branży reklamowej i...

Kraj, 15 grudnia 2005

Polmos Lublin poszerza swoją główną markę Żołądkowa Gorzka

Polmos Lublin SA poszerza swój sztandarowy brand - wódkę Żołądkowa Gorzka, wprowadzając nowy, trzeci z kolei wariant smakowy - korzenną...

Kraj, 25 listopada 2005

Marek Włodarczyk reklamuje wódkę Żołądkową Gorzką

Agencja Brandy na zlecenie Polmosu Lublin SA, producenta wódki Żołądkowa Gorzka, przygotowała kampanię BTL-ową tego produktu. Twarzą marki został popularny...

Kraj, 12 lipca 2005

CEDC zapłaci ponad 1 mld zł za Polmos Białystok

Firma Central European Distribution Corporation (CEDC) porozumiała się ze skarbem państwa i za 61 proc. akcji prywatyzowanego Polmosu Białystok zapłaci...

Kraj, 22 czerwca 2005

CEDC bliżej przejęcia Polmosu Białystok?

Ministerstwo Skarbu Państwa poinformowało, że do 1 lipca wyłączność na negocjacje w sprawie zakupu 61 proc. akcji Polmosu Białystok, producenta...

Kraj, 10 maja 2005

Polmos Lublin poszerza swój sztandarowy brand - Żołądkową Gorzką

Polmos Lublin SA poszerza swoją sztandarową markę wódki Żołądkowa Gorzka, wprowadzając nowy wariant: wódki z miętą. Opracowaniem nowego wariantu i...

Kraj, 27 kwietnia 2005

CEDC odpiera zarzuty Polmosu Lublin o nieuczciwą konkurencję

Zarząd Central European Distribution Corporation (CEDC) odpiera stawiane przez Polmos Lublin zarzuty dotyczące czynów nieuczciwej konkurencji. William V. Carey, prezes...

Kraj, 26 kwietnia 2005

Polmos Lublin skarży CEDC do UOKiK-u o nieuczciwą konkurencję

Polmos Lublin SA złożył do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) skargę na swojego największego dystrybutora - firmę Central European...

Kraj, 7 kwietnia 2005

Carre Noir rewitalizuje etykiety alkoholi Polmosu Lublin

Carre Noir, firma zajmująca się designem i identyfikacją wizualną, przygotowała projekty zmian w etykietach wódki Żubr, Balsamu Kresowego i Spirytusu...

Kraj, 25 lutego 2005

Polmos Lublin: udany debiut mimo kłopotów

Wczoraj na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych udanie zadebiutował pierwszy producent napojów spirytusowych - Polmos Lublin SA - akcje sprzedawane w...

Kraj, 10 stycznia 2005

Polmos Lublin prowadzi kampanię w związku z planowanym debiutem giełdowym

Polmos Lublin SA, który w ofercie publicznej chce pozyskać co najmniej 100 mln zł, przygotował trzytygodniową (3-21 stycznia) kampanię reklamową...

Kraj, 17 grudnia 2004

Polmos Lublin może przejąć marki i firmy z branży

Polmos Lublin SA, który właśnie dostał zgodę Komisji Papierów Wartościowych i Giełd na publiczną emisję swoich akcji, może przeznaczyć pozyskane...

Kraj, 4 listopada 2004

Tauber Promotion będzie pracować dla Polmosu Lublin

Agencja public relations Tauber Promotion rozpoczyna współpracę z producentem wyrobów alkoholowych - firmą Polmos Lublin SA. Umowa obejmuje obsługę w...

Kraj, 14 października 2004

McCann-Erickson rozpoczął pracę dla Polmosu Lublin

Agencja McCann-Erickson nawiązała długofalową współpracę z Polmosem Lublin. Dotyczy ona wódek kolorowych, w tym flagowego brandu - Żołądkowej Gorzkiej. Agencji...