M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polomarket (firma)"

Kraj, 6 października 2015

PMR: rynek marek własnych w Polsce będzie rósł, ale wolniej

Na produkty private label polscy konsumenci wydadzą w tym roku 44,4 mld zł, o 6,6 proc. więcej niż w ub.r.

Kraj, 13 lipca 2015

UOKiK daje zielone światło dla współpracy Polomarketu i Stokrotki

Obie sieci powołają spółkę Polskie Supermarkety, która będzie koordynować ich wspólne zakupy w kraju i za granicą.

Kraj, 6 maja 2015

Sieć supermarketów Stokrotka i Polomarket pod jednym szyldem

Powstanie jedna grupa kapitałowa i wspólna marka.

Kraj, 20 stycznia 2015

Mila zastępuje część Polomarketów

Otwarcie nowej sieci sklepów wsparte jest kampanią.

Kraj, 5 grudnia 2014

Na rynku debiutuje nowa sieć supermarketów Mila

Sklepy zastąpią część Polomarketów. Spółka w najbliższych latach chce przeznaczyć znaczne środki na działania marketingowe i promocyjne budujące świadomość nowej marki.

Kraj, 18 czerwca 2014

Kampania promocyjna Dorato

Za kreację limitowanej serii odpowiada agencja Walk Creative.

Przetargi, 20 lutego 2014

Polomarket przegląda oferty domów mediowych

Sieć sklepów prowadzi konkurs na planowanie i zakup mediów.

Kraj, 3 czerwca 2013

First Line promuje nową puszkę Żywca

Akcja ma charakter zarówno sprzedażowy, jak i wizerunkowy.

Kraj, 1 marca 2012

Żółte Frugo szaleje w Facebooku

FoodCare konkursem wspiera launch nowego smaku.

Kraj, 24 października 2011

Intermarche porównuje w reklamie ceny

Nowa kampania reklamowa sieci sklepów Intermarche kładzie nacisk na niskie i stałe ceny.

Kraj, 8 lipca 2008

Czarny Tulipan opracował identyfikację wizualną Melbudu

Agencja Czarny Tulipan przygotowała system identyfikacji wizualnej dla Melbudu, firmy realizującej obiekty z zakresu budownictwa wodnego i ochrony środowiska. To...

Kraj, 4 czerwca 2008

CPP przygotował tytuł kobiecy "Eva" dla sieci Polomarket

Concept Publishing Polska (CPP), wydawca tytułów na zamówienie, wydał na zlecenie sieci supermarketów firmy Polomarket magazyn dla kobiet "Eva". -...

Przetargi, 15 lutego 2008

Initiative będzie kupował czas w telewizji dla Polomarketu

Initiative Warszawa nawiązało współpracę z firmą Polomarket, w ramach której będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup telewizji dla działań reklamowych...

Kraj, 12 lutego 2008

Polomarket startuje z całoroczną kampanią wizerunkową

Polomarket ruszył w lutym br. z ogólnopolską kampanią wizerunkową obejmującą telewizję (m.in.: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN), radio (m.in.: RMF...

Kraj, 25 czerwca 2007

Hipermarkety lepsze niż supermarkety i dyskonty - wynika z badań typu tajemniczy klient

Hipermarkety oferują lepszą jakość usług niż supermarkety i dyskonty - wynika z badania tajemniczy klient zrealizowanego przez firmę International Service...

Przetargi, 18 czerwca 2007

Polomarket prowadzi przetarg na działania związane z 10. urodzinami firmy

Polomarket, sieć marketów spożywczych z wyłącznie polskim kapitałem, ogłosiła przetarg na działania wizerunkowe związane z obchodami 10-lecia firmy. W marcu...

Kraj, 14 czerwca 2007

Rada Reklamy uznała reklamy Wyeth i CroppTown za nieetyczne

Zespoły orzekające Komisji Etyki Reklamy działające przy Radzie Reklamy uznały reklamy firmy farmaceutycznej Wyeth oraz odzieżowej LPP (marka CroppTown) za...

Przetargi, 14 marca 2007

Opus B przygotuje pierwszą telewizyjną kampanię POLOmarketu

Sieć handlowa POLOmarket rozstrzygnęła przetarg kreatywny i wybrała agencję reklamową Opus B. Agencja przygotuje dla marketera pierwszą w jego historii...

Kraj, 13 stycznia 2006

Rieber Foods przygotował silne wsparcie dla produktów meksykańskich Delecty

"Odkryj Meksyk w swoim domu!" - pod takim hasłem od 9 stycznia do 19 marca br. trwa intensywna kampania reklamowa...

Kraj, 9 stycznia 2006

Ewa Aleszczyk-Kalinowska dyrektorem marketingu w Polomarkecie

Ewa Aleszczyk-Kalinowska jest nowym dyrektorem marketingu w sieci detalicznej Polomarket. Wcześniej przez 7 lat pracowała w sieci Intermarche, w ostatnich...

Kraj, 22 czerwca 2005

"Polo TV" - powstał nowy TV-guide supermarketowy w cenie 49 groszy

Spółka Hippocampus wydała nowy TV-guide kolportowany w sieci supermarketów. Tygodnik "Polo TV" jest dystrybuowany w sieci Polomarket w początkowym nakładzie...

Kraj, 23 marca 2005

Nowa identyfikacja wizualna Polomarketu autorstwa agencji Czarny Tulipan

Agencja Czarny Tulipan zaprojektowała system identyfikacji wizualnej dla firmy Polomarket - polskiej sieci detalicznych sklepów spożywczych. Badania wykazały, że konsumenci...

Kraj, 23 listopada 2004

Proszek Jelp w nowym opakowaniu, zmiana wizerunku ma zwiększyć sprzedaż o jedną trzecią

Firma Danlind, producent proszku dla dzieci i alergików Jelp, zdecydowała o zmianie opakowania produktu. - W oparciu o wyniki badań...

Kraj, 4 sierpnia 2004

Prymat zakłada 35-proc. wzrost sprzedaży w br.

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przypraw z Jastrzębia Zdroju, przewiduje, że w bieżącym roku osiągnie wpływy ze sprzedaży w...