M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polsat JimJam (marka)"

Kraj, 30 listopada 2015

Piątuś rusza z kolejną kampanią

OSM Piątnica ponownie wspiera sprzedaż swojego produktu dla najmłodszych.

Kraj, 10 listopada 2015

KRRiT: samoregulacja dotycząca niezdrowej żywności działa

Regulator rynku radiowego i telewizyjnego przedstawił raport o realizacji porozumienia nadawców w sprawie reklamy kierowanej do dzieci.

Kraj, 8 maja 2015

Agora odświeża formułę magazynu "Dziecko"

Pismo zyskało nową szatę graficzną, nowych autorów i nowe rubryki.

Kraj, 28 kwietnia 2015

Kolejne pismo dla dzieci od Media Service Zawada

"Playmobil" ma być magazynem kierowanym do odbiorców w wieku 4-10 lat.

Kraj, 20 stycznia 2015

Egmont Polska poszerza portfolio pism dla dzieci

Na rynku debiutują dwa tytuły: "Palace Pets Magazyn" i "Star Wars Rebelianci".

Kraj, 9 stycznia 2015

Polsat Media tworzy specjalny pakiet dziecięcy

W skład pakietu wejdą cztery kanały: Cartoon Network, Boomerang, Polsat JimJam i CBeebies.

Zagranica, 9 lipca 2014

Koniec marki Chellomedia

Brand zmieni się na AMC Networks International.

Kraj, 25 lutego 2014

Chello potwierdza współpracę z Polsat Media

Kontrakt obejmuje także wieloletnią umowę o dystrybucji kanałów.

Kraj, 14 lutego 2014

Atmedia tracą kolejne kanały?

Polsat ma przejąć obsługę reklamową kanałów CBS.

Kraj, 21 stycznia 2014

Plus ponad połowę budżetu telewizyjnego wydał w ub.r. w stacjach Polsatu

Łącznie wydatki na reklamy telewizyjne tego operatora były nieznacznie wyższe niż rok wcześniej.

Kraj, 30 września 2013

Debiutuje miesięcznik dla dzieci "Pszczółka Maja"

Egmont wprowadza na rynek nowy tytuł.

Kraj, 13 lipca 2011

Disney Junior będzie w ofercie Atmediów

Najnowszy kanał The Walt Disney Company będzie ósmą stacją dziecięcą w portfolio Atmedia.

Kraj, 2 września 2010

Polsat wchodzi na konkurencyjną Cyfrę Plus

Kanały Polsatu będą dostępne w ofercie platformy cyfrowej Canal Plus Cyfrowy.

Kraj, 29 kwietnia 2010

Promocja kanałów tematycznych

At Media przekonuje w kampanii, że kanały tematyczne to najlepsze miejsce na reklamę.

Kraj, 20 kwietnia 2010

At Media rozpoczynają sprzedaż Polsat JimJam

Stacja jest już szóstą w portfolio brokera, która jest kierowana do dzieci.