M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Polsat Media (firma)"

Kraj, 3 stycznia 2019

Polsat Media tworzy działy multiscreen

Biuro reklamy Polsatu zmienia strukturę.

Kraj, 4 grudnia 2018

ScreenLovers: programmatic i addressable TV odmienią reklamową rzeczywistość

Zdaniem większości polskich media plannerów to TVN Media jako pierwsze biuro reklamy wprowadzi możliwość programatycznego zakupu TV - wierzy w to 41 proc.

Kraj, 28 listopada 2018

TVN Media, WP, Grupa RMF, AMS, Bauer i Tandem Media nagrodzone przez "Media & Marketing Polska"

16. edycja raportu "Biura Reklamy" trafia na rynek.

Kraj, 28 listopada 2018

Zmiana brokerów: Eleven Sports z Polsat Media, Eurosport z TVN Media

To konsekwencja zmian właścicielskich, do których doszło w pierwszej połowie 2018 r.

Kraj, 23 listopada 2018

Kanały AXN w ofercie brokerskiej Polsat Media

Dotychczas za sprzedaż czasu antenowego w tych stacjach odpowiadało biuro reklamy TVN Media.

Kraj, 22 listopada 2018

Mikołajkowy blok reklamowy po raz 15.

Polsat i Polsat Media zapowiadają kolejną odsłonę akcji charytatywnej.

Kraj, 25 października 2018

Łukasz Urbański business development directorem w Polsat Media

To nowe stanowisko w strukturze firmy.

Kraj, 19 października 2018

TalentMedia rozwiązują umowę z Polsat Media

Kolejne umowy dotyczące pozyskiwania reklam do kanałów TalentMedia będą miały charakter niewyłączny.

Kraj, 17 września 2018

Polsat Media nawiązuje współpracę z firmą Moben

Biuro reklamy będzie wyłącznym brokerem serwisu Buckshee.

Kraj, 31 lipca 2018

Artur Andrzejczyk project managerem w Polsat Media

Awans w dziale research & analysis.

Kraj, 26 lipca 2018

Kamil Makowski media coordinatorem w Polsat Media

Będzie odpowiadać m.in. za Polsat Media AdFlow i zarządzanie kontentem wideo.

Kraj, 17 lipca 2018

CPP w telewizji nadal będzie rosnąć

- W pierwszej połowie tego roku cztery duże stacje podniosły cenę płaconą za widza o 15 proc. - mówi Wojciech Kowalczyk, zastępca dyrektora BR TVP.

Kraj, 20 czerwca 2018

Joanna Lewandowska commercial managerem Polsat Media

Będzie odpowiedzialna za przygotowywanie, monitorowanie oraz rozliczanie planów sprzedażowych kanałów zewnętrznych.

Kraj, 7 czerwca 2018

Polsat Media rozwija zespół skierowany do obsługi platformy Polsat Media AdTube

Dołączają Joanna Kuszyńska i Robert Samsel.

Kraj, 11 maja 2018

Justyna Strzelecka group account managerem w Polsat Media

Będzie odpowiedzialna za sprzedaż AdTube.

Kraj, 10 kwietnia 2018

36 firm reprezentuje Polskę na targach i konferencjach MIPTV w Cannes

Samodzielne stoisko ma TVP, TVN po raz pierwszy wystawia się wspólnie z Discovery.

Kraj, 9 kwietnia 2018

4Fun Media miała w ub.r. o 29 proc. wyższe przychody

Z reklam TV grupa uzyskała o 6 proc. więcej, z reklamy zewnętrznej o 52 proc., a działalność agencji reklamowej wzrosła o 80 proc.

Kraj, 9 kwietnia 2018

Emil Pielecki direct sales coordinatorem w Polsat Media

Awans w dziale direct sales biura reklamy.

Kraj, 12 marca 2018

Netia chce wyraźnie wzmocnić markę

Po dwóch latach telekom powraca do większej aktywności reklamowej.

Kraj, 1 marca 2018

Tomasz Brzeziński w zespole iTaxi

Firma zatrudnia go na stanowisku chief data scientist.

Kraj, 20 grudnia 2017

Polsat Media rozpoczyna sprzedaż TV4 w modelu cennikowym

Biuro reklamy deklaruje, że to efekt bardzo dobrych wyników oglądalności w 2017 r. i dużego zainteresowania reklamodawców.

Kraj, 19 grudnia 2017

Polsat Media i TalentMedia nawiązują strategiczną współpracę

Zrzeszeni w ​TalentMedia twórcy i ich treści będą częścią platformy Polsat Media AdTube.

Kraj, 27 listopada 2017

Polsat, Sarigato/Sataku, Grupa RMF, AMS, Bauer i Agora nagrodzone przez "MMP"

W dorocznym raporcie Biura Reklamy uhonorowaliśmy najlepsze biura w kategoriach TV, internet, radio, OOH, magazyny, dzienniki i kino. Podstawą wyboru było badanie Kantar Millward Brown.

Kraj, 9 października 2017

W Poznaniu startuje konferencja PIKE 2017

W czasie 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2017 odbędą się dyskusje o najnowszych trendach na rynku telewizji, telekomunikacji i reklamy.

Kraj, 19 września 2017

Nowy produkt w ofercie Polsat Media

Ma on pozwolić na pozyskanie przez brokera nowych budżetów reklamowych.

Kraj, 7 września 2017

Kanały Water Planet i Novela TV w ofercie Polsat Media

To dostępne w Polsce stacje z portfolio Polcast Italia.

Kraj, 3 sierpnia 2017

Nowe funkcjonalności platformy Polsat Media AdFlow

Zmiany mają na celu poprawę komfortu współpracy z partnerami biznesowymi Polsat Media.

Kraj, 25 lipca 2017

Polsat Media współpracuje z firmą TechEdge

Nowe narzędzia mają wesprzeć analityków w projektach dla klientów bezpośrednich.

Kraj, 19 lipca 2017

Ilona Abratańska dołączyła do UM

Zasila dział digital.

Kraj, 7 czerwca 2017

Noizz.pl startuje z kampanią reklamową

Portal poszerza też grono felietonistów.

Kraj, 23 maja 2017

Polsat Media nawiązuje współpracę ze Screen Network

Powstaje Polsat Media AdScreen.

Kraj, 17 maja 2017

Dereszowska i Perchuć w miniserialu reklamowym marki Whiskas

Mars Polska zasponsorował produkcję 8-odcinkowego serialu w Polsacie.

Kraj, 11 kwietnia 2017

Polsat Media tworzy nową platformę dla influencerów

Projekt Polsat Media AdTube ma być rozwijany w najbliższych latach.

Kraj, 28 marca 2017

A2mobile z nową kampanią reklamową

Sieć komórkowa Areo2 nie zwalnia tempa.

Kraj, 1 lutego 2017

Polsat Media będzie sprzedawać czas reklamowy w AMC

To 57. kanał w portfolio brokera.

Kraj, 2 stycznia 2017

A2mobile - nowa sieć komórkowa - rusza z szeroką komunikacją reklamową

Spoty reklamowe i sponsoring telewizyjny mają upowszechnić markę i ofertę.

Kraj, 21 listopada 2016

"Przetargowy trójkąt" po raz drugi

Marketerzy, agencje i przedstawiciele procuremnetu będą dyskutować o przetargach w branży komunikacji marketingowej.

Kraj, 17 listopada 2016

Na początku grudnia wystartuje nowa telewizja - Metro

Niebawem zadebiutuje nowy, ogólnodostępny kanał telewizyjny produkowany przez Green Content, spółkę z Grupy Agora.

Kraj, 3 listopada 2016

Compensa reklamuje się w mediach - "Żadnych ale"

Kampanię przygotowały agencja S4 i Polsat Media.

Kraj, 25 października 2016

TVN Media oprócz telewizji zajmie się także brokerką wideo w internecie

Na czele utworzonej w tym celu jednostki Premium Digital stoi Kinga Kucharska, która przeszła z Polsat Media.

Kraj, 24 października 2016

"The Walking Dead" z mocnym wsparciem marketingowym

Kanał Fox wspiera intensywnie emisję swojego serialu o nieboszczykach.

Kraj, 26 września 2016

Polski biznes NBC Universal będzie koordynowany z Londynu

Nadawca potwierdza gruntowne zmiany w Polsce.

Kraj, 11 sierpnia 2016

Danuta Orzeł dołącza do Biura Reklamy TVP

Będzie pełnić funkcję dyrektora ds. handlowych.

Kraj, 9 czerwca 2016

Stopklatka zwiększa przychody i zmniejsza straty

W I kw. br. przychody ze sprzedaży wzrosły o 7 proc. Sprzedażą reklam kanału zajmie się Polsat Media.

Kraj, 10 maja 2016

Joanna Pilarowska kierownikiem ds. projektów specjalnych w Polsat Media

Będzie raportowała bezpośrednio do Katarzyny Tomczuk, dyrektor ds. projektów specjalnych i sponsoringu.

Kraj, 20 kwietnia 2016

Katarzyna Bałdo-Bożek w Grupie ZPR Media

IDMnet SA ma nowego key account executive'a.

Kraj, 12 kwietnia 2016

Biuro Reklamy TVP chce być brokerem kanałów tematycznych

Biuro nadawcy publicznego chce bezpośrednio konkurować z Polsat Media i TVN Media. Trwają rozmowy z pierwszymi kanałami.

Kraj, 31 marca 2016

Awanse w firmie Netsprint

W zespole awansowali Tomasz Brzeziński i Mariusz Jabłoński.

Kraj, 22 grudnia 2015

Wellbeing Network w ofercie Polsat Media

Sprzedaż czasu ruszy jeszcze w grudniu br.

Kraj, 2 grudnia 2015

Świąteczna kampania sieci Carrefour

Za koncept kreatywny komunikacji w telewizji i radiu odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.