M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polsat (firma)"

Kraj, 9 sierpnia 2016

Nielsen: dzięki igrzyskom oglądalność TVP wzrosła kosztem m.in. TVN-u i Polsatu

W weekend największą widownię miał mecz polskich piłkarzy ręcznych z Brazylią, który oglądało 3,39 mln widzów.

Kraj, 8 sierpnia 2016

Nestle z kolejną kocią kampanią

Startują promocyjne działania dla marki Felix.

Kraj, 3 sierpnia 2016

Plus się reklamuje: "Nie przepłacaj u konkurencji!"

Operator komórkowy zachęca do przeniesienia numeru do swojej sieci.

Kraj, 2 sierpnia 2016

Startuje kampania wizerunkowa radia Eska

Działania będą prowadzone pod hasłem "Muzyką się żyje".

Kraj, 26 lipca 2016

Kasztelan zachęca: "Zanurz się w bogactwo natury" [wideo]

Carlsberg Polska z nową kampanią reklamową swojej marki.

Kraj, 22 lipca 2016

Druga odsłona kampanii Komfort z udziałem Doroty Szelągowskiej [wideo]

Kampania nosi tytuł "Metry kwadratowe szczęścia" i jest kolejną odsłoną komunikacji polskiej sieci Komfort z materiałami do aranżacji podłóg.

Kraj, 22 lipca 2016

Nowi dyrektorzy kreatywni w Ogilvy & Mather

Potwierdziły się nasze wczorajsze doniesienia - Tytus Klepacz i Maciej Twardowski rozpoczną pracę w agencji 1 listopada br.

Kraj, 21 lipca 2016

Rusza kampania marki Emolium [wideo]

Kreacja porównuje działania kosmetyków Emolium z naturalną ochroną dziecka w łonie matki.

Kraj, 21 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 20 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 19 lipca 2016

Nowa kampania reklamowa Vivus Finance [wideo]

Grandes Kochonos z pierwszą realizacją dla firmy pożyczkowej.

Kraj, 15 lipca 2016

Pharma CF reklamuje produkty Venus [wideo]

Działania w mediach realizują Schulz Brand Friendly i IQ Media.

Kraj, 14 lipca 2016

Volkswagen silnie wspiera premierowego Tiguana [wideo]

Kampania potrwa do końca br.

Kraj, 13 lipca 2016

MEC zaplanował pierwszą kampanię telewizyjną HotelsCombined [wideo]

Adaptacją spotu zajął się MEC Wavemaker.

Kraj, 13 lipca 2016

Starcom: TVP wygrywa walkę o widzów Euro, a Polsat o reklamy

Właścicielowi Polsatu udało się wypracować zysk z inwestycji w Euro 2016 - uważa agencja.

Kraj, 12 lipca 2016

Finał UEFA Euro 2016 przyciągnął 10 mln widzów

Połowa widowni śledziła zmagania Portugalczyków i Francuzów w TVP1.

Kraj, 8 lipca 2016

Ośmiu nadawców TV uzgodniło porozumienie w sprawie głośności reklam

Głośność audycji i programów będzie zgodna z rekomendacjami EBU. Dokument ma zostać podpisany we wrześniu.

Kraj, 29 czerwca 2016

Play ponownie testuje usługi telewizyjne

Fioletowy operator po raz drugi robi podejście do usług TV i VoD.

Kraj, 28 czerwca 2016

Mecz Polska - Szwajcaria bez rekordu

Łącznie obejrzało go blisko 12 mln widzów.

Kraj, 28 czerwca 2016

SMG Polska: Polsat ma szanse na rekordowe przychody z Euro 2016

Estymowane łączne przychody Polsatu za fazę grupową i pierwsze mecze 1/8 Euro 2016 to 23 mln zł - więcej niż pierwotnie zakładano.

Kraj, 24 czerwca 2016

SMG: przychód netto Polsatu z reklam wokół meczu Polska - Ukraina wyniósł 3,3 mln zł

To najwyższy wynik spośród wszystkich dotychczasowych transmisji UEFA Euro 2016.

Kraj, 23 czerwca 2016

Heads Advertising dla Lexusa [wideo]

Hasłem marki pozostaje "Podwójna moc hybrydy".

Kraj, 23 czerwca 2016

Mecz Polska - Ukraina oglądało 12,6 mln widzów

Najwięcej, bo ponad połowa widzów wybrała TVP1.

Kraj, 22 czerwca 2016

BGŻ BNP zastanawia się nad kontynuacją miniserialu reklamowego

Ponadmilionową widownię gromadziły odcinki serialu "Dwoje we troje" w Polsacie. Zachęcony wynikami bank rozważa kontynuację projektu branded content.

Kraj, 20 czerwca 2016

Dorota Szelągowska w kampanii sieci Komfort

Kampania z ambasadorką marki obejmie telewizję, prasę oraz internet.

Kraj, 20 czerwca 2016

Mecz Polska - Niemcy zgromadził 14 mln widzów

Najwięcej przed ekranami TVP1 - blisko 8 mln osób.

Kraj, 14 czerwca 2016

Mecz Polska - Irlandia Północna obejrzało 12 mln widzów

Najwięcej - 7 milionów - na antenie TVP1.

Kraj, 14 czerwca 2016

KFC reklamuje nowości w ofercie

Działania będą realizowane w TV i internecie.

Kraj, 8 czerwca 2016

Travelplanet.pl prowadzi kampanię TV

Media zaplanował i kupił dom mediowy Infinity Media.

Kraj, 6 czerwca 2016

"Gazeta Wyborcza" ma nową makietę

Równocześnie startuje kampania promująca dziennik.

Kraj, 6 czerwca 2016

Sony reklamuje nową serię smartfonów Xperia X

Kampanię w telewizji, internecie i prasie realizują agencje: Walk Creative, Walk Digital, KOD ID, Greenmark oraz dom mediowy MediaCom.

Kraj, 31 maja 2016

Polsat uruchamia sprzedaż licencji na publiczne odtwarzanie meczów UEFA Euro 2016

Z oferty mogą skorzystać m.in. sponsorzy turnieju oraz hotele, restauracje i puby.

Kraj, 31 maja 2016

Comarch prowadzi kampanię TV

Media zaplanował i kupił MEC.

Kraj, 24 maja 2016

MEC kreśli portret fanów seriali "nowej fali"

Agencja określiła ich jako "seryjnych", do których zaliczyła osoby deklarujące oglądanie przynajmniej czterech seriali z listy w badaniu.

Kraj, 23 maja 2016

Familijne powiększają rodzinę

Startuje kampania wspierająca nowy wariant wafelków z portfolio Coliana.

Kraj, 23 maja 2016

Stacje sportowe Polsatu z nowymi logotypami

Projekty stworzyła międzynarodowa agencja projektowa Luxlotusliner.

Kraj, 17 maja 2016

Kuba Wojewódzki twarzą Oranżady Hellena

Prezenter promuje markę z portfolio Coliana.

Kraj, 17 maja 2016

Telsat: pakiet kanałów Polsatu na Euro będzie kosztował 99-110 zł

Najmniej zapłacą abonenci, którzy zdecydują się na zakup oferty w przedsprzedaży.

Kraj, 12 maja 2016

VML Poland z kampanią Mola Sensitive [wideo]

Działania prowadzone są pod hasłem "Dotyk łagodności".

Kraj, 12 maja 2016

Jurajska startuje po raz pierwszy z kampanią telewizyjną

Za przygotowanie działań odpowiada agencja Demo Effective Launching.

Kraj, 11 maja 2016

Polsat: część meczów Euro 2016 w kanałach premium

Wszystkie 51 meczów na żywo bez reklam wyłącznie w kanałach premium Polsat Sport 2 i Polsat Sport 3

Kraj, 10 maja 2016

Zmienny smak Tic Taca objawia się w spocie

Startują rozległe działania reklamowe dla letnich smaków.

Kraj, 10 maja 2016

"Duża gotówka, procent jak mrówka" - kampania pożyczek Kasy Stefczyka

Projekt przygotowały agencja Apella i Rock and Roll Production.

Kraj, 10 maja 2016

Wydawnictwo Bauer startuje z miesięcznikiem "Świat Tajemnic"

Nowym pismem z segmentu popularnonaukowego pokieruje Adam Szumilak.

Kraj, 5 maja 2016

Miesięcznik "Świat Kobiety" w nowej odsłonie

Magazyn zyskuje nową makietę i poszerza zawartość.

Kraj, 28 kwietnia 2016

Dystrybutor narzędzi Profix ponownie z kampanią w telewizji

Firma kładzie szczególny nacisk na promocję swojej marki Proline.

Kraj, 26 kwietnia 2016

Kubuś Waterrr namawia do czystego nawodnienia

Marka Maspeksu chce towarzyszyć młodym konsumentom w letnich podbojach świata.

Kraj, 25 kwietnia 2016

Orkla Health promuje markę Kalms

Działania realizują Kampania R360 i UM.

Kraj, 21 kwietnia 2016

Śnieżka Satynowa z nową kampanią reklamową

Farba ma "sprawdzić się w każdej roli". Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Red8 Advertising (po wygranym przetargu), a za zakup mediów dom mediowy Maxus Polska.

Kraj, 20 kwietnia 2016

Mecze Euro 2016 obok Polsatu może pokazać też TVP

Polsat i TVP finalizują rozmowy na ten temat.