M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polsat (firma)"

Kraj, 28 czerwca 2016

Mecz Polska - Szwajcaria bez rekordu

Łącznie obejrzało go blisko 12 mln widzów.

Kraj, 28 czerwca 2016

SMG Polska: Polsat ma szanse na rekordowe przychody z Euro 2016

Estymowane łączne przychody Polsatu za fazę grupową i pierwsze mecze 1/8 Euro 2016 to 23 mln zł - więcej niż pierwotnie zakładano.

Kraj, 24 czerwca 2016

SMG: przychód netto Polsatu z reklam wokół meczu Polska - Ukraina wyniósł 3,3 mln zł

To najwyższy wynik spośród wszystkich dotychczasowych transmisji UEFA Euro 2016.

Kraj, 23 czerwca 2016

Heads Advertising dla Lexusa [wideo]

Hasłem marki pozostaje "Podwójna moc hybrydy".

Kraj, 23 czerwca 2016

Mecz Polska - Ukraina oglądało 12,6 mln widzów

Najwięcej, bo ponad połowa widzów wybrała TVP1.

Kraj, 22 czerwca 2016

BGŻ BNP zastanawia się nad kontynuacją miniserialu reklamowego

Ponadmilionową widownię gromadziły odcinki serialu "Dwoje we troje" w Polsacie. Zachęcony wynikami bank rozważa kontynuację projektu branded content.

Kraj, 20 czerwca 2016

Dorota Szelągowska w kampanii sieci Komfort

Kampania z ambasadorką marki obejmie telewizję, prasę oraz internet.

Kraj, 20 czerwca 2016

Mecz Polska - Niemcy zgromadził 14 mln widzów

Najwięcej przed ekranami TVP1 - blisko 8 mln osób.

Kraj, 14 czerwca 2016

Mecz Polska - Irlandia Północna obejrzało 12 mln widzów

Najwięcej - 7 milionów - na antenie TVP1.

Kraj, 14 czerwca 2016

KFC reklamuje nowości w ofercie

Działania będą realizowane w TV i internecie.

Kraj, 8 czerwca 2016

Travelplanet.pl prowadzi kampanię TV

Media zaplanował i kupił dom mediowy Infinity Media.

Kraj, 6 czerwca 2016

"Gazeta Wyborcza" ma nową makietę

Równocześnie startuje kampania promująca dziennik.

Kraj, 6 czerwca 2016

Sony reklamuje nową serię smartfonów Xperia X

Kampanię w telewizji, internecie i prasie realizują agencje: Walk Creative, Walk Digital, KOD ID, Greenmark oraz dom mediowy MediaCom.

Kraj, 31 maja 2016

Polsat uruchamia sprzedaż licencji na publiczne odtwarzanie meczów UEFA Euro 2016

Z oferty mogą skorzystać m.in. sponsorzy turnieju oraz hotele, restauracje i puby.

Kraj, 31 maja 2016

Comarch prowadzi kampanię TV

Media zaplanował i kupił MEC.

Kraj, 24 maja 2016

MEC kreśli portret fanów seriali "nowej fali"

Agencja określiła ich jako "seryjnych", do których zaliczyła osoby deklarujące oglądanie przynajmniej czterech seriali z listy w badaniu.

Kraj, 23 maja 2016

Familijne powiększają rodzinę

Startuje kampania wspierająca nowy wariant wafelków z portfolio Coliana.

Kraj, 23 maja 2016

Stacje sportowe Polsatu z nowymi logotypami

Projekty stworzyła międzynarodowa agencja projektowa Luxlotusliner.

Kraj, 17 maja 2016

Kuba Wojewódzki twarzą Oranżady Hellena

Prezenter promuje markę z portfolio Coliana.

Kraj, 17 maja 2016

Telsat: pakiet kanałów Polsatu na Euro będzie kosztował 99-110 zł

Najmniej zapłacą abonenci, którzy zdecydują się na zakup oferty w przedsprzedaży.

Kraj, 12 maja 2016

VML Poland z kampanią Mola Sensitive [wideo]

Działania prowadzone są pod hasłem "Dotyk łagodności".

Kraj, 12 maja 2016

Jurajska startuje po raz pierwszy z kampanią telewizyjną

Za przygotowanie działań odpowiada agencja Demo Effective Launching.

Kraj, 11 maja 2016

Polsat: część meczów Euro 2016 w kanałach premium

Wszystkie 51 meczów na żywo bez reklam wyłącznie w kanałach premium Polsat Sport 2 i Polsat Sport 3

Kraj, 10 maja 2016

Zmienny smak Tic Taca objawia się w spocie

Startują rozległe działania reklamowe dla letnich smaków.

Kraj, 10 maja 2016

"Duża gotówka, procent jak mrówka" - kampania pożyczek Kasy Stefczyka

Projekt przygotowały agencja Apella i Rock and Roll Production.

Kraj, 10 maja 2016

Wydawnictwo Bauer startuje z miesięcznikiem "Świat Tajemnic"

Nowym pismem z segmentu popularnonaukowego pokieruje Adam Szumilak.

Kraj, 5 maja 2016

Miesięcznik "Świat Kobiety" w nowej odsłonie

Magazyn zyskuje nową makietę i poszerza zawartość.

Kraj, 28 kwietnia 2016

Dystrybutor narzędzi Profix ponownie z kampanią w telewizji

Firma kładzie szczególny nacisk na promocję swojej marki Proline.

Kraj, 26 kwietnia 2016

Kubuś Waterrr namawia do czystego nawodnienia

Marka Maspeksu chce towarzyszyć młodym konsumentom w letnich podbojach świata.

Kraj, 25 kwietnia 2016

Orkla Health promuje markę Kalms

Działania realizują Kampania R360 i UM.

Kraj, 21 kwietnia 2016

Śnieżka Satynowa z nową kampanią reklamową

Farba ma "sprawdzić się w każdej roli". Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Red8 Advertising (po wygranym przetargu), a za zakup mediów dom mediowy Maxus Polska.

Kraj, 20 kwietnia 2016

Mecze Euro 2016 obok Polsatu może pokazać też TVP

Polsat i TVP finalizują rozmowy na ten temat.

Kraj, 18 kwietnia 2016

Philips reklamuje urządzenie Lumea [wideo]

Za realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat Polska.

Kraj, 14 kwietnia 2016

Biuro Reklamy TVP: Tak, chcemy być brokerem zewnętrznych kanałów TV

W planach wzmocnienie zespołu i wyraźne osłabienie komercyjnej konkurencji.

Kraj, 12 kwietnia 2016

Biuro Reklamy TVP chce być brokerem kanałów tematycznych

Biuro nadawcy publicznego chce bezpośrednio konkurować z Polsat Media i TVN Media. Trwają rozmowy z pierwszymi kanałami.

Kraj, 7 kwietnia 2016

Agora zamyka Kinoplex

Ponieważ serwis VoD nie miał własnego, unikatowego kontentu, nie wytrzymał konkurencji z VoD Onetu, Playerem TVN-u i Iplą Polsatu.

Kraj, 7 kwietnia 2016

Magnat ponownie z kampanią z udziałem Wojciecha Amaro

Producent farb wykorzystuje spot z ubiegłego roku.

Kraj, 6 kwietnia 2016

Startuje kolejna edycja programu "Polskie nadzieje olimpijskie"

PKOl, Procter & Gamble, Polsat i agencja Grey Group ze wsparciem dla młodych sportowców.

Kraj, 5 kwietnia 2016

Vidaron ponownie z ubiegłorocznym spotem

FFiL Śnieżka przypomina o sezonie remontowo-budowlanym.

Kraj, 4 kwietnia 2016

Rusza kampania promocyjna piątkowych magazynów "Gazety Wyborczej" [wideo]

Działania będą prowadzone pod hasłem "Miasto to ludzie, miasto to Ty".

Kraj, 24 marca 2016

Mlekpol wraca z krową na trampolinie

Marka Łaciate przypomina o swoich śmietankowych produktach.

Kraj, 24 marca 2016

Krzysztof Ibisz twarzą Cyfrowego Polsatu

Prezenter reklamuje ofertę "internetu domowego" LTE.

Kraj, 22 marca 2016

ATM Grupa miała dobry rok

Największy producent telewizyjny zamierza wejść w działalność eventową.

Kraj, 16 marca 2016

Startuje serwis Cyfrowy Polsat GO

Zmianom w ofercie towarzyszy szeroka kampania reklamowa.

Kraj, 15 marca 2016

Hochland z kolejną kampanią

Firma podkreśla wysoką jakość składników i brak konserwantów.

Kraj, 11 marca 2016

Pizza Hut reklamuje nowość - pizzę Cheesy Twist

Kampanię reklamową przygotowały: AdValue, Lemon i Media Direction.

Kraj, 10 marca 2016

Cinema City wspiera ogólnopolską kampanią kartę Unlimited

Sieć promuje swoją ofertę hasłem "Filmy bez limitu, kiedy chcesz, ile chcesz".

Kraj, 9 marca 2016

Zmiany w miesięczniku "Olivia"

Nowa cena, nowe działy, więcej treści lifestyle'owych i poradnikowych - to tylko niektóre z nowości ogłoszonych przez wydawcę.

Kraj, 3 marca 2016

Aktorzy z reklam BGŻ BNP Paribas w nowym miniserialu Polsatu

Bank inwestuje w telewizyjny branded content; projekt z Polsatem przygotowały Havas Media i Publicis.

Kraj, 2 marca 2016

Oranżada Hellena z product placementem w kolejnym programie telewizyjnym

W programie Polsatu "Must be the music" marka Coliana poszukuje nowych talentów muzycznych.