M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polsat (firma)"

Kraj, 27 października 2016

Media Markt świętuje 18. urodziny

Kampanię wizerunkową przygotowały: Demner, Merlicek & Bergmann, Ideal Ideal, Redblue (Monachium), GoldenSubmarine, Lubię To i Universal McCann.

Kraj, 24 października 2016

"The Walking Dead" z mocnym wsparciem marketingowym

Kanał Fox wspiera intensywnie emisję swojego serialu o nieboszczykach.

Kraj, 24 października 2016

Bonduelle gotowe na święta

Marka promuje portfolio swoich produktów.

Kraj, 24 października 2016

Marka Gosia rusza z kampanią telewizyjną

Brand z portfolio firmy Politan promuje w okresie przedświątecznych porządków mopy z mikrofibry.

Kraj, 20 października 2016

Kasia Kowalska powraca w kampanii Fortuny [wideo]

Za kreację odpowiada agencja MK Group.

Kraj, 26 września 2016

CCC rusza z kampanią obuwia dla dzieci

W nowej odsłonie spotu CCC stawia na dziecięcą aktywność.

Kraj, 20 września 2016

Frosta startuje z kampanią swoich produktów

Marka podkreśla naturalność i najwyższą jakość.

Kraj, 20 września 2016

Kisiele Delecty w telewizji

Startuje kampania "Prosto z serca".

Kraj, 15 września 2016

Amica chce intrygować designem

Firma promuje linię piekarników Integra oraz In.

Kraj, 14 września 2016

Polsat pozyskał prawa do prestiżowych rozgrywek piłkarskich

Stacja może stworzyć alternatywne pakiety reklamowe i wypracować wymierny zysk z inwestycji w prawa transmisyjne.

Kraj, 12 września 2016

Orange reklamuje światłowodowy internet także w ofercie dla firm

Klienci biznesowi, którzy przeniosą do Orange abonamenty komórkowe, mogą liczyć na zniżki. Kampanię przygotowały: Havas, Tyrka, Lunapark oraz Initiative.

Kraj, 8 września 2016

Grześki startują z kampanią

Marka Coliana poszerza portfolio o format wariantu Gofree on the go i wspiera działania kampanią.

Kraj, 7 września 2016

Sephora startuje z kampanią swoich usług w salonach

Sieć perfumerii oferuje program 7 metamorfoz.

Kraj, 6 września 2016

Agata Młynarska rozpoczyna współpracę z TLC

Obejmuje stanowisko head of TLC development w polskim oddziale Discovery.

Kraj, 2 września 2016

Rusza jesienne wsparcie serwisu Otodom.pl [wideo]

Dwa spoty emitowane będą w TV i internecie.

Kraj, 9 sierpnia 2016

Nielsen: dzięki igrzyskom oglądalność TVP wzrosła kosztem m.in. TVN-u i Polsatu

W weekend największą widownię miał mecz polskich piłkarzy ręcznych z Brazylią, który oglądało 3,39 mln widzów.

Kraj, 8 sierpnia 2016

Nestle z kolejną kocią kampanią

Startują promocyjne działania dla marki Felix.

Kraj, 3 sierpnia 2016

Plus się reklamuje: "Nie przepłacaj u konkurencji!"

Operator komórkowy zachęca do przeniesienia numeru do swojej sieci.

Kraj, 2 sierpnia 2016

Startuje kampania wizerunkowa radia Eska

Działania będą prowadzone pod hasłem "Muzyką się żyje".

Kraj, 26 lipca 2016

Kasztelan zachęca: "Zanurz się w bogactwo natury" [wideo]

Carlsberg Polska z nową kampanią reklamową swojej marki.

Kraj, 22 lipca 2016

Druga odsłona kampanii Komfort z udziałem Doroty Szelągowskiej [wideo]

Kampania nosi tytuł "Metry kwadratowe szczęścia" i jest kolejną odsłoną komunikacji polskiej sieci Komfort z materiałami do aranżacji podłóg.

Kraj, 22 lipca 2016

Nowi dyrektorzy kreatywni w Ogilvy & Mather

Potwierdziły się nasze wczorajsze doniesienia - Tytus Klepacz i Maciej Twardowski rozpoczną pracę w agencji 1 listopada br.

Kraj, 21 lipca 2016

Rusza kampania marki Emolium [wideo]

Kreacja porównuje działania kosmetyków Emolium z naturalną ochroną dziecka w łonie matki.

Kraj, 21 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 20 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 19 lipca 2016

Nowa kampania reklamowa Vivus Finance [wideo]

Grandes Kochonos z pierwszą realizacją dla firmy pożyczkowej.

Kraj, 15 lipca 2016

Pharma CF reklamuje produkty Venus [wideo]

Działania w mediach realizują Schulz Brand Friendly i IQ Media.

Kraj, 14 lipca 2016

Volkswagen silnie wspiera premierowego Tiguana [wideo]

Kampania potrwa do końca br.

Kraj, 13 lipca 2016

MEC zaplanował pierwszą kampanię telewizyjną HotelsCombined [wideo]

Adaptacją spotu zajął się MEC Wavemaker.

Kraj, 13 lipca 2016

Starcom: TVP wygrywa walkę o widzów Euro, a Polsat o reklamy

Właścicielowi Polsatu udało się wypracować zysk z inwestycji w Euro 2016 - uważa agencja.

Kraj, 12 lipca 2016

Finał UEFA Euro 2016 przyciągnął 10 mln widzów

Połowa widowni śledziła zmagania Portugalczyków i Francuzów w TVP1.

Kraj, 8 lipca 2016

Ośmiu nadawców TV uzgodniło porozumienie w sprawie głośności reklam

Głośność audycji i programów będzie zgodna z rekomendacjami EBU. Dokument ma zostać podpisany we wrześniu.

Kraj, 29 czerwca 2016

Play ponownie testuje usługi telewizyjne

Fioletowy operator po raz drugi robi podejście do usług TV i VoD.

Kraj, 28 czerwca 2016

Mecz Polska - Szwajcaria bez rekordu

Łącznie obejrzało go blisko 12 mln widzów.

Kraj, 28 czerwca 2016

SMG Polska: Polsat ma szanse na rekordowe przychody z Euro 2016

Estymowane łączne przychody Polsatu za fazę grupową i pierwsze mecze 1/8 Euro 2016 to 23 mln zł - więcej niż pierwotnie zakładano.

Kraj, 24 czerwca 2016

SMG: przychód netto Polsatu z reklam wokół meczu Polska - Ukraina wyniósł 3,3 mln zł

To najwyższy wynik spośród wszystkich dotychczasowych transmisji UEFA Euro 2016.

Kraj, 23 czerwca 2016

Heads Advertising dla Lexusa [wideo]

Hasłem marki pozostaje "Podwójna moc hybrydy".

Kraj, 23 czerwca 2016

Mecz Polska - Ukraina oglądało 12,6 mln widzów

Najwięcej, bo ponad połowa widzów wybrała TVP1.

Kraj, 22 czerwca 2016

BGŻ BNP zastanawia się nad kontynuacją miniserialu reklamowego

Ponadmilionową widownię gromadziły odcinki serialu "Dwoje we troje" w Polsacie. Zachęcony wynikami bank rozważa kontynuację projektu branded content.

Kraj, 20 czerwca 2016

Dorota Szelągowska w kampanii sieci Komfort

Kampania z ambasadorką marki obejmie telewizję, prasę oraz internet.

Kraj, 20 czerwca 2016

Mecz Polska - Niemcy zgromadził 14 mln widzów

Najwięcej przed ekranami TVP1 - blisko 8 mln osób.

Kraj, 14 czerwca 2016

Mecz Polska - Irlandia Północna obejrzało 12 mln widzów

Najwięcej - 7 milionów - na antenie TVP1.

Kraj, 14 czerwca 2016

KFC reklamuje nowości w ofercie

Działania będą realizowane w TV i internecie.

Kraj, 8 czerwca 2016

Travelplanet.pl prowadzi kampanię TV

Media zaplanował i kupił dom mediowy Infinity Media.

Kraj, 6 czerwca 2016

"Gazeta Wyborcza" ma nową makietę

Równocześnie startuje kampania promująca dziennik.

Kraj, 6 czerwca 2016

Sony reklamuje nową serię smartfonów Xperia X

Kampanię w telewizji, internecie i prasie realizują agencje: Walk Creative, Walk Digital, KOD ID, Greenmark oraz dom mediowy MediaCom.

Kraj, 31 maja 2016

Polsat uruchamia sprzedaż licencji na publiczne odtwarzanie meczów UEFA Euro 2016

Z oferty mogą skorzystać m.in. sponsorzy turnieju oraz hotele, restauracje i puby.

Kraj, 31 maja 2016

Comarch prowadzi kampanię TV

Media zaplanował i kupił MEC.

Kraj, 24 maja 2016

MEC kreśli portret fanów seriali "nowej fali"

Agencja określiła ich jako "seryjnych", do których zaliczyła osoby deklarujące oglądanie przynajmniej czterech seriali z listy w badaniu.

Kraj, 23 maja 2016

Familijne powiększają rodzinę

Startuje kampania wspierająca nowy wariant wafelków z portfolio Coliana.