M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polska Akcja Humanitarna (firma)"

Kraj, 19 marca 2015

Tomasz Grzegorek w teamie EmLabu

Odpowiada za produkcję eventów.

Kraj, 13 marca 2015

Rusza kampania #ListenforSyria [wideo]

Autorem kreacji jest Lemon Sky J. Walter Thompson.

Kraj, 9 lutego 2015

Pajacyk z nowym serwisem od Faster & Better

Głównym założeniem strony było maksymalne zaangażowanie użytkownika i namówienie go do wsparcia inicjatywy.

Kraj, 22 marca 2013

Światowy Dzień Wody w interaktywnym wydaniu

Polska Akcja Humanitarna otrzymała kreatywne i technologiczne wsparcie od i3D Network, Interactive Solutions i Saatchi & Saatchi.

Kraj, 16 lutego 2011

Scholz & Friends rozprawia się z potworami

W ramach współpracy z Polską Akcją Humanitarną Scholz & Friends Warszawa przygotowała kampanię outdoorową "Żywioły".

Kraj, 7 października 2010

Change z największą liczbą nominacji na Golden Drum

Agencja została wyróżniona w kategorii interactive oraz media.

Kraj, 28 maja 2010

ConnectS wchodzi na rynek CSR

Jolanta Kennedy, Piotr Jagielski i Paweł Kudzia zakładają firmę CSR-ową.

Kraj, 25 czerwca 2009

WOŚP marką o najwyższej wartości społecznej, z marek komercyjnych - TVN - badanie SEI

GoodBrand & Company Polska zaprezentowało wyniki trzeciej edycji badania Kapitału Społecznego Marek (GB SEI). Spośród marek komercyjnych TVN ma największy...

Kraj, 7 kwietnia 2009

Totalizator na ekranach w Tesco

Atvertin, agencja rozwijająca system digital signage, rozpoczęła współpracę z Totalizatorem Sportowym. W marcu zakończyła testy swojego systemu w 29 hipermarketach...

Kraj, 3 listopada 2008

Web Power doradza Roche Polska w zakresie e-mail marketingu

Web Power specjalizująca się w e-mail marketingu rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną Roche Polska. Doradza Roche w zakresie e-mail marketingu,...

Kraj, 17 kwietnia 2008

Saatchi awansuje dwóch nowych account directorów

W dziale obsługi klienta agencji reklamowej Saatchi & Saatchi awansowano Katarzynę Zdunek oraz Dorotę Krasnodębską-Wnorowską na stanowiska account directorów. Wcześniej...

Kraj, 31 sierpnia 2007

Lowe Activation autorem promocji produktów Reckitt Benckiser związanej z akcją Pajacyk

Agencja Lowe Activation jest autorem promocji produktów Reckitt Benckiser związanej z akcją "Pajacyk" Polskiej Akcji Humanitarnej. W czasie promocji 1...

Kraj, 28 listopada 2005

Indykpol przekaże 5 proc. ze sprzedaży produktów na rzecz akcji Pajacyk

Indykpol, producent mięsa i przetworów indyczych, przeprowadzi w dniach 15 grudnia - 15 stycznia akcję polegającą na zbieraniu środków finansowych...

Kraj, 19 sierpnia 2005

Danone i Fundacja Polsat ruszają z akcją "Podziel się posiłkiem"

1 września ruszy kolejna edycja akcji edukacyjno-społecznej "Podziel się posiłkiem", której celem jest pomoc niedożywionym dzieciom. Organizatorem akcji jest firma...

Kraj, 12 grudnia 2003

Firma marketing services Sales Link przygotowała animacje dla Nivea

W trzy grudniowe weekendy w 120 hipermarketach w całej Polsce odbywają się animacje sprzedaży produktów marki Nivea (Beiersdorf-Lechia) przygotowane przez...

Kraj, 10 września 2003

Maspex wspiera program społeczny Polskiej Akcji Humanitarnej

Maspex przygotował nową kampanię reklamową soków marki Kubuś wykorzystującą motyw programu społecznego Polskiej Akcji Humanitarnej zbierającej pieniądze na posiłki dla...

Kraj, 3 września 2003

Danone ruszył z akcją sponsoringową dożywiania dzieci

"Podziel się posiłkiem" to wspólna akcja Danone Polska i Polskiej Akcji Humanitarnej, której celem jest pomoc niedożywionym dzieciom. W ramach...

Kraj, 16 grudnia 2002

Nissan Terrano od Nissan Poland dla Polskiej Akcji Humanitarnej

W piątek 13 grudnia 2002 roku o godzinie 17:00 pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie odbyło się uroczyste przekazanie...

Kraj, 8 listopada 2002

Ruszyła kampania Polskiej Akcji Humanitarnej

Dom mediowy ZenithMedia wspólnie z agencją Cryptone Polska zorganizował kampanię na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej wraz z centrami handlowymi APSYS....

Kraj, 19 września 2001

TYGODNIK "NAJ" ZWIĘKSZA NAKŁAD DO 700 TYS. EGZEMPLARZY

Tygodnik "Naj", wydawany przez G+J Polska, zdecydował się podnieść nakład aktualnego numeru do 700 tys. egzemplarzy. Do wydania dołączona jest...

Kraj, 29 maja 2001

PIERWSZE WYNIKI WSPARCIA AKCJI PAJACYK PRZEZ UNILEVERA

Po dwóch miesiącach trwania kampanii "Delma i Saga wspierają Akcję Pajacyk" ufundowano już 30 tys. obiadów dla dzieci z najbiedniejszych...