M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polska Federacja Producentów Żywności (firma)"

Kraj, 30 października 2014

Kanały Disneya bez reklam tzw. niezdrowej żywności

Siedmiu największych nadawców programów telewizyjnych podpisało porozumienie, które ma chronić dzieci przed promocją niezdrowej żywności.

Kraj, 21 grudnia 2012

Jacek Barankiewicz prezesem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Organizacja ma nowy zarząd, nowy skład komisji rewizyjnej oraz Komisji Etyki Reklamy.

Kraj, 29 listopada 2010

Marek Tretyn prezesem Rady Reklamy

Walne zebranie członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wybrało nowe władze i zmieniło regulamin.

Kraj, 18 maja 2009

ZSRR zmienia skład władz; do arbitrażu dołączają producenci żywności

Walne zebranie członków Związku Stowarzyszeń "Rada Reklamy" dokonało zmian w składzie zarządu oraz w komisji rewizyjnej. Rafała Parczewskiego na stanowisku...

Kraj, 12 grudnia 2008

Grupa Muszkieterów wprowadza system znakowania żywności

Grupa Muszkieterów wprowadza system znakowania żywności - Dietogram. Opakowania produktów marek własnych dostępnych w supermarketach Intermarché opatrzone będą oznakowaniem informującym...

Kraj, 7 sierpnia 2008

Roman Górny ma kreować nową strategię marketingową Herbapolu

Roman Górny został prezesem zarządu Herbapolu Lublin. Zastąpił na tym stanowisku Grzegorza Sobeckiego. Górny ma mieć istotny wpływ m.in. na...

Kraj, 22 maja 2006

Koalicja na rzecz Jakości protestuje przeciw sposobom prowadzenia testów przez "Świat Konsumenta"

Koalicja na rzecz Jakości protestuje przeciwko sposobom prowadzenia testów przez magazyn "Świat Konsumenta" wydawnictwa Floyd Press. Zdaniem koalicji sposób przeprowadzania...

Kraj, 5 listopada 2004

Koalicja na rzecz Jakości chce wyznaczać standardy i zasady przeprowadzania testów konsumenckich

Koalicja na rzecz Jakości przygotowała wzór zasad dotyczących testów konsumenckich, który zamierza szerzej popularyzować. - Często zdarza się, że testem...

Kraj, 4 listopada 2004

Polacy nie mają zdania na temat zmian jakości produktów i usług

Znaczna część Polaków nie ma wyrobionej opinii na temat zmiany jakości produktów i usług. 35 proc. nie wie, czy jakość...