M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polska Izba Ubezpieczeń (firma)"

Kraj, 30 listopada 2015

Rada Reklamy opracowuje standardy reklamy produktów finansowych

Finalny dokument Rada chciałaby zaprezentować w pierwszym półroczu 2016 r.

Kraj, 31 marca 2015

Osiem firm ubezpieczeniowych wprowadzi bezpośrednią likwidację szkód

Polska Izba Ubezpieczeń szykuje kampanię reklamową.

Przetargi, 11 lutego 2015

Polska Izba Ubezpieczeń wybiera agencję Plej

Agencja wygrała konkurs ofert na organizację III Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń.

Kraj, 3 grudnia 2014

PIU: w br. kupiliśmy tyle samo polis direct co w ub.r., ale ich wartość spadła

Konkurencja powoduje silną presję cenową. Korzystają klienci.

Kraj, 17 czerwca 2014

Pierwsza w historii wspólna kampania wszystkich instytucji ubezpieczeniowych

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, na który składają się wszyscy ubezpieczyciele, uświadamia, jakie konsekwencje może mieć jazda czyimś autem bez OC. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Walk Digital.

Kraj, 22 maja 2014

Nowe osoby i awanse w agencji Plej

Anna Rogowiecka łączy teraz funkcję business development oraz PR managera, a Anna Ufnal została client service directorem.

Kraj, 12 lutego 2014

PIU: w ub.r. Polacy wydali 1,17 mld zł na ubezpieczenia direct

To minimalnie (o 1,2 proc.) mniej niż w 2012 r.

Kraj, 19 lutego 2013

Axa Direct pozwala dowolnie komponować ubezpieczenia

Najnowszej ofercie towarzyszy nowy format komunikacji reklamowej ubezpieczyciela.

Kraj, 8 lutego 2013

Polacy kupili 5,2 mln ubezpieczeń direct za 1,2 mld zł

Na ubezpieczenia w sprzedaży bezpośredniej wydaliśmy o ponad 10 proc. więcej niż rok wcześniej.

Kraj, 4 marca 2009

PIU rozwija dział PR i marketingu, zatrudnia dziennikarza z "Dziennika"

Marcin Tarczyński objął stanowisko analityka w dziale public relations i marketingu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU). Będzie odpowiedzialny za prowadzenie relacji...

Kraj, 21 lipca 2008

Weber Shandwick przystąpił do Związku Firm Public Relations

Nowym członkiem Związku Firm Public Relations (ZFPR) została agencja Weber Shandwick. Jest to już 28. firma w ZFPR. - Wierzymy,...

Kraj, 2 października 2007

PZU rozpoczyna wojnę cenową na rynku komunikacyjnym

Wczoraj weszła w życie ustawa wprowadzająca tzw. podatek Religi, w myśl której towarzystwa ubezpieczeniowe muszą odprowadzać do Narodowego Funduszu Zdrowia...

Kraj, 21 kwietnia 2006

Weber Shandwick, sieciowa agencja PR, otwiera biuro w Polsce

Weber Shandwick, sieciowa agencja PR, otwiera biuro w Polsce, kończąc jednocześnie ponad 10-letnie stowarzyszenie z agencją Sigma International (Poland). Sigma...