Dorota Mazur, która od 2011 r. zarządzała agencją G7, rozstaje się z firmą. Nowy dyrektor zarządzający nie został wyznaczony.
Agencja wygrała przetarg na obsługę drugiej co do wielkości marki piwa w kraju.
Specjalista od marketingu sportowego dołączył do Ringier Axel Springer Polska.
Cyfrowy Polsat i Polkomtel połączyły departamenty marketingu, sprzedaży, obsługi i utrzymania klienta oraz IT. Katarzyna Wyszomirska będzie odpowiadała za komunikację w obu firmach.
Czy nowa forma rozdysponowania częstotliwości pod szybki mobilny internet sprawi, że do budżetu trafią rekordowe sumy?
Dotychczasowy szef sprzedaży i marketingu rynku prywatnego będzie teraz w pełni odpowiadał za wszystkie kanały sprzedaży.
Kampanię przygotowały: G7, Engine, Interactive Solutions i Starcom.
Wydatki netto mają spaść w tym roku "dwucyfrowo".
Operator liczy jednak na powrót do rozmów.
Operator chce się pokazać jako nowoczesny, a markę - jako otwartą na przyszłość.
UKE rozstrzygnął przetarg na dodatkowe częstotliwości telefonii komórkowej w paśmie 1800 MHz.
Klienci polskiego T-Mobile będą mogli wygrywać bilety na koncert w Warszawie 25 lipca.
Rebranding marki TP na Orange był kosztowny i sprawił, że wśród największych reklamodawców to nasz były operator narodowy najmocniej zwiększył swoje nakłady w ub.r.
W mediach rusza nowa kampania Polskiej Telefonii Cyfrowej.
Nielsen podsumowuje miniony rok w telewizji.
Operator komórkowy nagradza użytkowników telefonów na kartę bonusami.
Kampanię nowych Lumii zrealizowano w Polsce.
Dyrektor departamentu komunikacji marketingowej złożyła wypowiedzenie.
Dom mediowy kontynuuje obsługę telekomu.
Rok po przejęciu Motoroli Google zadecydowało o zamknięciu m.in. polskiego oddziału firmy. Operatorzy nie są pewni, czy wciąż będą sprzedawać telefony tej marki.
Czwarty operator komórkowy ma już ponad 16 proc. rynku; prognoz na 2013 r. nie ujawnia.
Trzeci operator wprowadza ofertę identyczną jak dwaj jego konkurenci.
Nowo utworzonym pionem rynku biznesowego pokieruje nowo powołany członek zarządu Igor Matejov, który do Polski przyjechał ze słowackiego Deutsche Telekom.
Operator kontynuuje kampanię oferty pre-paid.
T-Mobile obsłużą agencje V&P i G7.
W II kw. br. operator sieci komórkowej operujący pod markami T-Mobile i Heyah pozyskał najwięcej klientów kontraktowych od dwóch lat.
Pierwsza połowa roku przyniosła znaczące zmiany w poziomie wydatków reklamowych firm telekomunikacyjnych.
Niemal wszyscy ubiegłoroczni top reklamodawcy obniżyli wydatki na reklamę w tym roku - wynika z danych Kantar Media.
Spoty telewizyjne T-Mobile kręcone ukrytą kamerą w ciągu trzech tygodni w YouTube obejrzano ćwierć miliona razy, dlatego operator zamieścił tam rozszerzoną wersję reklamy.
Telekom zaprosił tylko międzynarodowe domy mediowe.