M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polska (marka)"

Kraj, 10 lipca 2012

Polskapresse i Ringier we wspólnych pakietach reklamowych

Wydawcy łączą swoje tytuły w pakiety reklamowe.

Kraj, 5 kwietnia 2012

Nowy dyrektor programowy Superstacji

Tomasz Adamczyk przeszedł z TVP1, gdzie był zastępcą szefa "Wiadomości".

Kraj, 13 września 2011

Mann i Materna reklamują kredyty mieszkaniowe

Kampania Kredyt Banku jest adresowana zarówno do osób mających już mieszkanie, jak i do zainteresowanych kupnem pierwszego własnego M.

Kraj, 9 sierpnia 2011

"Tele Magazyn" w pakiecie z "Kropką TV"

Polskapresse wchodzi w pakiet reklamowy z wydawcą magazynu telewizyjnego dystrybuowanego w sieci Biedronka.

Artykuły weekendowe, 1 kwietnia 2011

Czy to wciąż wydawca?

Wydawca "Polski" wchodzi w nowe obszary biznesu. Teraz zajmie się sprzedażą używanych samochodów.

Kraj, 15 marca 2011

Leszczyńska w marketingu Polfy Kutno

Agnieszka Leszczyńska, była marketing manager w Wyborowej, teraz w firmie farmaceutycznej.

Kraj, 18 stycznia 2011

Adrian Ołdak przeszedł z "Polski" do "Nowego Przemysłu"

Były dziennikarz "Polska. Dziennik Zachodni" został z-cą naczelnego "Miesięcznika Gospodarczego Nowy Przemysł".

Kraj, 10 stycznia 2011

Witold Piechowski awansuje w BR Polskapresse

Warszawska "Polska" ma nowego szefa sprzedaży bezpośredniej.

Kraj, 5 stycznia 2011

Drymer w Polskapresse, mniej teamów agencyjnych

Do biura reklamy "Polski" dołączyli Krystian Drymer, który pokieruje jednym z dwóch teamów agencyjnych, i Krzysztof Miśków jako szef wrocławskiej filii.

Kraj, 25 listopada 2010

"Polska" w Warszawie już tylko dwa razy w tygodniu

Polskapresse znowu ogranicza liczbę wydań gazety w stolicy, będą zwolnienia.

Kraj, 26 października 2010

Lipton najsilniejszy według analiz BAV

Zespół BAV Consulting, należący do grupy Y&R, zaprezentował wyniki najnowszego badania BrandAsset Valuator.

Kraj, 3 września 2010

Polskapresse kupuje pakiet akcji w Gruper.pl

Wydawca "Polski" inwestuje w internetową platformę zakupów grupowych.

Kraj, 19 sierpnia 2010

Rafał Ohme precyzuje charakter współpracy z Januszem Palikotem

Właściciel firmy badawczej Laboratory podkreśla, że jego konsultacje z kontrowersyjnym politykiem Platformy Obywatelskiej mają wyłącznie nieformalny charakter.

Kraj, 12 sierpnia 2010

Topyła dyrektorem w lubelskim BR Polskapresse

Lubelska filia biura reklamy wydawcy "Polski" ma nowego szefa.

Kraj, 5 sierpnia 2010

Z Inforu do Polskapresse

Wydawca "Polski" tworzy nowe stanowisko szefa projektów specjalnych. Obejmie je menedżer, który przez ostatnich kilka lat pracował w Inforze.

Kraj, 2 sierpnia 2010

Katarzyna Kozłowska z "Wprost" do "Polski"

Do warszawskiego zespołu "Polski" dołączy Katarzyna Kozłowska, która zajmie stanowisko wydawcy i komentatora w dzienniku.

Kraj, 16 lipca 2010

Paweł Siennicki naczelnym stołecznej "Polski"

Warszawskie wydanie "Polski" ma własnego redaktora naczelnego.

Kraj, 13 lipca 2010

"Polska" na trasie Tour de Pologne

Czesław Lang promuje sportowe treści dziennika "Polska".

Kraj, 13 lipca 2010

Itaka reklamuje last minute w internecie

Biuro podróży reklamuje oferty last minute w sieci afiliacyjnej Novem.

Kraj, 8 lipca 2010

Pierwsze Big Pressy już sprzedane

Branża handlowa już skorzystała z pakietów reklamowych obejmujących tytuły prasy regionalnej i "Polski".

Kraj, 31 maja 2010

TVP pokaże cały mundial

Wszystkie mecze mundialu w RPA pokaże Telewizja Polska.

Kraj, 13 kwietnia 2010

Wydawcy stopniowo wracają z publikacją reklam

Część wydawców, głównie dzienników, wraca z realizacją zleceń reklamowych. Większość wstrzymuje się jeszcze co do pierwszych stron swoich tytułów. Agora zastanawia się.

Kraj, 12 kwietnia 2010

Media w obliczu tragedii narodowej

Wszystkie główne polskie media w związku z sobotnią tragedią pod Smoleńskiem zmieniły swoje ramówki; zawieszono bloki reklamowe.

Kraj, 25 marca 2010

"Polska" w Warszawie już bez wydania sobotniego

Grupa Polskapresse, wydawca dziennika "Polska", rezygnuje z sobotniego wydania gazety na rynku warszawskim. Teraz dziennik w stolicy ukazywać się będzie...

Kraj, 27 stycznia 2010

"Dziennik Gazeta Prawna" po połączeniu zarobił w ub.r. ponad 40 mln zł

Od czasu wprowadzenia na rynek "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes), czyli od 14 września ub.r., tytuł zarobił 43,1 mln zł...

Kraj, 3 grudnia 2009

IWP w odpowiedzi na list Instytutu Monitorowania Mediów

Izba Wydawców Prasy w reakcji na list Instytutu Monitorowania Mediów wysłany do swoich klientów (patrz DS "MMP" z 23 listopada...

Kraj, 12 listopada 2009

Danielczyk przeszła z Polskapresse do Novimedia

Hanna Danielczyk została fotoedytorem w firmie Novimedia CP specjalizującej się w publikacjach typu custom publishing. Wcześniej była fotoedytorem i fotografem...

Kraj, 4 listopada 2009

Izabela Wilgan zarządza akcjami specjalnymi "Polski"

Izabela Wilgan została menedżerem ds. wydarzeń specjalnych dziennika "Polska" wydawanego przez Polskapresse. Zajmie się m.in. koordynacją projektów specjalnych przygotowywanych we...

Kraj, 22 października 2009

Biuro reklamy Polskapresse i New Age Media przygotowały kinową akcję autopromocyjną

Dziennik "Polska" i gazeta "Echo Miasta" należące do grupy wydawniczej Polskapresse oraz dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media rozpoczynają...

Kraj, 13 października 2009

Volvo buduje w kampanii świadomość modelu V50

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową, której celem jest prezentacja modelu V50. Działania o charakterze produktowym potrwają do końca listopada...

Kraj, 21 września 2009

Polskapresse łączy reklamy w pakiety tygodniowe i dwutygodniowe

Biuro reklamy Polskapresse, wydawcy "Polski", wprowadziło do oferty pierwsze rozwiązania pakietowe. O planach uruchomienia sprzedaży pakietów informowaliśmy w DS "MMP"...

Kraj, 21 września 2009

Piotr Zaremba na łamach "Polski"

Piotr Zaremba, jeden z czołowych komentatorów "Dziennika" (obecnie "Dziennika Gazety Prawnej"), od października będzie komentatorem dziennika "Polska". Zaremba od 1991...

Kraj, 15 września 2009

Rynek z dystansem ocenia start "Dziennika Gazety Prawnej"

Wczorajszy, pierwszy numer "Dziennika Gazeta Prawna" (Infor Biznes) przez rynek został oceniony z dystansem. Jak mówi Dariusz Sachajko, commercial director...

Kraj, 11 września 2009

Polskapresse szykuje na jesień ofertę pakietową

Biuro reklamy wydawnictwa Polskapresse, wydawcy "Polski", wprowadzi do swojej oferty pakiety reklamowe. Będą to pierwsze takie rozwiązania reklamowe spółki. Jak...

Kraj, 8 września 2009

"Naj" szykuje specjalne akcje na swoje 15-lecie

G+J Polska w związku z 15-leciem istnienia magazynu "Naj" przeprowadzi kilka niestandardowych działań promocyjnych. Jak podkreśla Edyta Pudłowska, dyr. wydawniczy...

Kraj, 26 sierpnia 2009

Redukcje pracowników i płac w Infor Biznes; publicyści "Dziennika" idą do "Polski"

Infor Biznes przeprowadza zwolnienia grupowe. Restrukturyzacja zatrudnienia obejmie dwa obszary - redaktorski i dziennikarski (ok. 15 osób, głównie z "Dziennika"...

Kraj, 30 lipca 2009

Polskapresse zwalnia pracowników w biurze reklamy

Z biura reklamy Polskapresse, wydawcy m.in. dziennika "Polska", zwolniono kilka osób. Jak wynika z naszych informacji, jest wśród nich Katarzyna...

Kraj, 22 czerwca 2009

Benita Jakubowska zaskoczona decyzją, Polskapresse likwiduje jej stanowisko

Benita Jakubowska, pełnomocnik zarządu ds. internetu w Polskapresse, rozstaje się z wydawnictwem. Jak podaje w swoim komunikacie zarząd Polskapresse, powodami...

Kraj, 5 czerwca 2009

Absolwent planuje relaunch w III kwartale br.

Marka Absolwent, lider rynku wódki, będzie miał relaunch w III kwartale - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Bliższe szczegóły tego projektu nie...

Kraj, 21 maja 2009

Andrzej Godlewski szefem działu krajowego i opinii w "Polsce"

Andrzej Godlewski obejmie stanowisko szefa działu krajowego i opinii w dzienniku "Polska" (Polskapresse). Zastąpi na tym stanowisku Roberta Siewiorka, który...

Kraj, 29 kwietnia 2009

Adam Gontarz web developerem w Tribal DDB

Do agencji interaktywnej Tribal DDB z grupy Corporate Profiles DDB dołączył Adam Gontarz na stanowisku web developera. Przez ostatnie trzy...

Kraj, 24 kwietnia 2009

Dzienniki notują wyraźny spadek wpływów z reklam w I kwartale br.

Dane Expert Monitora za I kwartał br. pokazują, że dzienniki ogólnotematyczne już odczuwają efekty spowolnienia gospodarczego. Na razie najlepiej przed...

Kraj, 20 kwietnia 2009

Netia reklamuje ofertę dla firm OneOffice

Netia rozpoczęła kampanię reklamową pakietu usług dla firm OneOffice. Oferuje on w ramach jednej umowy i jednej faktury w cenie...

Kraj, 9 kwietnia 2009

Bank Pocztowy reklamuje kredyty mieszkaniowe z dopłatami

Agencja reklamowa Banah Group i dom mediowy Mediaedge:cia przygotowały dla Banku Pocztowego nową kampanię reklamową wspierającą sprzedaż kredytu mieszkaniowego z...

Kraj, 13 marca 2009

Katarzyna Ługowska PR managerem Testa Communications

Do agencji Testa Communications dołączyła Katarzyna Ługowska, która objęła stanowisko PR managera. Ługowska pracowała wcześniej w G+J Polska oraz w...

Kraj, 25 lutego 2009

Polskapresse ogranicza zasięg wydawania "Polski"; szuka oszczędności

Polskapresse od marca br. wprowadza zmiany w funkcjonowaniu dziennika "Polska". Na części rynków lokalnych "Polska" przeniesiona zostanie z wydań drukowanych...

Kraj, 2 lutego 2009

"Polska" i "Echo Miasta" tworzą pakiet Wielka Siódemka

Od lutego dziennik "Polska" i bezpłatna gazeta "Echo Miasta" uruchamiają wspólną ofertę reklamową. Pakiet Wielka Siódemka umożliwia zakup powierzchni 
w...

Kraj, 28 stycznia 2009

Polskapresse tworzy ofertę pakietową "Polski" i "Echa Miasta"

Grupa wydawnicza Polskapresse wkrótce wprowadzi do oferty pakiet reklamowy obejmujący dziennik "Polska" oraz bezpłatną gazetę "Echo Miasta", wydawaną przez Media4mat...

Kraj, 28 stycznia 2009

"Polska" bez kolejnego dodatku magazynowego

Polskapresse rezygnuje z wydawania poniedziałkowego dodatku "Męska Rzecz" dołączanego do "Polski". Według komunikatu zarządu z powodu kryzysu rynek reklamy dla...

Przetargi, 15 stycznia 2009

Polskapresse ruszyła z przetargiem na obsługę reklamową "Polski"

Grupa Polskapresse, wydawca "Polski", rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową tego dziennika. Nie wiadomo, jakie agencje zostały zaproszone do konkursu. Kampanię...