W zespole brokera radiowo-kinowego Agory nastąpią zmiany.
Zarząd będzie dwuosobowy i tworzyć go będą: Tomasz Niski, prezes, i Bogusław Kaczmarek, wiceprezes, dyrektor marketingu i sprzedaży B2C.
Działania będą prowadzone w internetowych serwisach tematycznych.
Agencja Informacyjna Polskapresse będzie też świadczyć usługi klientom zewnętrznym.
Polskapresse i Media Regionalne mają nowego partnera do sprzedaży reklam w kanale mobilnym.
Wydawca zaznacza, że pracownicy drukarni uzyskają pakiet działań osłonowych wykraczający poza standardowe regulacje kodeksu pracy.
W roli naczelnego "Polski Kuriera Lubelskiego" zastąpi go Sylwia Szewc.
Cena tygodnika wyniesie 2,90 zł.
Były menedżer Polskapresse dołączył do firmy specjalizującej się w reklamie mobilnej.
Awansowała Joanna Szefler - przejmie obowiązki Radosława Gołąba, który rozstaje się z firmą.
Z firmą Make Sense Media rozstaje się dyrektor sprzedaży.
Reklamy promują ofertę dostaw prądu i paliwa gazowego dla domu.
Przejmie funkcję Małgorzatę Borzych, która obejmie stanowisko zastępcy.
Z biurem reklamy wydawnictwa rozstał się z jeden z najbardziej doświadczonych menedżerów.
Wydawca powiększył zespół pionu internet.
Razem to 19 tytułów płatnych i 4 bezpłatne w skali kraju oraz 88 serwisów WWW.
Transakcja przejęcia Mediów Regionalnych przez Polskapresse może być sfinalizowana. Firmy wypełniły ostatni warunek - sprzedaży jednego z tytułów.
Były menedżer Mediów Regionalnych zyskuje większy zakres kompetencji.
Były szef sprzedaży korporacyjnej Polskapresse dołączył do Muratora.
Z wydawnictwem rozstał się Grzegorz Haftarczyk.
Wydawca zrezygnował z drukarni w Zielonej Górze.
Wydawca awansował menedżera na kierownika ds. koordynacji działań ponadregionalnych.
Zmiany na szczeblu dyrektorskim.
Sieć reklamowa wdrożyła technologię Netsprint Adserver.
Po roku pracy w Gemiusie do grupy powróciła Joanna Parczyńska.
Dotychczasowy dyrektor działu reklamy dzienników i magazynów Ringiera obejmuje stanowisko prezesa Polskapresse Oddział Prasa Krakowska.
Działania w mediach ruszyły pod hasłem "Upiekłam domowe ciasto".
Po ponad trzech latach z grupą medialną rozstał się dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej.
Joanna Pilcicka, wieloletnia prezes wydawnictwa, pozostanie w nim jako doradca zarządu.
Polskapresse ma rok na sprzedaż lubelskiej gazety. Tylko pod tym warunkiem może przejąć Media Regionalne.
Paweł Nowacki pokieruje wspólnym newsroomem "Dziennika Gazety Prawnej".
Rusza konkurs serwisu Dom.gratka.pl.
Wydawca m.in. "Men's Health" i "Auto Motor i Sport" ma nowego dyrektora działu sprzedaży.