M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polski Lek (firma)"

Kraj, 5 czerwca 2014

Faster & Better dla Maspeksu

Agencja obsłuży działania online dla marki MosKill.

Kraj, 3 października 2012

Plusssz Lady po raz pierwszy w kampanii rekomendacji

Informacja o produkcie ma dotrzeć do ponad 220 tys. konsumentek.

Kraj, 6 marca 2012

Maspex po udanym ub.r. planuje kolejne innowacje produktowe

Marketer zamierza też utrzymać dotychczasową aktywność reklamową.

Przetargi, 17 stycznia 2012

Atrakcyjna cena zakupu zdecydowała o wyborze ZOG-u

Maspex kontynuuje współpracę z agencją.

Przetargi, 16 stycznia 2012

ZOG dalej domem mediowym Maspeksu

Agencja obroniła obsługiwany przez wiele lat budżet.

Przetargi, 16 grudnia 2011

Maspex prowadzi przetarg strategiczno-reklamowy

Jednocześnie marketer przegląda oferty dotyczące planowania i zakupu mediów.

Kraj, 18 lutego 2011

Polski Lek planuje silne wsparcie produktu dla dzieci

Marketer wprowadził Plusssz Zizzz o smaku poziomkowym.

Kraj, 8 listopada 2010

Polski Lek z nowym szefem marketingu

Halina Nocoń wcześniej pracowała w Natur Produkt Zdrovit.

Kraj, 13 września 2010

Sól Emska odmieniona wróciła na rynek

Polski Lek odnowił opakowanie produktu i planuje jego wsparcie komunikacyjne.

Kraj, 13 września 2010

Finicotin radzi "Przestań rzucać palenie"

Change Integrated przygotowało kampanię reklamową dla jednej z marek Polskiego Leku.

Kraj, 27 sierpnia 2010

Łukasz Artecki odchodzi z Polskiego Leku

Wieloletni szef marketingu firmy wybrał inną niż dotychczasowa drogę rozwoju.

Kraj, 2 kwietnia 2010

Plusssz Active wyśle na Harvard University

Laureat konkursu Plusssz Active otrzyma stypendium na Harvardzie.

Kraj, 24 marca 2010

CPC zakończyło proces repozycjonowania; wkrótce rebranding

Firma doradztwa marketingowego Corporate Profiles Consulting (CPC) zakończyła proces repozycjonowania. Chce być postrzegana jako firma kreująca usługi na bazie tzw....

Kraj, 12 marca 2010

Polski Lek rusza z promocją oczyszczającego Plusssz Detox

Polski Lek rozpoczyna w najbliższy poniedziałek 15 marca kampanię reklamową wspierającą debiut rynkowy tabletek musujących Plusssz Detox mających wpływać na...

Kraj, 12 lutego 2010

Plusssz w przezroczystym opakowaniu

Firma farmaceutyczna Polski Lek zmienia opakowania i skład produktów witaminowych pod marką Plusssz. Jako pierwszy brand w kategorii produktów witaminowych...

Kraj, 28 stycznia 2010

Polski Lek we współpracy z Dragon Rouge kreuje nową markę

Firma Polski Lek tworzy nową markę suplementów diety dla mężczyzn. Produkty z brandem North właśnie trafiają na rynek. Pod marką...

Kraj, 21 kwietnia 2009

Harder & Harder autorem ambientowej akcji Plusssz Up

Agencja reklamowa Harder & Harder przygotowała dla spółki Polski Lek (grupa Maspex Wadowice) akcję ambientową związaną z wprowadzeniem na rynek...

Kraj, 20 kwietnia 2009

Agencja BuM zmienia nazwę na Bimers; Janusz Mazurczak opuszcza jej szeregi

Agencja BuM, założona siedem lat temu przez byłych dyrektorów agencji Grey - Marka Bimera i Janusza Mazurczaka - zmieniła nazwę...

Kraj, 9 kwietnia 2009

Finicotin - guma antynikotynowa w sprzedaży pozaaptecznej

Polski Lek, spółka należąca do Grupy Maspex Wadowice, wprowadziła na rynek markę gumy antynikotynowej Finicotin. Zdaniem producenta jest to pierwsza...

Kraj, 1 kwietnia 2009

Street art silnym elementem kampanii nowego napoju Plusssz Up

Ruszyła kampania reklamowa Plusssz Up, produktu z portfolio firmy Polski Lek, tworzącego nową kategorię na rynku (wstępnie o planach dotyczących...

Kraj, 27 lutego 2009

Monika Brodka ambasadorem napoju witaminowego Plusssz up

Polski Lek, producent farmaceutyków i parafarmaceutyków, wprowadza do sprzedaży napój pod nazwą Plusssz up - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Dział marketingu...

Kraj, 4 lutego 2009

Grzegorz Markowski przechodzi do Corporate Profiles Consulting

Do firmy Corporate Profiles Consulting (Grupa DDB), zajmującej się doradztwem strategicznym w marketingu i komunikacji, dołączają Aleksandra Jaworska-Surma oraz Grzegorz...

Kraj, 2 grudnia 2008

Corporate Profiles Consulting pracuje dla Polskiego Leku

Agencja Corporate Profiles Consulting, zajmująca się przygotowywaniem strategii marketingowych, rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną Polski Lek. Będzie pracować nad strategią...

Kraj, 5 listopada 2008

Just Health Club przygotował kampanię dla leków Schering-Plough

Just Health Club, dział agencji Just specjalizujący się w działaniach dla produktów farmaceutycznych i medycznych, przygotował kampanie dwóch preparatów z...

Kraj, 2 czerwca 2008

Jeż Jerzy w kontynuacji projektu dla marki Plusssz

Agencja reklamowa DDB i agencja interaktywna Tribal DDB przygotowały kontynuację działań dla marki Plusssz Active (producent Polski Lek) skierowane do...

Kraj, 4 lutego 2008

Jeż Jerzy bohaterem projektu komunikacyjnego marki Plusssz

Polski Lek, spółka należąca do Maspeksu Wadowice, uruchomiła dla marki preparatu witaminowego Plusssz Active serwis internetowy www.sesjanajezonaprzeszkodami.pl. Serwis jest internetowym...

Kraj, 14 kwietnia 2006

Saatchi & Saatchi po raz pierwszy dla Plusssza

Rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa preparatu Plusssz przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi. Celem kampanii jest wprowadzenie na rynek nowego...

Kraj, 2 sierpnia 2005

Maspex Wadowice został właścicielem marki Plusssz

Grupa Maspex Wadowice weszła w posiadanie 100 proc. akcji węgierskiej firmy Plusssz Vitamin Kft. Tym samym portfolio wadowickiej firmy poszerzyło...

Kraj, 27 czerwca 2005

Polki "typowe", "nowoczesne" i "konserwatywne" w raporcie o seksualności Polek

Polski Lek, producent preparatu Vamea wspomagającego funkcje seksualne u kobiet, opublikował wyniki "Raportu o życiu seksualnym Polek w XXI wieku"....

Kraj, 8 czerwca 2005

Libido Herbs wesprze reklamą preparat LibidoForte - w tym roku działania BtoB, w przyszłym konsumenckie

Firma Libido Herbs Poland wprowadziła na polski rynek ziołowy preparat wspomagający potencję LibidoForte. Preparat jest dostępny na rynku aptecznym bez...