M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polski Ogród (firma)"

Kraj, 16 września 2008

Andrzej Izraelski dyrektorem handlowym sieci detalicznej Lewiatan

Andrzej Izraelski objął stanowisko dyr. handlowego sieci sklepów detalicznych Lewiatan. Odpowiada za opracowanie i realizację strategii handlowej sieci liczącej w...

Kraj, 7 lipca 2008

Andrzej Izraelski, dyrektor ds. rozwoju Jutrzenki, opuszcza firmę

Andrzej Izraelski, dyr. rozwoju firmy Jutrzenka SA, odpowiedzialny m.in. za działania marketingowe i komunikacyjne Jutrzenki, Ziołopeksu oraz Helleny, odejdzie z...

Kraj, 24 stycznia 2008

Mirosław Graczyk nowym prezesem Polskiego Ogrodu, Zbigniew Ciaś rozstał się z firmą

Mirosław Graczyk, dotychczasowy wiceprezes ds. operacyjnych Hortex Holding SA, został nowym prezesem spółki zależnej Polski Ogród (zajmuje się produkcją, marketingiem...

Kraj, 2 stycznia 2008

Joanna Bujarska-Ciszek szefem marketingu CEDC

Joanna Bujarska-Ciszek została nowym dyrektorem marketingu Central European Distribution Corporation (CEDC), jednego z największych na rynku producentów, importerów i dystrybutorów...

Kraj, 17 grudnia 2007

Tomasz Patryn odpowiedzialny za trade marketing w Cadbury Wedel

Tomasz Patryn rozszerzył zakres swoich kompetencji w Cadbury Wedel i obecnie odpowiedzialny jest za trade marketing. Ostatnio był senior brand...

Kraj, 15 grudnia 2006

Tomasz Patryn senior brand managerem w Cadbury Wedel

Tomasz Patryn został senior brand managerem w dziale marketingu Cadbury Wedel. Odpowiada za cukierki, chałwę i sezamki. Ostatnio Patryn był...

Kraj, 11 grudnia 2006

Joanna Kowalik brand managerem w Polskim Ogrodzie

Joanna Kowalik została brand managerem w należącej do Hortex Holding firmie Polski Ogród zajmującej się produkcją i sprzedażą mrożonek. Zastąpiła...

Kraj, 3 listopada 2006

Andrzej Izraelski, wcześniej dyr. marketingu Polskiego Ogrodu, szefem rozwoju w Jutrzence  

Andrzej Izraelski został dyrektorem ds. rozwoju w firmie Jutrzenka SA. Poprzednio był związany ze spółką Polski Ogród, w której pełnił...

Kraj, 4 września 2006

Nowy podział zadań PR w Horteksie

Hortex Holding SA wprowadził zmiany w sposobie obsługi public relations. PR produktowy został powierzony agencji Sigma International (Poland), natomiast PR...

Kraj, 17 maja 2006

Andrzej Izraelski przestał być dyrektorem marketingu Polskiego Ogrodu

Andrzej Izraelski, dyrektor marketingu spółki Polski Ogród, rozstał się z firmą. Polski Ogród należy do Hortex Holding i zajmuje się...

Kraj, 2 lutego 2006

Agnieszka Barańska nowym dyrektorem marketingu Horteksu, a Izraelski - Polskiego Ogrodu

Agnieszka Barańska jest nowym dyrektorem marketingu Hortex Holding SA. Jej poprzednik Roman Rabantek odszedł z Horteksu w listopadzie ub.r. Barańska...

Kraj, 2 listopada 2005

Hortex znowu bez dyrektora marketingu, Rabantek odchodzi

Roman Rabantek, dyrektor marketingu Hortex Holding SA, odchodzi z firmy. W oświadczeniu przesłanym do naszej redakcji spółka wyjaśnia, że obecnie...

Kraj, 28 października 2005

Hortex zwiększy wydatki marketingowe, trzeci rok z rzędu rośnie sprzedaż i zysk

Hortex Holding SA w roku obrotowym 2004/2005 (czerwiec-maj) osiągnął wzrost przychodów ze sprzedaży o 80 mln zł - do kwoty...

Kraj, 12 października 2005

Dariusz Paprot odpowiada za marketing w zarządzie Hortex Holding

Dariusz Paprot, wiceprezes Hortex Holding, który do tej pory odpowiadał za finanse spółki, przejął też kompetencje i funkcje w zakresie...

Kraj, 9 września 2005

Bujarska-Ciszek zajmie się marketingiem brandów US Pharmacii na rynkach zagranicznych

Joanna Bujarska-Ciszek objęła stanowisko dyrektora marketingu eksportu w EU Pharmacii, firmie utworzonej w ramach struktur koncernu farmaceutycznego US Pharmacia. Będzie...