M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polskie Badania Czytelnictwa (firma)"

Kraj, 16 listopada 2015

Instytut Badań Outdooru w gronie Porozumienia Badaczy Mediów

Instytut jest w trakcie opracowywania wyników projektu badawczego Outdoor Track. Celem jest wprowadzenie standardu pomiaru widowni reklamy zewnętrznej.

Kraj, 23 stycznia 2015

PBC: Czytelnictwo "Tele Tygodnia" wyniosło 22,35 proc.

"Fakt", "Gazeta Wyborcza" i "Tele Tydzień" to tytuły najchętniej czytane w swoich kategoriach.

Kraj, 11 lipca 2014

Wydawcy chcą zmiany grupy rozliczeniowej o 10 lat

Grupa komercyjna, zdaniem wydawców, jest przeżytkiem w obecnych czasach.

Kraj, 21 maja 2014

IWP planuje jesienią pierwsze badania czytelnictwa

W okresie wakacyjnym Izba Wydawców Prasy zamierza przeprowadzić proces formalnoprawny zmian w badaniach czytelnictwa prasy.

Kraj, 23 kwietnia 2014

Szykują się zmiany w badaniach czytelnictwa prasy

Polskie Badania Czytelnictwa planują zmiany w metodologii i zakresie badań prasy.

Kraj, 10 lutego 2014

Andrzej Ryk szefem marketingu Gremi

Wydawca zatrudnił dawnego dyrektora marketingu Presspubliki.

Kraj, 16 września 2013

Im więcej Polacy kupują, tym więcej czytają

PBC analizuje aktywności konsumenckie czytelników prasy.

Kraj, 21 stycznia 2013

"W Sieci" deklaruje 120 tys. sprzedanych egzemplarzy

Wydawca tygodnika przedstawia wyniki dwóch pierwszych numerów.

Kraj, 10 listopada 2011

"Bravo" świętuje 20. urodziny

Z okazji jubileuszu magazyn jest wspierany konkursem konsumenckim.

Kraj, 10 lutego 2011

Marta Rybicka-Fijoł i Maja Strzałkowska-Kominiak w zespole IQS

Firma badawcza zdecydowała się zatrudnić nowych menedżerów w zespole badań ilościowych.

Kraj, 8 lutego 2011

PBC wybrało nowych członków rady nadzorczej

Polskie Badania Czytelnictwa mają dwóch nowych członków rady nadzorczej.

Kraj, 27 stycznia 2011

PBC testuje internetowe dotarcie do respondenta

Polskie Badania Czytelnictwa chcą dotrzeć do respondentów za pośrednictwem internetu.

Kraj, 20 stycznia 2011

Kubuj Strategia zatrudnia i poszerza portfolio

Firma doradztwa strategicznego Dariusza Kubuja i Katarzyny Staweckiej zrealizowała projekty m.in. na Litwie i w Luksemburgu.

Kraj, 26 sierpnia 2010

Góralska, Nowosielski i Kubuj autorami reklam promujących prasę

W ciągu najbliższych kilku dni ruszy kampania promująca zalety prasy jako medium reklamowego. W akcji wykorzystane zostaną odręcznie narysowane layouty przedstawicieli agencji, domu mediowego i stratega.

Artykuły weekendowe, 20 sierpnia 2010

Czas kupić komórkę

Łukasz Kawęcki, prezes Optizen Labs, ze zdziwieniem odnotowuje, ile to ostatnio przetoczyło się informacji o rozwiązaniach na komórki.

Kraj, 28 lipca 2010

Dippel i Zegier autorkami nowego logo PBC

Dwie graficzki przygotowały nowe logo dla Polskich Badań Czytelnictwa.

Kraj, 14 czerwca 2010

PBC wyda polskie wersje światowych raportów o innowacjach w prasie

PBC chce upowszechnić wiedzę o trendach na rynku wydawniczym.

Kraj, 30 listopada 2009

Czynajtis opuszcza radę nadzorczą PBC, Kozłowska-Walesiak i Nowak zasilają jej skład

Jacek Czynajtis, od niedawna członek rady nadzorczej w firmie ClickAd, złożył rezygnację z funkcji członka rady nadzorczej Polskich Badań Czytelnictwa....

Kraj, 14 września 2009

PBC wprowadza pakiety prasowe do przeglądarki danych

Polskie Badania Czytelnictwa wprowadziły nową funkcjonalność w przeglądarce danych, w której dystrybuowane są wyniki badania PBC. Ma ona na celu...

Kraj, 29 czerwca 2009

ZKDP i PBC mają nowych szefów

Podczas ostatniego zjazdu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wybrano nowe władze. Jerzego Karwelisa, dotychczasowego prezesa ZKDP, zastąpił Piotr Ludwicki z Muratora....

Kraj, 23 kwietnia 2009

Pijanowska i Bilewska zarządzają reklamą Springera w regionach; mniejsze wynagrodzenia w "Fakcie"

Beata Pijanowska i Patrycja Bilewska objęły stanowiska szefów regionalnych oddziałów biur reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska. Będą zarządzały strukturami...

Kraj, 5 września 2008

Marta Rybicka przeszła z Axel Springer do TNS OBOP

Do zespołu firmy badawczej TNS OBOP dołączyła Marta Rybicka, która objęła stanowisko head of technology research. Dotychczas pracowała w Axel...

Kraj, 21 sierpnia 2008

Media Regionalne zamierzają kupić "Gazetę Olsztyńską"

Grupa Media Regionalne należąca do brytyjskiego funduszu Mecom zamierza kupić "Gazetę Olsztyńską"/"Dziennik Elbląski", gazetę regionu warmińsko-mazurskiego. Umowa w tej sprawie...

Kraj, 30 czerwca 2008

Jan Zaremba nowym dyrektorem ds. realizacji badania w PBC

Jan Zaremba dołączy 1 lipca br. do zespołu spółki Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) i obejmie stanowisko dyr. ds. realizacji badania....

Kraj, 14 kwietnia 2008

Sławomir Nowak dyr. marketingu w "Gazecie Lubuskiej"

Sławomir Nowak objął stanowisko dyrektora marketingu w należącym do grupy Media Regionalne (fundusz Mecom) Wydawnictwie Lubpress, wydawcy dziennika regionalnego "Gazeta...

Kraj, 5 marca 2008

Off-line pracuje dla Initiative i Value Media

Off-line, nowy broker prasowy (o jego powstaniu pisaliśmy w DS "MMP" z 20 lutego br.), rozpoczął już współpracę z dwoma...

Kraj, 4 lutego 2008

Paweł Klimczewski odchodzi z Polskich Badań Czytelnictwa

Paweł Klimczewski, dyrektor ds. rozwoju badania, rozstanie się ze spółką Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) w końcu marca br. Jego dalsze...

Kraj, 26 czerwca 2007

"Dom & Wnętrze" z nową rubryką o designie aut osobowych

Miesięcznik "Dom & Wnętrze" (Edipresse Polska) wprowadza od najbliższego numeru, na rynku od 28 czerwca, nową rubrykę "Auto z klasą"...

Kraj, 11 czerwca 2007

PBC wzywa Springera do poprawienia prezentacji czytelnictwa "Faktu" w jego cenniku

Rada nadzorcza spółki Polskie Badania Czytelnictwa podjęła uchwałę w sprawie cennika dziennika "Fakt" (Axel Springer Polska) rozpowszechnianego przez jego wydawcę....

Kraj, 5 czerwca 2007

PBC zmniejszyły liczbę wskaźników czytelnictwa

Rada nadzorcza Polskich Badań Czytelnictwa (PBC) na wniosek zespołu metodologicznego zmniejszyła liczbę wskaźników czytelnictwa do trzech, co uwzględnia już aktualna...

Kraj, 26 marca 2007

Wydawcy będą przesyłać uwagi dotyczące struktury finansowania PBC

W ciągu najbliższego tygodnia Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) zamierza przesłać do wydawców prasy propozycje nowej struktury własnościowej spółki Polskie...

Kraj, 12 lutego 2007

Rada nadzorcza PBC uznaje prezentację "Dziennika" za niepoprawną

Rada nadzorcza Polskich Badań Czytelnictwa (PBC) uznała, że w prezentacji pt.: "Serwis informacyjny Dziennika" (opublikowanej w styczniu br.) w sposób...

Kraj, 26 maja 2006

Fala marcowa PBC zrealizowana po raz pierwszy techniką CAPI

Po raz pierwszy badanie czytelnictwa zostało zrealizowane w technice wspomaganej komputerowo (CAPI). Spółka Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) dysponuje już wynikami...

Kraj, 19 kwietnia 2006

Rafał Sękowski będzie w Orkli specjalistą ds. badań i rozwoju

Rafał Sękowski przechodzi do spółki Orkla Press Polska z wydawnictwa Marquard Media Polska. Od początku maja obejmie w Orkli stanowisko...

Kraj, 20 marca 2006

Polskie Badania Czytelnictwa zrealizowały pierwszy etap zmian w badaniu

Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) zrealizowały pierwszy etap zmian w prowadzonych analizach. W pierwszej w tym roku fali badania zastosowano całkowicie...

Kraj, 11 stycznia 2006

Styczniowe badania PBC zostaną przeprowadzone metodą PAPI na losowej i większej próbie

Styczniowe badania czytelnictwa prasy realizowane przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa zostaną przeprowadzone dotychczasową metodą PAPI (Paper...

Kraj, 6 stycznia 2006

PBC zamroziło progi finansowania badań czytelnictwa w nowej formule

Rada nadzorcza Polskich Badań Czytelnictwa (PBC) podjęła uchwałę zamrażającą progi finansowania badania czytelnictwa prasy PBC w nowej formule. Oznacza ona,...

Kraj, 15 grudnia 2005

Zjazd ZKDP uchwalił prowizorium budżetu PBC oraz zmiany w regulaminie ZKDP

Na wczorajszym zjeździe ZKDP uchwalono prowizorium budżetowe Polskich Badań Czytelnictwa na przyszły rok. Według założeń budżet PBC ma wynieść około...

Kraj, 14 grudnia 2005

11 wydawców domaga się równorzędnego traktowania przy finansowaniu PBC

Grupa 11 wydawców wystosowała do zarządu Polskich Badań Czytelnictwa list, w którym deklarują chęć przystąpienia do badań prasy, jednak na...

Kraj, 30 listopada 2005

Millward Brown SMG/KRC będzie nadal prowadzić badania czytelnictwa PBC

Spółka Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) zakończyła przetarg na instytut badawczy, który będzie prowadził badania czytelnictwa prasy. Rada nadzorcza firmy podjęła...

Kraj, 21 listopada 2005

Niezależne Badania Czytelnictwa Prasy prezentują wyniki "Poznaj świat"

Serwis internetowy Niezależnych Badań Czytelnictwa Prasy (NBCP) wzbogacił się o czwarty tytuł. Jest to miesięcznik "Poznaj świat" (Wydawnictwo Bernardinum). W...

Kraj, 21 listopada 2005

Wydawcy odrzucają model finansowania PBC autorstwa Marquarda, który przygotuje drugi projekt

Decyzją dużych wydawnictw został odrzucony projekt finansowania nowych Polskich Badań Czytelnictwa (PBC) przygotowany przez Marquard Media Polska. Na spotkaniu wydawców...

Kraj, 25 października 2005

Rusza kampania internetowa promująca prasę jako skuteczne medium reklamowe

Kampania internetowa promująca prasę jako skuteczne medium reklamowe pod hasłem "Poznaj prasę!" ruszy jutro z inicjatywy komisji ds. promocji prasy...

Kraj, 18 października 2005

Prasa regionalna przygotowuje się do debiutów nowych dzienników ogólnopolskich

- Ostrożnie, z rozwagą, ale bez obaw podchodzi Dom Prasy Regionalnej "Mediatak" do zapowiadanych projektów dzienników ogólnopolskich - mówi Jacek...

Kraj, 10 października 2005

Orkla ma 100 proc. w R-press, spółce wydającej "Nowiny" na Podkarpaciu

Do 100 proc. wzrosły udziały Orkli Press Polska w spółce R-press, wydawcy dziennika "Gazeta Codzienna Nowiny" ukazującego się w województwie...

Kraj, 25 sierpnia 2005

Nowy model finansowania badań czytelnictwa PBC budzi wątpliwości małych wydawców

Spółka Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) opracowała założenia badania PBC 2006. Istotna proponowana zmiana dotyczy sposobu finansowania badania. Każdy wydawca występujący...

Kraj, 28 czerwca 2005

Zjazd ZKDP wybiera ponownie Izabellę Jabłońską na stanowisko prezesa PBC

Izabella Jabłońska decyzją zjazdu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) ponownie została wybrana na stanowisko prezesa zarządu spółki Polskie Badania Czytelnictwa...

Kraj, 25 kwietnia 2005

Nowa forma dystrybucji danych PBC poprzez internetowy protokół FTP

Dane Polskich Badań Czytelnictwa (PBC) można odbierać w udogodniony sposób poprzez internetowy protokół FTP. Każdego miesiąca wszyscy subskrybenci PBC będą...

Kraj, 29 marca 2005

Trzebiatowski rezygnuje z funkcji prezesa ZKDP. Podział kompetencji w komisji ds. reorganizacji PBC

Marek Trzebiatowski zrezygnował z funkcji prezesa i członka zarządu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP). Powodem decyzji, jak przekazał, jest brak...

Kraj, 29 marca 2005

Powstanie Centrum Wiedzy - wspólny wortal ZKDP i PBC na temat prasy

Trwają prace nad stworzeniem Centrum Wiedzy na temat prasy - wspólnego marketingowo-komunikacyjnego wortalu tematycznego Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) i...