M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polskie Badania Outdooru (firma)"

Kraj, 8 listopada 2013

Waldemar Kruk doradcą AMS

Firma reklamy zewnętrznej podjęła współpracę z firmą Insight Pro.

Kraj, 6 lutego 2012

Sprostowanie: Nie wiadomo, kto się zajmie standardem badań outdooru

Firmy reklamy zewnętrznej utrzymują, że nie wybrały firmy badawczej, z którą mają współpracować przy pomiarach. Sprostowanie w tej sprawie nadesłał Waldemar Kruk ze spółki Polskie Badania Outdooru.

Kraj, 21 czerwca 2011

Inicjatorzy projektu badawczego OOH złożą wniosek do Komisji Europejskiej

Stroer, AMS i Clear Channel pracują nad treścią wniosku, który ma zostać złożony w kontekście przepisów antymonopolowych. Chodzi o uzyskanie zgody na założenie joint venture w Polsce, które zajmie się badaniami efektywności reklamy zewnętrznej.

Kraj, 25 marca 2011

Marcin Grabowski znów odpowiada za badania w AMS

Po ponad dekadzie wraca do spółki i obejmuje stanowisko pełnomocnika zarządu ds. badań.

Kraj, 22 marca 2011

PBO i Stroer rozmawiają o nowej spółce badawczej

Jak bumerang wraca po raz kolejny idea wprowadzenia standardu badawczego na rynku out-of-home. Wśród firm, które miałyby go realizować, wymienia się m.in. Ipsos i Cuendę. Ta ostatnia bierze udział w podobnym projekcie w Hiszpanii.

Kraj, 24 września 2009

AMS chce badań; przyjrzy się także Postarowi

AMS, największa firma na rynku reklamy zewnętrznej, deklaruje poparcie dla idei wprowadzenia standardu badawczego outdooru i przychyla się do zaprezentowania...

Kraj, 5 grudnia 2006

Simon Cooper zrealizował audyt PBO i Oskara, rozmowy o standardzie wchodzą w kolejną fazę

Simon Cooper przeprowadził audyt dostępnych na polskim rynku projektów badań reklamy zewnętrznej - PBO i Oskar. Wkrótce dojdzie do spotkania...

Kraj, 21 grudnia 2005

Stroer i PBO rozpoczęły wstępne rozmowy o standardzie badawczym

Firmy reklamy zewnętrznej Stroer oraz AMS i Clear Channel Poland (udziałowcy spółki Polskie Badania Outdooru, wśród których jest także firma...

Kraj, 18 listopada 2005

Urs Zeier doradza polskiej branży outdoor utworzenie Joint Industry Committee

Urs Zeier, research consultant firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Outdoor, uważa, że pierwszym etapem w pracach nad standardem badań skuteczności...

Kraj, 28 października 2005

Ströer chce stworzyć lobby, które wymusi standard badawczy na rynku; spekuluje, że Agorze nie zależy na outdoorze jako medium

Firma reklamy zewnętrznej Ströer zdecydowanie opowiada się za wprowadzeniem metodologii badawczej Postar Plus jako standardu pomiaru efektywności reklamy zewnętrznej na...

Kraj, 26 października 2005

PBO i Ströer szukają szans na powołanie do życia standardu badawczego

Udziałowcy spółki Polskie Badania Outdooru (firmy reklamy zewnętrznej AMS i Clear Channel Poland oraz firma badawcza Millward Brown SMG/KRC) oraz...

Kraj, 31 maja 2005

Realizacja badań outdooru Postar+ miałaby kosztować 0,5 mln euro

Firma reklamy zewnętrznej Ströer optuje za wprowadzeniem standardu badawczego skuteczności outdooru o nazwie Postar+. - Produkt ten ma wszystkie zalety...

Kraj, 26 kwietnia 2005

Synergy Marketing Partners wchodzi na rynek czeski

Firma Synergy Marketing Partners (Nova Communications Group) otworzyła biuro w Pradze. Synergy od 3 lat prowadzi w Polsce outsourcing działu...

Kraj, 21 kwietnia 2005

Członkowie IGRZ mogą wrócić do prac nad standardem badań outdooru

Członkowie Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) prawdopodobnie podejmą kolejną próbę stworzenia standardu badań efektywności outdooru. - Nic nie jest przesądzone,...

Kraj, 28 lutego 2005

SMG/KRC ma 20 proc. udziałów PBO

Spółka Cavendish, właściciel instytutu badawczego SMG/KRC Millward Brown Co., kupiła 20 proc. udziałów spółki Polskie Badania Outdooru (PBO). Wartości transakcji...

Kraj, 27 grudnia 2004

SMG/KRC ma zostać udziałowcem w Polskich Badaniach Outdooru

Firma badawcza SMG/KRC Millward Brown Co. zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami ma zostać udziałowcem w spółce Polskie Badania Outdooru, która zajmuje...

Kraj, 23 grudnia 2004

Polskie Badania Outdooru rozpoczną analizy nośników citylight poster

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO), której udziałowcami są dwie firmy reklamy zewnętrznej AMS SA i Clear Channel Poland, ukończyła prace...

Kraj, 16 września 2004

AMS wprowadza nowe narzędzie do planowania kampanii outdoorowych

AMS SA, firma reklamy zewnętrznej należąca do Agory SA, wprowadziła nowe narzędzie do planowania kampanii outdoorowych. Jak powiedziała Grażyna Gołębiowska,...

Kraj, 27 sierpnia 2004

Polskie Badania Outdooru rozpoczną współpracę z firmą Synergy

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) rozstrzygnęła konkurs, którego celem było nawiązanie współpracy z firmą zewnętrzną w zakresie doradztwa strategicznego. Wygrała...

Kraj, 20 lipca 2004

Polskie Badania Outdooru rozważają opcję współpracy z firmą doradczą

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) rozważa opcję nawiązania współpracy z firmą doradztwa strategicznego. Chodzi o opracowanie założeń strategicznych i pozycjonowania...

Kraj, 7 lipca 2004

Synergy poszerza ofertę i stara się pozyskać nowych klientów

Synergy Marketing Partners po wprowadzeniu na rynek nowej usługi Brand Event Analysis (polegającej na wszechstronnej analizie marki pod kątem wykorzystania...

Przetargi, 7 lipca 2004

Polskie Badania Outdooru poszukuje firmy do obsługi strategicznej

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) rozpisała konkurs, którego celem jest nawiązanie współpracy z firmą zewnętrzną w zakresie strategii. Brief konkursowy...

Kraj, 16 czerwca 2004

PBO zakończyły pierwszy etap badań Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) zakończyła pierwszy etap badań opisujących natężenie ruchu w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym (GOP). Na przełomie kwietnia...

Kraj, 14 kwietnia 2004

PBO finalizuje prace nad projektem badawczym sieci citylight poster

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO), której udziałowcami są dwie firmy reklamy zewnętrznej - AMS SA i Clear Channel Poland, uzgodniła...

Kraj, 6 kwietnia 2004

Polskie Badania Outdooru uruchomiły Platformę Autoryzacyjną

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) uruchomiła wczoraj Platformę Autoryzacyjną. Szczegółowe założenia projektu badawczego PBO opisywaliśmy już w DS "MMP" 12...

Kraj, 12 marca 2004

PBO przedstawia założenia projektu badawczego i liczy na przyłączenie się innych firm outdoorowych

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) przedstawiła szczegóły dotyczące jej projektu badawczego. PBO powstała w lutym i jej udziałowcami są firmy...

Kraj, 25 lutego 2004

AMS SA i Clear Channel Poland utworzyły Polskie Badania Outdooru

Udziałowcami nowo utworzonej spółki Polskie Badania Outdooru (PBO) zostały dwie firmy reklamy zewnętrznej AMS SA i Clear Channel Poland. AMS...

Kraj, 24 lutego 2004

AMS SA i Clear Channel Poland utworzyły Polskie Badania Outdooru

Udziałowcami nowo utworzonej spółki Polskie Badania Outdooru (PBO) zostały dwie firmy reklamy zewnętrznej AMS SA i Clear Channel Poland. AMS...

Kraj, 18 lutego 2004

Clear Channel Poland zamierza zainwestować w 2004 r. ok. 12 mln zł

Plany inwestycyjne firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP) na rok 2004 r. przewidują wydatki rzędu 12 mln zł. "Budżet...

Kraj, 6 stycznia 2004

Przyszli udziałowcy Polskich Badań Outdooru czekają na zgodę UOKiK

Przyszli udziałowcy formującej się spółki Polskie Badania Outdooru (PBO) złożyli wniosek o wyrażenie zgody na jej powstanie do Urzędu Ochrony...

Kraj, 2 grudnia 2003

Ströer zarzuca firmom konkurencyjnym blokowanie rozwoju w Polsce

Według firmy reklamy zewnętrznej Ströer fiasko fuzji badań efektywności tego medium metodą Oscar i analiz spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej...