M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (firma)"

Kraj, 25 marca 2011

Marcin Grabowski znów odpowiada za badania w AMS

Po ponad dekadzie wraca do spółki i obejmuje stanowisko pełnomocnika zarządu ds. badań.

Kraj, 22 września 2008

Byli menedżerowie AMS rozwijają firmę Atvertin

Maciej Dziewolski i Przemysław Fic, wieloletni menedżerowie firmy reklamy zewnętrznej AMS SA w latach 90., rozwijają działalność spółki Atvertin, która...

Kraj, 14 kwietnia 2004

PBO finalizuje prace nad projektem badawczym sieci citylight poster

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO), której udziałowcami są dwie firmy reklamy zewnętrznej - AMS SA i Clear Channel Poland, uzgodniła...

Kraj, 12 marca 2004

PBO przedstawia założenia projektu badawczego i liczy na przyłączenie się innych firm outdoorowych

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) przedstawiła szczegóły dotyczące jej projektu badawczego. PBO powstała w lutym i jej udziałowcami są firmy...

Kraj, 25 lutego 2004

AMS SA i Clear Channel Poland utworzyły Polskie Badania Outdooru

Udziałowcami nowo utworzonej spółki Polskie Badania Outdooru (PBO) zostały dwie firmy reklamy zewnętrznej AMS SA i Clear Channel Poland. AMS...

Kraj, 24 lutego 2004

AMS SA i Clear Channel Poland utworzyły Polskie Badania Outdooru

Udziałowcami nowo utworzonej spółki Polskie Badania Outdooru (PBO) zostały dwie firmy reklamy zewnętrznej AMS SA i Clear Channel Poland. AMS...

Kraj, 6 stycznia 2004

Przyszli udziałowcy Polskich Badań Outdooru czekają na zgodę UOKiK

Przyszli udziałowcy formującej się spółki Polskie Badania Outdooru (PBO) złożyli wniosek o wyrażenie zgody na jej powstanie do Urzędu Ochrony...

Kraj, 2 grudnia 2003

Ströer zarzuca firmom konkurencyjnym blokowanie rozwoju w Polsce

Według firmy reklamy zewnętrznej Ströer fiasko fuzji badań efektywności tego medium metodą Oscar i analiz spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej...

Kraj, 29 października 2003

PBRZ finalizuje prace nad wdrożeniem standardu badań outdooru

Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) prawdopodobnie w listopadzie br. zakończy prace nad wspólnym projektem badań efektywności reklamy zewnętrznej. Waldemar...

Kraj, 28 października 2003

Grabowski został dyrektorem zarządzającym w Media Concept

Marcin Grabowski objął funkcję dyrektora zarządzającego domu mediowego Media Concept. Jest to nowo utworzone stanowisko w firmie. Grabowski ma w...

Kraj, 28 października 2003

Grabowski został dyrektorem zarządzającym w Media Concept

Marcin Grabowski objął funkcję dyrektora zarządzającego domu mediowego Media Concept. Jest to nowo utworzone stanowisko w firmie. Grabowski ma w...

Kraj, 14 sierpnia 2003

PBRZ zakończył wstępną fazę fuzji badań efektywności outdooru

Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) zakończyła wstępną fazę fuzji badań efektywności reklamy outdoorowej. Analizie poddano wyniki, jakie uzyskano we...

Kraj, 24 czerwca 2003

Analitycy podjęli pierwsze próby stworzenia standardu badań outdooru

Przedstawiciele firmy badawczej SMG/KRC Millward Brown Company, spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) oraz firmy reklamy zewnętrznej Ströer podjęli pierwsze...

Kraj, 30 maja 2003

Waldemar Kruk został prezesem Polskich Badań Reklamy Zewnętrznej

Rada nadzorcza spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) powołała na stanowisko prezesa zarządu Waldemara Kruka (o jego kandydaturze pisaliśmy w...

Kraj, 23 maja 2003

Waldemar Kruk kandyduje na stanowisko prezesa zarządu PBRZ

Waldemar Kruk, który od kwietnia br. pełni funkcję dyr. generalnego w spółce Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ), jest kandydatem do...

Kraj, 22 maja 2003

Instytut badawczy ma zostać udziałowcem spółki badającej outdoor

W nowej spółce, która ma zostać powołana w celu wprowadzenia na rynek standardu badań efektywności badań reklamy zewnętrznej, udziałowcem ma...

Kraj, 5 maja 2003

Grupa Ströer i AMS SA porozumiały się w sprawie standardu badań

Dwie największe firmy reklamy zewnętrznej Grupa Ströer i AMS SA podpisały list intencyjny w sprawie stworzenia standardu badań efektywności reklamy...

Kraj, 8 kwietnia 2003

Firmy reklamy zewnętrznej bliskie porozumienia w sprawie badań

Firmy reklamy zewnętrznej skupione w spółce Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) są bliskie zawarcia porozumienia w sprawie utworzenia wspólnej platformy...

Kraj, 5 lutego 2003

Marcin Grabowski chce zrezygnować z funkcji prezesa PBRZ

Marcin Grabowski złożył wymówienie umowy o pracę na stanowisku prezesa zarządu spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) zajmującej się badaniami...

Kraj, 4 lutego 2003

Clear Channel Poland sfinalizowała przejęcie nośników clp od Ströera

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP) sfinalizowała umowę o zakupie nośników typu citylight poster (clp - podświetlane gabloty o...

Kraj, 17 stycznia 2003

AMS SA zamierza wprowadzić do oferty wyniki badań PBRZ

Do końca pierwszego kwartału 2003 r. zarząd firmy reklamy zewnętrznej AMS SA należącej do koncernu medialnego Agora SA zamierza podjąć...

Kraj, 30 września 2002

Ströer forsuje swój produkt badawczy jako standard na rynku

Firma reklamy zewnetrznej Ströer out of home media zamierza podjąć wysiłki, których celem ma być uczynienie z prowadzonych badań efektywności...

Kraj, 25 września 2002

PBRZ czeka na decyzje współudziałowców spółki w sprawie badań

Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ), która zajmuje się wprowadzeniem na rynek analiz efektywności reklamy zewnętrznej, wstrzymuje decyzję o prezentacji...

Kraj, 26 lipca 2002

Sprostowanie

Do wczorajszej informacji o przebiegu prac spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej wkradł się błąd. Zarówno badania efektywności reklamy zewnętrznej, jak...

Kraj, 25 lipca 2002

PBRZ uzależnia prezentację badań od wyboru nowych władz AMS SA

Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) zwleka z prezentacją wyników badań efektywności tego medium z powodu trwających zmian własnościowych w...

Kraj, 17 maja 2002

PBRZ przygotowuje się do prezentacji produktu badawczego

Najprawdopodobniej na przełomie lipca i sierpnia br. spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) zaprezentuje wyniki badań jakościowych tego medium oraz...

Kraj, 29 kwietnia 2002

PBRZ podejmą współpracę z firmą monitoringową Media Watch

Rada nadzorcza spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) podjęła uchwałę dotyczącą ustalania średnich cen sprzedaży nośników reklamy zewnętrznej na potrzeby...

Kraj, 28 marca 2002

Firmy reklamy zewnętrznej porządkują sieci billboardów

Czterech największych operatorów sieci klasycznych tablic reklamowych (format 5,04x2,38 m) podjęło wspólną decyzję o realizacji planu podniesienia ich jakości. Celem...

Kraj, 21 marca 2002

Deutsche Städte Medien chce sprzedać udziały w Europlakat Polska

Większościowy udziałowiec firmy reklamy zewnętrznej Europlakat Polska - niemiecki inwestor Deutsche Städte Medien (DSM) - zdecydował się na wystawienie swoich...

Kraj, 6 grudnia 2001

Grupa Stroer zamierza zainwestować w badania reklamy zewnętrznej 3 mln zł

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Stroer zamierza zainwestować w badania ilościowe i jakościowe sieci nośników tego medium kwotę ok. 3 mln...

Kraj, 11 października 2001

AMS SA WDROŻYŁ SYSTEM SPRZEDAŻY NOŚNIKÓW ONLINE

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA zakończyła proces wdrażania oprogramowania systemu informatycznego służącego do obsługi kampanii reklamowych w tym medium. System...

Kraj, 20 września 2001

EUROPLAKAT POLSKA PRZYSTĘPUJE DO SPÓŁKI POLSKIE BADANIA REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ

Firma reklamy zewnętrznej Europlakat Polska objęła 12,7 proc. udziałów w spółce Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ). Jednocześnie w skład jej...

Kraj, 14 lutego 2001

PBRZ WYDAŁO NA BADANIA 1,5 MLN ZŁ

Projekt badań jakościowych reklamy zewnętrznej pochłonął do tej pory 1,5 mln zł (w sumie ich koszt jest szacowany na 5...