M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo (firma)"

Przetargi, 30 maja 2014

Ponownie przetarg PGNiG na planowanie i zakup mediów

Po kilku miesiącach firma wraca do przetargu na obsługę mediową.

Przetargi, 17 marca 2014

PGNiG potwierdza unieważnienie przatargu na media

Firma nie podaje jednak powodu podjęcia takiej decyzji.

Przetargi, 13 marca 2014

PGNiG unieważnia przetarg na media

Po kilku miesiącach koncern zaprzestał prowadzenia dalszych procedur przetargowych.

Kraj, 17 stycznia 2013

Paralotna dla PGNiG

Sponsor reprezentacji Polski w piłce ręcznej przy mistrzostwach świata.

Przetargi, 13 maja 2009

Kolman Advertising na dwa lata z PGNiG

Agencja Kolman Advertising zwyciężyła w przetargu organizowanym przez Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo (PGNiG). Podpisana umowa dotyczy dwuletniej współpracy w...

Kraj, 30 czerwca 2008

PGNiG w kampanii promuje odpowiedzialne zachowania nad wodą

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo w rozpoczętej właśnie ogólnopolskiej kampanii "PGNiG Bezpieczne Mazury" informuje o bezpieczeństwie i odpowiedzialnym zachowaniu na...

Przetargi, 13 sierpnia 2007

Perspektywa obsłuży projekt PGNiG

Studio Architektury Marki Perspektywa wygrało przetarg na obsługę projektu wizerunkowego dla Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa SA (PGNiG), który stanowi...

Kraj, 29 czerwca 2007

Małgorzata Polkowska rzecznikiem prasowym Gaz-System

Małgorzata Polkowska objęła stanowisko rzecznika prasowego Operatora Gazociągów Przesyłowych "Gaz-System". To nowa funkcja w strukturach firmy. Do zadań Polkowskiej należą:...

Kraj, 28 czerwca 2007

Media Group wygrał przetarg mediowy PGNiG, kreację zrobi Opus B

Media Group wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego spółki Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo. Zaplanuje i kupi media do wakacyjnej...

Przetargi, 6 września 2006

De Facto wygrała w przetargu eventowym PGNiG

Agencja reklamowa De Facto wygrała przetarg na obsługę imprezy z okazji 10-lecia spółki akcyjnej Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo (PGNiG)....

Przetargi, 9 sierpnia 2006

PGNiG zaprosiło 8 agencji reklamowych i 12 eventowych - wkrótce rozstrzygnięcia trzech przetargów

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA w ciągu trzech najbliższych tygodni wybierze dwie agencje reklamowe - jedną do obsługi produktów...

Kraj, 28 czerwca 2006

PGNiG wyda kilka milionów na sponsoring do końca 2006, Agnieszka Chojecka specjalistą ds. sponsoringu

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo do końca 2006 roku przeznaczy kilka milionów złotych na działania sponsoringowe. W departamencie marketingu rozpoczyna...

Kraj, 19 czerwca 2006

Tomasz Fill dyr. departamentu komunikacji i rzecznikiem PGNiG

Tomasz Fill objął stanowisko dyrektora departamentu komunikacji i relacji inwestorskich w centrali Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa SA (PGNiG SA)....

Przetargi, 19 czerwca 2006

PGNiG planuje trzy przetargi reklamowe, Paweł Janas kierownikiem działu ofert produktowych

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA rozpisze trzy przetargi reklamowe. Planuje wybór agencji do kampanii trzech produktów. Najbliższy przetarg ruszy...

Kraj, 18 maja 2006

Robert Bujok zastępcą dyrektora marketingu Heyah w PTC

Robert Bujok został zastępcą dyrektora działu marketingu Heyah w Polskiej Telefonii Cyfrowej. Zajmie się sprawami operacyjnymi i koordynacją pracy zespołu....

Kraj, 25 kwietnia 2006

Stanisław Plakwicz będzie dyrektorem marketingu PGNiG

Stanisław Plakwicz obejmie w maju br. stanowisko dyrektora departamentu marketingu spółki Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (PGNiG). Departament marketingu...

Przetargi, 24 kwietnia 2006

Mazowiecka Spółka "Gazownictwo" prowadzi przetarg reklamowy

Mazowiecka Spółka "Gazownictwo" z grupy kapitałowej Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa (PGNiG) prowadzi przetarg reklamowy. Zaproszenia do przetargu otrzymało dziesięć...

Przetargi, 21 kwietnia 2006

PGNiG prowadzi przetarg na kompleksową obsługę PR

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo (PGNiG) prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji do realizacji kompleksowych działań public relations. Małgorzata...

Kraj, 24 listopada 2005

PGNiG zmieni nazwę korporacyjną i planuje przetarg

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (PGNiG SA) w ciągu dwóch-trzech lat zamierza wprowadzić nową nazwę korporacyjną. Propozycje nazw przedstawiła...

Kraj, 19 września 2005

Galposter wprowadza oznakowanie paliw marki Verva w sieci PKN Orlen

Firma Galposter otrzymała zlecenie z PKN Orlen SA na realizację kompletnego oznakowania stacji związanego z nowym produktem koncernu. Zamówienie obejmuje...

Kraj, 15 września 2005

Mediaedge:cia zakończył restrukturyzację po sukcesach new business

Mediaedge:cia zakończył rozbudowę i restrukturyzację zespołu związaną z dynamicznym rozwojem firmy po paśmie zwycięstw nowobiznesowych. W trzech kwartałach br. agencja...

Przetargi, 1 sierpnia 2005

PGNiG szuka agencji, która przygotuje projekt kalendarzy

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo (PGNiG) ogłosiło przetarg na projekt i produkcję kalendarzy firmowych na 2006 rok (ścienny, kieszonkowy, zeszytowy...

Kraj, 5 kwietnia 2005

4 mln zł wyda PGNiG na kampanię związaną z debiutem giełdowym

Blisko 4 mln zł chce wydać Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (PGNiG) na działania wizerunkowo-informacyjne w mediach związane z...

Kraj, 23 marca 2005

PGNiG SA rozpoczyna proces wdrażania nowej marki korporacyjnej, przetarg reklamowy wciąż trwa

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (PGNiG SA), przygotowując się do czerwcowego debiutu na Giełdzie Papierów Wartościowych, zmienia znak graficzny...

Przetargi, 26 października 2004

Przetarg organizowany przez PGNiG SA w martwym punkcie

Nie wiadomo, czy przetarg zorganizowany przez Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA, dotyczący przygotowania i przeprowadzenia kampanii reklamowej wprowadzającej nową...

Kraj, 28 września 2004

TBWA/PR współpracuje z Otwartym Rynkiem Elektronicznym

Agencja TBWA/PR rozpoczyna współpracę z Otwartym Rynkiem Elektronicznym SA (ORE), operatorem platformy handlu elektronicznego Marketplanet. Współpraca z TBWA/PR obejmuje działania...

Kraj, 22 września 2004

PGNiG zamierza rozstrzygnąć przetarg reklamowy w październiku br.

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (PGNiG) w ciągu najbliższego miesiąca ma ogłosić zwycięzcę przetargu dotyczącego przygotowania i przeprowadzenia kampanii...

Przetargi, 23 sierpnia 2004

PGNiG zaprasza agencje i domy mediowe do przetargu

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (PGNiG) zaprosiło agencje reklamowe i domy mediowe do składania wniosków o dopuszczenie do udziału...

Przetargi, 19 lipca 2004

Koncern PGNiG planuje rozpisanie przetargu reklamowego

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (PGNiG) planuje kampanię reklamową swojej marki. W najbliższym czasie rozpocznie wybór agencji reklamowej i...

Kraj, 1 kwietnia 2004

The Conference Board rezygnuje z badań kondycji polskiego marketingu

Polska Rada Dyrektorów Marketingu działająca w ramach organizacji The Conference Board zrezygnowała z przeprowadzenia analiz kondycji polskich menedżerów zajmujących się...

Kraj, 26 stycznia 2004

Mediaedge:cia zwiększył obroty netto o 6-7 proc. w 2003 r.

Dom mediowy Mediaedge:cia zwiększył w 2003 r. obroty netto o 6-7 proc. w stosunku do 2002 r. "To był dobry...

Kraj, 26 stycznia 2004

Mediaedge:cia zwiększył obroty netto o 6-7 proc. w 2003 r.

Dom mediowy Mediaedge:cia zwiększył w 2003 r. obroty netto o 6-7 proc. w stosunku do 2002 r. "To był dobry...

Kraj, 22 stycznia 2004

The Conference Board ma badać stan branży marketingowej w Polsce

Polska Rada Dyrektorów Marketingu działająca w ramach organizacji The Conference Board planuje przeprowadzenie analiz kondycji polskich menedżerów zajmujących się marketingiem....

Kraj, 16 grudnia 2003

PGNiG ruszyło z kampanią gazu ziemnego, w przyszłym roku na reklamę przeznaczy 14 mln zł

Wczoraj rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa SA (PGNiG SA) promująca markę Gaz Ziemny pod hasłem...

Przetargi, 29 października 2003

Mediaedge:cia wygrał w przetargu mediowym PGNiG

Koncern Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo (PGNiG) wybrał do obsługi kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek markę generyczną Gaz Ziemny dom...

Przetargi, 22 października 2003

PGNiG zaprosiło sześć domów mediowych do przetargu

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo (PGNiG) zaprosiło sześć domów mediowych do przetargu na obsługę kampanii reklamowej nowej marki generycznej Gaz...

Kraj, 21 października 2003

Kampania reklamowa wprowadzi na rynek markę Gaz Ziemny

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (PGNiG SA) zamierza wprowadzić na rynek markę generyczną o nazwie Gaz Ziemny. Strategię nowej...

Kraj, 10 lipca 2003

Michał Lorenc nowym dyrektorem ICM D Siemens

Michał Lorenc objął funkcję dyrektora Information and Communication Mobile Devices w Siemens Sp. z o.o. (dział telefonii mobilnej Siemensa). Michał...

Kraj, 20 sierpnia 2002

Agencja Tequila/BTL Group uruchomiła nową witrynę internetową

Agencja marketing services Tequila/BTL Group uruchomiła w sieci swoją nową witrynę internetową, która została stworzona przez agencję interaktywną Artegence. "Witryna...

Kraj, 23 lipca 2002

Codes pracuje nad identyfikacją wizualną wydawcy "Dzień dobry"

Codes Consulting, firma zajmująca się identyfikacją wizualną, rozpoczęła pracę dla DD Media, wydawcy bezpłatnego tygodnika "Dzień dobry". Efektem współpracy ma...