M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polskie Książki Telefoniczne (firma)"

Kraj, 5 sierpnia 2013

NapoleonCat.com zdobywa inwestorów

Knowledge Hub oraz Fundacja Obserwatorium Zarządzania zaangażowały się w platformę wspierającą zarządzanie marką w social mediach.

Kraj, 27 sierpnia 2012

Wzmocnienia personalne w Lubię To - Social Media Agency

Do zespołu dołączyły dwie nowe osoby.

Kraj, 18 października 2011

Bartłomiej Chmiel w zespole ACR

Został kierownikiem autorskiego narzędzia agencji - System3.

Kraj, 15 lutego 2010

Jacek Trujnara dyrektorem marketingu NaviExpert

Jacek Trujnara został dyrektorem marketingu w firmie NaviExpert, dostawcy map i systemów nawigacji satelitarnej (GPS) do telefonów i urządzeń przenośnych....

Kraj, 19 listopada 2008

Matylda Szymalska dyrektorem ds. obsługi kluczowych klientów w PMPG

Matylda Szymalska od początku przyszłego roku obejmie stanowisko dyrektora ds. obsługi kluczowych klientów Platformy Mediowej "Point Group". Ostatnio pełniła funkcję...

Kraj, 7 sierpnia 2008

AWR "Wprost" reorganizuje personalnie struktury marketingowo-sprzedażowe

AWR "Wprost", wydawca m.in. tygodnika "Wprost", wprowadziło zmiany personalne w strukturach sprzedażowych i marketingowych. Ruchy te związane są z wprowadzaniem...

Kraj, 2 lipca 2008

Kaska i Janisiewicz dołączają do działu reklamy "Pulsu Biznesu"

Do działu sprzedaży reklamy dziennika "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) dołączyły dwie osoby. Sylwia Kaska została przedstawicielem handlowym w dziale...

Kraj, 26 czerwca 2008

PKT uruchamia serwis komórkowy

Spółka Polskie Książki Telefoniczne, dostawca danych teleadresowych (katalogów drukowanych i online), pod marką Pkt.pl uruchomiła dostęp do swojej bazy z...

Przetargi, 15 stycznia 2008

Genesis PR zdobyło budżet pkt.pl

Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne. Agencja zdobyła budżet tego klienta w przetargu. Pozostałych jego uczestników...

Kraj, 18 grudnia 2007

Firma PKT przejmie książki telefoniczne TP SA

Telekomunikacja Polska SA podpisała umowę sprzedaży swojej spółki zależnej Ditel, wydawcy książek teleadresowych, Grupie European Directories. Wartość transakcji ma wynieść...

Kraj, 31 lipca 2007

Pkt.pl uatrakcyjnia swoją ofertę w internecie

Firma pkt.pl (Polskie Książki Telefoniczne) poszerzyła grono swoich partnerów internetowych. W ostatnim czasie rozpoczęła współpracę z serwisami newsweek.pl, autoswiat.redakcja.pl i...

Kraj, 20 czerwca 2007

Do IAB Polska przystąpiło 12 nowych firm

Do grona IAB Polska (Interactive Advertising Bureau) dołączyło 12 nowych członków. W sumie organizacja ma ich już 24. Nowi członkowie...

Kraj, 15 lutego 2007

PKT rozpoczynają działania reklamowe

Polskie Książki Telefoniczne (PKT) rozpoczęły nową kampanię reklamową. Potrwa ona do końca roku i obejmuje zasięgiem cały kraj. Reklamy pkt.pl...

Przetargi, 3 listopada 2006

PKT szuka agencji reklamowej

Polskie Książki Telefoniczne szukają agencji do realizacji przyszłorocznej kampanii reklamowej. Jacek Trujnara, dyrektor marketingu PKT, potwierdził, że briefy przetargowe wysłano...

Kraj, 8 września 2006

Michał Dolny nowym dyr. marketingu Netii, a Beata Gałęza pokieruje komunikacją marketingową operatora

Jacek Mrozik, dotychczasowy dyrektor marketingu Netii, przeszedł do Telekomunikacji Polskiej (piszemy o tym w dzisiejszym DS "MMP"). W związku z...

Kraj, 7 września 2006

Jacek Trujnara odpowiada za marketing, a Tomasz Nowak za sprzedaż w PKT

Firma Polskie Książki Telefoniczne zdecydowała się na przebudowę struktur marketingowych. Dotychczasowy dział marketingu i rozwoju został podzielony na dwa osobne...

Kraj, 11 kwietnia 2006

Acxiom Polska będzie brokerem bazy BtoB dla Polskich Książek Telefonicznych

Acxiom Polska będzie brokerem bazy danych BtoB dla Polskich Książek Telefonicznych (PKT). Do tej pory firma działała wyłącznie w obszarze...

Kraj, 13 lutego 2006

Grzegorz Kudlak odchodzi z działu marketingu PKT

Grzegorz Kudlak kończy dziewięcioletnią współpracę z Polskimi Książkami Telefonicznymi. Ostatnio pracował tam na stanowisku specjalisty ds. promocji, wcześniej zajmował się...

Kraj, 25 stycznia 2006

Agata Kurek-Stec marketing & communication managerem w kancelarii Grynhoff, Woźny i Wspólnicy

Agata Kurek-Stec została zatrudniona na stanowisku marketing & communication managera w kancelarii prawnej Grynhoff, Woźny i Wspólnicy. Przeszła do kancelarii...

Kraj, 1 grudnia 2005

Aleksandra Stremlau odeszła z Greya, założyła własną agencję

Aleksandra Stremlau rozstała się z Grey Worldwide Warszawa i założyła własną agencję reklamową. Stremlau pracowała w Greyu jako senior copywriter...

Przetargi, 29 listopada 2005

Demo Effective Launching zwycięzcą przetargu Polskich Książek Telefonicznych

Agencja reklamowa Demo Effective Launching wygrała przetarg na obsługę reklamową Polskich Książek Telefonicznych. Przygotuje najbliższą kampanię marketera, akcja ruszy na...

Przetargi, 22 listopada 2005

PKT dostarczą bazy teleadresowe dla Dialogu

Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. wygrały przetarg na dostarczenie firmowych baz teleadresowych dla Telefonii Dialog SA, operatora telefonii stacjonarnej....

Kraj, 18 listopada 2005

Sprostowanie: Demo Effective Launching na short-liście PKT

Agencja Demo Effective Launching, a nie, jak napisaliśmy w DS "MMP" z 16 listopada, DougFaberFamily, pozostała na short-liście przetargu Polskich...

Kraj, 17 listopada 2005

Urszula Kupraszewicz nową dyrektor marketingu w BillBird SA

Urszula Kupraszewicz została nową dyrektor marketingu i objęła stanowisko członka zarządu w firmie BillBird SA, operatorze sieci VIA. Ostatnio, do...

Przetargi, 16 listopada 2005

PKT finalizuje przetarg, reorganizuje dział marketingu, w planach zmiana nazwy i launch nowych produktów

Polskie Książki Telefoniczne, jeden z trzech głównych graczy na rynku wydawnictw teleadresowych, wyłoniły short-listę agencji w przetargu na obsługę reklamową....

Kraj, 16 listopada 2005

Polskie Książki Telefoniczne będą dostępne w Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl i Polskie Książki Telefoniczne (PKT) rozpoczynają współpracę. Dzięki niej użytkownicy portalu będą mogli korzystać z zawierającej prawie milion...

Kraj, 14 października 2005

Agata Kurek-Stec specjalistą ds. promocji w Polskich Książkach Telefonicznych

Agata Kurek-Stec rozpoczęła pracę w firmie Polskie Książki Telefoniczne jako specjalista ds. promocji. Będzie odpowiedzialna za działania z zakresu BTL,...

Przetargi, 12 października 2005

Polskie Książki Telefoniczne szukają agencji reklamowej na 2006 rok

Polskie Książki Telefoniczne rozpoczęły procedury przetargowe, których celem jest wybór agencji reklamowej do kreatywnej obsługi na rok 2006. Zaproszono sześć...

Kraj, 12 października 2005

Tomasz Nowak dyrektorem marketingu Polskich Książek Telefonicznych

W związku z połączeniem się dwóch działów w Polskich Książkach Telefonicznych - działu marketingu i działu rozwoju nowych technologii -...

Kraj, 27 stycznia 2005

"Walking fingers" w reklamach Polskich Książek Telefonicznych

W tym tygodniu na tablicach outdoorowych pojawiło się "rozwiązanie" teaserowej kampanii reklamowej Polskich Książek Telefonicznych, wydawcy katalogów teleadresowych pod tą...

Kraj, 4 stycznia 2005

Polskie Książki Telefoniczne rozpoczęły kampanię teaserową, wstęp do nowego pozycjonowania

Polskie Książki Telefoniczne rozpoczęły outdoorową kampanię teaserową flagowego produktu - regionalnej książki teleadresowej. - W połowie stycznia nastąpi rozwiązanie teasera...

Kraj, 17 grudnia 2004

Polskie Książki Telefoniczne rozpoczynają współpracę z Onetem

Polskie Książki Telefoniczne (PKT) podpisały umowę z portalem Onet.pl. Dzięki niej w portalu będzie dostępna wyszukiwarka z bazą danych PKT,...

Przetargi, 24 listopada 2004

MRM/Momentum wygrała przetarg Polskich Książek Telefonicznych

Agencja MRM/Momentum należąca do grupy Interpublic wygrała przetarg zorganizowany przez spółkę Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. (PKT), wydawcę katalogów...

Przetargi, 29 października 2004

Polskie Książki Telefoniczne rozstrzygną przetarg w połowie listopada br.

Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. (PKT), wydawca katalogów teleadresowych o tej samej nazwie, szuka agencji reklamowej, która opracuje kreację...

Kraj, 26 października 2004

Agencja Nader zmieniła właściciela, próbuje rozwiązać problemy finansowe

Agencja reklamowa Nader przechodzi poważne kłopoty finansowo-organizacyjne, ale jak twierdzi nowy prezes, Marek Wasiliew, dotąd niezwiązany ze spółką, już przedsięwzięto...

Kraj, 4 sierpnia 2004

Gazeta.pl partnerem Świata Idei, platformy mobilnej PTK Centertel

Agora SA i PTK Centertel Sp. z o.o. rozpoczęły współpracę, w ramach której portal Gazeta.pl będzie wiodącym partnerem, dostarczającym content...

Kraj, 16 czerwca 2004

Centertel uruchomił swoją platformę multimedialną Świat Idei

PTK Centertel Sp. z o.o., operator sieci telefonii komórkowej Idea, uruchomił swoją platformę z serwisami multimedialnymi o nazwie Świat Idei....

Kraj, 29 stycznia 2004

Konarski został prezesem zarządu spółki TP Internet

Marek Konarski objął stanowisko prezesa zarządu TP Internet. Zastąpił Yanna Gontarda, który w ubiegłym tygodniu złożył rezygnację. Marek Konarski jest...

Kraj, 16 stycznia 2004

Rusza nowa kampania reklamowa "Panoramy Firm"

Eniro Polska Sp. z o.o., wydawca książek teleadresowych "Panorama Firm", rozpoczął nową kampanię reklamową. Prowadzona jest ona głównie na nośnikach...

Kraj, 25 czerwca 2003

Eniro rozbudowuje "Panoramę Firm"

Firma Eniro Polska, wydawca katalogów teleadresowych "Panorama Firm", rozbudowuje funkcjonalność i dostępność dla użytkowników do swojej bazy danych. Eniro porozumiało...

Kraj, 16 kwietnia 2003

Pierwszy Segwayô na ulicach Warszawy w barwach Polskich Książek Telefonicznych

Polskie Książki Telefoniczne zorganizowały promocję na Segwayô (znanym również jako "Ginger"), który jest jedną z najciekawszych nowinek technicznych. Ma to...

Kraj, 21 marca 2003

Na początku kwietnia ruszy kampania Polskich Książek Telefonicznych

Na początku kwietnia br. rozpocznie się kampania reklamowa Polskich Książek Telefonicznych. Kampania będzie prowadzona w kwietniu i w maju pod...

Kraj, 2 września 2002

TP Ditel SA rozpoczyna drugi etap kampanii książek telefonicznych "tel"

Firma TP Ditel SA rozpoczyna drugi etap kampanii reklamowej książek telefonicznych "tel" na terenie Warszawy i Mazowsza. Kampania podobnie jak...

Kraj, 14 sierpnia 2002

Polskie Książki Telefoniczne uruchomiły projekt PKT SMSInfo

Polskie Książki Telefoniczne (PKT) w sierpniu br. uruchomiły nowy projekt PKT SMSInfo. Jest to system przesyłania danych teleadresowych poprzez krótkie...

Kraj, 9 maja 2002

Polskie Książki Telefoniczne odnowiły witrynę internetową

Polskie Ksiażki Telefoniczne uruchomiły nową wersję swojej witryny internetowej. "Zależało nam przede wszystkim na poprawieniu nawigacji między poszczególnymi podstronami naszej...