M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Polskie Radio (firma)"

Kraj, 25 czerwca 2018

Startuje Polskie Radio Literatura

Nowe misyjne przedsięwzięcie Polskiego Radia.

Kraj, 15 czerwca 2018

"I Love Radio" z akcją charytatywną

Nadawcy zrzeszeni w projekcie przekazali po raz drugi 120 tys. zł na potrzeby dzieci niedosłyszących.

Kraj, 13 czerwca 2018

Kolejne spadki Polskiego Radia, wzrosty Radia Maryja

Audytorium 17 wyprzedziła sieć Eski.

Kraj, 12 kwietnia 2018

W ramach akcji "I Love Radio" stacje radiowe wyemitowały charytatywne bloki reklamowe

Na rehabilitację dzieci z niedosłuchem udało się zebrać 120 tys. zł.

Kraj, 20 marca 2018

Charytatywny blok reklamowy z okazji Światowego Dnia Radia

Sygnatariusze akcji I Love Radio wracają do pomysłu, który pierwszy raz zrealizowali przed rokiem.

Kraj, 14 marca 2018

MKiDN: czas wycenić "misję publiczną" TVP

Jeśli TVP zrezygnuje z części reklam, to komercyjni nadawcy będą mogli podnieść ceny.

Kraj, 2 marca 2018

Radiowa Dwójka ogłasza wiosenne zmiany w ramówce

W programie stacji znajdą się propozycje na 100-lecie niepodległości, a także audycje patriotyczne i literackie.

Kraj, 22 listopada 2017

Krzysztof Klimaszewski dyrektorem finansowym Grupy PMPG Polskie Media

Będzie odpowiedzialny za przestrzeganie dyscypliny w obszarze finansów.

Kraj, 15 listopada 2017

Artur Orzech po 16 latach pracy odchodzi z Trójki

Po Arturze Andrusie, Wojciechu Zimińskim i Robercie Kantereicie cichnie kolejny głos.

Kraj, 11 października 2017

Szef KRRiT: nowy abonament RTV oznacza zmiany na rynku reklamy

Według Witolda Kołodziejskiego z KRRiT uchwalenie nowej uchwały o abonamencie RTV powinno otworzyć dyskusję o udziale mediów publicznych w rynku reklamowym.

Kraj, 21 września 2017

Krzysztof Jagieło na czele kreacji Asap & Asap Communication

Jacek Redźko, który do tej pory pełnił funkcję dyrektora kreacji, skupi się na rozwoju biznesu i zarządzaniu produkcją filmową.

Kraj, 1 września 2017

Tandem Media wprowadza do oferty badania skuteczności kampanii reklamowych

Proponowane rozwiązanie pozwoli sprawdzić wpływ kampanii reklamowej w radiu na decyzje zakupowe słuchaczy.

Kraj, 1 sierpnia 2017

Natasza Kotarska w zespole Chillizet

Poprowadzi autorską audycję "Spokój w wielkim mieście".

Kraj, 6 czerwca 2017

Monika Szymborska dyrektor programową informacji i publicystyki w WP

Będzie odpowiadać m.in. za zarządzanie i rozwój ramówki online.

Kraj, 18 kwietnia 2017

W I kwartale spadła słuchalność Radia Zet, Vox i stacji Polskiego Radia

A wzrosła RMF FM i RMF Classic, Radia Maryja, Tok FM, Antyradia, Muzo.fm.

Kraj, 11 kwietnia 2017

Nadawcy rozwijają projekt I Love Radio, rusza strona internetowa

Witryna docelowo ma stać się bazą wiedzy o radiu, obejmującą zasięgiem całą branżę.

Kraj, 10 kwietnia 2017

Audytorium 17 aktywizuje działania

Jednocześnie zmienia identyfikację wizualną i uruchamia nową stronę internetową.

Kraj, 21 lutego 2017

Rada Mediów Narodowych nie zorganizuje nowego konkursu na prezesa Polskiego Radia

Nowego prezesa rada wskaże w marcu. Staniszewski pozostanie wiceprezesem.

Kraj, 20 lutego 2017

Barbara Stanisławczyk-Żyła rezygnuje z prezesury w Polskim Radiu

Kilka dni temu wygrała konkurs na stanowisko prezesa zarządu radiofonii narodowej.

Kraj, 15 lutego 2017

KRRiT: w 2016 r. publiczna radiofonia i telewizja otrzymała 722 mln zł, głównie z abonamentu

Na 2017 r. rada przyjęła prognozę wpływów abonamentowych i pozaabonamentowych w wysokości 635 mln zł.

Kraj, 25 stycznia 2017

Polskie Radio w 2016 r. wypracowało zysk

Tak przynajmniej deklarują władze radia. Nie podano jednak jeszcze szczegółów na temat ubiegłorocznych wyników finansowych. Te mają być upublicznione niebawem.

Kraj, 21 grudnia 2016

WP wzmacnia newsroom

Przejścia i awanse w redakcji Wirtualnej Polski.

Kraj, 19 grudnia 2016

EmiTel testuje Hbb TV na MUX8

Obecnie testowane są cztery serwisy.

Kraj, 8 grudnia 2016

Biuro Reklamy TVP brokerem reklam w TVS

To pierwszy kanał spoza oferty TVP, który obsłuży biuro.

Kraj, 2 grudnia 2016

Michał Narkiewicz-Jodko dyrektorem produkcji w Promotor United Entertainment

Będzie odpowiadał za planowanie, organizację i koordynację eventów, w tym Galę Eska Music Awards.

Kraj, 11 października 2016

Czabański: nowy abonament RTV od stycznia 2017

"Być może nie będzie potrzeby uchwalania tzw. dużej ustawy medialnej" - zapowiada przewodniczący RMN.

Kraj, 5 października 2016

Dorota Wysocka-Schnepf w zespole Wyborcza.pl

Poprowadzi m.in. jeden z nowych formatów wideo.

Kraj, 27 września 2016

Beata Pawlikowska z autorską audycją w WP

W przyszłą niedzielę startuje program podróżniczki.

Kraj, 17 sierpnia 2016

Ruszyła kampania premiery "Dogville" Teatru Syrena

Działania będą prowadzone w internecie, prasie, radiu, kinach oraz na OOH.

Kraj, 2 sierpnia 2016

Krzysztof Czabański przewodniczącym Rady Mediów Narodowych

Na dzisiejszym posiedzeniu Rady władze mediów publicznych przedstawią informację o stanie spółek.

Kraj, 2 sierpnia 2016

Radio Zet nadal z Tomaszem Zimochem

Podczas olimpiady dawny dziennikarz Polskiego Radia będzie nadawał autorski magazyn.

Przetargi, 27 lipca 2016

Polskie Radio będzie się reklamować na nośnikach Stroera

Do przetargu zgłosiły się dwie firmy.

Kraj, 20 lipca 2016

Justyna Wawrzyńska-Bąk pełni obowiązki dyrektora biura marketingu i sprzedaży RDC

Kolejna zmiana w stacji Polskiego Radia.

Kraj, 29 czerwca 2016

Prezydent Duda podpisał ustawę o Radzie Mediów Narodowych

Rada zacznie działać we wrześniu.

Kraj, 9 czerwca 2016

Nie będzie obowiązkowej opłaty audiowizualnej?

Czabański: Duża ustawa medialna nie wejdzie w życie 1 lipca, będzie ustawa pomostowa.

Kraj, 4 maja 2016

Artur Dmochowski nowym prezesem PAP

Od listopada ub.r. był rzecznikiem MSZ.

Kraj, 26 kwietnia 2016

Marka Dobenox w kampanii zaplanowanej przez Carat [wideo]

Rusza wsparcie brandu należącego do PFF Hasco-Lek.

Kraj, 19 kwietnia 2016

TVP zwolniła w br. 66 osób, a Polskie Radio - 36

Ministerstwo Skarbu odpowiada na zapytanie poselskie.

Kraj, 13 kwietnia 2016

Duża ustawa medialna w Sejmie RP na przełomie kwietnia i maja

Media publiczne nie będą spółkami prawa handlowego, a ich kierownictwo wybierze Rada Mediów Narodowych.

Kraj, 5 kwietnia 2016

Wakacyjna trasa koncertowa Radia Zet i TVP2 odwołana

Zamiast z Radiem Zet TVP chce ją zorganizować z Polskim Radiem.

Kraj, 21 stycznia 2016

"Frankenstein" w Syrenie ze wsparciem marketingowym

Wczoraj wystartowała kampania promująca spektakl w reżyserii Bogusława Lindy w warszawskim Teatrze Syrena.

Kraj, 19 stycznia 2016

San Markos słowami księdza Twardowskiego

Agencja przygotowała kampanię inspirowaną słowami księdza poety - w tym roku obchodziłby setne urodziny.

Kraj, 19 stycznia 2016

Z TV Republika do Radiowej Jedynki

Rafał Porzeziński, były dziennikarz TV Republika, zastąpił Kamila Dąbrowę.

Kraj, 19 stycznia 2016

PKP Intercity ma 200 Złotych Pociągów

Kolejowy przewoźnik wykorzystał reklamowo sprawę "złotego pociągu" z Wałbrzycha. Za przygotowanie kreacji do kampanii odpowiedzialna jest agencja PZL oraz agencja interaktywna Kore.

Kraj, 15 stycznia 2016

EBU: Przyjrzymy się zmianom w polskich mediach publicznych

Europejska Unia Nadawców czeka na ocenę nowelizacji polskiej ustawy medialnej przez Komisję Europejską.

Kraj, 11 stycznia 2016

Barbara Stanisławczyk nową prezes Polskiego Radia

O zmianie na stanowisku poinformował Krzysztof Czabański - wiceminister kultury odpowiedzialny za reformę mediów.

Kraj, 11 stycznia 2016

Kurski i Stanecki w zarządzie TVP

Nowy prezes zapowiada, że wkrótce ogłosi plan zmian w telewizji publicznej. W wielu miastach odbyły się demonstracje w obronie mediów publicznych.

Kraj, 8 stycznia 2016

Prezydent RP podpisał nowelizację Ustawy o radiofonii i telewizji

Nowelizacja skraca kadencje zarządów mediów publicznych i wprowadza nowe zasady wyboru władz TVP i Polskiego Radia.

Kraj, 7 stycznia 2016

Sławomir Assendi pożegnał się z Polskim Radiem

Assendi został dyrektorem zarządzającym stacji lokalnych w Eurozecie.

Kraj, 21 grudnia 2015

EBU wzywa polski rząd do zapewnienia niezależności nadawcom publicznym

Zdaniem szefa EBU zapowiadane zmiany oznaczać mogą krok wstecz dla niezależności TVP i Polskiego Radia.