M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (firma)"

Kraj, 22 maja 2012

Rudak następcą Wódkowskiego w PTBRiO

Organizacja badaczy ma nowego prezesa.

Kraj, 10 lutego 2011

Marta Rybicka-Fijoł i Maja Strzałkowska-Kominiak w zespole IQS

Firma badawcza zdecydowała się zatrudnić nowych menedżerów w zespole badań ilościowych.

Artykuły weekendowe, 10 września 2010

Nowy rok szkolny rozpoczęty

Szkoły Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR startują wczesną jesienią.

Artykuły weekendowe, 7 maja 2010

Badania rynkowe mają się dobrze

Według Arkadiusza Wódkowskiego, prezesa Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, rynek badań jako jedyny związany z usługami marketingowymi odnotuje w tym roku wzrost przychodów ze sprzedaży.

Artykuły weekendowe, 30 kwietnia 2010

Koniec marketingowego bełkotu? Kilka słów o trendach

Jakie kierunki wyborów, zachowań czy preferencji konsumenckich wydają się na tyle powszechne, aby zaliczyć je do trendów? Zmiany na rynku spróbował zdefiniować Arkadiusz Wódkowski, prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Kraj, 21 października 2009

MB SMG/KRC najlepiej postrzeganą firmą badawczą według badań PTBRiO

Z ostatniego badania wizerunku branży badawczej przeprowadzonego przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) wynika, że najlepiej postrzegana jest...

Kraj, 7 października 2009

PTBRiO prowadzi kolejne badanie wizerunku branży badawczej

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) realizuje badania wizerunku branży badawczej. Jest to już czwarta edycja tych badań, których...

Kraj, 27 lipca 2009

Cała prawda o reklamie jednym z tematów tegorocznego Kongresu Badaczy

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) i Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) ogłosiły program tegorocznej X edycji...

Kraj, 13 października 2008

IQS i PBS podjęły decyzję o strategicznej współpracy

Firmy badawcze IQS & Quant Group i PBS DGA podjęły decyzję o nawiązaniu strategicznej współpracy przy realizacji projektów analitycznych. Chodzi...

Kraj, 8 września 2008

Akademia Komunikacji Marketingowej - wspólny projekt organizacji branżowych

Z inicjatywy najważniejszych organizacji branżowych na jesieni bieżącego roku rozpoczyna działalność Akademia Komunikacji Marketingowej. Jej założycielami są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej...

Kraj, 28 kwietnia 2008

Arkadiusz Wódkowski nowym prezesem PTBRiO

Arkadiusz Wódkowski, prezes firmy badawczej AMPS, został nowym prezesem zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO). Dotychczas był wiceprezesem...

Kraj, 3 stycznia 2008

Michał Kociankowski strategy directorem Y&R; powstaje BAV Consulting

Michał Kociankowski objął stanowisko strategy directora w agencji reklamowej Young & Rubicam Brands. Będzie odpowiedzialny za planowanie strategiczne dla marek...

Kraj, 1 sierpnia 2007

Michał Kociankowski został pełnomocnikiem zarządu PTBRiO

Michał Kociankowski, research consulting director w firmie badawczej IQS and Quant Group, został pełnomocnikiem ds. szkoleń zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy...

Kraj, 11 października 2006

Fiona Jack i Marieke de Mooij wystąpią podczas Kongresu Badaczy

Podczas VII Ogólnopolskiego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii po raz pierwszy w Polsce wystąpią Fiona Jack z Green Light International...

Kraj, 20 września 2006

PTBRiO realizuje projekt badań satysfakcji z usług firm badawczych

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRIO) rozpoczęło realizację badania "Klienci firm badawczych 2006". Jego celem jest analiza postrzegania branży...

Kraj, 3 lipca 2006

PTBRiO pracuje nad katalogiem dotyczącym rynku badawczego

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii rozpoczęło prace nad tegorocznym wydaniem "Katalogu PTBRiO". W tym roku w katalogu znajdzie się...

Kraj, 12 czerwca 2006

9,6 mld zł wydano na komunikację marketingową w 2005 r.

W ubiegłym roku na komunikację marketingową w Polsce wydano 9,655 mld zł w wartościach. Na kwotę tę składają się wydatki...

Kraj, 6 czerwca 2006

OFBOR i PTBRiO chcą dyskusji o użyteczności badań i nowym konsumencie

Rada Programowa oraz Komitet Organizacyjny VII Ogólnopolskiego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii rozesłały do przedstawicieli środowisk badawczych, marketingowych, reklamowych oraz...

Kraj, 16 maja 2006

Rada programowa VII Ogólnopolskiego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii rozpoczęła prace

W skład rady programowej Kongresu Badaczy Rynku i Opinii weszło 9 osób reprezentujących środowiska badawcze, marketingowe, reklamowe oraz naukowe. Są...

Kraj, 30 stycznia 2006

PTBRiO rozpoczyna prace nad kolejną edycją katalogu

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) rozpoczyna prace nad kolejną 11. edycją swojego katalogu "Rynek badań - badacze -...

Kraj, 16 grudnia 2005

Maspex odpowiada na kolejne zarzuty PTBRiO i Agrosu

Dorota Liszka, rzecznik prasowy grupy Maspex Wadowice, w odpowiedzi na wczorajszą publikację pt. "Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii uznaje...

Kraj, 16 grudnia 2005

SMG/KRC broni rzetelności swoich badań wobec zarzutów PTBRiO

W odniesieniu do opublikowanej we wczorajszym DS "MMP" informacji pt. "Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii uznaje racje Agros Novej...

Kraj, 16 grudnia 2005

Maspex odpowiada na kolejne zarzuty PTBRiO i Agrosu

Dorota Liszka, rzecznik prasowy grupy Maspex Wadowice, w odpowiedzi na wczorajszą publikację pt. "Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii uznaje...

Kraj, 16 grudnia 2005

SMG/KRC broni rzetelności swoich badań wobec zarzutów PTBRiO

W odniesieniu do opublikowanej we wczorajszym DS "MMP" informacji pt. "Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii uznaje racje Agros Novej...

Kraj, 15 grudnia 2005

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii uznaje racje Agros Novej w sporze z Maspeksem

Zdaniem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii wyrażonym w oficjalnym liście skierowanym do Agros Novej, a dotyczącym jej oskarżeń w...

Kraj, 9 grudnia 2005

Agros Nova oskarża Maspex o nieuczciwą konkurencję

Agros Nova, producent soków Fortuna, ruszyła z nową kampanią marki. Fortuna to według treści reklamy "prawdziwy nr 1 wśród pomarańczowych...

Kraj, 21 listopada 2005

Elżbieta Gorajewska i Marcin Kujawski w zarządzie PTBRiO

Dominika Maison (Maison Research Consulting) została wybrana po raz drugi na prezesa zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO)....

Kraj, 18 listopada 2005

Maison ma szansę na kolejną kadencję prezesa zarządu PTBRiO

Dominika Maison (Maison Research Consulting) to jeden z najpoważniejszych kandydatów na stanowisko prezesa zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii...

Kraj, 24 lutego 2005

Łukasz Mazurkiewicz przewodniczy radzie programowej VI Kongresu BRiO

Komitet organizacyjny VI Kongresu Badaczy Rynku i Opinii powołał radę programową. Znaleźli się w niej: Łukasz Mazurkiewicz, przewodniczący (Organizacja Firm...

Kraj, 22 grudnia 2004

Ipsos najbardziej innowacyjną firmą badawczą - wynika z badania dla PTBRiO

Z badania "Klienci firm badawczych 2001-2004" (druga fala, 2004 r.) przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO)...

Kraj, 16 grudnia 2004

Włodzimierz Daab został członkiem Rady ESOMAR na lata 2005/2006

Włodzimierz Daab, prezes firmy badawczej 4P Research Mix i członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, został członkiem Rady ESOMAR...

Kraj, 15 lipca 2004

PTBRiO przygotowuje kolejną edycję "Katalogu firm badawczych"

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) pracuje nad dziewiątą edycją "Katalogu firm badawczych". Publikacja będzie dostępna w połowie października...

Kraj, 29 marca 2004

PTBRiO przyjęło 16 nowych członków i planuje najbliższe szkolenia

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) przyjęło do swojego grona 16 nowych członków. Organizacja skupia obecnie 137 profesjonalistów zajmujących...

Kraj, 26 marca 2004

Arkadiusz Wódkowski został rzecznikiem prasowym PTBRiO

Arkadiusz Wódkowski jest odpowiedzialny za działania z zakresu public relations Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO). Wódkowski pełni jednocześnie...

Zagranica, 3 lipca 2003

ESOMAR, EFAMRO i ARF chcą wzmocnić branżę badawczą

Liderzy stowarzyszeń badawczych ESOMAR (Światowe Stowarzyszenie Badaczy Rynku), EFAMRO (Europejska Federacja Organizacji Badawczych) i ARF (Fundacja Badań Reklamy, reprezentująca branżę...

Kraj, 18 grudnia 2001

Wydawcy prasy handlowej nie porozumieli się w sprawie standardu badań

Spotkanie w sprawie ustalenia wspólnego standardu badania czytelnictwa prasy handlowej, które odbyło się 14 grudnia br. w Poznaniu, nie przyniosło...

Kraj, 12 grudnia 2001

Wydawcy prasy handlowej spotkają się w sprawie badań czytelnictwa

Spotkanie w sprawie ustalenia wspólnego standardu badania czytelnictwa prasy handlowej odbędzie się 14 grudnia br. w Poznaniu. Podczas spotkania omawiana...

Kraj, 5 grudnia 2001

Powołano nowy zarząd Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii

Od początku grudnia br. działa nowy zarząd Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. "Na razie poza prezesem zarząd się jeszcze...