M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polskie Wydawnictwa Profesjonalne (firma)"

Kraj, 23 czerwca 2008

Magdalena Kosch-Maćkowiak marketing managerem Egmont Polska

Magdalena Kosch-Maćkowiak objęła stanowisko marketing managera w wydawnictwie Egmont Polska. Anna Górny, jej poprzedniczka na tym stanowisku, rozstała się z...

Kraj, 23 maja 2006

Polskie Wydawnictwa Profesjonalne zmieniły nazwę na Wolters Kluwer Polska

Polskie Wydawnictwa Profesjonalne zmieniły nazwę na Wolters Kluwer Polska. Zmianie marki towarzyszy kampania przygotowana przez agencję Adwertajzing, ale szczegóły działań...

Kraj, 20 października 2005

Sigma nawiązała współpracę z Domem Wydawniczym ABC i grupą Lew

Agencja public relations Sigma International (Poland) rozpoczęła regularną współpracę PR z dwiema firmami: Domem Wydawniczym ABC (DW ABC) i grupą...

Kraj, 23 listopada 2004

SAP realizuje projekt marketingowy na podstawie referencji klientów

SAP Polska, dostawca aplikacji sieciowych wspomagających zarządzanie, prowadzi akcję marketingową, która opiera się na referencjach jej dotychczasowych klientów. Za jej...