M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Popcorn (marka)"

Kraj, 5 września 2011

Ringier skompletował team reklamowy "Top Gear"

Trzyosobowy zespół zajmie się sprzedażą reklam do przejętego niedawno od Burdy magazynu.

Kraj, 31 marca 2011

"Popcorn" i "Dziewczyna" łączą redakcje

Połączonym zespołem pokieruje Ewa Mościcka, do tej pory redaktor naczelna "Popcornu".

Kraj, 19 listopada 2010

Uchański pokieruje dwoma segmentami w Ringier Axel Springer

W związku z odejściem Donaty Cieślik funkcję dyr. wydawniczego pism komputerowych przejmie Aleksy Uchański.

Kraj, 9 listopada 2009

Axel Springer Polska rozszerza ofertę e-wydań na wszystkie tytuły

Axel Springer Polska rozszerza ofertę e-wydań na wszystkie tytuły ze swojego portfolio. Gazety i magazyny wydawcy będą dostępne w wersji...

Kraj, 2 grudnia 2008

Axel Springer zamyka "Bingo"; zaprzecza planom zawieszenia "Popcornu"

Axel Springer Polska zrezygnował z dalszego wydawania shoppingowego magazynu "Bingo". W grudniu br. ukaże się ostatni numer pisma. Jak czytamy...

Kraj, 6 listopada 2008

Creative Group i MediaOn przygotowały kampanię Herlitz Polska

Agencja Creative Group i dom mediowy MediaOn przygotowały kampanię reklamową dla Herlitz Polska. Prowadzone właśnie działania potrwają do końca roku....

Kraj, 24 września 2008

Time wspiera Eskę kampanią wizerunkową

Grupa Radiowa "Time" wspiera Radio Eska kampanią wizerunkową. Działania reklamowe obejmują telewizję (TVN, Polsat, TVP), prasę ("Playboy", "Cosmopolitan", "Avanti", "Logo",...

Kraj, 3 kwietnia 2008

Przetasowania w strukturach sprzedażowych Axel Springer

Do działu sprzedaży korporacyjnej wydawnictwa Axel Springer Polska dołączyły dwie osoby: Ewa Wieczorkiewicz i Paweł Jacek Wach. Obydwoje objęli stanowiska...

Kraj, 13 marca 2008

Iwona Konopka head group managerem pism młodzieżowych Springera

Iwona Konopka awansuje na stanowisko head group managera tytułów młodzieżowych w biurze reklamy Axel Springer Polska. Będzie odpowiedzialna za sprzedaż...

Kraj, 24 stycznia 2008

Publicis realizuje projekt walentynkowy dla Ferrero

Ferrero w związku ze zbliżającymi się walentynkami wprowadziło do sprzedaży specjalną edycję drażetek Tic Tac. W opakowaniu zawierającym cztery paczki...

Kraj, 29 października 2007

Kampania New Yorkera nawiązuje do stylistyki horrorów Stanleya Kubricka

Firma odzieżowa New Yorker Polska rozpoczęła jesienną kampanię wizerunkową. Obejmie ona telewizję (MTV, Viva), kino (Cinema City i Multikino), prasę...

Kraj, 8 września 2006

Aleksander Brejnak pokieruje produkcją, a Andrzej Ignatowski kontentem muzycznym 4fun.tv

Aleksander Brejnak objął stanowisko dyrektora produkcji stacji młodzieżowej 4fun.tv. To nowe stanowisko w stacji. Brejnak przejmie część obowiązków producenta programowego....

Kraj, 14 lipca 2006

Agencja Jet wspiera wakacyjną sprzedaż tytułów Axel Springer

Agencja Jet rozpoczęła akcję wizerunkowo-sprzedażową na bałtyckich plażach dla wydawnictwa Axel Springer Polska. Akcja swoim zasięgiem obejmuje nadmorskie miejscowości: Mielno,...

Kraj, 27 czerwca 2006

MTV Polska startuje z letnią promocją i ramówką

Kanał MTV Polska przygotował wakacyjne działania promocyjne. Promocja potrwa do 13 sierpnia i prowadzona będzie pod hasłem "100 proc. zabawy...

Kraj, 29 maja 2006

Agencja reklamowa Punkt realizuje projekt dla Dax Cosmetics

Agencja reklamowa Punkt zrealizowała promocję nowej linii kosmetyków dla młodzieży firmy Dax Cosmetics. Agencja przygotowała pozycjonowanie nowych produktów pod hasłem...

Kraj, 10 kwietnia 2006

New Yorker przygotowuje się do wiosenno-letniej kampanii w kinach i prasie

New Yorker, firma odzieżowa, właściciel marek młodzieżowych (m.in.: Fishbone, Fisbone Sister, Amisu czy Censored), rozpocznie w kwietniu br. kampanię paneuropejską,...

Kraj, 18 listopada 2005

PZL autorem świątecznej kampanii Simplusa

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, dla użytkowników telefonów na kartę Simplus przygotował świąteczną ofertę Wolny Numer, czyli darmowe rozmowy...

Kraj, 25 października 2005

"Popcorn Extra DVD" - nowe wydanie specjalne miesięcznika "Popcorn"

"Popcorn Extra DVD" jest nowym wydaniem specjalnym "Popcornu", miesięcznika muzyczno-rozrywkowego Axel Springer Polska. Pierwszy 36-stronicowy numer "Popcorn Extra DVD" w...

Kraj, 20 września 2005

E.P. Creative Services reklamuje pióra Parkera

Agencja reklamowa E.P. Creative Services przygotowała kampanię prasową marki Parker. Adresatem działań jest młodzież szkolna, gimnazjalna i licealna, a pośrednio...

Kraj, 31 sierpnia 2005

"Popcorn" w wersji z gadżetem i bez gadżetu od najbliższego wydania

Ukazał się pierwszy numer miesięcznika "Popcorn" w wersji z gadżetem za 5 zł i bez gadżetu za 2 zł. Kolejne...

Kraj, 24 czerwca 2005

Pięć nowych programów w letniej ramówce MTV Polska, planowana kampania

Latem w MTV Polska pojawi się pięć nowych programów oraz nowe odcinki popularnych serii. Stacja od poniedziałku do czwartku w...

Kraj, 30 maja 2005

Era reklamuje nową usługę Granie na czekanie

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. rozpoczęła kampanię reklamową wprowadzonej niedawno w sieci Era usługi Granie na czekanie. Polega ona...

Kraj, 28 kwietnia 2005

Reebok promuje linię modową Classic, w maju kampania technologiczna

Reebok Poland przeprowadzi w maju kampanię promującą technologię The Pump stosowaną w nowych butach tej firmy ("pompka" dopasowuje automatycznie but...

Kraj, 21 marca 2005

Reebok startuje z największą od lat kampanią mediową

Reebok Poland rusza dziś z dużą kampanią wizerunkową. Jak mówi Michał Górnicki, w skali globalnej jest to dla koncernu Reebok...

Kraj, 1 marca 2005

ARR rozpoczyna kampanię promującą mleko

Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca mleko przygotowana przez agencje Euro RSCG Warsaw i Euro RSCG 4D. Inicjatorem projektu jest Komisja...

Kraj, 13 grudnia 2004

Samsung i Plus rozpoczęły wspólną kampanię telefonu SGH-E300

Samsung Electronics Polska i Polkomtel (marka Plus) rozpoczęły wspólną akcję promującą telefon Samsung SGH-E300. Jest to telefon z klapką wyposażony...

Kraj, 4 listopada 2004

Olympus wprowadza nowe aparaty fotograficzne na rynek

Olympus Polska Sp. z o.o. rozpoczął kampanię reklamową wprowadzającą nową linię aparatów cyfrowych Mju-mini Digital. Jest to cyfrowy aparat fotograficzny...

Kraj, 27 października 2004

Awanse w biurze reklamy magazynów Axel Springer i dziale promocji "Faktu"

Axel Springer Polska dokonał licznych awansów w swoim biurze reklamy magazynów i w dziale promocji dziennika "Fakt". W biurze reklamy...

Kraj, 27 października 2004

Creative Labs prowadzi kampanię nowych produktów w prasie, na autobusach i indoorze

Creative Labs, producent sprzętu elektronicznego, rozpoczął kampanię reklamową swoich produktów. Ma ona miejsce w prasie i obejmuje m.in. tytuły: "Komputer...

Kraj, 20 października 2004

Natalia Vodianowa w reklamach serii kosmetyków Pure Zone

L'Oreal Polska rozpoczął kampanię reklamową linii kosmetyków Pure Zone do pielęgnacji skóry twarzy marki L'Oreal Paris. Przekaz reklamowy kierowany jest...

Kraj, 6 września 2004

Axel Springer Polska wprowadza zmiany na szczeblach menedżerskich

Florian Fels, dotychczasowy dyrektor generalny i członek zarządu Axel Springer Polska, objął funkcję wiceprezesa zarządu spółki. Od 1993 r. jest...

Kraj, 23 czerwca 2004

Marcin Biegluk poszerza kompetencje w Axel Springer Polska

Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy tytułów młodzieżowych w Axel Springer Polska, został jednocześnie zastępcą dyrektora wydawniczego tytułów kobiecych w wydawnictwie, czyli...

Kraj, 30 kwietnia 2004

Rafineria otwiera witrynę

Agencja Rafineria zajmująca się projektowaniem graficznym, identyfikacją wizualną i projektami reklamowymi uruchomiła swoją stronę w internecie. Pod adresem www.rafineria.com. prezentowane...

Kraj, 28 stycznia 2004

Adidas rozpocznie w lutym kampanię produktowo-wizerunkową

Adidas Poland Sp. z o.o. planuje rozpoczęcie w lutym kampanii prasowej o charaketerze produktowo-wizerunkowym. Nosi ona roboczą nazwę "Product Leadership"...

Kraj, 2 października 2003

Durex rusza z kampanią dwóch nowych produktów

Firma SSL Healthcare Polska, właściciel marki Durex, rozpoczyna kampanię dwóch nowych produktów - prezerwatyw Sensation (z dużą liczbą wypustek) i...

Kraj, 4 września 2003

Euro RSCG zrealizowała kampanię dla WWF

Od września do listopada potrwa przygotowana przez Euro RSCG New Europe kampania zrealizowana na zlecenie WWF (World Wildlife Fund). Celem...

Kraj, 3 września 2003

Zmiany w strukturze Biura Reklamy ASP

Z dniem 1 września stanowisko dyrektora Biura Reklamy Axel Springer Polska objęła Agnieszka Kostka, która pełniła do tej pory funkcję...

Kraj, 3 lipca 2003

Osiem wirtualnych tytułów Axel Springer Polska w sieci IDMNet

Z początkiem lipca wirtualny "Newsweek", "Auto Świat", "Komputer Świat", "Profit", "Dziewczyna", "Popcorn", "Auto Sukces" i "Komputer Świat Gry" (wydawnictwo Axel...

Kraj, 16 kwietnia 2003

Podkański prezesem Izby Wydawców Prasy

15 kwietnia Izba Wydawców Prasy na walnym zgromadzeniu wybrała nowego prezesa. Został nim Wiesław Podkański, który od 1994 r. piastuje...

Kraj, 6 listopada 2002

Viva Polska rozpocznie w przyszłym roku kampanię reklamową

Stacja muzyczna Viva Polska planuje na przyszły rok kampanię reklamową. "Jej celem będzie przede wszystkim promocja nowego logo stacji i...

Kraj, 27 września 2002

Axel Springer podsumowuje wyniki sprzedażowe "Dziewczyny"

Wrześniowy numer "Dziewczyny", wydawanej przez Axel Springer Polska, sprzedał się w rekordowej liczbie egzemplarzy - 216,366 (dane wydawnictwa). Tego lata...

Kraj, 22 sierpnia 2002

Haribo przygotowuje kampanię reklamową żelków

We wrześniu br. rusza czteromiesięczna ogólnopolska kampania reklamowa żelków Haribo. Głównym celem komunikacyjnym jest podtrzymanie pożądanego wizerunku marki Haribo wśród...

Kraj, 13 sierpnia 2002

Masterfoods Polska wprowadza nowe smaki i reklamy drażetek Skittles

Masterfoods Polska rozszerza ofertę cukierków Skittles o dwa nowe smaki - miętowy Skittles Mint i zwariowany Skittles Crazy. Oba uzupełniają...

Kraj, 12 sierpnia 2002

Specjalne hiphopowe wydanie "Popcornu" wesprze promocja

13 sierpnia br. ukaże się specjalne wydanie - "Popcorn Stars Hip Hop" (wyd.: Axel Springer Polska). Kampania promocyjna tego wydania...

Kraj, 9 maja 2002

Axel Springer Polska wydaje grę futbolową na Mistrzostwa Świata

Wydawnictwo Axel Springer Polska od jutra rozpoczyna sprzedaż gry komputerowej pt. "Era futbolu 2002" przygotowanej z okazji zbliżających się piłkarskich...

Kraj, 23 kwietnia 2002

Zmiany w layoucie i zawartości "Popcornu" Axel Springer Polska

Axel Springer Polska zmienia od wydania majowego miesięcznik "Popcorn". Przeobrażenia poprzedziły badania rynkowe. Unowocześniono layout dzięki bardziej dynamicznemu sposobowi łamania...

Zagranica, 18 lutego 2002

Axel Springer kupuje udziały w rumuńskim wydawnictwie

Niemiecki wydawca Axel Springer zdecydował o zmianie strategii na rynku rumuńskim. Springer zamknął tamtejszą spółkę zależną Axel Springer Editura i...

Kraj, 4 stycznia 2002

"Top Mix" - nowy miesięcznik dla nastolatków

Na rynku pojawił się nowy miesięcznik dla młodzieży "Top Mix" (w podtytule: "Topowy Magazyn Młodzieżowy"). Jego wydawcą jest nowa firma...