M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Poradnik Handlowca (marka)"

Kraj, 2 lipca 2013

"Handel" najchętniej czytany przez detalistów

Instytut GfK Polonia zbadał dystrybucję, czytelnictwo i opinie o prasie handlowej.

Kraj, 21 listopada 2011

"Handel" inwestuje w badania eyetrackingowe

Po raz pierwszy w historii prasy handlowej w Polsce wykorzystano ten rodzaj badań postrzegalności tytułu prasowego.

Do redakcji, 7 listopada 2011

Wydawcy prasy handlowej w trosce o fair play

Wydawcy miesięczników "Wiadomości Handlowe" i "Handel" nie uczestniczą w badaniach czytelnictwa prasy handlowej TRM 2011 wykonywanych przez ACNielsen.

Kraj, 10 czerwca 2010

Francuski Valbon w plastrach

Hochland poszerza linię serów Valbon i promuje nowy produkt m.in. w pismach branżowych i sklepach.

Kraj, 14 stycznia 2010

"Handel" staje się miesięcznikiem i zmienia formułę

"Handel" zmienił zawartość merytoryczną, szatę graficzną i częstotliwość. Pierwszy numer w nowej formule ukazał się 13 stycznia 2010 r. Do...

Kraj, 3 listopada 2008

Hochland wprowadza limitowaną serię serów topionych

Hochland wprowadza na rynek produkt o nazwie Smak Roku. Są to plastry sera topionego z boczkiem i chrzanem. Smak Roku...

Kraj, 22 maja 2007

Mieszko reklamuje Zozole za pomocą Vrzepek

Ruszyła akcja "Vrzepka!" - ogólnopolska promocja konsumencka marki Zozole (Mieszko SA). Pomysłodawcą i realizatorem akcji jest agencja Hand Made. Głównym...

Kraj, 14 września 2006

"Handel" pierwszy w najnowszym badaniu RMT

Dwutygodnik "Handel" (Polskie Wydawnictwo Fachowe) uzyskał najwyższe czytelnictwo w najnowszej fali badania czytelnictwa prasy handlowej Retail Media Track. Badanie przeprowadził...

Kraj, 30 sierpnia 2006

W październiku kolejny etap kampanii "Kupując polskie produkty - dajesz pracę"

Kolejny etap kampanii społecznej "Kupując polskie produkty - dajesz pracę" prowadzonej od dwóch lat przez Fundację Dajesz Pracę PL zaplanowany...

Kraj, 25 sierpnia 2006

Delecta silnie reklamuje kawę zbożową Anatol

Do końca września br. potrwa kampania reklamowa Delecty pod hasłem "Kawa zbożowa Anatol. Dobra na zmianę". To pierwsze działania reklamowe...

Kraj, 20 marca 2006

Rieber Foods przeznaczy 3 mln zł na wsparcie reklamowe Delecty

Rieber Foods Polska wesprze sprzedaż ciast w proszku z linii Duża Blacha marki Delecta. Od 20 marca do połowy kwietnia...

Kraj, 28 października 2005

Cafe Prima wprowadza nowy produkt, rusza kampania reklamowa

Cafe Prima (Prima SA) wprowadza na rynek kawę Guaranesa. Jest to napój kawowy z dodatkiem guarany. Z początkiem listopada rusza...

Kraj, 13 października 2005

Rodzina Vegety powiększa się o nowe miksy

Podravka International rozszerza portfolio Vegety Mix o cztery nowości. Będą to kompozycje smakowe dostosowane do gustów polskich konsumentów - przyprawa...

Kraj, 24 sierpnia 2005

IQ Marketing promuje margarynę Delma Extra

Agencja BTL-owa IQ Marketing na zlecenie Unilever Polska SA przygotowała promocję margaryny marki Delma Extra do sklepów detalicznych pod hasłem...

Kraj, 22 sierpnia 2005

Bols odświeża wizerunek Bols Vodka

Firma Bols Sp. z o.o. wprowadziła nową butelkę i odświeża wizerunek swojego flagowego produktu - wódki Bols. W ciągu swej...

Kraj, 18 lipca 2005

Fundacja Dajesz Pracę PL zachęca do spędzania wakacji w Polsce

Fundacja Dajesz Pracę PL prowadzi działania reklamowe zachęcające do spędzenia wakacji w Polsce. Kampania prowadzona jest w kilku tytułach prasowych,...

Kraj, 4 maja 2005

Hochland będzie wspierał nowe serki topione Creme Royal

Hochland Polska wprowadzi do sprzedaży nowy wariant serków topionych Creme Royal ze szczypiorkiem i ziołami i będzie je wspierał kampanią...

Kraj, 25 lutego 2005

Dellitissue wzmacnia wizerunek i sprzedaż ręczników papierowych Regina

Firma Dellitissue rozpoczęła ośmiotygodniową kampanię reklamową ręczników wielofunkcyjnych marki Regina. Strategię i kreację kampanii opracowała agencja reklamowa NoS/BBDO, a planowaniem...

Kraj, 25 lutego 2005

Nestle poszerza markę Winiary o gotowe sosy do mięs i makaronów

Koncern Nestle wprowadza na rynek nową linię produktów marki Winiary pod nazwą "Doskonała Kuchnia". Są to gotowe sosy do mięs...

Kraj, 24 lutego 2005

Coca-Cola w prasie handlowej informuje o rekordowych wynikach

Coca-Cola HBC Polska w specjalnej kampanii w prasie handlowej informuje detalistów o rekordowych wynikach w 2004 r. Firma publikuje dane...

Kraj, 14 grudnia 2004

"Detal Dzisiaj" ma największy zasięg wśród detalistów w badaniach RMT

Są wyniki kolejnej, czwartej, fali badania Retail Media Track (RMT) pomiaru czytelnictwa prasy FMCG realizowanego przez instytut SMG/KRC Millward Brown...

Kraj, 22 listopada 2004

Global Group buduje wizerunek firmy i jej produktów

Global Group Sp. z o.o., w skład której wchodzą Global Cosmet SA (producent kosmetyków Apart, Bobini), Global Pollena SA (producent...

Kraj, 9 listopada 2004

Kaliszanka reklamuje wafle Grześki w nowych opakowaniach

FPC Kaliszanka Sp. z o.o. rozpoczęła dwumiesięczną kampanię reklamową w telewizji, prasie i outdoorze, której celem jest poinformowanie o zmianie...

Kraj, 28 września 2004

Jogurty Onkena z linii zimowej w telewizji do końca roku

Firma Onken Polska, producent jogurtów, rozpoczyna ostatnią kampanię reklamową w tym roku. W najbliższy poniedziałek 4 października rozpocznie się emisja...

Kraj, 16 sierpnia 2004

We wrześniu nowa kampania serków Turek

Bongrain Polska Sp. z o.o., do której należy firma Toska Sp. z o.o. produkująca m.in. serki marki Turek, przygotowała nową...

Kraj, 16 lipca 2004

Ponad 25 mln zł zarobiły na reklamie pisma handlowe w pierwszym półroczu

Pisma handlowe przez pierwszych sześć miesięcy br. zarobiły na reklamie wg cenników ponad 25,4 mln zł. Przez cały ub.r. ich...

Kraj, 17 maja 2004

SK ZKDP uznał argumenty o reasumpcję w sprawie wydawców prasy handlowej

Sąd Koleżeński Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (SK ZKDP) uznał za słuszne argumenty przedstawione we wniosku pełnomocnika wydawnictwa Trade Press (wydawcy...

Kraj, 5 maja 2004

Hochland rozbudowuje linię serów Almette

Hochland Polska wprowadza do sprzedaży nowy wariant serów twarogowych Almette z ogórkiem i ziołami. Do tej pory pod tą marką...

Kraj, 19 kwietnia 2004

Goldfinger zrealizowała kampanię żelków Haribo

Firma Haribo rozpoczyna kampanię reklamową żelków marki Haribo. "Naszym celem jest przypomnienie konsumentom o naszych produktach, jak również przedstawienie im...

Kraj, 13 kwietnia 2004

Kulczyk Tradex zaplanował kampanię reklamową nowego modelu Volkswagena Caddy

Firma Kulczyk Tradex rozpocznie w drugiej połowie kwietnia br. kampanię reklamową nowego Volkswagena Caddy. Celem działań reklamowych będzie wprowadzenie nowej...

Kraj, 13 kwietnia 2004

Trade Press złożyło odwołanie od orzeczenia Sądu Koleżeńskiego ZKDP

Wydawnictwo Trade Press złożyło odwołanie od orzeczenia Sądu Koleżeńskiego ZKDP (Związek Kontroli Dystrybucji Prasy) na jego temat wraz z wnioskiem...

Kraj, 16 marca 2004

Kaliszanka reklamuje w mediach nowe Grześki

FPC Kaliszanka Sp. z o.o., producent słodyczy, wprowadza na rynek nowy wariant swojej sztandarowej marki wafli Grześki i rozpoczął wspierającą...

Kraj, 16 marca 2004

Kaliszanka reklamuje w mediach nowe Grześki

FPC Kaliszanka Sp. z o.o., producent słodyczy, wprowadza na rynek nowy wariant swojej sztandarowej marki wafli Grześki i rozpoczął wspierającą...

Kraj, 24 lutego 2004

Hyundai Motor Poland prowadzi kampanie modeli Getz i H1

Koncern Hyundai Motor Poland rozpoczął dwie kampanie reklamowe modeli Getz i H1. Pierwsza kampania, która potrwa do kwietnia, ma na...

Kraj, 3 lutego 2004

Olga Tylińska nowym redaktorem naczelnym "Poradnika Handlowca"

Olga Tylińska jest nowym redaktorem naczelnym miesięcznika "Poradnik Handlowca" wydawanego przez Biuro Promocji i Reklamy A. Generalczyk z Poznania. Zastąpiła...

Kraj, 12 grudnia 2003

Hortex ma sprzedawać napoje funkcjonalne i wspierać wizerunek firmy

Hortex Holding zmienia opakowania soków, napojów i nektarów marki Hortex oraz soków marchewkowo-owocowych Vitaminka, poszerza też ofertę o nową linię...

Kraj, 31 października 2003

Demo przygotowało nową kampanię reklamową Kamis-Przyprawy SA

(Demo Effective Launching) Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy Kamis-Przyprawy SA. Jej celem jest odświeżenie wizerunku i umocnienie pozycji firmy...

Kraj, 29 października 2003

Ambra wspiera reklamowo markę Cin & Cin

Firma Ambra SA, importer i dystrybutor napojów alkoholowych, wspiera reklamowo markę win musujących Cin & Cin. Kampania, która ma miejsce...

Kraj, 20 października 2003

Hochland rozbudowuje linię serów pleśniowych marki Valbon

Firma Hochland Polska, producent przetworów mlecznych, wprowadza na rynek nowy produkt - ser pleśniowy Valbon Bleu - do tej pory...

Kraj, 7 października 2003

Publicis przygotował kampanię Jeżyków dla firmy Jutrzenka

Jutrzenka SA rozpoczęła kampanię reklamową ciastek w czekoladzie z bakaliami o nazwie Jeżyki. Kampania kierowana jest do osób powyżej 15....

Kraj, 15 września 2003

Jutrzenka planuje silne wsparcie reklamowe Jeżyków

Przedsiębiorstwo Cukiernicze "Jutrzenka" SA planuje intensywną kampanię wizerunkową marki ciastek w czekoladzie Jeżyki. Od października niemal do końca grudnia (do...

Kraj, 1 sierpnia 2003

Karpatka w 5 minut - nowy deser Delecty na rynku

Rieber Foods Polska, producent m.in. wyrobów marki Delecta, wprowadzi w sierpniu br. na rynek nowy produkt - krem Karpatka w...

Kraj, 16 lipca 2003

Wydawcy prasy handlowej wybrali short-listę firm badawczych

Trzy z pięciu firm badawczych poproszono o uzupełnienie swoich ofert w przeglądzie, którego ostatecznym celem jest powstanie standardu badań czytelnictwa...

Kraj, 25 czerwca 2003

"Poradnik Handlowca" będzie musiał zmienić system dystrybucji

"Poradnik Handlowca" będzie musiał być inaczej dystrybuowany. Poczta Polska, z usługi której korzystał, wymówiła mu z końcem czerwca br. dotychczasowy...

Kraj, 12 maja 2003

Rusza kampania papieru toaletowego marki Regina

Dzisiaj rozpoczyna się miesięczna kampania reklamowa papieru toaletowego marki Regina produkowanego przez firmę Dellitissue. Strategię i kreację kampanii opracowała agencja...

Kraj, 4 kwietnia 2003

Hochland poszerza linię serków marki Kanapkowy

Hochland Polska wprowadza na rynek nowy produkt - serek twarogowy Kanapkowy z ogórkiem i koperkiem. Premiera tego produktu zostanie wsparta...

Kraj, 4 kwietnia 2003

Kaliszanka planuje wsparcie reklamowe nowych Grześków

Fabryka Pieczywa Cukierniczego "Kaliszanka" wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty wafli Grześki - o smaku kokosowym i o smaku bananowym...

Kraj, 21 marca 2003

Hochland wprowadza na rynek nowy ser pleśniowy

Firma Hochland Polska od przyszłego tygodnia wprowadza do sprzedaży pod marką Valbon nowy rodzaj sera pleśniowego z zielonym pieprzem. Launchowi...

Kraj, 26 listopada 2002

Właściciele sklepów spożywczych sięgają po "Poradnik Handlowca"

Agencja Badań Rynku "Opinia" przeprowadziła na początku listopada 2002 r. badanie mające na celu określenie poziomu dotarcia specjalistycznej prasy handlowej...

Kraj, 14 listopada 2002

Art FM przygotowała kampanię marki Kucharek wartą 1 mln dol.

Agencja reklamowa Art FM przygotowała kampanię reklamową przyprawy do potraw Kucharek dla firmy Prymat. Budżet kampanii, która rozpocznie się 15...