M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Porsche (marka)"

Przetargi, 30 kwietnia 2015

MediaCom Warszawa zdobył budżet Porsche

Tym samym poszerza współpracę z markami z grupy Volkswagen.

Zagranica, 13 stycznia 2015

Volkswagen w 2014 sprzedał ponad 10 milionów aut

Grupa Volkswagen AG w ubiegłym roku sprzedała ponad 10 milionów samochodów. Ten cel miał zostać osiągnięty dopiero za cztery lata.

Kraj, 23 października 2014

Andrzej Żelazny nowym dyrektorem marki Porsche

Nowym dyrektorem marki Porsche w Polsce został Andrzej Żelazny, który w branży motoryzacyjnej pracuje od ponad 20 lat.

Kraj, 19 września 2014

Grupa Eskadra dla Porsche

Przez trzy dni celebrowano 40-lecie modelu 911 Turbo.

Kraj, 9 lipca 2014

Marka Lamborghini oficjalnie w Polsce

Za obsługę komunikacyjną marki odpowiada BrandLab.

Przetargi, 19 lipca 2013

V&P utrzymuje budżet Porsche

Volkswagen Group Polska kontynuuje współpracę z agencją.

Kraj, 9 kwietnia 2013

Click House odświeża serwis Motoprezent.pl

Agencja odpowiada za unowocześnienia w zakresie e-commerce oraz wsparcie reklamowe.

Kraj, 20 grudnia 2012

OX Media się powiększa

Zespół agencji wzmocniony o nowy dział i nową osobę.

Kraj, 5 listopada 2012

Porsche promuje trzy modele

Ruszyła kampania reklamowa trzech modeli Porsche: Cayenne, Panamera oraz 911. Za realizację kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare Polska.

Kraj, 4 września 2012

Markiewicz dyrektorem marki Porsche

Menedżer do Volkswagena przeszedł z Mercedes-Benz Polska.

Kraj, 4 września 2012

Z PR do marketingu Audi

Alicja Florek odpowiada m.in. za customer relationship management.

Kraj, 7 listopada 2011

Porsche nagrodą w promocji Blacka

FoodCare rusza z promocją konsumencką swojego energetyku.

Zagranica, 4 listopada 2011

McLaren ogłosił globalny przetarg

Producent chce rywalizować z takimi markami, jak Porsche, Ferrari czy Lamborghini na rynku luksusowych samochodów sportowych.

Przetargi, 5 sierpnia 2011

OX Media dla marki Lightnet

Agencja po przetargu zajmie się m.in. komunikacją skierowaną do architektów i designerów.

Kraj, 27 kwietnia 2011

Maciej Janiszewski nie jest już szefem Porsche na Polskę

Po trzech latach odchodzi z KPI Sports Cars, spółki sprzedającej samochody sportowe jednej z najsłynniejszych marek na świecie.

Kraj, 26 kwietnia 2011

Małysz zamienia narty na terenówkę Porsche

Nasz najlepszy w historii skoczek narciarski wystartuje w Rajdzie Dakar w zespole RMF Caroline Team.

Kraj, 24 sierpnia 2010

Powstaje Red8 Digital

Agencja Red8 kupuje firmę interaktywną Genero i tworzy grupę.

Kraj, 30 czerwca 2010

Męski "Monkey" w wersji online debiutuje w Polsce

9Senses wydaje na licencji internetowy magazyn "Monkey" dla panów.

Zagranica, 6 maja 2010

Zamożni konsumenci wybierają BMW i Chanel

Firma konsultingowa L2 zbadała preferencje zamożnych konsumentów klasyfikowanych jako "new affluents".

Kraj, 10 grudnia 2009

GoldenSubmarine wdroży strategię 360interactive

Agencja interaktywna GoldenSubmarine oficjalnie z początkiem 2010 r. zacznie wdrażać strategię o roboczej nazwie 360interactive. Ma ona repozycjonować firmę z...

Zagranica, 5 października 2009

OgilvyOne zajmie się globalnym budżetem cyfrowym Louisa Vuittona

Sieć agencyjna OgilvyOne wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu reklamowego Louisa Vuittona w zakresie mediów cyfrowych. Agencja zajmie się wsparciem...

Kraj, 16 września 2009

Aston Martin ma przedstawicielstwo w Polsce, wkrótce ruszy salon firmowy

AML Polska, spółka zależna Marvipolu (deweloper), została oficjalnym dystrybutorem samochodów brytyjskiej marki Aston Martin. Na podstawie umowy handlowej z Aston...

Kraj, 7 września 2009

Porsche skompletowało zespół menedżerski

Rafał Kiełtyka objął nowo utworzone stanowisko szefa sprzedaży w spółce KPI Sports Cars, która jest wyłącznym dystrybutorem marki Porsche na...

Kraj, 29 czerwca 2009

Według IQS najbardziej luksusowe marki to Mercedes, Lexus i Chanel

Mercedes, Lexus, Chanel, Dior, Ferrari to pierwsza piątka najbardziej luksusowych marek zdaniem zamożnych Polaków, którzy wzięli udział w badaniu "Luksus...

Kraj, 28 maja 2009

Porsche wspiera Cayenne Diesel w internecie

Agencja interaktywna GoldenSubmarine przygotowała internetową kampanię samochodu Porsche pt. "Nowy Cayenne Diesel - inne paliwo. Ten sam duch". Celem działań...

Zagranica, 23 września 2008

Porsche zwiększa udziały w Volkswagenie

Spółka Porsche Automobil Holding SE kupiła kolejne 4,89 proc. akcji zwykłych Volkswagena. Udział Porsche w spółce producenta samochodów z Wolfsburga...

Kraj, 7 stycznia 2008

Marka Belvedere będzie współpracować na polskim rynku z Porsche

Belvedere Vodka będzie współpracować w Polsce z marką Porsche. Trunek ma być obecny m.in. na imprezach producenta samochodów. Pierwszym eventem...

Kraj, 3 października 2007

Agencja Dominanta Base & Direct polskim członkiem sieci InterDirect

Agencja Dominanta Base & Direct została polskim przedstawicielem InterDirect Network (IDN), międzynarodowej sieci niezależnych agencji marketingu bezpośredniego. Powstała w 1988...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Blisko 1 mln zł za sponsoring jesiennej edycji "Tańca z gwiazdami"

975 tys. zł netto kosztuje sponsoring jesiennej, szóstej edycji "Tańca z gwiazdami" w TVN. Kwota ta dotyczy jednak pakietu podstawowego,...

Kraj, 19 grudnia 2005

EuroPoker.com rozpoczyna konkurs z Porsche jako nagrodą, wesprze go kampania online

EuroPoker.com przygotował na wsparcie swojego polskiego launchu konkurs z Porsche Cayman S w roli nagrody głównej. Wartość nagrody to prawie...

Kraj, 18 lipca 2005

Gadu-Gadu, Porsche, Coca-Cola na liście Coolbrands 2005

W pierwszym w Polsce plebiscycie Coolbrands 2005 na temat modnych i trendy marek w kategorii rozrywka i rekreacja największym uznaniem...

Kraj, 24 czerwca 2005

PKO BP przygotował wspólną akcję z "Playboyem" i TVN Turbo

PKO BP przygotował wspólną akcję z "Playboyem" i TVN Turbo. Jest ona prowadzona pod hasłem: "Dom Platinum - najbardziej stylowe...

Zagranica, 10 maja 2004

Festiwal Best Ads Never Seen nagrodzi najlepsze nigdy nieemitowane reklamy

Brytyjska branża reklamowa doczekała się nowego konkursu - festiwal pod nazwą Best Ads Never Seen ma pokazać te reklamy, które...

Kraj, 31 października 2003

Katalog ekskluzywnych aut świata został dołączony do pisma "Auto+"

(Agora SA) Do listopadowego numeru magazynu "Auto+" dołączono w prezencie dla czytelników 60-stronicowy ekskluzywny katalog z prezentacją 50 najdroższych aut...

Zagranica, 21 czerwca 2001

PRZEGLĄDY AGENCYJNE MARKI PORSCHE WE FRANCJI

Niemiecki producent Porsche zdecydował o przeprowadzeniu przeglądu agencyjnego dotyczącego francuskiej części swojego budżetu. Biorą w nim udział cztery agencje: obecnie...