M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Porsche (marka)"

Przetargi, 21 grudnia 2016

DDB & Tribal wygrało przetarg na obsługę Porsche

Producent luksusowych samochodów osobowych Porsche rozstrzygnął przetarg.

Kraj, 15 listopada 2016

Stars pracuje dla Audi i Porsche

Poszerza się współpraca audytora z VGP.

Zagranica, 9 września 2016

Bentley dokonuje przeglądu globalnego budżetu reklamowego

Producent samochodów bada rozkład swoich wydatków na reklamę na świecie.

Przetargi, 30 kwietnia 2015

MediaCom Warszawa zdobył budżet Porsche

Tym samym poszerza współpracę z markami z grupy Volkswagen.

Zagranica, 13 stycznia 2015

Volkswagen w 2014 sprzedał ponad 10 milionów aut

Grupa Volkswagen AG w ubiegłym roku sprzedała ponad 10 milionów samochodów. Ten cel miał zostać osiągnięty dopiero za cztery lata.

Kraj, 23 października 2014

Andrzej Żelazny nowym dyrektorem marki Porsche

Nowym dyrektorem marki Porsche w Polsce został Andrzej Żelazny, który w branży motoryzacyjnej pracuje od ponad 20 lat.

Kraj, 19 września 2014

Grupa Eskadra dla Porsche

Przez trzy dni celebrowano 40-lecie modelu 911 Turbo.

Kraj, 9 lipca 2014

Marka Lamborghini oficjalnie w Polsce

Za obsługę komunikacyjną marki odpowiada BrandLab.

Przetargi, 19 lipca 2013

V&P utrzymuje budżet Porsche

Volkswagen Group Polska kontynuuje współpracę z agencją.

Kraj, 9 kwietnia 2013

Click House odświeża serwis Motoprezent.pl

Agencja odpowiada za unowocześnienia w zakresie e-commerce oraz wsparcie reklamowe.

Kraj, 20 grudnia 2012

OX Media się powiększa

Zespół agencji wzmocniony o nowy dział i nową osobę.

Kraj, 5 listopada 2012

Porsche promuje trzy modele

Ruszyła kampania reklamowa trzech modeli Porsche: Cayenne, Panamera oraz 911. Za realizację kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare Polska.

Kraj, 4 września 2012

Markiewicz dyrektorem marki Porsche

Menedżer do Volkswagena przeszedł z Mercedes-Benz Polska.

Kraj, 4 września 2012

Z PR do marketingu Audi

Alicja Florek odpowiada m.in. za customer relationship management.

Kraj, 7 listopada 2011

Porsche nagrodą w promocji Blacka

FoodCare rusza z promocją konsumencką swojego energetyku.

Zagranica, 4 listopada 2011

McLaren ogłosił globalny przetarg

Producent chce rywalizować z takimi markami, jak Porsche, Ferrari czy Lamborghini na rynku luksusowych samochodów sportowych.

Przetargi, 5 sierpnia 2011

OX Media dla marki Lightnet

Agencja po przetargu zajmie się m.in. komunikacją skierowaną do architektów i designerów.

Kraj, 27 kwietnia 2011

Maciej Janiszewski nie jest już szefem Porsche na Polskę

Po trzech latach odchodzi z KPI Sports Cars, spółki sprzedającej samochody sportowe jednej z najsłynniejszych marek na świecie.

Kraj, 26 kwietnia 2011

Małysz zamienia narty na terenówkę Porsche

Nasz najlepszy w historii skoczek narciarski wystartuje w Rajdzie Dakar w zespole RMF Caroline Team.

Kraj, 24 sierpnia 2010

Powstaje Red8 Digital

Agencja Red8 kupuje firmę interaktywną Genero i tworzy grupę.

Kraj, 30 czerwca 2010

Męski "Monkey" w wersji online debiutuje w Polsce

9Senses wydaje na licencji internetowy magazyn "Monkey" dla panów.

Zagranica, 6 maja 2010

Zamożni konsumenci wybierają BMW i Chanel

Firma konsultingowa L2 zbadała preferencje zamożnych konsumentów klasyfikowanych jako "new affluents".

Kraj, 10 grudnia 2009

GoldenSubmarine wdroży strategię 360interactive

Agencja interaktywna GoldenSubmarine oficjalnie z początkiem 2010 r. zacznie wdrażać strategię o roboczej nazwie 360interactive. Ma ona repozycjonować firmę z...

Zagranica, 5 października 2009

OgilvyOne zajmie się globalnym budżetem cyfrowym Louisa Vuittona

Sieć agencyjna OgilvyOne wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu reklamowego Louisa Vuittona w zakresie mediów cyfrowych. Agencja zajmie się wsparciem...

Kraj, 16 września 2009

Aston Martin ma przedstawicielstwo w Polsce, wkrótce ruszy salon firmowy

AML Polska, spółka zależna Marvipolu (deweloper), została oficjalnym dystrybutorem samochodów brytyjskiej marki Aston Martin. Na podstawie umowy handlowej z Aston...

Kraj, 7 września 2009

Porsche skompletowało zespół menedżerski

Rafał Kiełtyka objął nowo utworzone stanowisko szefa sprzedaży w spółce KPI Sports Cars, która jest wyłącznym dystrybutorem marki Porsche na...

Kraj, 29 czerwca 2009

Według IQS najbardziej luksusowe marki to Mercedes, Lexus i Chanel

Mercedes, Lexus, Chanel, Dior, Ferrari to pierwsza piątka najbardziej luksusowych marek zdaniem zamożnych Polaków, którzy wzięli udział w badaniu "Luksus...

Kraj, 28 maja 2009

Porsche wspiera Cayenne Diesel w internecie

Agencja interaktywna GoldenSubmarine przygotowała internetową kampanię samochodu Porsche pt. "Nowy Cayenne Diesel - inne paliwo. Ten sam duch". Celem działań...

Zagranica, 23 września 2008

Porsche zwiększa udziały w Volkswagenie

Spółka Porsche Automobil Holding SE kupiła kolejne 4,89 proc. akcji zwykłych Volkswagena. Udział Porsche w spółce producenta samochodów z Wolfsburga...

Kraj, 7 stycznia 2008

Marka Belvedere będzie współpracować na polskim rynku z Porsche

Belvedere Vodka będzie współpracować w Polsce z marką Porsche. Trunek ma być obecny m.in. na imprezach producenta samochodów. Pierwszym eventem...

Kraj, 3 października 2007

Agencja Dominanta Base & Direct polskim członkiem sieci InterDirect

Agencja Dominanta Base & Direct została polskim przedstawicielem InterDirect Network (IDN), międzynarodowej sieci niezależnych agencji marketingu bezpośredniego. Powstała w 1988...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Blisko 1 mln zł za sponsoring jesiennej edycji "Tańca z gwiazdami"

975 tys. zł netto kosztuje sponsoring jesiennej, szóstej edycji "Tańca z gwiazdami" w TVN. Kwota ta dotyczy jednak pakietu podstawowego,...

Kraj, 19 grudnia 2005

EuroPoker.com rozpoczyna konkurs z Porsche jako nagrodą, wesprze go kampania online

EuroPoker.com przygotował na wsparcie swojego polskiego launchu konkurs z Porsche Cayman S w roli nagrody głównej. Wartość nagrody to prawie...

Kraj, 18 lipca 2005

Gadu-Gadu, Porsche, Coca-Cola na liście Coolbrands 2005

W pierwszym w Polsce plebiscycie Coolbrands 2005 na temat modnych i trendy marek w kategorii rozrywka i rekreacja największym uznaniem...

Kraj, 24 czerwca 2005

PKO BP przygotował wspólną akcję z "Playboyem" i TVN Turbo

PKO BP przygotował wspólną akcję z "Playboyem" i TVN Turbo. Jest ona prowadzona pod hasłem: "Dom Platinum - najbardziej stylowe...

Zagranica, 10 maja 2004

Festiwal Best Ads Never Seen nagrodzi najlepsze nigdy nieemitowane reklamy

Brytyjska branża reklamowa doczekała się nowego konkursu - festiwal pod nazwą Best Ads Never Seen ma pokazać te reklamy, które...

Kraj, 31 października 2003

Katalog ekskluzywnych aut świata został dołączony do pisma "Auto+"

(Agora SA) Do listopadowego numeru magazynu "Auto+" dołączono w prezencie dla czytelników 60-stronicowy ekskluzywny katalog z prezentacją 50 najdroższych aut...

Zagranica, 21 czerwca 2001

PRZEGLĄDY AGENCYJNE MARKI PORSCHE WE FRANCJI

Niemiecki producent Porsche zdecydował o przeprowadzeniu przeglądu agencyjnego dotyczącego francuskiej części swojego budżetu. Biorą w nim udział cztery agencje: obecnie...