M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Porter Novelli (firma)"

Zagranica, 17 listopada 2008

HP prowadzi przegląd mediowy

Amerykański gigant komputerowy Hewlett-Packard rozpoczął przegląd na obsługę swojego globalnego budżetu mediowego wartego 150 mln funtów rocznie. Od 2004 r....

Kraj, 14 kwietnia 2008

Bols wybrał Headlines do współpracy PR

Bols rozpoczął współpracę z agencją Headlines należącą do sieci Porter Novelli. W ramach współpracy agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie biura...

Zagranica, 12 lutego 2008

Marian Salzman przechodzi z JWT do Porter Novelli

Marian Salzman, worldwide chief marketing officer sieci agencyjnej JWT (WPP Group), przechodzi do sieci agencji PR Porter Novelli (Omnicom Group),...

Zagranica, 8 stycznia 2008

Omnicom Group inwestuje na rynku chińskim

Należąca do holdingu reklamowego Omnicom Group sieć agencji BBDO została mniejszościowym właścicielem chińskiej grupy spółek świadczących usługi marketingowe Shunya Communications...

Przetargi, 3 sierpnia 2007

Wincanton Polska nowym klientem agencji Headlines

Agencja Headlines, należąca do sieci Porter Novelli, rozpoczęła stałą współpracę z Wincanton Polska. Agencja została wybrana w przetargu. Liczba i...

Przetargi, 12 czerwca 2007

Headlines zajmie się obsługą PR firmy odzieżowej Springfield

Agencja Porter Novelli wygrała przetarg na obsługę hiszpańskiej marki odzieżowej Springfield. W Polsce obsługą nowego klienta zajmie się dział consumer...

Kraj, 4 sierpnia 2006

Światowa agencja public affairs Apco Worldwide planuje ekspansję w Polsce

Jedna z największych światowych sieci PR Apco Worldwide planuje rozpoczęcie działalności w Polsce, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Szczegóły ekspansji w Polsce...

Kraj, 22 maja 2006

Headlines tworzy dział Healthcare & Life

Headlines Brand & Corporate Communication wyodrębniło ze swojej struktury dział Healthcare & Life. Wcześniej w strukturach firmy istniał sześcioosobowy zespół...

Zagranica, 25 kwietnia 2006

Mind Lab wprowadzi badania neuropsychologiczne dla branży marketingowej

Mind Lab to nowa brytyjska firma, która wprowadzi badania neuropsychologiczne dla branży marketingowej. Według założyciela agencji dr. Davida Lewisa tradycyjne...

Kraj, 11 kwietnia 2006

Headlines rozpoczyna współpracę z Mio Technology Limited

Firma public relations Headlines Brand & Corporate Communication rozpoczęła współpracę z Mio Technology Limited oferującą mobilne systemy komunikacji. Umowa obejmuje...

Zagranica, 15 lipca 2005

Omnicom Group kupuje firmę ankieterską Luntz Research

Omnicom Group kupił 70 proc. udziałów w firmie Luntz Research, waszyngtońskiej firmie ankieterskiej kierowanej przez Franka Luntza, który uważany jest...

Zagranica, 6 sierpnia 2003

Omnicom przewiduje poprawę wyników swoich agencji PR

Omnicom przedstawił optymistyczne prognozy dotyczące wyników agencji public relations należących do grupy. To pierwsze od długiego czasu optymistyczne zapowiedzi dotyczące...