M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Powerade (marka)"

Zagranica, 16 września 2015

Jimmy Graham w kampanii Powerade

Amerykański futbolista w kampanii napoju izotonicznego.

Kraj, 8 października 2014

Marit Kroon awansowała w Coca-Coli

Nowa senior stills activation manager w Coca-Cola Poland Services.

Kraj, 19 maja 2014

Oshee osiągnęło ponad 40-proc. udziały ilościowe

Marketer chwali się rekordowymi wynikami. Firma ruszyła z kolejną kampanią reklamową.

Zagranica, 7 maja 2014

Coca-Cola usunie ze swoich napojów kontrowersyjny składnik

W związku z uwagami konsumentów koncern usunie ze swoich napojów niektóre składniki do końca roku kalendarzowego.

Zagranica, 7 kwietnia 2014

Universal McCann obsłuży Coca-Cola Enterprises

Jedna z brytyjskich spółek Coca-Coli odpowiada m.in. za marketing Fanty i Sprite'a.

Kraj, 19 lutego 2014

Powerade po raz pierwszy z Orlen Warsaw Marathon

Napoje Powerade wspomogą uczestników Orlen Warsaw Marathon.

Kraj, 3 lutego 2014

Andrés Iniesta ambasadorem Powerade

W maju ruszy mundialowa kampania Powerade.

Kraj, 3 grudnia 2013

Sześć marek Coca-Coli trafia do agencji Next

Agencja po przetargu zajmie się digitalową obsługą brandów: Coca-Cola (wariant podstawowy), Fanta, Nestea, Kropla Beskidu, Cappy, Powerade.

Kraj, 25 listopada 2013

Maher Eldaly wraca do Coca-Coli

Menedżer o polskich korzeniach obejmie kluczową funkcję w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.

Zagranica, 27 września 2013

Wieden & Kennedy traci Schweppesa

Coca-Cola przenosi obsługę kreatywną marki w regionie Wielkiej Brytanii do Publicis London.

Kraj, 1 lipca 2013

Polska edycja bidonowej promocji Powerade'a najlepsza w Europie

W ciągu kilku miesięcy trwania akcji polski projekt stał się najlepszym w Europie. Promocja potrwa do października br.

Kraj, 25 czerwca 2013

Robert Korzeniowski reklamuje Suzuki SX4

Nowy model samochodów Suzuki kierowany jest do aktywnie żyjących klientów. Takich jak Robert Korzeniowski, który zdaniem marketera bardzo dobrze pasuje do charakteru samochodu.

Kraj, 11 kwietnia 2013

Powerade rozdaje imienne bidony

Coca-Cola rusza z największą w historii marki promocją konsumencką marki Powerade.

Kraj, 15 marca 2013

Powerade chce umocnić pozycję lidera, Korzeniowski ambasadorem

Coca-Cola Poland Services planuje największą w historii marki w Polsce kampanię promocyjną.

Kraj, 2 stycznia 2013

Ruszył projekt Orlen Warsaw Marathon

Wielkie sportowe przedsięwzięcie marketera.

Zagranica, 24 października 2012

Lucozade Sport rozstaje się z Premier League

Należący do koncernu GlaxoSmithKline brand Lucozade po 20 latach zaprzestaje sponsorowania brytyjskiej ekstraligi piłkarskiej.

Kraj, 19 czerwca 2012

4Move z pierwszą kampanią telewizyjną [wideo]

FoodCare wspiera swój izotonik.

Kraj, 30 maja 2012

4Move pierwszym izotonikiem ze stewią

FoodCare zmienia skład napojów i wprowadza nowe opakowania.

Kraj, 30 maja 2012

Z polskiego do szwajcarskiego oddziału Coca-Coli

Bartek Biedrzycki odpowiada za markę Nestea w regionie Europy Środkowej i Południowej.

Kraj, 24 lutego 2012

Maher Eldaly opuszcza Coca-Colę i Polskę

Doświadczony marketer po 12 latach spędzonych w firmach FMCG działających na naszym rynku wyjedzie do Arabii Saudyjskiej.

Kraj, 27 stycznia 2012

Piłkarska gorączka Coca-Coli

Marketer rozpoczyna swoją największą promocję związaną z Euro 2012.

Kraj, 7 grudnia 2011

Coca-Cola przygotowuje wsparcie dla Powerade

McCann Erickson przygotowuje nowy spot reklamowy z udziałem znanego fotografa z Danii.

Kraj, 16 września 2011

Oshee sponsorem teamu BDC

Marka nawiązała współpracę z jedną z najlepszych drużyn z zawodowego peletonu.

Zagranica, 1 września 2011

Coca-Cola monitoruje social media

Coca-Cola North America szuka agencji, która będzie monitorować obecność jej marek w social mediach.

Kraj, 24 sierpnia 2011

Marki Coca-Coli gotowe na Euro 2012

Marketer rozpoczyna działania komunikacyjne związane z piłkarską imprezą.

Zagranica, 19 kwietnia 2011

Coca-Cola wchodzi z marką Powerade w energetyki

Wprowadza Powerade Energy w Wielkiej Brytanii, w Polsce nie ma takich planów.

Kraj, 13 kwietnia 2011

180heartbeats inwestuje w obsługę klienta

Kuba Krawczyk objął stanowisko account directora, a dział client service wzmocniły Urszula Czyżewska i Joanna Bychawska.

Zagranica, 7 kwietnia 2011

Coca-Cola bez Rooneya

Coca-Cola nie przedłużyła wartej ok. 500 tys. funtów rocznie umowy sponsoringowej z piłkarzem Waynem Rooneyem.

Kraj, 9 marca 2011

Duże zmiany personalne w Żywcu

Z firmą rozstał się dyrektor ds. marek premium, a kluczowe brandy - Żywiec i Warka - mają nowych marketing managerów.

Artykuły weekendowe, 4 marca 2011

Niepełnosprawny model reklamuje perfumy [WIDEO]

Oscar Pistorius wystąpił w reklamie marki Thierry Mugler, reklamując zapach A*Men.

Zagranica, 16 lutego 2011

Paraolimpijczyk reklamuje Powerade Ion4 [WIDEO]

Należąca do Coca-Coli marka zaangażowała niepełnosprawnego sportowca do kampanii reklamowej nowego napoju; Coca-Cola jest sponsorem Letnich Igrzysk Paraolimpijskich 2012 w Londynie.

Kraj, 18 czerwca 2010

4move chce gasić pragnienie amatorów sportu

FoodCare z marką 4move debiutuje w segmencie izotoników. Rusza z kampanią reklamową.

Kraj, 26 kwietnia 2010

Piotr Grządziel w Grupie Żywiec

Firma uzupełniła dział komunikacji o interactive media managera.

Zagranica, 21 kwietnia 2010

Ruszyły zwolnienia w Coca-Coli

Pierwszą ofiarą jest dyr. marketingu firmy w Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 2 kwietnia 2010

Piłkarskie Powerade w skali globu

Przedstawiciele Coca-Coli uważają, że komunikacja marki związana z największą imprezą piłkarską na świecie będzie najważniejszym wydarzeniem marketingowym w jej historii.

Zagranica, 30 marca 2010

Mother pierwszą globalną agencją Powerade

Nowojorska agencja Mother została agencją obsługującą globalny budżet marki Powerade z portfolio Coca-Coli. Po raz pierwszy agencja została wybrana dla...

Kraj, 25 marca 2010

FoodCare wejdzie z marką 4move na rynek izotoników

FoodCare, producent napoju energetycznego Tiger, przygotowuje się do wejścia w segment napojów izotonicznych. Zadebiutuje w tej kategorii marką 4move. Zarówno...

Zagranica, 18 lutego 2010

Wayne Rooney w reklamie Powerade gra sam ze sobą

Wayne Rooney, piłkarz reprezentacji Anglii i Manchesteru United, wystąpił w najnowszej reklamie marki napoju izotonicznego Powerade, należącej do portfolio Coca-Coli....

Kraj, 1 października 2009

Nazar Al-Khouri group account directorem w DDB; agencja zatrudnia strategów

Do działu client service agencji reklamowej DDB dołączy Nazar Al-Khouri. Jako group account director będzie odpowiedzialny za obsługę McDonald's, jednego...

Przetargi, 28 lipca 2009

Maxus wygrał przetarg Oshee

Maxus zdobył budżet mediowy Oshee Polska, producenta napojów izotonicznych Oshee. Wkrótce ruszy kampania reklamowa tego klienta zaplanowana na kilka tygodni....

Kraj, 15 czerwca 2009

Stanisław Pogorzelski w Havas Sports & Entertainment

Stanisław Pogorzelski dołączył do zespołu Havas Sports & Entertainment na stanowisko account managera. Pogorzelski przez ostatnie dwa lata pracował w...

Kraj, 28 maja 2009

Oshee, nowy napój izotoniczny, chce konkurować z Powerade

Oshee Polska wprowadza do sprzedaży nową markę napoju izotonicznego pod nazwą Oshee. Strategia produktowa obejmująca konceptualizację i pozycjonowanie marki, identyfikację...

Zagranica, 2 kwietnia 2009

PepsiCo wprowadza nowy wariant smakowy Gatorade

PepsiCo wprowadzi w Wielkiej Brytanii nowy wariant smakowy - czarna porzeczka - napoju energetycznego Gatorade. Do tej pory był sprzedawany...

Kraj, 25 lutego 2009

Coca-Cola sponsorem Lecha Poznań

KKS Lech Poznań podpisał umowę sponsorską z firmą Coca-Cola Poland Services. Umowa została podpisana na rok z możliwością przedłużenia. Wcześniej,...

Kraj, 12 lutego 2009

Paweł Murak client service directorem K2 Internet; nowi account directorzy

W dziale obsługi klienta agencji interaktywnej K2 Internet awansowano trzy osoby. Stanowisko client service directora objął Paweł Murak, związany z...

Zagranica, 17 października 2008

Fallon wygrała paneuropejski budżet reklamowy Powerade

Agencja reklamowa Fallon wygrała paneuropejski przetarg na obsługę reklamową napoju energetycznego Powerade z portfolio Coca-Coli. Pokonała w nim agencję Mother...

Zagranica, 26 września 2008

Powerade do wzięcia w Europie

Coca-Cola rozpisała paneuropejski przetarg dotyczący obsługi marki Powerade (napój energetyczny). Zaproszona została do niego także agencja Mother, dotychczas pracująca dla...

Kraj, 8 lipca 2008

K2 autorem internetowych aktywności Coke Live Music Festival 2008

Ruszył oficjalny serwis internetowy sierpniowego Coke Live Music Festival 2008 zrealizowany przez K2 Internet - www.clmf.pl. Zawiera on aktualne informacje...

Zagranica, 16 kwietnia 2008

Ronaldo będzie globalnym ambasadorem marki Soccerade

Christiano Ronaldo, piłkarz Manchesteru United oraz reprezentacji Portugalii, został globalnym ambasadorem marki napoju sportowego Soccerade. Gwiazdor weźmie udział w działaniach...

Zagranica, 2 sierpnia 2007

ASA przyjrzy się reklamie Powerade

W Wielkiej Brytanii najnowszą reklamą telewizyjną Powerade zajmie się Advertising Standards Authority (ASA). Instytucja ma zastrzeżenia do tego, że bohaterem...