M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PPH Prymat (firma)"

Przetargi, 8 stycznia 2008

Prymat zawiesza przetarg Kucharka

PPH Prymat, prowadzący od sierpnia ub.r. (patrz DS "MMP" z 22 sierpnia ub.r.) przetarg strategiczno-kreatywny, którego celem był wybór agencji...

Przetargi, 22 sierpnia 2007

PPH Prymat szuka agencji reklamowej dla Kucharka

PPH Prymat rozpoczął przetarg, którego celem jest wybór agencji reklamowej do obsługi marki Kucharek, dowiedzieliśmy sie nieoficjalnie. Wybrana agencja zajmie...

Przetargi, 14 grudnia 2006

Prymat rozpisał przetarg na obsługę full service i analizuje koszty mediowe

PPH Prymat, producent przypraw marek Prymat i Kucharek, rozpisał przetarg na obsługę fullservice'ową swojego budżetu reklamowego. Marketer nie ujawnia nazw...

Kraj, 30 listopada 2006

Ziołopex zmienił opakowania Appetity, w 2007 r. istotnie zwiększy nakłady na reklamę

Ziołopex zmienia pozycjonowanie marki przypraw Appetita. Plasowana w segmencie masowym na półce value Appetitta przesuwa się o oczko wyżej. Przyprawy...

Kraj, 30 listopada 2006

Dawid Wąsowicz senior brand managerem Prymatu

Dawid Wąsowicz dołączył do działu marketingu firmy PPH Prymat. Objął stanowisko senior brand managera marki Prymat. Wąsowicz pracował do niedawna...

Kraj, 13 września 2006

MPG przejmuje od Optimum Media OMD obsługę Prymatu, pod koniec roku przetarg

MPG Media Planning przejmuje od Optimum Media OMD obsługę budżetu mediowego PPH Prymat, producenta przypraw. Przekazanie budżetu odbyło się podczas...

Kraj, 11 września 2006

Prymat realizuje teaserową kampanię pod hasłem "Nie przejdzie!"

W największych miastach Polski pojawiły się niedawno billboardy z hasłami "Nie przejdzie" i zaciśniętą pięścią stylizowane na proletariacką odezwę z...

Kraj, 14 kwietnia 2006

Kucharek rozpoczyna wielomiesięczną kampanię wzmacniającą wizerunek

PPH Prymat rozpocznie po świętach wielkanocnych intensywne kilkumiesięczne działania reklamowe dla marki przypraw Kucharek. Wieńczą one prace nad odświeżeniem wizerunku...

Kraj, 16 marca 2006

Relaunch Kucharka ma podnieść i odmłodzić wizerunek marki

PPH Prymat, producent przypraw, wprowadza nową szatę graficzną przypraw Kucharek i szykuje działania reklamowe, które mają poprawić i odmłodzić wizerunek...

Przetargi, 4 listopada 2005

Prymat wybrał Euro RSCG Warsaw, w planach przetarg mediowy

PPH Prymat, producent przypraw pod marką Prymat i Kucharek, rozstrzygnął przetarg kreatywny i do obsługi swoich marek wybrał agencję Euro...

Przetargi, 19 września 2005

Prymat szuka dwóch agencji do obsługi marek Prymat i Kucharek

PPH Prymat, producent przypraw Prymat i Kucharek, prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji do obsługi reklamowej obu marek w...

Kraj, 2 września 2005

Prymat będzie reklamował 10-lecie marki Kucharek

PPH Prymat, producent przypraw, przygotował promocję konsumencką i wspierającą ją intensywną kampanię reklamową z okazji 10-lecia obecności na rynku marki...

Kraj, 4 sierpnia 2005

Łukasz Kuza brand managerem marki Prymat

Łukasz Kuza objął stanowisko brand managera marki Prymat w dziale marketingu firmy PPH "Prymat" Sp. z o.o. Równocześnie do spółki...

Kraj, 19 lipca 2005

Prymat bez szefa marketingu, Danuta Krzemień odeszła z firmy

Danuta Krzemień kierująca działem marketingu spółki PPH "Prymat" Sp. z o.o., producenta przypraw Prymat i Kucharek, rozstała się z firmą....

Kraj, 1 marca 2005

Prymat przejmuje markę przyprawy uniwersalnej Kuchcik

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przyprawy uniwersalnej Kucharek oraz przypraw jednorodnych i mieszanek pod marką Prymat, kupił od firmy...

Kraj, 28 stycznia 2005

Prymat wprowadza nowe opakowania przypraw, w planach ogólnopolska kampania

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przypraw, wprowadza nowe ekonomiczne opakowania przypraw. W planach jest ogólnopolska kampania reklamowa tej marki....

Kraj, 25 października 2004

100 tys. zgłoszeń w trzy miesiące - wyniki promocji Kucharka

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przyprawy uniwersalnej i kostek rosołowych marki Kucharek, podsumował wyniki kampanii konsumenckiej tego brandu, która...

Kraj, 4 sierpnia 2004

Prymat zakłada 35-proc. wzrost sprzedaży w br.

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przypraw z Jastrzębia Zdroju, przewiduje, że w bieżącym roku osiągnie wpływy ze sprzedaży w...

Kraj, 28 kwietnia 2004

PPH Prymat wprowadza na rynek Picnic Grill i wspiera produkt kampanią

Spółka PPH Prymat wprowadza na rynek nową markę przypraw do grillowania potraw - Picnic Grill. W ramach tej linii na...

Kraj, 9 kwietnia 2004

Unilever wspiera kostki rosołowe Amino

Unilever Polska SA ze swoją tańszą marką kulinarną Amino wchodzi w segment kostek rosołowych. Do sprzedaży trafiły właśnie buliony -...

Kraj, 11 marca 2004

Bartłomiej Suder account managerem w agencji Art FM

Bartłomiej Suder został account managerem w agencji Art FM. Wcześniej pracował jako junior brand manager w firmie Carlsberg Okocim i...

Przetargi, 31 lipca 2003

Impress Art będzie obsługiwała budżet public relations firmy Prymat

Firma Impress Art wygrała przetarg na obsługę public relations Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowego "Prymat" Sp. z o.o., producenta przypraw marki Prymat oraz...

Kraj, 18 kwietnia 2003

Prymat zmienia opakowania swoich produktów

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przypraw do potraw, odświeża opakowania swoich produktów. Zmieniona została szata graficzna, ujednolicono również stylistykę...