M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PQ Media (firma)"

Kraj, 26 października 2011

Polska liderem product placement w Europie

Wydatki na product placement w Polsce rosną lawinowo i obecnie są największe w Europie - 52 mln euro. Najnowsze dane publikują Robert Niczewski i Jakub Potrzebowski w książce "Product placement jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej", która lada dzień trafi do księgarń.

Zagranica, 5 lipca 2010

Product placement stracił w USA

Po raz pierwszy od trzech dekad branża odnotowała spadek, ale eksperci prognozują odbicie.

Zagranica, 18 marca 2010

Branded content w internecie wart w USA 306 mln dol.

Branded content w internecie był wart w USA w ub.r. 306 mln dol. - wynika z analizy firmy PQ Media....

Zagranica, 13 listopada 2009

Cyfrowy out-of-home nadal będzie rósł, ale wolniej

Według analiz firmy PQ Media wydatki na reklamę na cyfrowych nośnikach out-of-home będą wciąż rosły, jednak wolniej niż do tej...

Zagranica, 3 sierpnia 2009

Marketing szeptany najszybciej rosnącym narzędziem marketingowym

Wydatki na marketing szeptany mogą wzrosnąć w tym roku o ok. 10 proc. Według instytutu PQ Media ten rodzaj komunikacji...

Zagranica, 4 września 2006

Światowy rynek product placement w całym 2006 r. wzrośnie o 25 proc.

Światowy rynek product placement w całym 2006 r. wzrośnie o 25 proc. i będzie wart 7,5 mld dol. W roku...

Zagranica, 5 kwietnia 2005

Boom na product placement w Stanach Zjednoczonych

Działania product placement w telewizji i kinie przeżywają obecnie boom w Stanach Zjednoczonych i zdaniem branży reklamowej ta tendencja utrzyma...